Inderdaad. Dat is ook de kracht van de Harry Potter-boeken. Net zoals bij Bert & Ernie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:12 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij zijn er inmiddels ook massa's tieners en volwassenen die de boeken leuk vinden.
Jawel, dit bericht was het Wedbureaus heropend na mogelijk lek HP6quote:
Min of meer wel. Maar ik was niet de enige, kijkende naar de reacties. Ik zou de waarschuwing bijvoorbeeld in een iets groter lettertype geplaatst hebben.quote:
Dropjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef kwakveense het volgende:
in een dropje waar ze gedrukt werden
Hmm. Ik ga maandag maar even kijken of ik nog wat bij van Stockum kan regelen, en dan kijken of ik bol.com nog kan annuleren. Het zekere voor het onzekere enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef kwakveense het volgende:
Ik kan mijn boek ook in de nacht van vrijdag op zaterdag om 1.01 uur snachts ophalen (van stockum in leiden, in den haag kan t ook) yay1 lekker s nachts doorlezen
Magie toevallig?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Niobium het volgende:
Lol, probeer eens de code die ingetikt moet worden in de telefooncel van het Ministery in je eigen telefoon te zetten als sms-je/ als letters (T9 aan).
Geen ideequote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Btw... waarom staat dit topic in TRU op dit moment?
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Welk topic?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Biancavia het volgende:
Net even een leuke theorie over de ouders van Marcel gelezen op www.potternetwerk.nl
Als je zo redeneert kun je bijna alle fictie hier wel plaatsenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Had het niet eens gezien
![]()
We praten hier dan natuurlijk ook over een wereld die volgens velen niet bestaat........ de wereld van de tovenaars.
http://www.potternetwerk.nl/viewtopic.php?t=6957 .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dagonet op 04-07-2005 10:31:49 ]Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://www.potternetwerk.nl/viewtopic.php?t=6957 .Wat doe ik nou fout aan die spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dagonet op 04-07-2005 10:32:14 ]Ja, die met de ballen in de bek.
ik probeerde even ironisch te zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 21:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kun je bijna alle fictie hier wel plaatsen
Niets... ik heb even wat uitgeprobeerd maar het lijkt erop alsof het een bugje is.quote:
He..Maar het is toch allemaal echt..ik bedoel..uhm..Harry is echtquote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ik probeerde even ironisch te zijnAlsof we geloven dat het echt is
Zo is het maar net!quote:Op maandag 4 juli 2005 08:21 schreef Smittend het volgende:
He..Maar het is toch allemaal echt..ik bedoel..uhm..Harry is echten Hogwarts is echt enne..nou gewoon wij zijn maar muggels (dreuzels) en we zien 't niet..daarvoor hoef je nog niet te zeggen dat 't niet echt is
![]()
Waar moeten we nu het volgende topic openen straks??quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
In TTK, alsof ik TRU in mijn AT heb staanquote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Koningin het volgende:
Waar moeten we nu het volgende topic openen straks??
Dank u.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:35 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb ook even de posts van Biancavia gefixed zodat de spoiler werkt, een . erachter zetten is voldoende (volgens mij werkte een spatie en dan pas enter geven ook...).
Het is maar goed dat zij het gelezen heeftquote:The girl who saved Harry Potter
After Harry Potter failed to meet the standards of many English publishers, Christopher Little sent a copy of the manuscript off to Nigel Newton of Bloomsbury Books. Instead of reading the book himself, Newton passed the first chapter of it off to his 8 year-old daughter Alice. Newton revealed today that only after she pestered him to continue reading the story did he realize the book was a winner. You can read the rest of the story at the link above. Thanks to everyone who emailed this in!
mugglenet
Gebeurt op zich wel vaker hoor, zo ging het ook met The Hobbit en was ook doorslaggevend bij de publicatie van In de Ban van de Ring. Ook bij andere kinderboeken komt het voor.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is maar goed dat zij het gelezen heeft![]()
Waarom heeft iedereen toch dat geluk. Ik vertrek vrijdag en kom pas na drie weken weer terug. Het boek ligt dus twee weken op mij te wachten (en de rekening dus ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:53 schreef miarae het volgende:
Via bol krijg je hem idd op de dag zelf binnenperfect, want 2 dagen erna ga ik op vakantie. Ik kan niet wachten!!! nog 12 dagen en dan heb ik eindelijk het zesde deel in handen
Beter je vakantie plannen hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:50 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen toch dat geluk. Ik vertrek vrijdag en kom pas na drie weken weer terug. Het boek ligt dus twee weken op mij te wachten (en de rekening dus ook)
Ik moet rekening houden met anderen bleek gisterenquote:
Ik ga mee met mijn schoonfamilie, dus over de planning had ik weinig te zeggen. Ik mag blij zijn dat ik voor bijna niets mee mag! Maar helaas heeft het dus wel consequentiesquote:
Hmmm was echt gewoon per ongeluk hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:50 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen toch dat geluk. Ik vertrek vrijdag en kom pas na drie weken weer terug. Het boek ligt dus twee weken op mij te wachten (en de rekening dus ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |