abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28307401
Leuke verhalen.
Rotte melk drinken heb ik ook wel eens gedaan .

Of na een scoutingkamp besluiten we het de volgende week wel op te ruimen. Ook die pan met nog een klein laagje tomatensoep .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28307623
Ik werk ook zo nu en dan in een supermakrt en daar kom je soms ook erg ranzige dingen tegen. Een stuk kaas dat 'even' bovenop een koeling werd gelegd. Of afbakbrood dat er wel erg zacht en groen uitzag .
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:00:35 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28308145
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:16 schreef heiden6 het volgende:
Brood in de vriezer.
das prima te doen,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:04:13 #94
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28308280
Als je brood uit de vriezer langzaam laat ontdooien en vervolgens vrij snel opeet is er niets aan de hand, dan proef ik zelfs nog de versheid van de eerste dag erin, dit i.t.t. brood dat al 2 dage in de trommel ligt. Ik heb wél een goede vriezer, die ik zelfs op een invriesstand kan zetten, wat betekent dat het brood (bijvoorbeeld) zeer snel invriest wat zo min mogelijk kwaliteitsverlies betekent. Brood invriezen in een 2-sterrenvriezertje of in niet goed afgesloten is natuurlijk ook niks, dan droogt het uit.
pi_28308337
Brood in de dieprvries is inderdaad prima .
pi_28308535
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:56 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ach, met bepaalde producten (harde kaas enzo) kan dat best. Maar goed, je gezond verstand gebruiken is natuurlijk altijd het beste. Als je iets echt niet vertrouwt, kun je het beter wegpleuren.
Precies en wat dacht je om gewoon je zintuigen te gebruiken. Ogen kan men hier wel goed gebruiken, maar de neus zegt ook veel.

Als bijv. een pakje met ham zuur ruikt, weggooien, desnoods een heel klein stukje proeven. Bitter is een smaak die ons lichaam heeft leren herkennen als giftig, dus wees dan niet eigenwijs en eet dus niet iets op wat bitter is en/of zuur ruikt.

Enne mijn schoonzus is ook zo'n freak met smetvrees. Als iets maar 1 dag over datum is dan hoeft ze het al niet meer, ik ruik, kijk eerst en desnoods proef een stukje en meestal is het echt nog wel goed hoor. Zo ook een pak taksi wat 3 dagen over datum was, smaakte zoals het hoorde.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_28308629
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef Aventura het volgende:
Als je brood uit de vriezer langzaam laat ontdooien en vervolgens vrij snel opeet is er niets aan de hand, dan proef ik zelfs nog de versheid van de eerste dag erin, dit i.t.t. brood dat al 2 dage in de trommel ligt. Ik heb wél een goede vriezer, die ik zelfs op een invriesstand kan zetten, wat betekent dat het brood (bijvoorbeeld) zeer snel invriest wat zo min mogelijk kwaliteitsverlies betekent. Brood invriezen in een 2-sterrenvriezertje of in niet goed afgesloten is natuurlijk ook niks, dan droogt het uit.
klopt, brood in de vriezer stoppen en dan ontdooien is erg goed, de korst is dan vaak nog knapperig en da's bij tijgerbrood ontzettend lekker. Ik heb het mijn vriendin's tante (in indonesie) ook aangeraden en dat doet ze nu ook braaf en het brood is altijd superlekker.

Oh ja, bevroren brood onder zo'n minigrill leggen is ook goed te doen hoor, dan heb je superverse toast.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:32:47 #98
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_28309204
Ik ga eens even in de koelkast kijken.

Rapportage volgt.
pi_28309349
Mijn zusje maakte eergister sladressing. Het proefde een beetje vreemd, zoutig. Wat bleek: Ze had een flesje sojasaus voor balsamico aangezien. Toen bleek ook nog dat het flesje sojasaus 6 jaar over datum was....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:48:22 #100
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_28309685
Ok viel mee.

1 pak zure melk.
1 bakje donkerbruine champignons.
1 bakje zure vruchtenyoghurt.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:41:11 #101
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_28336527
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 02:57 schreef g1id het volgende:

Ik heb eens boterhammen teruggevonden die de hele ZOMERvakantie in mijn rugzak gezeten hebben... dat was niet meer dan een zakje schimmel. Was echt TE goor!
Hier nog zo één. M'n broodtrommel rook naar zure kots en heb hem weg moeten gooien omdat de lucht er niet uit ging.

Verder wordt er eigenlijk alleen regelmatig wat rottend fruit aangetroffen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:48:00 #102
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_28336804
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef BadGirly het volgende:

[..]

Hier nog zo één. M'n broodtrommel rook naar zure kots en heb hem weg moeten gooien omdat de lucht er niet uit ging.

Verder wordt er eigenlijk alleen regelmatig wat rottend fruit aangetroffen.
Tip: in de week zetten met heet water, azijn en soda...!

Zo heb ik ooit een canvas fietstas gered. Ik had eieren gekocht en er was er eentje gebroken. Het struif was in de naden terecht gekomen en het lukte me niet om dat er goed uit te krijgen.
Na een week rook het alsof ik een lijk in de schuur had verborgen...
Na een wanhoops-oproep op 1 of ander huishoudforum kwam deze tip eruit en hoera, ik kon weer rondfietsen zonder dat mensen me geïrriteerd nakeken!

Die truuk moet ook wel met broodtrommeltjes lukken
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:50:16 #103
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_28336894
Thanx, handig voor de volgende keer dan
pi_28337823
Hebben eens op het werk karamel gemaakt en dat in een fles gekieperd. Was alleen niet zo slim die in de koeling te zetten

Die fles was een baksteen geworden

Wasn't me
Holler
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:25:16 #105
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28338236
ik heb net 2 stinkende zakken aardappelen weggegooid
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:32:01 #106
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28338473
MM toch

Ik zat pinda's te eten die al 2 maanden over datum waren

ze smaakten toch wel naar plastic, heb ze maar weggegooid *lichtelijk kotssmiley*
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:48:01 #107
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28339097
Ik kwam net een pot pindakaas tegen die 2 jaar over datum was
Ik eet die meuk nooit...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:12:55 #108
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_28340021
Ik ben een beetje een sloddervos wat bewaren betreft..

Kwam vanmorgen in de broodbak een groen met witte stippen sneetje tegen..
Pot appelmoes stond helemaal achter in de koelkast.. nooit meer aan gedacht natuurlijk was helemaal groen uitgeslagen..
Cocolademelk ok een beetje te lang in de koelkast gestaan.. was lichtbruin van kleur en heel waterig.

Weet niet hoe t komt maar ik denk er gewoon niet meer aan als ik t eenmaal in de koelkast heb gezet.. nouja... ik zet het tenminste IN de koelkast
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_28340559
Ik ben verslaafd aan tassen. Dus ik moet vaak al mn spulletjes van de ene naar de andere tas overgooien. Na wil er nog wel eens wat blijven steken. Laatst ruimde ik mijn kast op en vond een oude tas terug. Hij heeft daar waarschijnlijk een maandje of 10 gelegen. Zat er nog een netjes in plastic verpakt broodje in. Helemaal beschimmeld. En ongelofelijk stinken. Brood gauw weggegooid...tas uitgesopt alleen de geur van beschimmeld brood blijft in de tas hangen....

jammer van de tas

woensdag 29 juni 2005 @ 16:27:43 #110
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_28342770
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:26 schreef Leintje het volgende:
Ik ben verslaafd aan tassen. Dus ik moet vaak al mn spulletjes van de ene naar de andere tas overgooien. Na wil er nog wel eens wat blijven steken. Laatst ruimde ik mijn kast op en vond een oude tas terug. Hij heeft daar waarschijnlijk een maandje of 10 gelegen. Zat er nog een netjes in plastic verpakt broodje in. Helemaal beschimmeld. En ongelofelijk stinken. Brood gauw weggegooid...tas uitgesopt alleen de geur van beschimmeld brood blijft in de tas hangen....

jammer van de tas

Soda en azijn
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_28351589
Ouders op verlof en in de microgolfoven bleek nog een kom tomatensoep te staan. Na een week komen de ouders terug en echt fris zag de soep er niet meer uit.

Verder eens een overschotje van vis in de vuilbak gekieperd. Na 2dagen begon het toch wel aardig te ruiken
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:18:56 #112
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28360218
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kwam net een pot pindakaas tegen die 2 jaar over datum was
Ik eet die meuk nooit...
Maar je koopt het wel...

Raar mens
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:21:05 #113
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28361995
Toen ik nog thuis woonde, besloot ik eens in een vlaag van verstandsverbijstering de keukenkastjes schoon te maken. Ik stond op een stoel en probeerde boven m'n hoofd de frietpan uit het bovenste kastje te pakken. Het plankje schoof mee, waardoor ik de complete frietpan mét inhoud over me heen kreeg... Echt álles zat onder die vette zooi! En ik kreeg nog op m'n lazer van m'n ouders ook, want wat bezielde me in hemelsnaam om zomaar ineens de keukenkastjes schoon te gaan maken?

Edit: Sorry, verkeerde topic, dacht dat ik in huishoudblundertjes postte...

[ Bericht 7% gewijzigd door Lllaura op 30-06-2005 17:43:08 ]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_28363374
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:26 schreef Leintje het volgende:

jammer van de tas

Ah zoiets heb ik ook wel eens gehad. Ik vond een tijd geleden nog eens een rugtas met wat een boterham met iets moest voorstellen. Helaas had het al zo lang in de tas gezeten dat het er uitzag als boerenkool uit pot .
pi_28363427
Ik heb een keer de verkeerde stekker eruit getrokken voordat ik op vakantie ging

ie van de koel/vries dus

Gevolg maden in de vries en koel kast

Das een lekker thuiskomst
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:15:31 #116
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28372856
Uien die een paar jaar in de kelder hadden gelegen, gevolg: Ontzettend stinkende puree. Verder de gebruikelijk rotzooi in de gezamenlijke keuken ve studentenhuis. Er is nl. een huisgenoot die van filtet Americain houdt, maar het kuipje nooit leeg eet. Gevolg is dat je af en toe een aantal kuipjes van maanden oud tegen komt. Verder uiteraard het nodige maandenoude groente en fruit uit de koelkast gevist dat allemaal gemuteerd was in een extreem harige kiwi.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:30:54 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28373327
Studentenhuizen. Dat heb ik toch nog een jaar uitgehouden, toen had ik een appartement van 85M2
Gadverdamme wat was dat erg, studentenhuis. Puinhoop 42 noemde ik het.
Nee, een eigen keuken, wc, badkamer, slaapkamer en woonkamer is het bestaansminimum voor mij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_28376548
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Studentenhuizen. Dat heb ik toch nog een jaar uitgehouden, toen had ik een appartement van 85M2
Gadverdamme wat was dat erg, studentenhuis. Puinhoop 42 noemde ik het.
Nee, een eigen keuken, wc, badkamer, slaapkamer en woonkamer is het bestaansminimum voor mij.
Mee eens. Al is het hier maar 36m2.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:45:11 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28378443
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Maar je koopt het wel...

Raar mens
Ik woon niet alleen in dit huis
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:41:12 #120
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_28379496
heb gisteren twee bebaarde pita broodjes weggegooid
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: