quote:Op maandag 27 juni 2005 22:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
At your service
En nog sticky gemaakt ook.
Hoeven jullie daar niet meer over te zeuren
Slowchatten doe ik doen ze overal ja als ze de kans krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Heb ik net een slowchat ding sticky gemaakt, gaan ze hier weer langzaamgatten...
Die smiley is echt eng trouwensquote:
Zullen we het anders formuleren..? -> We zagen het op hetzelfde ogenblikquote:Op zondag 3 juli 2005 12:03 schreef Mirage het volgende:
@Iteejer !![]()
Nou maakte je me bijna aan het twijvelen over mijn eigen geestelijke toestand !
ik typte een reactie....mijn reactie wordt geplaatst.. en er was opeens niets meer van de geqoute post te vinden![]()
Je bent snel.
Heb jij al een sponsor ?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:45 schreef Enyalius het volgende:
bij deze een motie ter verbetering van Truth.
een mini-bar in de linker hoek. gevul en wel
een 7.1 geluids set met goede muziek. alleen mijn keus telt
een HDTV 28" aan de rechter muur met een dual layer dvd speler. kunnen we film materiaal bestuderen
een kelder met wetenschappelijker appratuur om veld onderzoek mee te kunenn doen
een PC park waar we onze vindingen op kunnen analyseren.
een keuken met keramische platen e.d. je kent het wel. we moeten wel wat te eten hebben als we overwerken
een aantal wc's
een ruimte waar we onze documenten en vinden kunnen archiveren om later als naslag werk te gebruiken.
als dat er allemaal is kunnen we gaan beginnen![]()
![]()
![]()
Er is reeds geoordeeld dus je komt als mosterd na de maaltijd, my friend.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:37 schreef UncleScorp het volgende:
en zet es een link naar het desbetreffende topic , kunnen we ook oordelen.
De mijne edit ik niet graagwant ik zou graag zien dat je hem af en toe terug leestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Rationeel handelen en denken
vorige post geedit in feedback btw :/
Met alle respect Baaj, maar je zult nog vaak zulke mensen tegenkomen hier. Als je daarvoor je account op wilt zeggen... je moet jezelf niet zo laten opfokken, 't is maar Fok weetjewel. Je kunt moeilijk verwachten dat iedereen het met je eens is, of dat je geen kutopmerkingen naar je hoofd krijgt geslingerd. Die krijgt iedereen. En niet alleen in Tru. In mijn ogen is het ook een stukje volwassenheid om daar mee om te gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:42 schreef BaajGuardian het volgende:
vooruit laatste keer , als ik nu nog eenkeer door zon debiel geflamed word zonder reden dan vertrek ik echt , ik ben het er echt zo ontiegelijk zat mee , heb al genoeg lichamelijke klachten recent (waarvoor ik overigens naar het ziekenhuis moet) die mij al irriteren , en als ik dan nog eens zon irritatie erbij moet krijgen , nou sorry hoor.
ik vind er zo niks waard om in truth te zitten op die manier.
het is dat iteejer en muus er snel opspringen anders had ik mn account gedelete oid
Wat flamen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
de figuren die het doen moeten gewoon geweerd worden van fora
Of jij moet je iets volwassener opstellen, en niet gelijk zo opgefokt reageren als mensen je aanvallen. Het is Fok!, Baaj. Neem het niet te serieus. Da's mijn advies. En nu ga ik slapen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
de figuren die het doen moeten gewoon geweerd worden van fora
Dat is niet waar ik op doelde. Wat ik bedoelde was, dat het lijkt alsof je wil, dat alle flamers verbannen worden uit dit forum. In zo'n geval zou jij dan ook moeten gaan, omdat jij ook best wel er een handje aan hebt. Ik zeg niet, dat ik onschuldig ben, maar van mij hoeft ook niemand gebanned te worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:55 schreef BaajGuardian het volgende:
ik doe eerderuit mezelf dan
door een counter op een flame , dus stfu tong poh
Nu gaan we dus discussieren over hoe we moeten reageren als er geflamed wordt..?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:09 schreef tong_poh het volgende:
Dat is niet waar ik op doelde. Wat ik bedoelde was, dat het lijkt alsof je wil, dat alle flamers verbannen worden uit dit forum. In zo'n geval zou jij dan ook moeten gaan, omdat jij ook best wel er een handje aan hebt. Ik zeg niet, dat ik onschuldig ben, maar van mij hoeft ook niemand gebanned te worden.
Voor de duidelijkheid dit is geen flame. Dit is een mening en niet bedoeld om jou kwaad te maken of voor schut te zetten. Ik wil gewoon duidelijk maken, dat je misschien bij jezelf moet beginnen als je wil dat anderen ophouden met flamen.
Orgasmatronquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kennen julle de hardrock groep Motorhead? Als ze opkomen, kjikt de zanger de zaal in, pakt de microfoon en brult: 'We are Motorhead'. En dan gaan ze aan de gang.
Dat kunnen wij ook: 'We are truth'
Een forum over mysterien en het paranormale. En verder geen gezeik.
Nee, dat is niet wat ik zei.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:33 schreef iteejer het volgende:
Nu gaan we dus discussieren over hoe we moeten reageren als er geflamed wordt..?
Daar doe je niks aan BG, i ook niet erg toruwens. Een beetje comedie relief is wel nuttig in het leven. En kijk je wel uit met die roestige punaise? Die dingen kunnen rottig uitpakken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ufo?
gaan we weer , mischien toch maar een slot met paswoord op truth dan?
![]()
Met je poot in zo heet mogelijk water met sodaquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
verdomme , net mn internet d/c'ed en ik sta op om de modem te resetten etc , ineens een kutpijn in mn voet , sta ik op een donkerbrin beroeste klote puniaise..
dus meteen naar de keuken waterig doekje , bloed uitknijpen en schoonvegen jeweetwel ,
en daarna ff naar mn moeder geweest , (heb hier geen telefoon)
en even dokter bellen
want die punaise was dus echt zwaar verroest gvd..
had nieteens punaises in huis , zal wel weer onder mijn schoen het huisingekomen zijn ofzo :/
zal ik die klootzakken van mijn isp aanklagen?
het is niet de eerste keer dat ze met de kables kutten
Wederom een post, dat volgens de moderatie hier niet mag. Dit was als reactie op iets wat ik zei. Als hier niks aan gedaan wordt, dan begin ik ook weer eens, dan moet je eens zien hoe snel ze weer gaan huilen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:13 schreef Merovingian. het volgende:
Volgens mij heb jij ze niet helemaal op een rijtje.
Zou ik je niet aanraden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:21 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Wederom een post, dat volgens de moderatie hier niet mag. Dit was als reactie op iets wat ik zei. Als hier niks aan gedaan wordt, dan begin ik ook weer eens, dan moet je eens zien hoe snel ze weer gaan huilen.
Nee, maar van dit soort dreigementen ben ik niet gediend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:30 schreef tong_poh het volgende:
[..]
En waarom niet, of gelden er andere regels voor mij dan voor anderen?
Heb je de afgelopen paar jaar een tetanusprik gehad?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
sta ik op een donkerbrin beroeste klote puniaise..
daar moest ik meteen aan denken ja. Een paar jaar geleden ben ik eens in een roestige schroef gestapt en moest meteen zo'n prik hebben...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen paar jaar een tetanusprik gehad?
Het was geen dreigement. Ik ben het een beetje zat, om elke keer dat ik 1 verkeerd woordje zeg het in mijn strot geduwd te krijgen terwijl anderen mij wel mogen beledigen. ik zal niet blijven mijn andere wang toe te keren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar van dit soort dreigementen ben ik niet gediend.
Ik ben al een heel jaar tetanus-immuniteitsloos en ik heb in die tijd niets meegemaakt waardoor ik weer zo'n prik heb moeten halen. Vreemd gevoel, voor het eerst sinds mijn derde levensjaar dat die twee zaken aan de orde zijn. Ik denk dat ik maar eens binnenkort zo'n prik ga halen, ik voel me zo niet veilig (serieus). Wordt zo'n prik vergoed door het ziekenfonds als je hem gewoon voor je eigen comfort wil hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:33 schreef Pleun het volgende:
[..]
daar moest ik meteen aan denken ja. Een paar jaar geleden ben ik eens in een roestige schroef gestapt en moest meteen zo'n prik hebben...
lol meneer is de messias opeenz zennequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:39 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Het was geen dreigement. Ik ben het een beetje zat, om elke keer dat ik 1 verkeerd woordje zeg het in mijn strot geduwd te krijgen terwijl anderen mij wel mogen beledigen. ik zal niet blijven mijn andere wang toe te keren.
I rest my case. Gaat iemand hier wat van zeggen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lol meneer is de messias opeenz zenne
![]()
Ja hoor,quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef tong_poh het volgende:
[..]
I rest my case. Gaat iemand hier wat van zeggen?
Edit: laat maar. ik verlaag me niet tot jou en BG zijn niveau.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor,
nou, nou BG, poe poe, niet meer de grote meneer plagen hè?
umm , sowwie mevrouw Yvonne , ikku zal niemeer die grote meneer plagenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor,
nou, nou BG, poe poe, niet meer de grote meneer plagen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |