ik bedoelde ook: de laatste jaren word je er mee doodgegooid zowat, terwijl iedereen altijd al geweten heeft dat water onmisbaar is..quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat nou de laatste jaren? Sinds het ontstaan van de mensheid toch zeker. De laatste jaren is het alleen zo dat het gebottelde water ook in NL in opkomst is. Vandaar ineens ook dit soort campagnes om te doen alsof het allemaal ineens nieuw en goed is.
Baarle-Hertog en Baarle-Nassau liggen in Brabant, Utrecht ligt in Utrecht evenals Bar-le-Duc dus. Dat Bar-le-duc een letterlijke vertaling is van Baarle Hertog snap ik ook nog wel maar volgens mij komt het qua plaatsing totaal niet overeen.quote:
Bacteriën, daar word je hard vanquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat wordt het ook, alleen brengt Barleduc het water eerst aan de kook zodat alle bacterien het loodje leggen![]()
Ah, zie je wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:18 schreef ChrisJX het volgende:
Verpakt water niet beter dan water uit kraan
.quote:De consumentenbond is naar aanleiding van het onderzoek van mening dat je dief van je eigen portemonnee bent, wanneer je verpakt water verkiest boven kraanwater. Kraanwater is met zo'n 0,14 eurocent per liter, 150 keer goedkoper dan verpakt water uit de supermarkt
Waarbij we nu nog niet weten of dat goed of slecht isquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat wordt het ook, alleen brengt Barleduc het water eerst aan de kook zodat alle bacterien het loodje leggen![]()
Hoe moet die uroloog dan aan z'n brood komenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:21 schreef Isabeau het volgende:
De uroloog waar ik mijn co-schap bij liep zei altijd dat hij zeker de helft minder aan patiënten zou hebben als iedereen genoeg water dronk, vrijwel geen nierstenen etc. Dus, water drinken
Spa Blauw is te drinken, maar ik vind het een irritante nasmaak hebben. Rood en alle andere kleuren van de regenboog zijn niet te drinken. Water met bubbels vind ik sowieso walgelijkquote:Gewoon water uit de koelkast vind ik erg lekker, maar Spa blauw is ook lekker, dat lijkt zachter en zoeter te smaken. Verder vind ik de bubbeltjes van Perrier lekker
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:19 schreef ThE_ED het volgende:
Baarle-Hertog en Baarle-Nassau liggen in Brabant, Utrecht ligt in Utrecht evenals Bar-le-Duc dus. Dat Bar-le-duc een letterlijke vertaling is van Baarle Hertog snap ik ook nog wel maar volgens mij komt het qua plaatsing totaal niet overeen.
Bron: www.verswater.nlquote:Bar-le-Duc
Bar-le-Duc is samen met Spa het best verkochte water in Nederland. Vreemd daarom dat er over Bar-le-Duc, over producent United Soft Drinks en haar reclame nauwelijks informatie te vinden is. Het programma de Keuringsdienst van Waarde ging gelukkig op onderzoek uit. In deze uitzending komt naar voren dat het bronwater van 'Bar le Duc' eigenlijk gewoon Utrechts kraanwater is. Ook het bronwater van Sourcy (eveneens een merk van United Soft Drinks) komt uit dezelfde "grondlaag" als het water van Bar le Duc en is dus, technisch gezien, hetzelfde water.
En een beetje in Belgiëquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:19 schreef ThE_ED het volgende:
Baarle-Hertog en Baarle-Nassau liggen in Brabant
Hoe kun je een doodnormaal product hypenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:39 schreef schatje het volgende:
In A'dam is er trouwens een waterwinkel.
klik hier
Als je eenmaal aan een smaak gewend bent vind je meestal andere niet zo lekker, maar mijn ervaring is dat je er toch vrij snel weer aan went hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:39 schreef schatje het volgende:
Ik vind het kraanwater bij mijn ouders wel lekker. Maar hier in A'dam vind ik het niet zo smaken. Daarom neem ik liever Evian.
t'is net en parfumverpakkingquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:46 schreef Copycat het volgende:
Ook een erg lekker watertje in een mooie verpakking:
[afbeelding]
Try Evian.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon water uit de koelkast vind ik erg lekker, maar Spa blauw is ook lekker, dat lijkt zachter en zoeter te smaken.
Ik drink meer per dag, en ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:21 schreef Wolter het volgende:
Je mocht van die bronwaters maar 2 liter per dag drinken toch (in verband met zware metalen dacht ik me te herinneren)? Zijn er mensen die meer dan dit drinken en dat merken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |