Juist wel ... daarvoor iets minderquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef UncleScorp het volgende:
nice fotoboek btw mirage
nu nokwanda nog
en ik ...
????quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Mirage het volgende:
ah I c
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef UncleScorp het volgende:
nice fotoboek btw mirage
nu nokwanda nog
en ik ...
joh ik ook!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom uut Nimwegeeh
I see..quote:
Wsda veur 'n gat?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
joh ik ook!
naja stiekem uut beuningeh
Ai man, ik ben zooooo onhandig met het plaatsen van foto's op internet. Heb imageshack al eens geprobeerd maar dat werd een fiasco. Moest ik de mods weer om hulp gaan vragen enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef jogy het volgende:
Gewoon een fotoboek aanmaken en niet zo zeuren, anders flikker je gewoon een balkje voor je ogen ofzo.
balken en ogen zijn een mindere combi....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef jogy het volgende:
Gewoon een fotoboek aanmaken en niet zo zeuren, anders flikker je gewoon een balkje voor je ogen ofzo.
Er is een verschil tussen 'voor' en 'in'quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
balken en ogen zijn een mindere combi....
Precies.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
balken en ogen zijn een mindere combi....
Precies. Foto's willen we zienquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef jogy het volgende:
Die geven je karakter !quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies.
En bovendien...... die zijn nou juist zo leuk. De beginnende kraaiepootjes wat minder..... toegegeven.
Imageshackquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ai man, ik ben zooooo onhandig met het plaatsen van foto's op internet. Heb imageshack al eens geprobeerd maar dat werd een fiasco. Moest ik de mods weer om hulp gaan vragen enzo.
Heb niet eens een foto van mezelf digitaal meer. En de webcam doet het ook niet.quote:
Ik wil je foto's wel uploaden!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ai man, ik ben zooooo onhandig met het plaatsen van foto's op internet. Heb imageshack al eens geprobeerd maar dat werd een fiasco. Moest ik de mods weer om hulp gaan vragen enzo.
Had aan een karakter eik wel genoegquote:
Hoe wil je foto's die niet digitaal zijn uploaden?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik wil je foto's wel uploaden!
(shit nu moet je een andere smoes verzinnen)
Hehe goeie!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe wil je foto's die niet digitaal zijn uploaden?
Zouje dat wel doen??? Dan moet mijn bijna 12-jarige monster namelijk ook meequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:13 schreef Mirage het volgende:
We kunnen nokwanda natuurlijk ook gewoon verplichten naar de Solse Gat meet te komen
Eehhhhh dat lijkt me idd een probleem vormen. Maar je hebt geen enkele digitale fotoquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:14 schreef nokwanda het volgende:
Zouje dat wel doen??? Dan moet mijn bijna 12-jarige monster namelijk ook mee![]()
Dus je komt Beuningen niet eens uitquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:15 schreef Parvus het volgende:
Ik mag niet verder dan de straat van m'n moeder...
die is ook welkom en anders laat je die thuis.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zouje dat wel doen??? Dan moet mijn bijna 12-jarige monster namelijk ook mee![]()
Kom maar onder mijn vleugel dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:15 schreef Parvus het volgende:
Ik mag niet verder dan de straat van m'n moeder...
Als ik die meeneem ziet ie ineens overal spoken bij dat gat.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eehhhhh dat lijkt me idd een probleem vormen. Maar je hebt geen enkele digitale foto![]()
![]()
Jawel ik woon aan de van Heemstraweg, die loopt van Beuningen tot Zaltbommel ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus je komt Beuningen niet eens uit...... da's lekker
Hij zou het heel leuk vinden. En ik had mezelf met hem ook al aangemeld maar moest weer afmelden, helaas. Andere keer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
die is ook welkom en anders laat je die thuis.
mijn 2 3 monsters blijven ook achter.
Ja, en tot praktisch bij mij om de hoek ook. Ik zit net over het kanaalquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:22 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jawel ik woon aan de van Heemstraweg, die loopt van Beuningen tot Zaltbommel ofzo
Ik heb nog wel een broertje in nijmegen.. die is gek op kinderen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij zou het heel leuk vinden. En ik had mezelf met hem ook al aangemeld maar moest weer afmelden, helaas. Andere keer.
Waar je aan denktquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:23 schreef Parvus het volgende:
[..]
goed voor m'n postgemiddelde dit :-D
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:23 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het mag
goed voor m'n postgemiddelde dit :-D
Ik denk niet dat hij het ermee eens zou zijn dat ik hem achter zou laten. Hij zou het zelfs jammer vinden als ie zelf iets veeeel beters te doen had (zoals meestal het geval is) Maar als je broertje een computer nerd is zou ie het vast wel naar zijn zin hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een broertje in nijmegen.. die is gek op kinderen.![]()
quote:
Alle Fok! jongens rennen naar maMirage na het fotoboek gechecked te hebben.quote:
hij is iets veel beters....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het ermee eens zou zijn dat ik hem achter zou laten. Hij zou het zelfs jammer vinden als ie zelf iets veeeel beters te doen had (zoals meestal het geval is) Maar als je broertje een computer nerd is zou ie het vast wel naar zijn zin hebben.
Joh heb ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:26 schreef Parvus het volgende:
Ik kom normaal niet verder dan 5 posts per dag
Hehe you bet!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alle Fok! jongens rennen naar maMirage na het fotoboek gechecked te hebben.
Oewwww, temptingquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij is iets veel beters....
Scheikunde student !!!
Geen idee wat het mijne is. Nooit naar gekeken. Zal het voor de gein es doen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Joh heb ik ook.Doe je niks aan. Boeien, tis maar een getal
![]()
Wow, nooit geweten dat jij zo knap wasquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef Mirage het volgende:
hij is iets veel beters....
Ik hoop alleen dat je geen garage hebt...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oewwww, tempting![]()
Mijn pup gaat nu naar het voortgezet onderwijs en scheikunde is nou net een vak waar ie heel erg naar uitkijkt.
Had ook een WOW gedachte. Tis dak nie lesbisch ben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten dat jij zo knap was![]()
![]()
Hebben we nou allemaal last van de warmte ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten dat jij zo knap was![]()
![]()
Zondequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij heeft in de garage van mijn ouders een enorm vat jenever laten ontploffen....
Een garage .....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat je geen garage hebt...
Hij heeft in de garage van mijn ouders een enorm vat jenever laten ontploffen....
En als kind maakten we al bommen die we in het weiland lieten ontploffen....
Ow... well..... misschien is het vandaag gewoon "Praise Mirage" dag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hebben we nou allemaal last van de warmte ?
vooral zo doorgaan en ik durf niets meer te zeggen.![]()
Wel in Lindenholt en Dukenburgquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:34 schreef Parvus het volgende:
Garages kom je niet tegen in omgeving Nijmegen Mirage
troost je.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een garage .....Ik.....
....... een ouwe fietsenschuur.
Gee auto en niet eens een rijbewijs.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
troost je.
ik heb mijn (belachelijk) grote eengezinswoning geruild voor een flat van 70? m2, 4 hoog zonder lift...
ik kijk wel weer uit naar een gewone beneden woning met tuin
Wat men allemaal niet over heeft of van hun ouders af te zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
troost je.
ik heb mijn (belachelijk) grote eengezinswoning geruild voor een flat van 70? m2, 4 hoog zonder lift...
ik kijk wel weer uit naar een gewone beneden woning met tuin
Dat zie ik in je ondertitelquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
en kijk vooral niet wat er allemaal woont op die paar m2...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:38 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wat men allemaal niet over heeft of van hun ouders af te zijn
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeg dat..... was op mijn 17de al weg
Sorry floepte er even uitquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:33 schreef Mirage het volgende:
Hebben we nou allemaal last van de warmte ?
Lelijke Trien!quote:vooral zo doorgaan en ik durf niets meer te zeggen.![]()
En zolang ze nog klein zijn maakt het ook geen moer uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:41 schreef Mirage het volgende:
ik ging trouwen![]()
Nee, ik woonde in Enschede ( ruimte !! ) en mijn mannetje in Rotterdam. Hij werkt in Den haag en heeft een goede baan.
Als je dan een woning moet kiezen trek je natuurlijk in die waar je de meeste toekomst kan maken.
En dat is in zijn woning in verband met zijn werk. We zijn langzaam er naar toe aan het leven om een andere woning te kopen. Lekker op ons gemakje, want het is de bedoeling dat het dan een blijvertje wordt. ( ik ben al vaak verhuisd en vind het prma, maar met kindertjes is het beter niet van hot naar her te gaan )
![]()
Ik ook heel vaak. Op een gegeven moment weet je niet beterquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:41 schreef Mirage het volgende:
( ik ben al vaak verhuisd en vind het prma, maar met kindertjes is het beter niet van hot naar her te gaan )
Same here. Tot mijn 17de kon ik me voegen naar de regels (niet in vinden, maar goed....)quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]idem
Ik heb het eerst op mijn 14e geprobeerd, maar ja.. regeltjes enzo...
Op mijn 16e/17e heb ik mijn draai op mijzelf gevonden en sindsdien doe ik het goed.
Heb overigens goed contact met mijn ouders. ( als ik thuis was gebleven was dit anders geweest )
Het zijn hele lieve mensen maar ze maakten zich drukker om wat ze denken dat de buren misschien wel niet kunnen denken dan aan wat belangrijk is voor het gezin.
Nu in een rustig stukje waterkwartier en toen in Heseveld.quote:
een douche ? !!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:45 schreef UncleScorp het volgende:
aaaah eindelijk thuis ... tuinhuis tbh (daar staat pc)
En die douche deed ook serieus deugd !
Wat moesten de buren wel niet denken...op je 17e het huis uit tssquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het zijn hele lieve mensen maar ze maakten zich drukker om wat ze denken dat de buren misschien wel niet kunnen denken dan aan wat belangrijk is voor het gezin.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:45 schreef UncleScorp het volgende:
aaaah eindelijk thuis ... tuinhuis tbh (daar staat pc)
En die douche deed ook serieus deugd !
Het werd nog erger, want ik werd op mijn 19e ongehuwd zwanger !! ( wel met vaste relatie maar goed... )quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wat moesten de buren wel niet denken...op je 17e het huis uit tss![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wat moesten de buren wel niet denken...op je 17e het huis uit tss![]()
Ten eerste was ze niet thuis en ten tweede wil ik me kids niet shockeren met een Jaws-toestanden-badquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef nokwanda het volgende:
Niet de vrouw in het peuterbadje getrokken en haar eens flink gewassen om af te koelen?
Shame on you!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het werd nog erger, want ik werd op mijn 19e ongehuwd zwanger !! ( wel met vaste relatie maar goed... )
hehe jij durft!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het werd nog erger, want ik werd op mijn 19e ongehuwd zwanger !! ( wel met vaste relatie maar goed... )
Ik ben 26quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Shame on you!!!Hoe kon je dat je ouder nou aandoen.
Hoe oud/ jong ben jij eik?
Mag je zoiets wel vragen ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef nokwanda het volgende:
Hoe oud/ jong ben jij eik?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Mirage het volgende:
peuterbadjes... mag het ? mag het ?
mag ik mijn peuter spammen ?
[trotse mamamode]
túúrlijk, vrouwen mogen alles onder elkaarquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Spam de peuter topic. Je doet maar
Wil mijn pup ook wel spammen maar kweet nie of dat mag van hem. En dan krijg ik het plaatje er niet eens op. Dus.......
Ow.... hou op.... dat vre-se-lijke vrouwen gezeik over leeftijd en het liegen en vaagdoen daarover. PLease...quote:
zie profielquote:
profiel is saai ... fotoboekquote:
Bijna 34. In augustusquote:
Mwoah... ik het kader van de voorlichtingquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ten eerste was ze niet thuis en ten tweede wil ik me kids niet shockeren met een Jaws-toestanden-bad![]()
Op 3 augustus dusquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:57 schreef Parvus het volgende:
ik ga even eten totzo *zwaait*
ik ben eergisteren op jou verjaardag jarig nok
zwaai terugquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:57 schreef Parvus het volgende:
ik ben eergisteren op jou verjaardag jarig nok
May the truth be with youquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:57 schreef Parvus het volgende:
Dat vijgeblad...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
[afbeelding]
nu jij !
Ik vind eik dat kind mag koken vandaagquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:00 schreef UncleScorp het volgende:
gezellig
kga ook es kijken hoever 't vrouwtje met de spaghetti staat
Hij kijkt welquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Dat vijgeblad....... had wel creatiever gekunt. Heb je een mooi blaagje in elkaar geknutseld en dan doe je hem zo'n verkreukeld vijgeblaadje om.
Adiosquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:05 schreef UncleScorp het volgende:
't is nog niet klaar ... ze zit hier ondertussen 'n sigaretje te roken bij mij
Kun je hem anders naar me mailen? Dan plaats ik hem wel op imageshack. Of kijk even hier:quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:07 schreef nokwanda het volgende:
maar hoe moet ik nou een foto plaatsen?
tapkamer@chello.nlquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:08 schreef nokwanda het volgende:
Mirage.... help
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:21 schreef nokwanda het volgende:
ahhhh, heb een digitale pic van mezelf terug gevonden
Oh ff me mail checken. brb.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:16 schreef nokwanda het volgende:
ik mail hem net naar Live
Haai (insert jaws muziekje)quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:17 schreef Parvus het volgende:
Inderdaad op 3 augustus jarig...het komt steeds dichterbij!
The Truth Was With Me zojuist! En ik begroet iedereen weer![]()
Kan em zelf niet zienquote:
Waddanquote:
Wil het niet?quote:
Staat zo'n vierkantje met :don't link large images en nog meer bullshitquote:
Okay..... it's on it's wayquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:25 schreef Mirage het volgende:
Zie.. als iets grondig moet gebeuren moet je er een vrouw op zetten![]()
Tssskquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:26 schreef nokwanda het volgende:
Staat zo'n vierkantje met :don't link large images en nog meer bullshit
Yep.... zo zie ik hem welquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tsssk
Url: Klik
Werkt het zo wel? (ik zie hem trouwens gewoon)
Yeah.... he's coolquote:
Thnxquote:
quote:
Neu.... had net met Pino uit sesamstraat gevochten. Hij was een paar veren kwijtquote:
Ps op!!!quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ps op!!!Mijn "ventje" vond jouw foto's ook wel leuk.
Ow.... kerels..... altijd laat......quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:36 schreef Mirage het volgende:
pffff... die vent van mij is weer eens laat. Hij zou om 15.00 klaar zijn.. (15.40 thuis)
voor straf een knoop erin !quote:(en soms te vroeg)
hahaquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.... kerels..... altijd laat......(en soms te vroeg)
Mannenquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:37 schreef nokwanda het volgende:
Ow.... kerels..... altijd laat......(en soms te vroeg)
Waarin?quote:
Kwist niet dat je mijn hulp ergens bij nodig had. Vertel.quote:
weer dat mannelijke trekje héquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:34 schreef nokwanda het volgende:
Zie er nu iets anders uit. Heel kort haar.
beetje nasleep van deze gekke middagquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:45 schreef nokwanda het volgende:
Kwist niet dat je mijn hulp ergens bij nodig had. Vertel.
Mooi maar onhandig. Vooral in de tussenlengtes. En...... mijn haar bepaald natuurlijk mijn vrouwelijkheid niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
weer dat mannelijke trekje hé
Spijtig evengoed ... lang haar siert een vrouw
Nou niet overdrijven héquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:49 schreef nokwanda het volgende:
En...... last but not least...... picture mijn korte haar en je hebt het koude douche effect all over again.
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef Parvus het volgende:
even een vraagske tussen door...FIPO = First Post?
En dan heb je weer een kouwe douch nodig.... dat bedoel ik nou net.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven hé
Koude douche heb ik bij thuiskomst al gehad ... maar dan zie ik weer mijn vrouwtje![]()
Wat wordt daarmee bedoeld eik?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef Parvus het volgende:
even een vraagske tussen door...FIPO = First Post?
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:56 schreef Parvus het volgende:
Als je de eerste bent die een reactie plaatst ofzo..
met mama haar voetenquote:
Djembe (een van de soorten Afrikaanse trommel)quote:
Doet ie weleens maar dan krijgt ie een rotknalquote:
Ik wou verwijzen naar die mannelijke trekjes maar sinds ik je pic gezien heb kan ik daar niets meer over zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:08 schreef nokwanda het volgende:
Doet ie weleens maar dan krijgt ie een rotknal
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik wou verwijzen naar die mannelijke trekjes maar sinds ik je pic gezien heb kan ik daar niets meer over zeggen![]()
Laterzquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:11 schreef nokwanda het volgende:
daar ga ik als ik terug kom uitgebreid op reageren.
![]()
Lijkt me welquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:12 schreef UncleScorp het volgende:
Gezellig toch hé
Heeft iemand hier wel eens een aura gezien?quote:
Nee. Ik voel het alleen als iemand in de mijne komt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heeft iemand hier wel eens een aura gezien?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef nokwanda het volgende:
The bitch.......is back![]()
En voel me nog even baldadig als straks. Zelfs kind was heel erg.... we hebben uit pure meligheid in de bus raadspelletjes gedaan. Woorden achterstevoren lezen en dan raden welke het is![]()
How sad.
wb, kging eigenlijk juist naar binnen, nog wat bij 't vrouwtje gaan zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef nokwanda het volgende:
The bitch.......is back![]()
En voel me nog even baldadig als straks. Zelfs kind was heel erg.... we hebben uit pure meligheid in de bus raadspelletjes gedaan. Woorden achterstevoren lezen en dan raden welke het is![]()
How sad.
Je aura laten veranderen??? Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Enyalius het volgende:
om eerlijk te zijn heb er nooit het nut van in gezien dus doe het niet tenzij het echt moet. aura's zien bedoel ik.
vind het wel leuk om op die para beurzen mijn aura te laten veranderen waardoor die vrouw een heel vreemde foto krijgt die ze dan niet begrijpt mwahahah ....![]()
En nu weerhoud iets je daarvan? Neem die vrouwquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
wb, kging eigenlijk juist naar binnen, nog wat bij 't vrouwtje gaan zitten.
Maar i know the feeling ... soms mag je echt niet stilstaan met wat je bezigbent
Ik snap. Ik heb er zelf ook nog geen eentje gezien. Vraag me af hoe dat isquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef nokwanda het volgende:
Nee. Ik voel het alleen als iemand in de mijne komt.
Heb je het tegen mij???quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:09 schreef Enyalius het volgende:
waarom speel jij spelletjes voor in de bus met je vrouwtje? klinkt nogal saai
Adios, te mayan, dios ke.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:08 schreef UncleScorp het volgende:
Ik bedoelde wel op jouw spelletjes in de bus
En zoals eerder gezegd heb ik zeker geen reden tot klagen.
Tot morgen
Oef.... daar kan ik zelfs met mijn dirty mind niet bij.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef Enyalius het volgende:
nee had het tegen scorp. vroeg me af waarom hij zulke speletjes speelde met zijn vrouw terwijl ik verwacht dat er andere spellen gespeeld worden.
het soort spelletjes dat jij met je zoon doet hoef ik niet te horen *kuch* nasty mind vanavond.
De onderwerpen lopen nogal door elkaar heen ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef Mirage het volgende:
pfff ik heb heel even verfrissing buiten gezocht en na een zacht broesje om mijn gezicht te hebben gevoeld kan ik jullie opeens niet meer volgen..
snappen jullie/we zelf nog wat we typen en waar we het over hebben ?![]()
Het werd mij ook allemaal even te veel...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef Mirage het volgende:
pfff ik heb heel even verfrissing buiten gezocht en na een zacht broesje om mijn gezicht te hebben gevoeld kan ik jullie opeens niet meer volgen..
snappen jullie/we zelf nog wat we typen en waar we het over hebben ?![]()
Whehehe, ben uit pure verveling aan het mensergerjenieten op gamesquare. Bijna net zo erg als woorden verkeerd op uitspreken in de bus. Er komt vandaag geen serieus woord uit mij.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:45 schreef Parvus het volgende:
Of we gaan nu ergens anders over praten? (iets onserieus dan)
Je gelooft er niet genoeg inquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef nokwanda het volgende:
En de tuinkabouters van de buren doen ook geen moer deze hete dagen. Ze ruimen he-le-maal geen tuin op. (hey... het blijft wel truth!)
Jaaah, leuk!! Server is currently full. Try again later.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:50 schreef Parvus het volgende:
hehe prima zo toch
http://www.isketch.net/isketch.shtml ideetje?
Ik probeer het al jaren. Toen stond er op een dag een in MIJN tuin. Maar die miste een handje. Had de buuf me een gehandicapte tuinkabouter gestuurd.quote:
Misschien is de tuin wel helemaal geen goede omgeving voor die kabouter. Heeft iemand dat ooit nagevraagd? Onderzoek naar gedaan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Ik probeer het al jaren. Toen stond er op een dag een in MIJN tuin. Maar die miste een handje. Had de buuf me een gehandicapte tuinkabouter gestuurd.
Hij zag er ook nog uit alsof ie geen broek aan had. Op een dag dacht ik: wat zie ik nou....... het is echt een vent. Er is iets in zijn kruis gegroeid.
Deed mijn ego wel goed...... dat ikk dat effect op een tuinkabouter kon hebben.
Maar het bleek een slak te zijn die zich daar had genesteld.
Dus ook daar bleek die kabouter niet voor te deugen.
Droef.
Ja..... hallo....quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien is de tuin wel helemaal geen goede omgeving voor die kabouter. Heeft iemand dat ooit nagevraagd? Onderzoek naar gedaan?
Er zijn wel wetenschappelijke theorieen over aura's. Ze zijn redelijk geaccepteerd als bestaand alleen worden anders gezien dan spirituele mensen ze zien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Heeft er iemand hier weleens onderzoek gedaan naar de aura's van tuinkabouters?
Misschien dat we daaraan hun welbevinden kunnen aflezen.
Maar worden die ook gespot bij tuinkabouters?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er zijn wel wetenschappelijke theorieen over aura's. Ze zijn redelijk geaccepteerd als bestaand alleen worden anders gezien dan spirituele mensen ze zien.
Ik ben bang dat ze nog geen budget hebben kunnen krijgen voor zo'n onderzoekquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef nokwanda het volgende:
Maar worden die ook gespot bij tuinkabouters?
Ze.... je zei ze...... dus er is wel een groep die dat zou willen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze nog geen budget hebben kunnen krijgen voor zo'n onderzoek![]()
Ik weet het . Ik leef er al jaren vanquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:30 schreef nokwanda het volgende:Als je goed kan lullen kun je voor alles een subsidie krijgen.
En minder van ditte: Blijf van mijn puike hippiejungle af!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet het . Ik leef er al jaren van![]()
Maar er zijn altijd wel mensen die het meest onzinnige willen onderzoeken. Alhoewel ik sterk me twijfels heb of dit onzinnig is. Als we hun gevoel een positieve draai kunnen geven dan zou hun aura dit uitstralen. Anderen pakken dit bewust of onbewust op, ergo: Meer blije mensen in je tuin.
Leuk topic zo te lezenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:36 schreef nokwanda het volgende:
En minder van ditte: Blijf van mijn puike hippiejungle af!
Minder uitval op de werkplek van mensen omdat rugpijn door tuinieren tot het absolute verleden behoren. Dus misschien kunnen we zelfs wel terrecht bij werkgeversorganisaties.
Als individu of roepen we een stichting in het leven?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Leuk topic zo te lezen![]()
Morgen dien ik een aanvraag voor subsidie in
Een stichting is toch officieel zonder winst oogmerk? Dat lijkt me dus niksquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef nokwanda het volgende:
Als individu of roepen we een stichting in het leven?
Mwoah..... de onkostenvergoedingen kunnen best oplopen hoor. En dan kun je het ook nog zo draaien dat er ook nog sponsorgelden binnen komen. Kwestie van creatief boekhouden (achteraf dan, in de jaarverslagen) en overal een punt aan lullen. Dat boekhouden is niet mijn ding maar dat laatste....... ben ik briljant in (dat zal je verbazenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een stichting is toch officieel zonder winst oogmerk? Dat lijkt me dus niks![]()
Wil je mijn partner in crime worden?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef nokwanda het volgende:
Mwoah..... de onkostenvergoedingen kunnen best oplopen hoor. En dan kun je het ook nog zo draaien dat er ook nog sponsorgelden binnen komen. Kwestie van creatief boekhouden (achteraf dan, in de jaarverslagen) en overal een punt aan lullen. Dat boekhouden is niet mijn ding maar dat laatste....... ben ik briljant in (dat zal je verbazen)
Nou.... alleen in kabouterboekhoudschandalencrime dan. Hoewel.... je hebt wel een handige familiequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wil je mijn partner in crime worden?Overigens heeft me broer goede contacten bij de NMA dus dat scheelt en hij heeft o.a. rechten gedaan hetgeen op gratis procederen neerkomt. Me 'zwager' is accountant dus we komen er wel
Slaap lekker.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef Parvus het volgende:
Sander gaat slapen, ben nog maar een kind he, tussen al die volwassenen...
![]()
Tot morgen![]()
Het leeftquote:
Eerst even orakelen voordat ik zo'n stap neem. Hoe vertel ik zoiets aan me vriendin eigenlijkquote:
Ik blijf ook nog even terwijl ik eigenlijk al op me nest wou liggenquote:
En ehh..... kind??? *zet bejaarde kraakstem op*: toen ik zo oud als jij was woonde ik reeds op mezelfquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef Parvus het volgende:
Sander gaat slapen, ben nog maar een kind he, tussen al die volwassenen...
![]()
Tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eerst even orakelen voordat ik zo'n stap neem. Hoe vertel ik zoiets aan me vriendin eigenlijk![]()
![]()
vertel!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ehh..... kind??? *zet bejaarde kraakstem op*: toen ik zo oud als jij was woonde ik reeds op mezelf
(en wat ik verder allemaal ook deed wil je echt niet weten)
Dan moet ie wel de rest van zn posthistory weglatenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja.... dat probleem heb ik nou ook. Je kunt haar gewoon dit topic laten lezen.
Haar eerste indruk met Fok was de 5 jaar meet en sindsdien wil ze er heel weinig meer mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:05 schreef nokwanda het volgende:ja.... dat probleem heb ik nou ook. Je kunt haar gewoon dit topic laten lezen.
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef qu63 het volgende:
Dan moet ie wel de rest van zn posthistory weglaten
Ik voel me oud. Telt dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Een probleempje Live...... ik val eigenlijk op ouwe knarren en jij bent jonger dan ik.
Vrij ruig. I mean..... als je op je 17de al weg bent, thuis....... ik sloeg best los. Had een ouwe heeel foute lover Ging nachtenlang stappen, wel 3 of 4x per week. Maar... dat is allemaal goed gekomen hoor. Het scheelt dat ik nauwelijks dronk (en nog niet) en ook geen drugs deed.quote:
ja... nee... ja.... twijfel........ maar dan voel je zo jong aanquote:
Da's voor mijn tijd. Ik ben nog wat ze hier een newbie noemen. (maar ik voel me al oud hoor)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Haar eerste indruk met Fok was de 5 jaar meet en sindsdien wil ze er heel weinig meer mee te maken hebben
Mmmmm. Ja das wel waar. Telt het dan dat ik al kalend ben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:10 schreef nokwanda het volgende:
ja... nee... ja.... twijfel........ maar dan voel je zo jong aan![]()
dan ben ik ouder denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmmm. Ja das wel waar. Telt het dan dat ik al kalend ben?
Het helpt..... dan doe je me misschien wel een beetje aan mijn vader denken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmmm. Ja das wel waar. Telt het dan dat ik al kalend ben?
Dat vind ik altijd wel leuk. Mensen die nog mee willen doen (althans zo is het voor me gevoel).quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:14 schreef nokwanda het volgende:
Het helpt..... dan doe je me misschien wel een beetje aan mijn vader denken.die is net omgekeerd. Is niet zo piepjong meer maar voelt zich 18
ik vind het toch wel erg dat ik vanaf mn 17e al een terugwijkende haargrens hebquote:
en dan nog soms hopeloos de fout in gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk. Mensen die nog mee willen doen (althans zo is het voor me gevoel).
Ja ik weet het vanaf me 19de, gaat heel langzaam bij mij, en toen had ik er wel een paar maanden moeite mee (ben nu 26). Leuk is anders maar je legt je erbij neer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:15 schreef qu63 het volgende:
ik vind het toch wel erg dat ik vanaf mn 17e al een terugwijkende haargrens heb
Soms schiet het wel eens door ja.quote:
Mijn pa niet. Die heeft het goed bekeken. Is met een vrouw getrouwd die 18 jaar jonger is. En zo verliefd als een tiener. Coolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan nog soms hopeloos de fout in gaan
het boeit mij ook al lang niet meer. mn vader is kaal, mn oom die 12 jar jonger is, is ook al kaal, dus het zit gewoon in de familiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ik weet het vanaf me 19de, gaat heel langzaam bij mij, en toen had ik er wel een paar maanden moeite mee (ben nu 26). Leuk is anders maar je legt je erbij neer.
Nog meedoen.... klinkt zo....zo......oud.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk. Mensen die nog mee willen doen (althans zo is het voor me gevoel).
jullie maken er zelf een probleem vanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben erg blij dat haargrensproblemen voornamelijk een mannelijk probleem zijn. Althans... hoofdhaargrensproblemen. Vrouwen hebben weer andere haargrensproblemen.
ai, ik ben zo melig dat ik hier zelfs om moest lachen. Dan ben je ver heen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:22 schreef ArmaniMania het volgende:
Zweven 2 geesten naast elkaar, zeg de een tegen de ander laat mij eens in het midden zweven.
Geestig he?
Okay..... jij hebt dus duidelijk nooit geprobeerd om je bikinilijn te harsen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
jullie maken er zelf een probleem van
alhoewel kaal wel beter is
niet geharst nee, wel geschorenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay..... jij hebt dus duidelijk nooit geprobeerd om je bikinilijn te harsen.![]()
quote:
Ik zeg altijd maar zo: Je moet alles een keer proberenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef nokwanda het volgende:
Okay..... jij hebt dus duidelijk nooit geprobeerd om je bikinilijn te harsen.![]()
wel een keer gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wow!!! cool..... en draag je dan ook een bikini?
mja..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Je moet alles een keer proberen![]()
quote:
No pain no gainquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:34 schreef nokwanda het volgende:
mja..Had laatst van die handige strips. Maar was zo blond om eerst die strip erop te plakken VOOR ik me had gerealiseerd dat ik hem er ook AF moest trekken. Ai Caramba!! Dat was kut.
Daar is nu weinig meer van te zienquote:
Je hebt ervaring dus een tweede keer kan alleen maar beter wordenquote:
zzzzlaap lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
No pain no gain![]()
Overigens ben ik zo wel slapen![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je hebt ervaring dus een tweede keer kan alleen maar beter worden![]()
Tips hebben?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Kun je toch herhalen en dan wel een pic maken.
geen speciale gelegenheid, en of ie goed stond? geen ideequote:
Maar wat was dan de gelegenheid waarbij je de bikini droeg? En stond ie goed ?![]()
Als je nou een pic had............hadden we dat hier op fok allemaal kunnen beoordelen. Had je tenminste nog wat feedback gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:42 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
geen speciale gelegenheid, en of ie goed stond? geen idee
het is iig al een paar geleden..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je nou een pic had............hadden we dat hier op fok allemaal kunnen beoordelen. Had je tenminste nog wat feedback gehad.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:47 schreef nokwanda het volgende:
iig is zo'n bikini weer wat afleiding van de terugwijkende haargrens
quote:
Koop goed spulquote:
Slaap Lekkerquote:
jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:56 schreef qu63 het volgende:
mogen we een deel 2 openen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |