quote:
Ik HEB een logitech besteld, een DiNovo nog welquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef DjDev het volgende:
Koop een echte toetsenbord
Neem er een van Logitech [14.gif]
een watte?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef Electrified het volgende:
[..]
Ik HEB een logitech besteld, een DiNovo nog wel![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
een watte?
DiNovo?
Ga zelf naar een winkel mên ipv zo te zeiken
quote:
Hij is kapot !!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:09 schreef Electrified het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een toetsenbord die als een laptop typt dus.
En als ze in de winkels ook alleen DiNovo's hebben met die indeling? Juist dan moet je wel bestellen.
En dat is niet omdat ze er niet zijn in standaard US indeling, want die zijn er wel degelijk.
Maar dan nog...quote:shit man![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:11 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Hij is kapot !!![]()
![]()
O O_ _O !1!!~~~! _+O_
![]()
.!!!!
Hahaha helemaal doormidden gewoon![]()
![]()
:_PO_
Ziet er mooi uit hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:09 schreef Electrified het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een toetsenbord die als een laptop typt dus.
En als ze in de winkels ook alleen DiNovo's hebben met die indeling? Juist dan moet je wel bestellen.
En dat is niet omdat ze er niet zijn in standaard US indeling, want die zijn er wel degelijk.
Hoe kom je daarbij? Ik heb hier een UltraX en heb hier voor een Internet Pro gehad. Allebei standaard US toetsenborden met een backslash boven de enter.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maar dan nog...
Andere Logitech keyboards (internet navigators) hebben dat ook... Alleen die je bij systemen krijgt(of los kan kopen bij sommige zaken) Heb je de backslash erboven.
Moest er even aan wennen toen ik hem er weer boven had.
¤100quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef tonks het volgende:
Hey wat kost dat ding eigenlijk? ziet er best leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |