j'ai eu un jour hyper agréablequote:
c'est quand-même tout à fait correctquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef dawg het volgende:
petitlapin, tu dois bien savoir que je ne parle pas tellement bien français...
M'aussi.quote:et je me sens envahie d'un énorme sentiment de bonheur, d'un immense bien-être
c'est un peuquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:04 schreef dawg het volgende:
ah, oui oui.
Je comprends en peu.
M'aussi.
Passes-tu me rêver?
JoeyT wordt hier idd nerveus vanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
c'est un peu
et passes-tu me rêver, je ne comprends pas du tout ce que tu veux dire![]()
mais je ne vais plus parler français, pour ne pas déranger les autres. Je peux bien m'imaginer que ça leur fait chier
Laat maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
c'est un peu
et passes-tu me rêver, je ne comprends pas du tout ce que tu veux dire
Ach, worden ze lekker jaloers.quote:
mais je ne vais plus parler français, pour ne pas déranger les autres. Je peux bien m'imaginer que ça leur fait chier
il pouvait parler néerlandais alors ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef JoeyT het volgende:
Vader van JoeyT is Frans... jammer dat ik niet 2 talig ben opgevoed
Zelfs dit klinkt mooi in het Fransquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ces putains de moustiques de merde...
navrée de te le dire ... mais je me fous royalement de ce que tu pensesquote:
Ik ook niet. Sterker nog, ik heb in de keren dat ik in Frankrijk op vakantie was niet eens een Fransman/ Francaise gesproken die Engels kon.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
il pouvait parler néerlandais alors ?
je ne connais pas beaucoup de français qui savent parler néerlandais ...
Het zijn inderdaad hoerenmuggen. Hier ookal, ben al te vaak gestoken vanavond. Dat ze in de stront zakken zeg.quote:
niets houdt je tegen om naar la douce france te verhuizen hé ....quote:
Waar komt die benaming eigenlijk vandaan? Letterlijk vertaald betekent het "het zachte Frankrijk" en dat slaat natuurlijk nergens op.quote:
Momenteel is er wel iets wat me tegenhoudt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niets houdt je tegen om naar la douce france te verhuizen hé ....
ik heb me laten vertellen dat daar veel vrouwen wonen die frans spreken![]()
Jee Plato wat een stomme vraagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar komt die benaming eigenlijk vandaan? Letterlijk vertaald betekent het "het zachte Frankrijk" en dat slaat natuurlijk nergens op.
is eigenlijk de streek van dordogne ... wegens het zachte klimaat en de prachtige omgevingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
Waar komt die benaming eigenlijk vandaan? Letterlijk vertaald betekent het "het zachte Frankrijk" en dat slaat natuurlijk nergens op.
Laatste keer dat ik in Spanje was, zat er bij ons in het app. complex ook een Frans meisje. Echt een heel mooi meisje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:28 schreef PPWB84 het volgende:
Maar die vrouwen zijn niet mooier dan Nederlandse geloof ik, uitzonderingen daargelaten. Een vriend van me zag daar laatst het mooiste meisje van de wereld.
Nee, dat is waar, maar het blijft een rare benamingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jee Plato wat een stomme vraag![]()
Als je een Nederlandse uitdrukking in het Frans vertaalt lijkt het ook nergens op natuurlijk voor die Fransen![]()
Ik had ooit een docent die zei op wetenschappelijke wijze te kunnen aantonen dat Engels mooier klonk dan Frans. (En ik moet toegeven: Brits Engels klinkt prachtig.) Maar als ik de teksten van petitlapin hardop voor mezelf voorlees (anders kan ik ze niet volgen), dan vind ik Frans toch echt supermooi klinken.quote:
Het echte Oxford-English is inderdaad prachtig. Alleen daarom al is een debat in The House of Lords (Hogerhuis) het beluisteren meerdan waard.quote:
Hear, hear!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:36 schreef Plato1980 het volgende:
Het echte Oxford-English is inderdaad prachtig. Alleen daarom al is een debat in The House of Lords (Hogerhuis) het beluisteren meerdan waard.
merci beaucoup, je veux toujours parler français ici, si ça ne gène pas trop aux autresquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:34 schreef broer het volgende:
Maar als ik de teksten van petitlapin hardop voor mezelf voorlees (anders kan ik ze niet volgen), dan vind ik Frans toch echt supermooi klinken.
Om maar te zwijgen over de toespraken van Churchill, vooral "Their finest hour" is om te kwijlen.quote:
Leuk, hè? Wanneer je met een klein beetje meer kennis de rest kunt overtroeven?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:42 schreef petitlapin:
merci beaucoup, je veux toujours parler français ici, si ça ne gène pas trop aux autres![]()
ook in het nederlands hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:46 schreef PPWB84 het volgende:
Kleinkonijn komt helemaal tot dr gerief in dat Frans
En moet je dan wél of juist géén gesprekspartner hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:48 schreef petitlapin het volgende:
ik ben een echt wijf, als ik maar aan de praat blijf![]()
Tranceptor, zet je die even achter aan de lijst met topictitels die je hebt klaarstaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:52 schreef broer:
Echte vrouwen doen het namelijk zónder...
liefst toch wel met een gesprekspartnerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:52 schreef broer het volgende:
En moet je dan wél of juist géén gesprekspartner hebben?
Echte vrouwen doen het namelijk zónder...
Bon nwiet!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:54 schreef petitlapin het volgende:
bonne nuit à tout le monde ...
Bier is ook lekker... heb nu bier en rosé op, en ben nu een beetje rosigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:55 schreef broer het volgende:
Mensen via MSN afzeiken is koel.
Rosé ook.
Ik neem nog een slok bier.
Staat er al een nieuwe afspraak voor een mini-meet?
En wat is proggel?
Hey heyquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef PieterCK het volgende:
Hey hey
![]()
![]()
Doei doei
![]()
![]()
Zal proberen morgenochtend weer voor Metro te posten..
Heeeey B.A schoonheidquote:
Dt is op dinsdag of woensdag toch weer uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
Metro hoe was je date?
Eerst even snel een hapje te eten gehaald en daarna naar het strand geweest en nog een stuk door de bossen gelopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Heeeey B.A schoonheid
@Metro jammerrrr, waar was je heen geweest
Het is nog niet eens aanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dt is op dinsdag of woensdag toch weer uit![]()
Maar hoe oud was ze ook alweer?? je kende d'r via datingsite of zo tochquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eerst even snel een hapje te eten gehaald en daarna naar het strand geweest en nog een stuk door de bossen gelopen(Rockanje)
18 jaar en ja via datingsitequote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar hoe oud was ze ook alweer?? je kende d'r via datingsite of zo toch
6e geloof ikquote:
18 wel jong hequote:
Nee klaar aan het maken voor het strandquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:07 schreef TGT het volgende:
Goodmorning. Nog meer mensen hier die alcohol aan t verwerken zijn?
Eeehm reed met de auto gisteravond so no alcohol for me then...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:07 schreef TGT het volgende:
Goodmorning. Nog meer mensen hier die alcohol aan t verwerken zijn?
in 4,5 jaar tijdquote:
Jezus wat heb jij voor leven? Schadalig!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee klaar aan het maken voor het strand
quote:
Had je nou al weer een date?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
Mijn date, tja heel gezellig maar ik kreeg niet echt hoogte van of ze me nou wel of niet leuk vond![]()
En heb ook nog geen idee of er een vervolg op komt
Maarja, in elk geval een hele gezellig avond gehad
Ja iddquote:
HHhhm ik zit mij te bedenken..quote:
Ja vuilak. T volk werkt doordeweek. Zure ongein. Morgen wordt het weer minderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Een mooi leven! Vrij op de belangrijke dagen!
Het strand in het weekend is voor het volk!
Ik ga als het rustig is![]()
We kunnen ook een Topic beginnen voor metro!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja idd
Ik voel al een idee voor de TT van het volgende deel opkomen![]()
Ik werk ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:17 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja vuilak. T volk werkt doordeweek. Zure ongein. Morgen wordt het weer minder
Vandaag en gisteren?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik werk ook![]()
En ook doordeweek
Sterker nog, nog maar twee vakantie dagen opgenomen dit jaar![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope!
Gister hewoon 8 uur geschreven, ik was er alleen niet![]()
Hufter. Doe mij jouw baan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope!
Gister hewoon 8 uur geschreven, ik was er alleen niet![]()
Dag daar voor tot half 2 in de nacht gewerktquote:
Ja duh schrijf dat er dan ff bij he.......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dag daar voor tot half 2 in de nacht gewerkt
En gewoon in de ochtend begonnen
Compenseren heet dat![]()
Dan is metro wanhopig x6quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja duh schrijf dat er dan ff bij he.......![]()
@Metro, welke datingsite sta jij ingeschreven dan
PieterCK wanhopig???
quote:
seksdating staat er niet bijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Noem het zoals je wil.
en @ pieterCK:
http://dating.pagina.nl
leef je uit
Ik zei niet dat je wanho[ig wasquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Noem het zoals je wil.
en @ pieterCK:
http://dating.pagina.nl
leef je uit
Ga daten met pieter dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook al heel lang geen date gehad. Dus ik me aansluiten bij PieterCK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |