quote:aantal cilinders 8, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 4398 cm3
boring x slag 82,7 x 92,0 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 245 kW (333 pk) 6100tpm
max. koppel 450 Nm 3700tpm
Blauwe Gauliesquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herm
Ik moest voor een meisje d'r biertje openaansterkeren, en ze rookte nog blauwe gauloises, vrouw naar m'n hart
Tuurlijkwel, als linkse rel pauper waardeer ik dat ten zeerste. Hoef je tenminste geen breezers te lappen iedere keerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blauwe Gaulies
Ik steek er gelijk 1 in de fik
En vrouwen die bier drinken zijn uitermate relaxed als "een" vriendin, maar niet als "je" vriendin![]()
![]()
Je zou je horizon eens kunnen verbreden en vrouwen van boven de 16 zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijkwel, als linkse rel pauper waardeer ik dat ten zeerste. Hoef je tenminste geen breezers te lappen iedere keer
De laatste was 17, hehquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou je horizon eens kunnen verbreden en vrouwen van boven de 16 zoeken
nieuwe mr2 vond ik toch al een mislukkingquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ TF
Celica gaat er helemaal uit in de EU
edit:
MR2 en de Previa ook..
Ik ben geen -16 meerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben jij die linker of die rechter?
Toch een NSB-er dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef PeuRac het volgende:
Herman, ze hadden me vantevoren al gewaarschuwd voor hem en gevraagd of ik wou bellen als er iets was, dat heb ik dus gedaan, weet ik veel dat ze em meteen ontslaan, hij heeft btw maar 2weken gewerkt bij ons en ALLES gedaan wat er te doen valt en NIKS kon hij![]()
quote:
MR2 rijdt wel leuk, dat zeker!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nieuwe mr2 vond ik toch al een mislukkingprevia not my kind of car.....
maar celica is zonde zegmaar is japan, amerika wordt die dus wel doorgeleverd??
Wooterdetooterquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onee je mag al bijna sterke drank kopen eh
**herhalende opmerking inslikt**quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ze belden me vlak voordat hij arriveerde nog of ik niet vergat te bellen over zijn functioneren, ik moest hem gewoon beoordelen, dat wist hij ook.
Pas maar op dat je je niet vergiftigdquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wooterdetooter!
![]()
* ijsmeis gaat slapen![]()
!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wooterdetooter!
![]()
* ijsmeis gaat slapen![]()
!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**herhalende opmerking inslikt**
Kreeg je er geld voor?quote:
1) ik werd gebelt of ik wou werkenquote:
5 pas?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) ik werd gebelt of ik wou werken
2) ze vragen of ik een nieuwe die alles nog moet leren wil instruren en beoordelen
3) Ik zeg ja
4) Ik instrueer en beoordeel hem
5) hij wordt ontslagen en ik krijg een collega welke wel werkt
6) over een week of 5 krijg ik geld voor het werken, niet het beoordelen.
doodzonde, weg alle sportmodellen van toyotaquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
MR2 rijdt wel leuk, dat zeker!
Previa.. tja..
Celica in de US, lijkt me wel. Die Celica neemt 1,6% in van de verkopen in de EU... eensch in de zoveel tijd kijkt Toyota naar de aantallen -> niet genoeg is EXIT destijds ook gebeurt met de Corolla 4X4, Lite-ace, Tercel enz. en nu dus met de Celica
Hier in de EU wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doodzonde, weg alle sportmodellen van toyota![]()
Niet werken en toch betaald krijgen is juist een van de hoogst haalbare dingen in het levenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) ik werd gebelt of ik wou werken
2) ze vragen of ik een nieuwe die alles nog moet leren wil instruren en beoordelen
3) Ik zeg ja
4) Ik instrueer en beoordeel hem
5) hij wordt ontslagen en ik krijg een collega welke wel werkt
6) over een week of 5 krijg ik geld voor het werken, niet het beoordelen.
Met andere banden dan zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hier in de EU wel.
er komt wel een supersport vanwege de F1, zeker als ze dit volhouden (pole's enzo)
Bridgestonequote:
De previa een sportmodel noemen vind ik nogal wat hoor freakquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doodzonde, weg alle sportmodellen van toyota![]()
Nee; ook over ijsmeisquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
gaat dit alleen over auto's?
Ik boek hem eruit in de corsa 1.0quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bridgestone
Albers gaat vast een eigen lijn brommobielen opzetten
nee normaal gesproken nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
Valt tegenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
nieuwe supraquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hier in de EU wel.
er komt wel een supersport vanwege de F1, zeker als ze dit volhouden (pole's enzo)
Deze week is de nieuwe periode begonnen, morgen krijg ik loon van de afgelopen periodequote:
In m'n toekomstige 190D zeker wetenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik boek hem eruit in de corsa 1.0
Op zeker
We hebben een brommer scquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik wilde eigelijk ff dit spammen maar das n motor
![]()
[TK] suzuki bandit N600
Als mijn zaak straks goed loopt, is dat mijn strevenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet werken en toch betaald krijgen is juist een van de hoogst haalbare dingen in het leven![]()
Toch wel MET blingbling spinners ehquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In m'n toekomstige 190D zeker weten
0-100 in 25 seconden
En kapot ver op de grond geslammedquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch wel MET blingbling spinners eh
Je familiebedrijfje in gejatte autos?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als mijn zaak straks goed loopt, is dat mijn streven
Welke zaak?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als mijn zaak straks goed loopt, is dat mijn streven
neequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar werd je doorverwezen naar hier?
Neen, jij bent de enige die de OP leestquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:24 schreef DeltaHF het volgende:
Ben ik echt de enige die de velgen van die bolide uit de OP echt oer, maar dan ook echt oer en oerlelijk vind?![]()
Klap er dan een paar mooie 20-ers onder ofzo![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen, jij bent de enige die de OP leest
Peurac & Fam.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je familiebedrijfje in gejatte autos?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
ik zit morgen de hele dag in ijsmeis en t0n om de hoek![]()
* PeuRac heeft een gat in de markt gevondenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft een gat in mark gevondenen gaat dat lekker uitlubberen
JA dat gat had ik laatst ook gevonden hier op de markt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft een gat in de markt gevondenen gaat dat lekker uitlubberen
Dat is mijn eigen pimpin wagen hequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Peurac & Fam.
Poolse knakenwagens
Heb je ook al een 190D staan?
Knakenwagensquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Peurac & Fam.
Poolse knakenwagens
Heb je ook al een 190D staan?
Donder op!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen pimpin wagen he18" chromen spinners
Je begint een autohandel?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ook auto's importeren denk ik. De crack-scene is allang niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je begint een autohandel?
Man, dat ik daar niet eerder op ben gekomen![]()
![]()
Stelen op bestelling?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik blijf idd in de autohandelmaar ik zal nooit voorraad hebben
Ik ga de koperhandel in denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga ook auto's importeren denk ik. De crack-scene is allang niet meer wat het geweest is.
quote:2 eu de kilo
Omdat je geen geld hebt om inkopen te doen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik blijf idd in de autohandelmaar ik zal nooit voorraad hebben
Ssstquote:
wat dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, met een goed bedrijfsplan kun je wel voldoende geld van de bank krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat je geen geld hebt om inkopen te doen?
Dat vertel ik na mn vakantie welquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah gelukkig
Puur op eigen initiatief hierheen gekomen dus?
IK werk alleen in 2/3-delig met stropdas, tenzij anders voorgeschreven.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
Koop je btw wel eerst een gouden fietsketting Peu? Zonder die ille shizzle ben je geen echte autohandelaar
Door mij ja, ik heb echt al een paar grote klantenquote:
psssssssst, dat hebben ze je mischien nog niet verteld... maar die centjes moeten ook terug ehquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, met een goed bedrijfsplan kun je wel voldoende geld van de bank krijgen.
Oeh, waar dat allemaal nog heen kan gaan met deze maatschappijquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
goed he, en dat terwijl ik blonT ben
![]()
lekker met dit weerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IK werk alleen in 2/3-delig met stropdas, tenzij anders voorgeschreven.
Dan ben je geen echte autoverkoperquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hugo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door mij ja, ik heb echt al een paar grote klanten![]()
Lekker he, zo'n briesjequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga een auto met kogelgaten kopen van de domeinen en er dan gewoon in rondrijden
En goed voor m'n street credebilityquote:
Met groot bedoel ik bedrijfsmatig groot, ik ga b2b werken.quote:
No shit sherlockquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met groot bedoel ik bedrijfsmatig groot, ik ga b2b werken.
Ik hoop dat je geen last krijgt van je gewetenquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:03 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat maffen, moet om 7u weer op, om ruim voor 8u weg te gaan naar Olst (bij Deventer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |