quote:aantal cilinders 8, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 4398 cm3
boring x slag 82,7 x 92,0 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 245 kW (333 pk) 6100tpm
max. koppel 450 Nm 3700tpm
Blauwe Gauliesquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herm
Ik moest voor een meisje d'r biertje openaansterkeren, en ze rookte nog blauwe gauloises, vrouw naar m'n hart
Tuurlijkwel, als linkse rel pauper waardeer ik dat ten zeerste. Hoef je tenminste geen breezers te lappen iedere keerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blauwe Gaulies
Ik steek er gelijk 1 in de fik
En vrouwen die bier drinken zijn uitermate relaxed als "een" vriendin, maar niet als "je" vriendin![]()
![]()
Je zou je horizon eens kunnen verbreden en vrouwen van boven de 16 zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijkwel, als linkse rel pauper waardeer ik dat ten zeerste. Hoef je tenminste geen breezers te lappen iedere keer
De laatste was 17, hehquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou je horizon eens kunnen verbreden en vrouwen van boven de 16 zoeken
nieuwe mr2 vond ik toch al een mislukkingquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ TF
Celica gaat er helemaal uit in de EU
edit:
MR2 en de Previa ook..
Ik ben geen -16 meerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben jij die linker of die rechter?
Toch een NSB-er dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef PeuRac het volgende:
Herman, ze hadden me vantevoren al gewaarschuwd voor hem en gevraagd of ik wou bellen als er iets was, dat heb ik dus gedaan, weet ik veel dat ze em meteen ontslaan, hij heeft btw maar 2weken gewerkt bij ons en ALLES gedaan wat er te doen valt en NIKS kon hij![]()
quote:
MR2 rijdt wel leuk, dat zeker!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nieuwe mr2 vond ik toch al een mislukkingprevia not my kind of car.....
maar celica is zonde zegmaar is japan, amerika wordt die dus wel doorgeleverd??
Wooterdetooterquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onee je mag al bijna sterke drank kopen eh
**herhalende opmerking inslikt**quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ze belden me vlak voordat hij arriveerde nog of ik niet vergat te bellen over zijn functioneren, ik moest hem gewoon beoordelen, dat wist hij ook.
Pas maar op dat je je niet vergiftigdquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wooterdetooter!
![]()
* ijsmeis gaat slapen![]()
!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wooterdetooter!
![]()
* ijsmeis gaat slapen![]()
!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**herhalende opmerking inslikt**
Kreeg je er geld voor?quote:
1) ik werd gebelt of ik wou werkenquote:
5 pas?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) ik werd gebelt of ik wou werken
2) ze vragen of ik een nieuwe die alles nog moet leren wil instruren en beoordelen
3) Ik zeg ja
4) Ik instrueer en beoordeel hem
5) hij wordt ontslagen en ik krijg een collega welke wel werkt
6) over een week of 5 krijg ik geld voor het werken, niet het beoordelen.
doodzonde, weg alle sportmodellen van toyotaquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
MR2 rijdt wel leuk, dat zeker!
Previa.. tja..
Celica in de US, lijkt me wel. Die Celica neemt 1,6% in van de verkopen in de EU... eensch in de zoveel tijd kijkt Toyota naar de aantallen -> niet genoeg is EXIT destijds ook gebeurt met de Corolla 4X4, Lite-ace, Tercel enz. en nu dus met de Celica
Hier in de EU wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doodzonde, weg alle sportmodellen van toyota![]()
Niet werken en toch betaald krijgen is juist een van de hoogst haalbare dingen in het levenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) ik werd gebelt of ik wou werken
2) ze vragen of ik een nieuwe die alles nog moet leren wil instruren en beoordelen
3) Ik zeg ja
4) Ik instrueer en beoordeel hem
5) hij wordt ontslagen en ik krijg een collega welke wel werkt
6) over een week of 5 krijg ik geld voor het werken, niet het beoordelen.
Met andere banden dan zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hier in de EU wel.
er komt wel een supersport vanwege de F1, zeker als ze dit volhouden (pole's enzo)
Bridgestonequote:
De previa een sportmodel noemen vind ik nogal wat hoor freakquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doodzonde, weg alle sportmodellen van toyota![]()
Nee; ook over ijsmeisquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
gaat dit alleen over auto's?
Ik boek hem eruit in de corsa 1.0quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bridgestone
Albers gaat vast een eigen lijn brommobielen opzetten
nee normaal gesproken nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
Valt tegenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
nieuwe supraquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hier in de EU wel.
er komt wel een supersport vanwege de F1, zeker als ze dit volhouden (pole's enzo)
Deze week is de nieuwe periode begonnen, morgen krijg ik loon van de afgelopen periodequote:
In m'n toekomstige 190D zeker wetenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik boek hem eruit in de corsa 1.0
Op zeker
We hebben een brommer scquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik wilde eigelijk ff dit spammen maar das n motor
![]()
[TK] suzuki bandit N600
Als mijn zaak straks goed loopt, is dat mijn strevenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet werken en toch betaald krijgen is juist een van de hoogst haalbare dingen in het leven![]()
Toch wel MET blingbling spinners ehquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In m'n toekomstige 190D zeker weten
0-100 in 25 seconden
En kapot ver op de grond geslammedquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch wel MET blingbling spinners eh
Je familiebedrijfje in gejatte autos?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als mijn zaak straks goed loopt, is dat mijn streven
Welke zaak?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als mijn zaak straks goed loopt, is dat mijn streven
neequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar werd je doorverwezen naar hier?
Neen, jij bent de enige die de OP leestquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:24 schreef DeltaHF het volgende:
Ben ik echt de enige die de velgen van die bolide uit de OP echt oer, maar dan ook echt oer en oerlelijk vind?![]()
Klap er dan een paar mooie 20-ers onder ofzo![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen, jij bent de enige die de OP leest
Peurac & Fam.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je familiebedrijfje in gejatte autos?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
ik zit morgen de hele dag in ijsmeis en t0n om de hoek![]()
* PeuRac heeft een gat in de markt gevondenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft een gat in mark gevondenen gaat dat lekker uitlubberen
JA dat gat had ik laatst ook gevonden hier op de markt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft een gat in de markt gevondenen gaat dat lekker uitlubberen
Dat is mijn eigen pimpin wagen hequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Peurac & Fam.
Poolse knakenwagens
Heb je ook al een 190D staan?
Knakenwagensquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Peurac & Fam.
Poolse knakenwagens
Heb je ook al een 190D staan?
Donder op!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen pimpin wagen he18" chromen spinners
Je begint een autohandel?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ook auto's importeren denk ik. De crack-scene is allang niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je begint een autohandel?
Man, dat ik daar niet eerder op ben gekomen![]()
![]()
Stelen op bestelling?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik blijf idd in de autohandelmaar ik zal nooit voorraad hebben
Ik ga de koperhandel in denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga ook auto's importeren denk ik. De crack-scene is allang niet meer wat het geweest is.
quote:2 eu de kilo
Omdat je geen geld hebt om inkopen te doen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik blijf idd in de autohandelmaar ik zal nooit voorraad hebben
Ssstquote:
wat dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, met een goed bedrijfsplan kun je wel voldoende geld van de bank krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat je geen geld hebt om inkopen te doen?
Dat vertel ik na mn vakantie welquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah gelukkig
Puur op eigen initiatief hierheen gekomen dus?
IK werk alleen in 2/3-delig met stropdas, tenzij anders voorgeschreven.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
Koop je btw wel eerst een gouden fietsketting Peu? Zonder die ille shizzle ben je geen echte autohandelaar
Door mij ja, ik heb echt al een paar grote klantenquote:
psssssssst, dat hebben ze je mischien nog niet verteld... maar die centjes moeten ook terug ehquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, met een goed bedrijfsplan kun je wel voldoende geld van de bank krijgen.
Oeh, waar dat allemaal nog heen kan gaan met deze maatschappijquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
goed he, en dat terwijl ik blonT ben
![]()
lekker met dit weerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IK werk alleen in 2/3-delig met stropdas, tenzij anders voorgeschreven.
Dan ben je geen echte autoverkoperquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hugo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door mij ja, ik heb echt al een paar grote klanten![]()
Lekker he, zo'n briesjequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga een auto met kogelgaten kopen van de domeinen en er dan gewoon in rondrijden
En goed voor m'n street credebilityquote:
Met groot bedoel ik bedrijfsmatig groot, ik ga b2b werken.quote:
No shit sherlockquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met groot bedoel ik bedrijfsmatig groot, ik ga b2b werken.
Ik hoop dat je geen last krijgt van je gewetenquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:03 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat maffen, moet om 7u weer op, om ruim voor 8u weg te gaan naar Olst (bij Deventer)
Ik niet hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen last krijgt van je geweten
Met je leuter in je uitlaat gehangen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:07 schreef DeltaHF het volgende:
GODVERDOMME WAT IS DAT VETTIG WARM MAN!
Die dingen zijn nog best duurquote:
Dik mokkel volgeblaft?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:07 schreef DeltaHF het volgende:
GODVERDOMME WAT IS DAT VETTIG WARM MAN!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog best duur
Ik dacht ik kan er vast eentje met anderhalfmiljoen op de teller voor drie tientjes kopen.. Valt tegen
Precies koop ik 'm gewoon bij Peu na de zomerquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor 2 kwartjes 50 valt er wel wat te regelen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies koop ik 'm gewoon bij Peu na de zomer
En het nu ontkennen hehquote:
Ik heb uberhaupt geen rijbewijs, maar dat is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent niet groot genoeg.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En het nu ontkennen heh
[afbeelding]
Dan hoor je tenminste bij de echte 190D rijdersquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen rijbewijs, maar dat is een heel ander verhaal
Wacht maar tot je me in de sneeuw tegenkomt, tis een wonder dat ik nog geen doodslag op m'n naam hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
Snelheidsobessie?
Ik vind jou meer zo'n rustige chiller
Wie zegt dat ik op zo'n strijkplank ga staanquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
Op een snowboard kun je nog steeds niet zo hard als op ski's
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op zo'n strijkplank ga staan
Board for the show, skies for the pro
Je kan het gewoon niet hebben dat ik wel lekker ben hehquote:
Nee iddquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik wel lekker ben heh
Herstel de bad-ass Maarssen posse is ook weer in de hizzlequote:
o kquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Trouwens dit is een BMW 545
is wel waar anders verkoop ik niksquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat wel scheelt is dat je hard moet nadenken tijdens je werk
heey cool, die in de OP trouwens ook......quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Trouwens dit is een BMW 545
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey cool, die in de OP trouwens ook......![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey cool, die in de OP trouwens ook......![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:59 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vind je aardig ziek...
ye kot vonk wannabeequote:
no mangquote:
fajaquote:
Dat middelste kontjequote:
dan al?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met studeren.
Nog 6 jaar!
17quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet volgens mij voor mijn 25e het huis uit.
18 + 6 = 24 ..
*PFJEW*
Al?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:18 schreef Youp het volgende:
[..]
dan al?
als ik klaar ben met de hts kom ik van kamers terug naar huis totdat ik werk heb en dan spaar ik heel ff en dan ga ik op mezelf
BIJNA!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Al?
Wtf man, dan ben ik 24.
En nee, geen 17, want ik ben bijna 18.
Als ik weer begin aan school ben ik 18quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:23 schreef Youp het volgende:
[..]
BIJNA!
17 dus
als ik klaar ben ben ik... 18 + 6 = 24
jaah, erg hequote:Op donderdag 23 juni 2005 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik weer begin aan school ben ik 18.
Dan nog plus 6, koe.
Dus dan ben ik 24 en jij als het goed is 25.
ieeeeeehhhhhhhh, we komen dadelijk gewoon bij elkaar in de klas![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was zo erg verbrand zaterdag, gisteren leek ik wel een landkaart![]()
Ik welquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:31 schreef Youp het volgende:
[..]
jaah, erg he
trouwens, ik hoef geen 4 jaar vol te maken op de hts...
ik wil ook een half jaar vakantiequote:Op donderdag 23 juni 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel.
Neem ik aan.
Ik hoef nog maar anderhalf jaaren dan heb ik een half jaar vakantie
.
Ik ga dan wel werken denk ikquote:
Mja, net zoals nu denk ik 3 á 4 dagen in de week werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:48 schreef Youp het volgende:
dat zou minder zijn... maarja zou je dan je hele vakantie gaan werken?ik zou minstens 3 maanden gaan niksen en dan eventueel 3 maanden gaan werken
Neequote:Op donderdag 23 juni 2005 10:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi eismijs
nog wat leuks gedaan?
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en vrijdag heb ik een feesie
en zat. niets.
zon ook niets hoop ik.
en dan is het weekend weer om
zonde he.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
over +- drie kwart jaar ga ik voor waarschijnlijk een paar jaar verhuizen naar Dubai
daar kijk ik wel naar uit
ahh.. iemand die er nooit geweest isquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat moet je DAAAAAAAAR dan
Dat land is 1 grote zandbak met 1 stad en allemaal mannen in jurken en vrouwen met snorren
Ik niet nee, maar een vriendin van me zit er nu haar 3e maand, en de ouders van mijn ex zijn er 2 weken geweest.... Maar het zou idd mooi zijn als je daar wat van kon meepikken jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahh.. iemand die er nooit geweest is
maar goed, de economie is daar momenteel sterk groeiend.. en wij hebben iets wat zij willen
Dus ik hoop wat mee te pikken van de investeringen aldaar.
het is voor het midden oosten een behoorlijk modern land, die emiraten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik niet nee, maar een vriendin van me zit er nu haar 3e maand, en de ouders van mijn ex zijn er 2 weken geweest.... Maar het zou idd mooi zijn als je daar wat van kon meepikken ja
meer een dienst.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
En willen ze dat flutproduct van jou daar kopen dan?
Ik weet wel dat daar veel, erg veel geld zitquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is voor het midden oosten een behoorlijk modern land, die emiraten.
en de inversteringen daar zijn ECHT ONWIJS...
ze weten van ellende niet wat ze allemaal moeten kopen..
kijk b.v. eens naar hoeveel A380's de emiraten gekocht hebben en vergelijk dat met de andere airliners
Dus ik hoop idd wat mee te kunnen pikken
Ik snap niet dat bedrijven jouw dienst niet in hun pakket stoppen en verkopen bij het product.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meer een dienst.
maar dat weet ik niet.
IK weet wel dat ze wat onze diensten betreft daar ZWAAAR achterlopen.. nu nog. en dat er behoorlijk in geinvesteerd wordt, punt is alleen dat er meer sjakie's heen gaan, en de grotere bedrijven zijn natuurlijk ook niet achterlijk
maar we zullen zien, anders heb ik toch een leuke vakantie gehad![]()
![]()
In de zomer moet je er ook niet heengaan. Dan is het te warm.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet wel dat daar veel, erg veel geld zitMaar ik zou er alleen niet aan moeten denken om daar te gaan zitten
En idd, dat van die A380's is echt ziek ja
Als je er 3 jaar blijft zal je wel een zomertje meepikken dunkt mequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In de zomer moet je er ook niet heengaan. Dan is het te warm.
maar in de stad valt het wel mee, en alles heeft daar Airco
SSSTTT dan is de markt dood.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat bedrijven jouw dienst niet in hun pakket stoppen en verkopen bij het product.
Voor kopieerapparaten is dat nl heel normaal
het is de bedoeling om in die tijd vakantie te vieren in NLquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je er 3 jaar blijft zal je wel een zomertje meepikken dunkt me
Ahhhh oke oke, tja, wat handel betreft is het een mooi land idd. Maar je denkt wel dat je je diensten daar kunt verlenen? Zijn die gasten er al wel aan toe om het te laten doen? En hebben ze wel op grote basis veel van die netwerken en dergelijke?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
SSSTTT dan is de markt dood.
maar dat is niet het enige wat we doen hoor, dit gaat ook om WiFi en security.
En voor dure producten (zoals servers) leveren wij het er wl standaard bij (tegen tarief uiteraard)..
maar dat zijn niet de main diensten die we daar willen leveren..
dat moet echt op het land aangepast worden.. iig gaan ze dan wel mee met de tijd
Als je niet droomt wordt het leven saaiquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is de bedoeling om in die tijd vakantie te vieren in NL
de bedoeling he.. ik weet nog niet hoe alles loopt, misschien kom ik er nooit..
na, ik ben al redelijk ver, dus de droom fase is het al voorbij hoop ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je niet droomt wordt het leven saai
En dat is wel een verstandige keuze ja
Het gaat er vaak niet om wat je kunt,quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
na, ik ben al redelijk ver, dus de droom fase is het al voorbij hoop ik
maar er is zeker vraag naar dat soort dingen, en ik ga samen werken met een gast die daar gewoond heeft, die heeft dus veel contacten, moet lukken dus..
precies, het gaat erom wie je kent, maar dat kan je zelf wel regelen, door gewoon iedereen aan te spreken enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het gaat er vaak niet om wat je kunt,
maar wie je kent.
't is jammer maar waar.... En je collega blijft dan hier in NED? En what about je friendinnutjuh?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
precies, het gaat erom wie je kent, maar dat kan je zelf wel regelen, door gewoon iedereen aan te spreken enzo
Vrindin gaat mee, ze vind het momenteel alleen niet echt geweldig.
Collega gaat ook gewoon mitt
Nee, onderhoud kan ik op afstandquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan gewoon de handel in Nederland geheel op 0?
En ik kan me voorstellen dat je vrindin het niet echt geweldig vindt nee
Sjoewequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:41 schreef Sjoewe het volgende:
190D Fanboy Gangsters in de Hizzle!
Tentamen is van 19:00 tot 22:00quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe
Hoe ging't tentamen?
Poepen zonder drukken?
Als je nog een mannetje nodig hebtquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee, onderhoud kan ik op afstand
en de rest wordt overgenomen door 2 mannetjes.. dat "kost" ons wel geld, maar het is het proberen waard toch?
Het ei was ook al niet vers; dus ik heb hem gewoon weggeflikkertquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had de sla er dan tussenuit gehaald en hem gewoon opgegeten
Whehehequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Het ei was ook al niet vers; dus ik heb hem gewoon weggeflikkert
Wit van buiten, zwart van binnen. Je weet tog!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeuzus, dat zijn toch geen tijden voor een blanke
Het leven van de straatquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wit van buiten, zwart van binnen. Je weet tog!
altijd interesse in onder de noemer:quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je nog een mannetje nodig hebt![]()
K kos heul nie duur
Whehehehehequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
altijd interesse in onder de noemer:
"jij brengt wat, wij geven"
m.a.w. als je wat klanten meeneemt hebben we werk genoeg voor je
Neuh; ik rook wel een sigaretje of 2 extra en dan eet ik vanavond gewoon keiveulquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe
bel de patatzaak dan.
Klinkt heel herkenbaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Neuh; ik rook wel een sigaretje of 2 extra en dan eet ik vanavond gewoon keiveul
Zei er iemand elimineren?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehe
Klanten genoegMaar die zitten allemaal wel in de regio Utrecht en zitten allemaal bij een bedrijfje hier in de buurt, dus als je die nu even elimineert
![]()
Maar ik was eigenlijk van plan mijn studie eerst af te maken![]()
regio utrecht is geen probleem..quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehe
Klanten genoegMaar die zitten allemaal wel in de regio Utrecht en zitten allemaal bij een bedrijfje hier in de buurt, dus als je die nu even elimineert
![]()
Maar ik was eigenlijk van plan mijn studie eerst af te maken![]()
In de H100 zekerquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zei er iemand elimineren?
Sock on tha Mike gangster drive-by's, snel, goedkoop en niet goed geld terug garantie!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
regio utrecht is geen probleem..
en je kan wel wat bij verdienen...
handel = handelquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij ziet weer handel hoor
Ik zal van't weekend eens wat navraag doen![]()
Die staat met een doorgefikte koppeling in de garagequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In de H100 zeker
Enne... wat kost dan?
Pas op dat Peu je handeltje niet steelt!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij ziet weer handel hoor
Ik zal van't weekend eens wat navraag doen![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
handel = handel
maar doe dat maar eens ja![]()
Ach, zolang je je AK maar kunt verbergen in die weekendtas komt het goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die staat met een doorgefikte koppeling in de garage
Dus het moet even op de fiets deze week
daar ben ik TOTAAL niet bang voor hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pas op dat Peu je handeltje niet steelt!
Peu doet dat niet. Peu gaat de louche handel in. Da's veel beter denkt hijquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pas op dat Peu je handeltje niet steelt!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar ben ik TOTAAL niet bang voor hoor
dequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peu doet dat niet. Peu gaat de louche handel in. Da's veel beter denkt hij![]()
Ik ben een soldjah ik ben een soldjah, ik ben een soldjah, jahaa!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
Rol in m'n benz, met m'n vette pens op het stuur open ik het vuur met de AK, het is gedaan ja!
In uw prijsklasse zijn ruitewissers een optiequote:Op donderdag 23 juni 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zijn er nog opties meneer?
- Ja hoor, met roest en met een beetje roest
of die Alfa daar, datr zijn eigenlijk 2 auto'squote:Op donderdag 23 juni 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zijn er nog opties meneer?
- Ja hoor, met roest en met een beetje roest
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In uw prijsklasse zijn ruitewissers een optie
Whahahahahahahahaquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
of die Alfa daar, datr zijn eigenlijk 2 auto's
veel auto voor weinig geld
quote:[edit] trollopmerking die gerust weg kan blijven
[ Bericht 87% gewijzigd door Jerruh op 23-06-2005 12:41 ]
Whehehequote:Op donderdag 23 juni 2005 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zoek nog investeerders voor een 190D themapark
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zie een gat in de markt ter grote van Hugo's anus
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zie een gat in de markt ter grote van Hugo's anus
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
Heerlijk.
Heb je nog kunnen slapen na gisteravond IJsmeis?
Bodemloze putquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's geen gat meer, da's een krater
Achteruit inparkerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles gaat erin
Eventueel zelfs een 190D
zodra ik een andere vindquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer verander je je sig weer eens?![]()
mijn oudersquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verkoop weer eens oude meuk dan
30+ graden in Utrecht en mijn kamer staat op het zuidenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yep, ik zit hier lekker op de tocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |