Ook een keer zoiets gehad!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Met je knullige brief. "Want wij vinden dat je nog niet fatsoenlijk ...", wat voor niveau is dit?.
En ik kan wel inzien dat het niet de netste tuin van de wereld is, maar niet iedereen houd van zo'n oer-burgelijke en saaie grindtuin..
.
Mocht dat maar, scheelt een hoop werk!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:34 schreef Ruis het volgende:
platbranden die tuin van je!
Ze bellen hier niet eens aan. Wie zijn in hemelsnaam "de buurtbewoners" ? Heb ik een actiecommitee achter me aan? Zet er dan een contactpersoon bij, dit is zo walgelijk anoniem.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ook een keer zoiets gehad!
Door lekkage kreeg ik van de woningstichting een nieuwe badkamer. Zegt dat mens tegen me, ja je moet wel ff wat aan je tuin doen hoor, dat vind de buurt niet eerlijk dat je een nieuwe badkamer krijgt en dat je tuin er dan zo bij ligt...
Ik zeg ik heb 2 banen en heb daar echt geen tijd voor, daar komt bij dat de tuin nu in originele staat terug gebracht is, de tuin was een jungle en is het nu weer![]()
Gooi er wat flessen Pokon bijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Bioslock het volgende:
Ik laat het lekker allemaal staan.
Heb ik zo'n sterke persoonlijkheid dat het op het forum opvalt?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef yvonne het volgende:
als jeje zelf blijft zul je dit soort briefjes nog vaak mogen ontvangen.
Hm. Het is al donker. Even kijken of het nog lukt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef idiotforaliving het volgende:
Hey BS we moeten foto's zien!
En dat dan huis aan huis hèquote:Geachte buurtbewoners,
Leer Nederlands, stelletje kneuzen!
Hoogachtend, Bioslock
Beste LandBuurtgenotenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ze bellen hier niet eens aan. Wie zijn in hemelsnaam "de buurtbewoners" ? Heb ik een actiecommitee achter me aan? Zet er dan een contactpersoon bij, dit is zo walgelijk anoniem.
Je vergeet de Griekse amphora's waar een stroompje anders-gekleurde kiezel uitstroomt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Beste LandBuurtgenoten
Het Nederlandse stadslandschap verloedert. Engelse gazons, Japanse rotstuinen, vijvers met tropische vissen.. Een Nederlander voelt zich niet meer thuis in zijn eigen tuin!
Eigen onkruid eerst zeg ik!
Dude, in wat voor verpauperde kutbuurt woon jij?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef julekes het volgende:
[..]
Je vergeet de Griekse amphora's waar een stroompje anders-gekleurde kiezel uitstroomt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dude, in wat voor verpauperde kutbuurt woon jij?.
Die buurt waar ze ook geschilderde dakpannen als naamplaatje gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dude, in wat voor verpauperde kutbuurt woon jij?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |