Hoe kun je een doodnormaal product hypenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:39 schreef schatje het volgende:
In A'dam is er trouwens een waterwinkel.
klik hier
Als je eenmaal aan een smaak gewend bent vind je meestal andere niet zo lekker, maar mijn ervaring is dat je er toch vrij snel weer aan went hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:39 schreef schatje het volgende:
Ik vind het kraanwater bij mijn ouders wel lekker. Maar hier in A'dam vind ik het niet zo smaken. Daarom neem ik liever Evian.
t'is net en parfumverpakkingquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:46 schreef Copycat het volgende:
Ook een erg lekker watertje in een mooie verpakking:
[afbeelding]
Try Evian.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon water uit de koelkast vind ik erg lekker, maar Spa blauw is ook lekker, dat lijkt zachter en zoeter te smaken.
Ik drink meer per dag, en ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:21 schreef Wolter het volgende:
Je mocht van die bronwaters maar 2 liter per dag drinken toch (in verband met zware metalen dacht ik me te herinneren)? Zijn er mensen die meer dan dit drinken en dat merken?
Ja ja nu weten we het wel.quote:
...en daar maak je de uroloog op lange termijn weer heel blij meequote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef shredder het volgende:
Wat ook resulteert tot weinig plassen.
Das waar, ik moet leren drinken. Ik heb ook een droge huid, dus meer drinken is eigenlijk wel beter, alleen ik haat het om telkens te gaan plassen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en daar maak je de uroloog op lange termijn weer heel blij mee(qua inkomsten dan)
is dat water dat door zo'n filter is gegaan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef Mexoryl het volgende:
Ik drink omgekeerd osmose water. Het drinkt makkelijk weg, veel beter dan kraanwater. Een voordeel van dit water is dat ik m'n waterkoker nog nooit heb hoeven te onkalken.
Ik drink zo 2 grote glazen weg, dus dan vraag ik me wel af hoe dat water van jou dan wel niet is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef Mexoryl het volgende:
Het drinkt makkelijk weg, veel beter dan kraanwater.
Ja, het water gaat door een filter. Het verspilt meer water dan dat je overhoudt, maar het blijft veel goedkoper dan water uit flessen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat water dat door zo'n filter is gegaan?
wij hebben hier thuis ook zo'n filter ding en dat water vind ik ronduit smerig ( wij hebben het voor de waterkoker)
Sourcy is juist lekker, en niet duur, het is lekker fris doordrink water, kan er niet genoeg van krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:17 schreef PowerPoes het volgende:
Spa vind ik vies. Rare smaak. Vind Evian lekkerder. En met uitgaan vind ik het echt schandalig dat ze Sourcy serveren. Smaakt ook bagger.
Baarle = Barquote:
"Wenn der Durst kommt, ist es schon zu spät!" (Als je dorst hebt, is het al te laat).quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:57 schreef Aurelium het volgende:
Ik drink als ik dorst heb. Simpel zat
Dat artikel brengt het alsof dorst betekend dat je lichaam zich in kritieke toestand is.
Maar nog steeds flink veel duurder dan kraanwaterquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Sourcy is juist lekker, en niet duur, het is lekker fris doordrink water, kan er niet genoeg van krijgen
Komt door het weer.. Niet door het water..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef JeroenV het volgende:
Laatste tijd drink ik erg veel water, denk wel meer dan 4 liter op een dag. Eerst was het Fanta, dan is dit wat gezonder. Alleen gaat de honger er niet door weg bij mij.
ik misschien 20 minutenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:27 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik doe meestal 2/3 dagen met zon fles
Das dan het tegengestelde van mij. Erg kut met dit weer trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:29 schreef DarkElf het volgende:
Mede door mijn medicijnen heb ik altijd dorst en drink dus ook heel veel, mede door die medicijnen heb ik ook geen keus; ik moét drinken als ik ook maar even het gevoel heb dorst te krijgen dus ik ben er zo een die met een eigen flesje loopt te zeulen altijd. leuk is anders maar in mijn geval wel heel handig
Na een paar dagen wen je er wel aanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:54 schreef Aventura het volgende:
We mogen hier in Nederland van geluk spreken wat betreft de kraanwater-kwaliteit.
In bv. Frankrijk of de VS is het niet te drinken door de chloor die er doorheen zit. Daar dronkt ik alleen water uit de fles. Zelfs frisdrank wilde ik alleen uit blik of fles, want als er ijsblokjes doorheen gingen kreeg je die penetrante chloorsmaak weer.
In vla, soep, en groenten+fruit zit ook water, dus je krijgt sowieso meer binnen dan datgene wat je drinkt. Al kan wat meer drinken in jou geval (voor zover ik het lees) geen kwaad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:01 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij liggen mijn nieren over een paar jaar ook aan gort als ik zo weinig blijf drinken als nu..Het is gewoon dat ik het meeste drinken niet lekker vind. Sapjes e.d. zijn niet aan me besteed. Water alleen lekker als ik het warm heb en een droge keel. Thee, alleen lekker in winter met chocola erbij. Koffie, alleen als ik suf ben. Zuivel moet ik ook niet.
Eigenlijk vind ik alleen zo nu en dan een glas ijs-en ijskoude cola lekker. Ja, en een wijtje af en toe, maar dat onttrekt alleen maar vocht
Yesss, ik heb ook een bakje vla op, nog meer vloeistofquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:08 schreef dawg het volgende:
In vla, soep, en groenten+fruit zit ook water, dus je krijgt sowieso meer binnen dan datgene wat je drinkt. Al kan wat meer drinken in jou geval (voor zover ik het lees) geen kwaad.
Wat een troep werk jij op een dag naar binnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:04 schreef ChrisJX het volgende:
Es ff rekenen voor vandaag:
1 beker chocomel (0,2 gok ik)
1 glaasje sinaasappelsap (0,1)
1 blikje cola (0,33)
1 pakje Taksi (0,2)
2 flesjes water (2x 0,33 = 0,66)
1 glas Sinas (0,2)
1 glas Cola (0,2)
Dat is in totaal toch al 1,90 voor vandaagEn ik moet mijn tanden nog poetsen en heb kleine slokjes tussendoor uit de kraan niet meegeteld
-
Correctie, ik heb nog een glas water a 0,2 op. Dat is al 2,10 aan vloeistof vandaag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |