abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:03:36 #201
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28636395
quote:
En mocht iemand jou proberen te indoctrineren dan zeg jij dat alleen Jezus Christus gemachtigd is om middels de Heilige Geest iemand, laat staan jou, te "indoctrineren" ... en niemand anders !!
ik laat mij door helemaal niemand indoctrineren , en ik weet 100% zeker dat de echte jezus hier ook op tegen was , het zelf ook niet deed.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28636443
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik laat mij door helemaal niemand indoctrineren , en ik weet 100% zeker dat de echte jezus hier ook op tegen was , het zelf ook niet deed.
De echte Jezus....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:37:46 #203
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28637336
ja niet de door de kerk gemaakte mascotte jezus.
pi_28639491
Microsoft zoekt aliens

hier mag een slotje op hoor
iedereen reageert toch in het vaticaan & aliens
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:43:26 #205
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28641474
zo maar een vraag die in mij op kwam.. waar is fokje gebleven ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:45:12 #206
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28646254
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:59 schreef Mirage het volgende:
Tiesemans, het irriteert mij dat jij beweert dat kinderen in zonde geboren worden.
Ik vind dit een heel ernstige stelling waarmee je kinderen als je het maar vaak en stellig genoeg uit ze zelfs kan drijven tot "slechte" daden.

Als jij wil beweren dat JIJ in zonde geboren bent, prima. Maar laat andermans mijn kinderen daar buiten.

Ik ken mensen met dit soort denkbeelden die kinderen tot waanzin hebben gedreven.
Kinderen die wél gelovig opgevoed zijn maar waarvan de ouders constant wezen op de slechtheid van bepaalde acties. "jij bent slecht jij bent slecht...de duivel zit in je waaaaaaah "
Die kinderen kon je oprapen.
Lieve moeders.....

Je reactie is begrijpelijk en volkomen gerechtvaardigd.
Doch vraag ik jou :
Als Jezus, de mens, die Hem willen volgen, vrij gemaakt heeft van de overtredingen onder het eerste verbond, door de dood te ondergaan en deze te bevrijden op de satan, waardoor de satan niet in de dood over ons heersen kan, maar in het leven waarin wij op aarde geboren worden, opdat wij mogelijkerwijs niet tot Heere Jezus Christus zouden terugkeren enzo alsnog gevangen worden, waarom zouden deze ouders dan zulk gebrek aan liefdevol opvoederschap aan de dag gelegd hebben als zij werkelijk wisten wat het Geloof in Jezus Christus inhoud ?!
Jij weet toch hopelijk ook dat de er gezegd word
:
quote:
1 Johannes 2

Mijn kinderkens, dit schrijf ik u, opdat gij niet tot zonde komt.
En als iemand gezondigd heeft, wij hebben een voorspraak bij de Vader, Jezus Christus, de rechtvaardige; en Hij is een verzoening voor onze zonden en niet alleen voor de onze, maar ook voor die der gehele wereld.

&

De wereldsgezindheid

Ik schrijf u, kinderkens, want de zonden zijn u vergeven om Zijns naams wil.
Ik schrijf u, vaders, want gij kent Hem, die van den beginne is.
Ik schrijf u, jongelingen, want gij hebt de boze overwonnen.
Ik heb u geschreven, kinderen, want gij kent de Vader.
Ik heb u geschreven, vaders, want gij kent Hem, die van den beginne is.
Ik heb u geschreven, jongelingen, want gij zijt sterk en het woord Gods blijft in u en gij hebt de boze overwonnen.
Hebt de wereld niet lief en hetgeen in de wereld is.
Indien iemand de wereld liefheeft, de liefde des Vaders is niet in hem.
Want al wat in de wereld is: de begeerte des vlezes, de begeerte der ogen en een hovaardig leven, is niet uit de Vader, maar uit de wereld.
En de wereld gaat voorbij en haar begeren, maar wie de wil van God doet, blijft tot in eeuwigheid.

&

De antichrist

Kinderen, het is de laatste ure; en gelijk gij gehoord hebt, dat er een antichrist komt,
zijn er nu ook vele antichristen opgestaan, en daaraan onderkennen wij, dat het de laatste ure is.
Zij zijn van ons uitgegaan, maar zij waren uit ons niet;
want indien zij uit ons geweest waren,
zouden zij bij ons gebleven zijn: maar aan hen moest openbaar worden,
dat niet allen uit ons zijn.

Gij echter hebt een zalving van de Heilige en gij weet dat allen.

Ik heb u niet geschreven, omdat gij de waarheid niet weet, maar omdat gij haar weet en omdat geen leugen uit de waarheid is.
Wie is de leugenaar dan wie loochent, dat Jezus de Christus is?
Dit is de antichrist, die de Vader en de Zoon loochent.
Een ieder, die de Zoon loochent, heeft ook de Vader niet.
Wie de Zoon belijdt, heeft ook de Vader.
Wat u betreft, wat gij van den beginne gehoord hebt, moet in u blijven.
Indien in u blijft, wat gij van den beginne gehoord hebt, dan zult gij ook in de Zoon en [in] de Vader blijven.

En dit is de belofte, die Hij zelf ons beloofd heeft: het eeuwige leven.
Dit heb ik u geschreven over hen, die u misleiden.
En wat u betreft, de zalving, die gij van Hem ontvangen hebt, blijft op u, en gij hebt niet van node, dat iemand u lere; maar, gelijk zijn zalving u leert over alle dingen, en waarachtig is en geen leugen, blijft in Hem, gelijk zij u geleerd heeft.

&

Het kindschap Gods

En nu, kinderkens, blijft in Hem, opdat wij, als Hij zal geopenbaard worden, vrijmoedigheid hebben en voor Hem niet beschaamd staan bij zijn komst.
Als gij weet, dat Hij rechtvaardig is, erkent dan ook, dat een ieder, die de rechtvaardigheid doet,
uit Hem geboren is
.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tiesemans op 09-07-2005 05:57:15 (Johannes verdiend lof !) ]
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:51:38 #207
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28646260
ok....
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:55:46 #208
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28646262
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 05:51 schreef BaajGuardian het volgende:
ok....
Goedemorgen BaajGuardian
  zaterdag 9 juli 2005 @ 06:04:18 #209
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28646271
hoi , niet mij met teksten om de oren meppen deze ochtend aub , heb nog nieteens geslapen...
en ik wil graag zonder vierkante ogen van de lettertjes slapen strax
  zaterdag 9 juli 2005 @ 06:09:22 #210
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28646280
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 06:04 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi , niet mij met teksten om de oren meppen deze ochtend aub , heb nog nieteens geslapen...
en ik wil graag zonder vierkante ogen van de lettertjes slapen strax
Met liefde dat ik die Bijbel gedeeltes verschaf, mits nodig geacht !
Maar met gelijkende liefde wil ik jou zeker wel voor enig leeswerk sparen hoor, ...
Dat je maar lekker mag slapen dezer ochtend.
Ikzelf lig er rond een uurtje of 8 in vermoed ik.

Truste dan hé, bij deze...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 06:11:00 #211
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28646282
ja nogniet ,ik moet nog even de vogeltjes horen en...nee eigenlijk nog wat heen en weer surfen op internet...
pi_28647045
@Tiesemans: dit is geen theologisch forum. Als je doorgaat met het de hele handel volspammen met bijbelteksten zullen we toch echt op een forumban uitkomen.
En das toch niet nodig...?
pi_28647563
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 05:45 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Lieve moeders.....

Je reactie is begrijpelijk en volkomen gerechtvaardigd.
Doch vraag ik jou :
Als Jezus, de mens, die Hem willen volgen, vrij gemaakt heeft van de overtredingen onder het eerste verbond, door de dood te ondergaan en deze te bevrijden op de satan, waardoor de satan niet in de dood over ons heersen kan, maar in het leven waarin wij op aarde geboren worden, opdat wij mogelijkerwijs niet tot Heere Jezus Christus zouden terugkeren enzo alsnog gevangen worden, waarom zouden deze ouders dan zulk gebrek aan liefdevol opvoederschap aan de dag gelegd hebben als zij werkelijk wisten wat het Geloof in Jezus Christus inhoud ?!
Jij weet toch hopelijk ook dat de er gezegd word
:
[..]
het is nog best vroeg voor mij, maar ik kan uit de lap tekst die daar onder komt niet uit opmaken dat kinderen in zonde geboren worden......
pi_28648218
Normaal kan je met bijbelteksten toch alle kanten uit ?
Maar het verveelt idd ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28648310
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

het is nog best vroeg voor mij, maar ik kan uit de lap tekst die daar onder komt niet uit opmaken dat kinderen in zonde geboren worden......
Dat mag toch als algemene christelijke kennis beschouwd worden dat iedereen (behalve de heilige maagd Maria) sinds de zondeval in zonde geboren is?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_28648346
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:23 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dat mag toch als algemene christelijke kennis beschouwd worden dat iedereen (behalve de heilige maagd Maria) sinds de zondeval in zonde geboren is?
Ik dacht dat je juist deze teksten aanhaalde om dat aan te geven
pi_28648465
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:25 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik dacht dat je juist deze teksten aanhaalde om dat aan te geven
Ik die nonsens aanhalen? Nee, dank je. Nee, die teksten die de desbetreffende zendeling aanhaalt zijn van die zogenoemde bekeringsteksten. Je zorgt dat mensen wel weten dat ze zondig zijn (en in onze cultuur ben je dan al snel klaar, hup vaticaan) en dan bied je (het liefst met een geïnspireerde glimlach) de helpende hand in de vorm van bekering.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_28648532
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:33 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ik die nonsens aanhalen? Nee, dank je. Nee, die teksten die de desbetreffende zendeling aanhaalt zijn van die zogenoemde bekeringsteksten. Je zorgt dat mensen wel weten dat ze zondig zijn (en in onze cultuur ben je dan al snel klaar, hup vaticaan) en dan bied je (het liefst met een geïnspireerde glimlach) de helpende hand in de vorm van bekering.

Solly... haal even iedereen door elkaar vandaag!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:40:27 #219
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28648570
Tiesemans, het is idd niet de bedoeling van TRU om op die manier het geloof te bespreken. Als je je wilt richten op de mystiek ervan, dan past het hier prima, maar mbt het theologische gedeelte, verwijs ik je naar de buren van WFL.
(Un)masking for the greater good.
pi_28671055
Wat ik me afvraag is, is er ooit iets zinnings uit dit forum naar voren gekomen?
Ben bang van niet.
  zondag 10 juli 2005 @ 02:48:46 #221
84524 Morwen
I got life
pi_28671193
quote:
Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef newsman het volgende:
Wat ik me afvraag is, is er ooit iets zinnings uit dit forum naar voren gekomen?
Ben bang van niet.
Angst is een slechte raadgever, he
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_28671496
Ik heb geen angst Morwen. Ik denk en wat ik zo lees en zie hier, dat we te maken hebben met labiele mensen. Ik geloof dit domme gelul niet meer. Basta.Of moeten we zeggen wat vroeger Itjeer echt was.Ik doe het niet ik heb waarde.

[ Bericht 13% gewijzigd door newsman op 10-07-2005 03:11:47 ]
  zondag 10 juli 2005 @ 03:16:15 #223
84524 Morwen
I got life
pi_28671713
quote:
Op zondag 10 juli 2005 03:05 schreef newsman het volgende:
Ik heb geen angst Morwen. Ik denk en wat ik zo lees en zie hier, dat we te maken hebben met labiele mensen. Ik geloof dit domme gelul niet meer. Basta.
Welk dom gelul, newsman? Misschien ben jij verder gegaan als je dat al zo kan zeggen, maar niet iedereen volgt jouw pad.

En ik hou al helemaal niet van hokjes en jij ook niet. Does niet zo boos, pretletter

Ben ik dan ook labiel, figuur
Only Human
pi_28671788
Morwen lieverd, geloof niet alles wat gezegd word.
  zondag 10 juli 2005 @ 03:26:46 #225
84524 Morwen
I got life
pi_28671908
quote:
Op zondag 10 juli 2005 03:19 schreef newsman het volgende:
Morwen lieverd, geloof niet alles wat gezegd word.
Doe ik ook niet, heh, weet je toch Ik sta voor iedereen open ook voor jouw ideeen en die zijn echt interessant. Ik zou zo graag willen dat ze hier een plekje konden krijgen of in WFL. Je weet hoe ik erover denk. Bedwing je temperament en geef ons je kennis...........dat is eigenlijk je taak

Doe eens een ijszak op je oververhitte bolletje en deel ons in je kennis
Only Human
pi_28672007
Wie zit te wachten op mijn wijsheid Morwen Laat die 15 jarige kinderen maar, ben er zat van. Je moet dit en dit. Jesus ga aub is met je ouders lullen.
  zondag 10 juli 2005 @ 03:43:19 #227
84524 Morwen
I got life
pi_28672207
quote:
Op zondag 10 juli 2005 03:32 schreef newsman het volgende:
Wie zit te wachten op mijn wijsheid Morwen Laat die 15 jarige kinderen maar, ben er zat van. Je moet dit en dit. Jesus ga aub is met je ouders lullen.
Jij weet wel beter, jij moet niks En preken is ook niet goed, deel je ervaringen, daar hebben we wat aan. Daar leren we van, jij, ik en iedereen die meeleest. Wil jij dat mensen jou zien als een teleurgesteld boos persoon of iemand die veel kennis heeft en veel te delen heeft (zoals ik jou ken)?

Ik kan jou niet dwingen, maar denk er even over na........ok
Only Human
pi_28672350
Ik zal erover denken Morwen. Ik ga pitten.
  zondag 10 juli 2005 @ 03:53:36 #229
84524 Morwen
I got life
pi_28672387
quote:
Op zondag 10 juli 2005 03:51 schreef newsman het volgende:
Ik zal erover denken Morwen.
Je bent me er 1, gekke kikker
Only Human
  zondag 10 juli 2005 @ 04:14:53 #230
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28672752
  zondag 10 juli 2005 @ 04:19:38 #231
84524 Morwen
I got life
pi_28672812
quote:
Op zondag 10 juli 2005 04:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Niet goed

Vertel
Only Human
  zondag 10 juli 2005 @ 04:22:17 #232
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28672841
mja, newsman , laat ik het even ongenuanceerd zeggen

ik vind je maar irritant bezig wezen
je loopt in alle topics wat van je af te meppen omdat jij je op dit moment niet goed voelt of dergerlijke

ik ben ook wel eens depressief of in een ..*haat moment , maar dan ga ik nog niet topics lopen kliederen met troll/negatieve posts

dus doet eens even redelijk
  zondag 10 juli 2005 @ 04:30:39 #233
84524 Morwen
I got life
pi_28672956
quote:
Op zondag 10 juli 2005 04:22 schreef BaajGuardian het volgende:

je loopt in alle topics wat van je af te meppen omdat jij je op dit moment niet goed voelt of dergerlijke

ik ben ook wel eens depressief of in een ..*haat moment , maar dan ga ik nog niet topics lopen kliederen met troll/negatieve posts

Niet iedereen is hetzelfde, dat weet je

Mja, misschien nog meer proberen elkaar te begrijpen.........betere wereld en blabla
Only Human
  zondag 10 juli 2005 @ 06:58:48 #234
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28674098
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 09:54 schreef iteejer het volgende:
@Tiesemans: dit is geen theologisch forum.
Als je doorgaat met het de hele handel volspammen met bijbelteksten zullen we toch echt op een forumban uitkomen.
En das toch niet nodig...?
Hoezo is enkele Bijbelcitaten of spreuken of gedeeltes nu ineens "volspammen" ?
Zeg dan gewoon dat je het benauwd krijgt van de toenemende Christelijke invloedssfeer.
Ik kan me niet herinneren dat ik meer dan circa 7 citaten geplaatst heb op welke willekeurige ochtend dan ook in vele verschillende topics.
Je wekt de mogelijke suggestie (tot mij spijt) dat ik zonder waar te nemen wat de overige leden zeggen,
klakkeloos citaten aanhaal, en in "spammende" aantallen, en min of meer dus niet zou luisteren, laat staan overwegen wat anderen zeggen ?! ...
( Gij zou is moeten weten hoe zéér dit van de waarheid verwijderd is).
Dat ik nou eenmaal niet teruggrijp op wereld-lijke kennis of wijsheid, zoals bijv geleerd op school of op het werk, wanneer ik vanuit Christelijk oogpunt reageer of een zienswijze verklaar, tja wat verwacht je ....
Een immers ja en amen sprekende Christen ?
Als Jezus hetzelfde was toen, nu, en in de toekomst, hoe kan ik me dan gaan gedragen anders dan dat Jezus 2000 jaar geleden eisde, Hij is immers hetzelfde nu als dat Hij toen was, Zoon van Here God.
Ik geloof dus dat ik dien te respecteren dat sommigen het niet zullen snappen laat staan zullen vreten hetgeen ik doe.
Bijbel (God's Woord) is de waarheid waarin ik geloof en niet de geschoolde lucht die ons vanaf dag één op deze wereld word toegeblazen.
Lucht waarin wetenschappers welbagen vinden wanneer zij deze opkloppen met nog meer lucht.
Dat er verschil in zienswijze is, ook met betrekking tot poststyle,, ik vind het niet verwonderlijk.
Want die zogenoemde beschaving waarin we mensen en hun geloofsovertuiging c.q handelswijze doen respecteren, en welk een product van de "geroemde" beschaafde cultuur en de (sociale) maatschappij zoals gekend in Nederland, zou moeten zijn, faalt wederom in alle opzichten.
Dus waar blijft dan die kalmte bij m'n toehoorders...terwijl ze fragmenten van Christelijke beschaving waarnemen...
Neen... enkelen klimmen gelijk in de hoogste toren om van boven mij tot vermaning te roepen.
Er worden mij woorden in de weg gelegd klinkende als "Spam" ....
Zal ik dan maar zwijgen omdat het mij niet gegund is te spreken waarover IK weet.
(Neemt niet weg dat ik met tijd en wijlen op eigen titel m'n mening geef over "lichte" zaken.)
Doch verwacht niet dat ik met wetenschappelijke poeha m'n standpunten zal vervangen, of m'n mening zal onderbouwen.
Die heb ik namelijk afgegeven toen ik de Heilige Geest ontving.
Je kunt niet EN van de wereld En van Here God zijn.
Daarom zal ik willens en wetens in een discussie waarin dit mij logisch lijkt door werking der Geest, de Bijbel citeren of gij dit nu spammen noemt of niet, ik stel voor dat gij allen telt de aantallen citaten waarmee ik bouw.
Ik beroep mij op onschuld met betrekking tot de, rond mijn nek, hangende aanklacht.
Vermoeddelijk is het eenvoudiger en een stuk makkelijker om op zulks een wijze als bovengemeld in de quote, mij te "corrigeren" in plaats van gewoonweg te vragen wat de achterliggende gedachte van mijn werken zijn, en of ik (mogelijk) permanente deelname voor ogen heb en zo ja in welke wijze ik dit wenst te klaren.
Vooroordelen zijn kwalijk en dat weet jij (vermoed ik) heel goed te verwoorden beste Iteejer.
AL meerdere malen dat ik meende dat een oordeel door jou verstrekt rechtvaardig genoemd kan worden..
Daarom :
"Hele handel" ....
Geen sprake van.... naar mijn weten zorgvuldig verkozen topics threads.
(niet willekeurig of massaal 'n veelvoud aan topic threads.
Nogmaals.... "slechts" een handje vol threads..

[ Bericht 0% gewijzigd door Tiesemans op 10-07-2005 17:59:15 ]
  zondag 10 juli 2005 @ 07:04:28 #235
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28674120
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:40 schreef Natalie het volgende:
Tiesemans, het is idd niet de bedoeling van TRU om op die manier het geloof te bespreken. Als je je wilt richten op de mystiek ervan, dan past het hier prima, maar mbt het theologische gedeelte, verwijs ik je naar de buren van WFL.
Lijkt mij totaal niet onredelijk .....
Mystieke werking van Here God's woord (Bijbel) dient betuigd te worden in Truth....
En met betrekking tot verdere Inhoudelijke en vooral ook onderwijzende werking/uiteenzetting kan ik het beste dus richting het WFL posten ...... (OK)

Ps Theologie...
Noem mij een profeet of prediker laat staan leraar in de Bijbel die ooit iets te maken heeft willen hebben met theologie.
  zondag 10 juli 2005 @ 15:27:21 #236
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28682163
quote:
Je kunt niet EN van de wereld En van Here God zijn.
de naam god anders interpeterend dan jou , ben ik het hier iig mee eens.
  maandag 11 juli 2005 @ 04:48:42 #237
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28698547
quote:
Op zondag 10 juli 2005 04:22 schreef BaajGuardian het volgende:

baaj net of jij zo heilig was..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 11 juli 2005 @ 06:21:18 #238
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28698667
displission loop niet te etteren.
  maandag 11 juli 2005 @ 06:39:09 #239
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28698697
Ik loop helemaal niet te etteren. Ik zeg gewoon dat jij ook kunt zeiken o zijn tijd..en dat als er eenmaal een brandje door Morwen is geblust jij weer eens olie op het vuur moet gooien..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 11 juli 2005 @ 06:47:45 #240
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28698704
ik lees niet alles ik reageerde op een paar posts (uit anderre topics)
en ik heb hier geen zin in.
dus whatever.
pi_28701675
Microsoft zoekt aliens

Hier mag een slotje op hoor ...
  woensdag 13 juli 2005 @ 04:28:04 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28759390

woensdag 13 juli 2005 @ 12:58:16 #243
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28766262
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 04:28 schreef BaajGuardian het volgende:

stukje boterkoek erbij ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:25:54 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28774804
niet koekje debij
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:57:46 #245
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:07:36 #246
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28794314
*Stichting Nessie doet bij deze een bezemverzoek: Het monster van Loch Ness
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:08:20 #247
36666 Furious
animalist.
pi_28794337
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:07 schreef livEliveD het volgende:
*Stichting Nessie doet bij deze een bezemverzoek: Het monster van Loch Ness

Hoi.
Ik post om het posten.
pi_28794639
Hé ettertje
pi_28796875
Idd, de is van toepassing: Furious is ff een ommetje aant maken.
pi_28797163
ff in zijn algemeenheid: als je iets van iemands 'echte' leven weet, al is het maar een naam, is het niet de bedoeling dat zonder toestemming hier neer te zetten. Sweetgirly vond het bv duidelijk niet geslaagd; 'nicks zijn er niet voor niets' inderdaad.
Ik heb het al aangepast.
Dit geldt ook voor foto's, of wat voor feitjes of kenmerken dan ook. Respecteer ieders privacy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')