water met roosvicee drink ik idd, en water met citroen ook veel, maakt het net even wat lekkerderquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:45 schreef Copycat het volgende:
Gewoon water vind ik niet lekker doordrinken, gooi er dus altjjd een beetje aanmaaklimonade doorheen.
Mijn favo combi:
[afbeelding]
met
[afbeelding]
'quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:45 schreef Copycat het volgende:
Gewoon water vind ik niet lekker doordrinken, gooi er dus altjjd een beetje aanmaaklimonade doorheen.
Mijn favo combi:
[afbeelding]
met
[afbeelding]
gheghe ik ook vooral op zondagochtend drink ik erg veel water ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
Ik drink van nature al erg veel, en met dit weer wordt dat dus heel erg veel.
Ik ben gewend om mijn lichaam te geven waar het om vraagt.
Doe die bier topics in de avondquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Water; onmisbaar voor je lichaam
Bier; onmisbaar voor je lichaam![]()
Was dat niet tijdens een ontgroening gebeurd?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook gehoord dat er iemand is overleden omdat die 6 liter ofzo, in 1x opgedronken heeft. Dan gaat je lichaam het omzetten naar zout ofzo. Heel vervelend
Wat nou de laatste jaren? Sinds het ontstaan van de mensheid toch zeker. De laatste jaren is het alleen zo dat het gebottelde water ook in NL in opkomst is. Vandaar ineens ook dit soort campagnes om te doen alsof het allemaal ineens nieuw en goed is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:17 schreef DarkElf het volgende:
De laatste jaren zeker kun je er niet omheen: water is goed voor je lichaam
en het zorgt voor een zuivere huid.
Ja idd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat niet tijdens een ontgroening gebeurd?
Een aantal jaar geleden is er tijdens een ontgroening wel een dode gevallen doordat hij een aantal liter jenever ofzo op had gedronken. Recent leidde het water er nog toe dat de betreffende persoon tijdens een ontgroening buiten bewustzijn raakte.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook gehoord dat er iemand is overleden omdat die 6 liter ofzo, in 1x opgedronken heeft. Dan gaat je lichaam het omzetten naar zout ofzo. Heel vervelend
Maar hij was dus niet dood.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:07 schreef ThE_ED het volgende:
Ik snap dat niet hoor, leidingwater in NL is zo goed en misschien wel 100x goedkoper. Ik drink regelmatig water, gewoon omdat het lekker fris is, gewoon zo koud uit de kraan.
Ik las laatst nog ergens dat het water van Bar-Le-Duc gewoon naast het gemeentelijke drinkwaterbedrijf omhoog gepompt wordt ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:15 schreef ThE_ED het volgende:
"Bar-le-duc" is ook gewoon Frans voor Utrecht bijvoorbeeld, geef het maar een naampje!
Dat zou best kunnen, er is wel daadwerkelijk een vrond daar hoor, maar wie zegt dat die niet ook gewoon het kraanwater levert?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik las laatst nog ergens dat het water van Bar-Le-Duc gewoon naast het gemeentelijke drinkwaterbedrijf omhoog gepompt wordt ofzo
De kwaliteitseisen van kraanwater zijn in ieder geval beter dan de kwaliteitseisen aan bronwater.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Hier in Nederland kun je inderdaad net zo goed gewoon kraanwater drinken. Meen me te herinneren dat ik onlangs heb gelezen dat de kwaliteit zelfs beter is dan flessenwater. In sommige andere landen is dat echter beslist niet het gevalDaar kun je dus beter flessenwater drinken (Spanje, Griekenland, Turkije en ongetwijfeld nog een heleboel andere landen).
Bijna: Baarle-Hertog is hetquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:15 schreef ThE_ED het volgende:
"Bar-le-duc" is ook gewoon Frans voor Utrecht bijvoorbeeld, geef het maar een naampje!
Dat wordt het ook, alleen brengt Barleduc het water eerst aan de kook zodat alle bacterien het loodje leggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik las laatst nog ergens dat het water van Bar-Le-Duc gewoon naast het gemeentelijke drinkwaterbedrijf omhoog gepompt wordt ofzo
Verpakt water niet beter dan water uit kraanquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Hier in Nederland kun je inderdaad net zo goed gewoon kraanwater drinken. Meen me te herinneren dat ik onlangs heb gelezen dat de kwaliteit zelfs beter is dan flessenwater.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |