quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:58 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Stijlloze boeren vooral.
[..]
Als je niet op het strand ligt of aan het sporten bent hoor je ook geen korte broek aan te hebben. Koop dan linnen ofzo.
dus als jij in de zomer gewoon wat doelloos doet dus geen strand en geen sport. dan loop jij in een lange broek met zwarte sokken en mooie schoenen? en dan drink je zeker buckler?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:58 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Stijlloze boeren vooral.
[..]
Als je niet op het strand ligt of aan het sporten bent hoor je ook geen korte broek aan te hebben. Koop dan linnen ofzo.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:40 schreef geenaam het volgende:
[..]
Is er iets mis met broeken die je een jaar niet mag wassen? Ik heb ook van die broeken. En als je denkt dat het vies is om ze niet te wassen valt heel erg mee.![]()
quote:
Geloof me, je staat toch ff met je bek vol tanden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Jonathon het volgende:
Je moest juist keihard tegen hem ingaan op de radio... dat zijn leuke gesprekken.. jij ging op een gegeven moment met hem mee...![]()
[..]
Nederland wel hèquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De vs staat dan ook bekend voor zijn stijlvolle en smaakvol gekleden heren....
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
Niet echt,quote:
nee niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet echt,
Jij ziet toch ook geen probleem met witte sokken?
Onder casual kleding niet nee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet echt,
Jij ziet toch ook geen probleem met witte sokken?
Juist in Engelse en Amerikaanse series en films komen er ook vaak grappen over voor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef seto het volgende:
Ik vroeg het voor de lol eens op een Amerikaans forum en die snapten er heeeeeelemaal niks van wat er nou mis mee zou moeten zijn. Het waren zeker geen rednecks, meeste woonden in New York of aan de Westkust.
Slaat gewoon nergens op.
De voorhoede vecht hiertegen op : zie sigquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De vs staat dan ook bekend voor zijn stijlvolle en smaakvol gekleden heren....
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
Naja vooruit, als je op de camping in je blote pens zit tussen het andere plebs mag je je korte broekje aan okee?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Vince-E het volgende:
[..]hmm
denk dat ik mijn korte broeken dan maar bij het vuil doe... Woon ongeveer 1500 km van het dichtsbijzijnde strand vandaan en sport niet!
Kom op zeg, je kan ook doordraven!
As we speak, zit ik aan de wodka. Dus nee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef babba_ het volgende:
[..]
dus als jij in de zomer gewoon wat doelloos doet dus geen strand en geen sport. dan loop jij in een lange broek met zwarte sokken en mooie schoenen? en dan drink je zeker buckler?
Zonnebank? En na een middagje strand ben je bruin zat, dus zo boeiend is dat nou ook weer niet.quote:en koop dan linnen langebroek.. oke leuk, dan ga je een keer naar het strand sta je daar met je lekkere melkflessen![]()
tja helaas is niet iedereen zo modebewust en cool als jij bent. en zonnebankquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:54 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Naja vooruit, als je op de camping in je blote pens zit tussen het andere plebs mag je je korte broekje aan okee?
[..]
As we speak, zit ik aan de wodka. Dus nee.
[..]
Zonnebank? En na een middagje strand ben je bruin zat, dus zo boeiend is dat nou ook weer niet.
ik draag altijd witte sokken. onder een korte broek. onder een lange broek. zelfs onder een zwembroek. hier in Friesland is dat heel normaal en coolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:24 schreef woutabest het volgende:
Wat er mis is met witte sokken onder een lange broek zodat niemand ze ziet?
Niets, want dan ziet niemand ze. Een probleem word het als ze WEL gezien worden, en dat is dus fout.
Duh.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:38 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ik draag altijd witte sokken. onder een korte broek. onder een lange broek. zelfs onder een zwembroek. hier in Friesland is dat heel normaal en cool![]()
Nog een reden waarom Friesland onafhankelijk van Nederland mag worden, wat mij betreftquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:38 schreef ijsjongetje het volgende:
ik draag altijd witte sokken. onder een korte broek. onder een lange broek. zelfs onder een zwembroek. hier in Friesland is dat heel normaal en cool![]()
Nou zegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog een reden waarom Friesland onafhankelijk van Nederland mag worden, wat mij betreft.
In een blauwe overal en klompen lopen en een boot maken van een badkuip en de motor van de auto van de dokter is in friesland het toppunt van cool..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:38 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
lachen om je iegn grap is hier in Friesland iig fout. witte sokken nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef AcidTrance het volgende:
Wanneer starten we niet gewoon een Centraal aanpraat topic praat hier aan wat wel of niet kan wat is fout wat is goed![]()
Ethiek en Estetiek zijn massawaan, een filosofische discussie...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef AcidTrance het volgende:
Wanneer starten we niet gewoon een Centraal aanpraat topic praat hier aan wat wel of niet kan wat is fout wat is goed![]()
iegn? is dat ook fries?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:03 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
lachen om je iegn grap is hier in Friesland iig fout. witte sokken niet
nee, dat is een typoquote:
Je bent wel fan van de kameleon, zo te zienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In een blauwe overal en klompen lopen en een boot maken van een badkuip en de motor van de auto van de dokter is in friesland het toppunt van cool..
Doe de wiskunde
![]()
van blonde knapen..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je bent wel fan van de kameleon, zo te zien
moet dat grappig zijn?quote:
Ik lach niet om mijn eigen grap, ik lach jullie uit met de meest domme reactiesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:03 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
lachen om je iegn grap is hier in Friesland iig fout. witte sokken niet
en duits zeker welquote:
quote:
en law & order is ook een vette serie!!!quote:
Oh ik versta en spreek het heel goed, daarom is het ook gewoon een taal, en niet grappig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef babba_ het volgende:
[..]jij gelukkig wel
je kunt het gewoon niet verstaan, logisch dat je het niet grappig vindt
ik vind je maar een raar mannetje. jij draagt zeker nooit witte sportsokkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh ik versta en spreek het heel goed, daarom is het ook gewoon een taal, en niet grappig.
Oant Moarnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh ik versta en spreek het heel goed, daarom is het ook gewoon een taal, en niet grappig.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Oant Moarn![]()
Ik spreek en versta zelf wel Fries, maar Fries schrijven is gewoon kut.
Zolang het van die lage sokjes zijn, vind ik van niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:42 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik vind zwarte sokken met sandalen anders ook fout
Zeg gerust onder 60quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:04 schreef woutabest het volgende:
Sandalen bij mannen vind ik sowieso niet kunnnen als je onder de 20 bent.
Mits de juiste man ze draagt, kunnen sommige sandalen heel leuk staan.quote:
Nee, als ik sport heb ik geen sokken aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:34 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ik vind je maar een raar mannetje. jij draagt zeker nooit witte sportsokken
Kijk een zinnig antwoord tussen alle mode meelopers hier. Wie had dat gedacht.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef seto het volgende:
[..]
Onder casual kleding niet nee.
Onder pakken enzo is het inderdaad erg fout
Het stoort me meestal meer hoe andere mensen kunnen stinken, zo een stankgordijn van bedorven erwtensoep lucht achter zich aan trekkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik draag ook rustig witte sokken als het zo uitkomt hoorMensen die zich druk gaan maken over hoe ANDERE mensen eruit zien...
is dat het enige wat je kan zeggenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
goh, geen smaak, én geen manieren...
Het is een gebrek aan manieren om te schelden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:46 schreef dewd het volgende:
Sinds wanneer is het eigenlijk een gebrek aan manieren als je het niet met die belachelijke hetze tegen witte sokken eens bent??
Ik had al een hekel aan witte sokken voordat ik wist dat het door de menigte werd afgekeurd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:58 schreef HenryHill het volgende:
Ik krijg bij het witte-sokken verhaal altijd een beetje het idee dat 'men' heeft geprobeerd witte sokken belachelijk te maken, maar dat het halverwege het bekeren van mensen is misgegaan... dat men er bij de meeste modeverschijnselen mee weg kwam, maar men bij het sokkenverhaal opeens begon na te denken en te protesteren... typisch gevalletje 'net niet', zeg maar.
kortom jou kunnen ze alles wijsmaken, voor het 1st in mijn leven dat ik dit hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:49 schreef seilram het volgende:
Ik heb het hier eens met een vriend van mij over gehad.
Hij had een hele witte sokken theorie, waarom mannen witte sokken dragen!
Als ze dan klaar zijn gekomen na een potje rukken wordt het aan de witte sok afgesmeerd... en aangezien dat op een witte sok niet zo opvalt kunnen ze de sok nog een dag aan.
Sindsdien ben ik ook anti witte sokken.... bah.
OMG!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:49 schreef seilram het volgende:
Ik heb het hier eens met een vriend van mij over gehad.
Hij had een hele witte sokken theorie, waarom mannen witte sokken dragen!
Als ze dan klaar zijn gekomen na een potje rukken wordt het aan de witte sok afgesmeerd... en aangezien dat op een witte sok niet zo opvalt kunnen ze de sok nog een dag aan.
Sindsdien ben ik ook anti witte sokken.... bah.
Ja, want iedereen met een hoofddoek is moslim en dat zijn ook altijd dezelfde figuren.quote:
En wat als je een witte broek en witte sneakers aan hebt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef Copycat het volgende:
Hé, het zoveelste witte sokken topic.
Toppie!
En witte sokken zijn alleen done tijdens sporten. Onder gewone kleding ziet het er gewoon niet uit.
halve sokkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:26 schreef Alfa145 het volgende:
[..]
En wat als je een witte broek en witte sneakers aan hebt?
Inderdaad, meeste mode mietjes zijn vergeten dat kleding vooral functioneel moet zijn. Als je iemand er belachelijk uit vindt zien omdat hij/zij witte sokken aanheeft ben je echt een simpel figuur.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel zielig als men gaat zeuren over andermans sokken![]()
Ik zeg ook niet tegen iemand anders wat ze moeten aantrekken, ik doe het alleen zelf nietquote:Op zondag 26 juni 2005 11:51 schreef dewd het volgende:
[..]
Inderdaad, meeste mode mietjes zijn vergeten dat kleding vooral functioneel moet zijn. Als je iemand er belachelijk uit vindt zien omdat hij/zij witte sokken aanheeft ben je echt een simpel figuur.
Ik vind het ook niet mooi die witte sokken maar als iemand ze aan wilt doen gaan ze hun gang maar.
Hahaha ja nou geloof ik ook al snel dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:06 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
kortom jou kunnen ze alles wijsmaken, voor het 1st in mijn leven dat ik dit hoor![]()
Onder een pak hoor je hoge sokken te dragen, en ZEKER geen enkelsokjes...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als je nou van die lage witte sokjes hebt? Die zie je
toch niet..![]()
idd onder een pak doe je mooie bijpassende sokken en zeker geen sokken met stripfiguren. dat is nog erger dan witte sokkenquote:Op maandag 27 juni 2005 07:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Onder een pak hoor je hoge sokken te dragen, en ZEKER geen enkelsokjes...
kijk, een typische meeloperquote:Op maandag 27 juni 2005 15:18 schreef SiemeN het volgende:
Witte sportsokken onder een nette broek vind ik ook geen gezicht, maar witte sokken onder een simpele outfit is toch niet zoveel mis mee lijkt me..
Toch draag ook ik nooit meer witte sokken, just in case
Nee geen linnen maar spijkerbroek. Deze is dry black en als ik de broek te snel was wordt 'ie vaal en komen er kringen op van de wasmachine. Hij wordt in ieder geval heel lelijk als ik um te snel was.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef babba_ het volgende:
[..]
wat voor broeken zijn dat dan?? zeker linnen???
Echt welquote:Op maandag 27 juni 2005 05:17 schreef winterhammer het volgende:
want ik zie wel heel erg veel jongens en mannen met witte en roze shirts lopen, en dat zijn geen homo's
Sorry, kan je even opduiken waar het steekhoudende argument verstopt zit?quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:21 schreef StefanP het volgende:
Wittesokken
TREK DIE SHIT UIT MAN, HET ZIET ER NIET UIT!
Zelfs een blinde kan nog zien dat je onder normale kleren geen witte sokken draagt. De enige keer dat je witte sokken mag dragen, is als je sport. ANDERS NOOIT. NIET DOEN.
Van die lui met witte sokken onder hun jeans, en dan het liefst in bruine of zwarte schoenen natuurlijk![]()
![]()
Of nog erger, kerels met van die fucking snoopy of mickey mouse sokken. Gad-ver-damme. Al eenzaam rukkend zullen jullie sterven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |