Dit is boven groningenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:46 schreef MmadviewW het volgende:
waar heb je m gespot?
Orginele foto aub.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:42 schreef PeterPaal het volgende:
Ik keek net rustig uit het raam en zag een raar object, ik pakte snel de cam en probeerde er een pic van te makenmaar het werd een beetje een onduidelijke foto
ik kon niet goed zien wat het wat,.. kijk zelf:
[afbeelding]
Groningenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:55 schreef FatalException het volgende:
Hmm uitzicht komt me bekend voor, woon je in Selwerd?
Nooit van gehoord, dus nee, niet daar in Groningenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:56 schreef FatalException het volgende:
Selwerd is een wijk in Groningen
Geen idee of dat het noorden is, heb geen kompas ofzo wtf, ik zie dat geval en maak een foto, makkelijk zat, het was ongeveer kwart 10 voor half 5 toen ik die foto namquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:58 schreef FatalException het volgende:
Hoe laat was het toen je de foto maakte? In welke wijk woon je? Is de foto richting het noorden gemaakt?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:42 schreef PeterPaal het volgende:
Ik keek net rustig uit het raam en zag een raar object, ik pakte snel de cam en probeerde er een pic van te makenmaar het werd een beetje een onduidelijke foto
[afbeelding]
Jij heb ook een instinct van een worm. Je weet toch wel waar het noorden is, daar waar de zon nooit komtquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:01 schreef PeterPaal het volgende:
[..]
Geen idee of dat het noorden is, heb geen kompas ofzo wtf, ik zie dat geval en maak een foto, makkelijk zat, het was ongeveer kwart 10 voor half 5 toen ik die foto nam
Boeie gast.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij heb ook een instinct van een worm. Je weet toch wel waar het noorden is, daar waar de zon nooit komt![]()
en het lijkt mij iets van een zeppelin ofzo.
De hele foto is wazig, behalve de ufo. Leer eerst ff 'wazig' fotosoepen, en kom ons dan verder vervelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:42 schreef PeterPaal het volgende:
[afbeelding]
Dude, als je niks zinnigs kan melden hou dan je mond, hond.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:18 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
De hele foto is wazig, behalve de ufo. Leer eerst ff 'wazig' fotosoepen, en kom ons dan verder vervelen![]()
Schelden is stoerquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:04 schreef PeterPaal het volgende:
[..]
Dude, als je niks zinnigs kan melden hou dan je mond, hond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |