Inderdaad. Dat is ook de kracht van de Harry Potter-boeken. Net zoals bij Bert & Ernie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:12 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij zijn er inmiddels ook massa's tieners en volwassenen die de boeken leuk vinden.
Jawel, dit bericht was het Wedbureaus heropend na mogelijk lek HP6quote:
Min of meer wel. Maar ik was niet de enige, kijkende naar de reacties. Ik zou de waarschuwing bijvoorbeeld in een iets groter lettertype geplaatst hebben.quote:
Dropjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef kwakveense het volgende:
in een dropje waar ze gedrukt werden
Hmm. Ik ga maandag maar even kijken of ik nog wat bij van Stockum kan regelen, en dan kijken of ik bol.com nog kan annuleren. Het zekere voor het onzekere enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef kwakveense het volgende:
Ik kan mijn boek ook in de nacht van vrijdag op zaterdag om 1.01 uur snachts ophalen (van stockum in leiden, in den haag kan t ook) yay1 lekker s nachts doorlezen
Magie toevallig?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Niobium het volgende:
Lol, probeer eens de code die ingetikt moet worden in de telefooncel van het Ministery in je eigen telefoon te zetten als sms-je/ als letters (T9 aan).
Geen ideequote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Btw... waarom staat dit topic in TRU op dit moment?
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Welk topic?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Biancavia het volgende:
Net even een leuke theorie over de ouders van Marcel gelezen op www.potternetwerk.nl
Als je zo redeneert kun je bijna alle fictie hier wel plaatsenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Had het niet eens gezien
![]()
We praten hier dan natuurlijk ook over een wereld die volgens velen niet bestaat........ de wereld van de tovenaars.
http://www.potternetwerk.nl/viewtopic.php?t=6957 .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dagonet op 04-07-2005 10:31:49 ]Ja, die met de ballen in de bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |