abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:46:03 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:47:45 #2
109947 funnie_me
buitengewoon grof teringwijf
pi_28135539
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In dit soort situaties ben je als vrouw simpelweg in het voordeel.

Als je als vrouw aangifte doet van sexuele intimidatie ben je een weerloos slachtoffer dat de man in kwestie kapot kan maken en er nog een schadevergoeding aan over houden ook.
Als je als man aangifte doet van een identiek verhaal word je niet serieus genomen en als je dan eerst toegeeft geile dingen in het oor van de dame gefluisterd te hebben om vervolgens met 3 dames in een taxi te stappen en in een hotel te belanden zullen ze voor je klappen, maar een aangifte van verkrachting zit er niet in, geloof me.

Volgens mij is er al sprake van verkrachting (volgens neerlands strafrecht) als de vrouw nee zegt en de man in haar broek glijdt...
Dat kan ook makkelijk andersom.
Geweldig voordeel, o, ik ben een vrouw, het is makkelijk mij te verkrachten. Maar ach, gelukkig maak ik meer kans de rechtszaak te winnen.... waar slaat dat op???

Verkrachting is wanneer er penetratie plaatsvindt... Ben bang dat dat voor mannen makkelijker is...
Seksuele intimidatie is een ander verhaal. Maar het zal toch bewezen moeten worden. En er zijn genoeg zaken geseponeerd die waarschijnlijk wel werkelijkheid waren....
Why is it, that when I am trying to be funny, I never am, and when I'm trying to be not, everybody's laughing...
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:55:20 #3
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28135750
Ja ik bedoel idd een woody terwijl je koppie echt "eg nie" zegt.

Onze Bram trekt deze mevrouw haar status in twijfel. Terwijl ik zo een smaak van "er heeft een beer in mijn bek ......" wanneer iemand onze Bram inhuurt, dan heeft hij toch al bij mij althans, de schijn tegen.
als het onder water niet kan, kan het nergens
Mijn duiksite http://www.velvetglobedivers.nl
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:56:21 #4
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28135773
Weet niet of verkrachting penetratie is hoor. Verkrachting is sexuele handelingen tegen je wil. Of je sexuele handelingen alleen als penetratie wil bestempelen...
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:58:44 #5
497 Maja
Ja denk!?!
pi_28135841
Zal zij d'r benen al gespreid hebben of heeft Van Persie d'r kleren van haar lijf gescheurd?

Dat laatste zie ik niet gebeuren en bij het eerste komt Sandra's verhaal niet ten goede.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:02:27 #6
497 Maja
Ja denk!?!
pi_28135944
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef scubagirl het volgende:
Weet niet of verkrachting penetratie is hoor. Verkrachting is sexuele handelingen tegen je wil. Of je sexuele handelingen alleen als penetratie wil bestempelen...
Penetratie kan ik met de hand/mond gebeuren. Het lijkt me niet dat als je alleen aan de borsten zit, dit ook verkrachting is...
pi_28136041
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef scubagirl het volgende:

Onze Bram trekt deze mevrouw haar status in twijfel. Terwijl ik zo een smaak van "er heeft een beer in mijn bek ......" wanneer iemand onze Bram inhuurt, dan heeft hij toch al bij mij althans, de schijn tegen.
Dat komt wel voor ja.

Dat Moskovitz zich zo uitgelaten heeft over Sandra heeft de zaak onnodig opgehitst vind ik, misschien is een nachtclubmedewerkster voor een topadvocaat iemand van minder allooi, maar voor de doorsnee nederlander geldt dat niet Bram!

Ik vind het ook uiterst vreemd om, als je onschuldig bent, meteen eend ergelijke advocaat in te huren, maar we weten ook allemaal dat het OM onder de indruk is van topadvocaten en zich zodoende geen foutje kunnen veroorloven, wat weer betekent dat de zaak meestal juridisch juist (uitzondering tegenwoordig) wordt afgehandeld en snel, wat weer in het voordeel van van Persie is als ie de boel wil vergeten.
Yeah baby Yeah!
pi_28136077
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef scubagirl het volgende:
Je zou de film Thursday eens moeten kijken, dan weet je hoe zoiets gaat.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:13:11 #9
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136224
haha tja wat dat betreft zou ik weleens een man willen zijn. Kijken of ze echt zo onschuldig zijn als ze zich soms voordoen.
Thursday... ?? kijk veel films maar dat doet ff geen bel rinkelen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:15:18 #10
92279 N.icka
Windforce 11
pi_28136291
Er is alleen sprake van verkrachting als er penetratie heeft plaatsgevonden , anders is het aanranding
pi_28136336
De van Persie topics zijn zo wel interessant
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:18:09 #12
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28136365
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
De van Persie topics zijn zo wel interessant
't gaat alleen niet over z'n voetbalkwaliteiten
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:19:12 #13
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136408
ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen => misbruiken, onteren
2 op grove wijze schenden

ver·krach·ting (de ~ (v.), ~en)
1 het verkrachten of verkracht worden => violatie
pi_28136420
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef scubagirl het volgende:
haha tja wat dat betreft zou ik weleens een man willen zijn. Kijken of ze echt zo onschuldig zijn als ze zich soms voordoen.
Thursday... ?? kijk veel films maar dat doet ff geen bel rinkelen.
Even beknopte uitleg....

Iemand komt een huis binnen en wordt met een koekenpan achter op het hood geslagen.
Als hij wakker wordt zit ie vastgebonden op een stoel, voor hem staat een uiterst sexy dame (van de vijand uiteraard) die zich wil laten bevruchten, de man heeft hier geen zin in, maar zij warmt hem even op en... voila!
Daar is weinig tegen te beginnen...
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:22:53 #15
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136532
soort species dus...
Maar dat is film. Werkt het ook zo in het echte leven? Volgens mij is b.v. drank en het niets meer weten naderhand ook zo een fabel.

Maar ik zal niet teveel van het topic afwijken.

Neemt niet weg dat mensen hier heel verschillend tegen aan kijken.

Ik vind het triest om tot de conclusie te moeten komen dat luitjes zoals PK, MJ, OJ, MB en mss onze vriend van Persie door hun dure advocatenvriendjes en vormfoutjes op vrije voeten komen (let wel... als ze schuldig zijn natuurlijk).
Fout zitten de meesten toch, in geval van van Persie, alleen het feit al dat hij met een vreemde vrouw een hotelkamer opzoekt, om zeg maar spelletjes te spelen.
pi_28136614
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef scubagirl het volgende:
soort species dus...
Maar dat is film. Werkt het ook zo in het echte leven? Volgens mij is b.v. drank en het niets meer weten naderhand ook zo een fabel.
Nou ja, als je veel zuipt heb je af en toe een black out de dag erna, dan weet je bijv totaal niet hoe laat je naar huis bent gegaan, maar ik herriner me sex altijd weer wel.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:27:47 #17
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136700
tja tijd, maar dingen die je doet? kan me daar niets bij voorstellen dus.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:28:01 #18
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_28136710
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat komt wel voor ja.

Dat Moskovitz zich zo uitgelaten heeft over Sandra heeft de zaak onnodig opgehitst vind ik, misschien is een nachtclubmedewerkster voor een topadvocaat iemand van minder allooi, maar voor de doorsnee nederlander geldt dat niet Bram!

Ik vind het ook uiterst vreemd om, als je onschuldig bent, meteen eend ergelijke advocaat in te huren, maar we weten ook allemaal dat het OM onder de indruk is van topadvocaten en zich zodoende geen foutje kunnen veroorloven, wat weer betekent dat de zaak meestal juridisch juist (uitzondering tegenwoordig) wordt afgehandeld en snel, wat weer in het voordeel van van Persie is als ie de boel wil vergeten.
jawel .... voor de doorsnee Nederlander geld dat wel...... nachtclub danseressen zijn - voor de gemiddelde nederlander - van bedenkelijk allooi... en het is niet uiterst vreemd om een goede advocaat in te huren als je die kan betalen..... ik vind dat van persie de schijn voor noch tegen heeft.. of voor en tegen... het is een te jong succesvol mannetje.. die een te jong sexy provocerend meisje tegen kwam... beiden spelen het spel... ik weet niet wie er gelijk heeft...
beer
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:33:30 #19
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136913
@ed_reeb, daar heb je gelijk in hoor. Ik ken geen nachtclubdanseressen en ik generaliseer geluk meestal ook niet, dus voor mij hebben zee geen bedenkelijk allooi.
Ik vind het ook niet vreemd dat hij een goede advocaat inhuurt, ik vind alleen dat meneer Bram soms door foute figuren wordt ingehuurt en dat dit wel tegen van Persie werkt.
Hoe het ook zei, spel of niet, sex of niet, provocatie of niet. Nee is gewoon nee. Helaas snappen sommigen dat niet.
Heb eens zo een vriendje gehad. Tot het echt vervelend werd en ik tegen hem zei als je nu niet ophoudt dan geef ik je aan bij de politie.
Had al honderd keer nee gezegd. Het woordje politie deed hem wel bij zijn zinnen komen
pi_28137368
Ik vind dat het tijd wordt voor de uitslag van het DNA onderzoek.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:56:33 #21
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_28137622
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef scubagirl het volgende:
Verkrachting volgens de wet is:

Als een bepaald persoon tegen de wil in van het slachtoffers in holtes komt met een lichaamsdeel. Dus een vinger in je oor stoppen, is verkrachting. Tongzoenen ook.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_28139024
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28139133
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:28 schreef ed_reeb het volgende:

[..]

jawel .... voor de doorsnee Nederlander geld dat wel...... nachtclub danseressen zijn - voor de gemiddelde nederlander - van bedenkelijk allooi... en het is niet uiterst vreemd om een goede advocaat in te huren als je die kan betalen..... ik vind dat van persie de schijn voor noch tegen heeft.. of voor en tegen... het is een te jong succesvol mannetje.. die een te jong sexy provocerend meisje tegen kwam... beiden spelen het spel... ik weet niet wie er gelijk heeft...
Ja, een van haar beroepen is nachtclubdanseres geweest inderdaad, maar haar carriere zou ook andere beroepen bevatten, dus ik vind niet dat je daar iets van kunt zeggen zoals Bram dat deed.

De werkelijke kant van het verhaal zal toch nimmer duidelijk worden
Yeah baby Yeah!
pi_28139228
Nachtclubdanseressen zijn ranzige wijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_28139574
Heb geen zin om het laatste topic helemaal door te spitten maar hoe staan de zaken er op dit moment voor? Ik heb er weinig meer over gehoord de laatste dagen....

Is die uitslag van die DNA test er nu al?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:10:31 #26
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28139597
Officieel niet geloof ik, maar dat ze sex hebben gehad is zo'n beetje zeker.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_28140833
Robin dacht: ik mis nog een miss, kijken of dat wat is.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:58:27 #28
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28140857
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Robin dacht: ik mis nog een miss, kijken of dat wat is.
nog een dichter ook
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:58:53 #29
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28140867
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer weten ze dat?
pi_28141498
De moeder van Sandra vond ik lachwekkend. "Ze is een net meisje, ze heeft gestudeerd. Ze dacht een feestje te gaan vieren met die jongens."
www.thuisuiteten.nl
pi_28143587
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:58 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Wanneer weten ze dat?
Geen idee.
Maar ik vind het wel heel erg lang duren.
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:39:01 #32
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28143705
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Meestal duurd zoiets 2 weken voordat men iets weet dacht ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28143776
Ow dan moeten we nog even wachten.
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:35:49 #34
15600 BB-King
Long live the King!
pi_28145397
En wat dan nog kan je met zo'n DNA onderzoek bewijzen?
Hij heeft haar liggen douwen... vraag is alleen of het tegen haar wil was.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_28145576
Het DNA onderzoek zegt of hij wel of geen seks met haar had.
Maar zo'n DNA onderzoek kan ook niet kloppen als Sandra iets anders van Robin netjes gezegt in haar vagina duwt.

Dus we moeten afwachten
pi_28148851
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Het DNA onderzoek zegt of hij wel of geen seks met haar had.
Maar zo'n DNA onderzoek kan ook niet kloppen als Sandra iets anders van Robin netjes gezegt in haar vagina duwt.

Dus we moeten afwachten
Hey dat heb je van mij
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:08:33 #37
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28156715
De definitie van verkrachting slaat als een L*L op een drumstel. Maar goed dat geldt wel voor meer dingen in het leven.
Anyway, het DNA geeft ook uitsluitsel (althans daar ga ik ff vanuit) of ze dus wel of geen sex hebben gehad, indien dit het geval is spreekt dit de verklaring van de heer van Persie tegen.
Dat ze sex hebben gehad bewijst idd niet dat ze verkracht is, maar tis dan wel verdacht dat hij het ontkent toch?
pi_28156934
quote:
[b]
Dat ze sex hebben gehad bewijst idd niet dat ze verkracht is, maar tis dan wel verdacht dat hij het ontkent toch?
De man is getrouwd. Natuurlijk ontkent hij sex met S.K. te hebben gehad.
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:17:52 #39
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28156986
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:16 schreef garota het volgende:

[..]

De man is getrouwd. Natuurlijk ontkent hij sex met S.K. te hebben gehad.
Alleen ontkennen als je geen BN-er bent is iets dat V. Persie had moeten weten
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:23:17 #40
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28157139
Dat begrijp ik, maar die discussiepunten zijn al enigsinds aangehaald. Met de techniek van tegenwoordig en met zo een aanklacht ga je echt door de boot vallen. En zoals iemand het terecht opmerkte, we kennen de huwelijkse voorwaarden van van Persie niet.
Het zal overigens denk ik wel een reden geweest kunnen zijn, maar tis wel dom.
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:24:39 #41
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28157167
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:23 schreef scubagirl het volgende:
Dat begrijp ik, maar die discussiepunten zijn al enigsinds aangehaald. Met de techniek van tegenwoordig en met zo een aanklacht ga je echt door de boot vallen. En zoals iemand het terecht opmerkte, we kennen de huwelijkse voorwaarden van van Persie niet.
Het zal overigens denk ik wel een reden geweest kunnen zijn, maar tis wel dom.
Maar heozo huwelijkse voorwaarden, je bedoelt zoiets als een "vrije relatie" ofzo?
pi_28157266
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:19 schreef scubagirl het volgende:
ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen => misbruiken, onteren
2 op grove wijze schenden

ver·krach·ting (de ~ (v.), ~en)
1 het verkrachten of verkracht worden => violatie
Je moet niet in de Van Dale kijken, maar in het wetboek van strafrecht; art. 242 is het van toepassing zijnde artikel.
pi_28157402
Precies, ze gaan in deze zaak niet uit van de Van Dale.
That's all folks!
pi_28157432
Ik denk niet dat Robin voor dat ie m erin deed z'n huwelijkse voorwaarden erop na heeft geslagen. Bezint eer ge begint is hier wel van toepassing op beide denk ik...
pi_28157457
Is alleen niet gebeurd...
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:38:19 #46
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28157502
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:35 schreef garota het volgende:
Ik denk niet dat Robin voor dat ie m erin deed z'n huwelijkse voorwaarden erop na heeft geslagen. Bezint eer ge begint is hier wel van toepassing op beide denk ik...
"ff wachten Sandra, even kijken wat ik mag, en hoe en waarom!"
pi_28157581
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, ze gaan in deze zaak niet uit van de Van Dale.
Gelukkig niet , dat zou wel mooi de rechtsonzekerheid vergroten.
  donderdag 23 juni 2005 @ 13:57:30 #48
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28161891
Nee maar als je zulke afspraken hebt gemaakt, dan ben je daar neem ik aan wel van op de hoogte. Dus idd een vrije relatie. Neem aan dat je dat niet afspreekt en vervolgens het straal vergeet om als je vreemd wilt gaan bij jezelf te denken, shit... mocht ik nou of niet.
Om kort te gaan. Hij had m er gewoon niet in moeten steken, met toestemming niet, maar zonder al helemaal niet !!!
had een hoop problemen gescheeld. Als je er geen zin meer in hebt, zet je er toch eerst een punt achter?
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:09:04 #49
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28162259
heeft iemand al een foto van die meid? Ik hoorde dat ze in de krant stond met een foto.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_28162298
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:57 schreef scubagirl het volgende:
Nee maar als je zulke afspraken hebt gemaakt, dan ben je daar neem ik aan wel van op de hoogte. Dus idd een vrije relatie. Neem aan dat je dat niet afspreekt en vervolgens het straal vergeet om als je vreemd wilt gaan bij jezelf te denken, shit... mocht ik nou of niet.
Om kort te gaan. Hij had m er gewoon niet in moeten steken, met toestemming niet, maar zonder al helemaal niet !!!
had een hoop problemen gescheeld. Als je er geen zin meer in hebt, zet je er toch eerst een punt achter?
Ja duh, als je een hoop flesjes breezers achter de kiezen heb denk je niet meer zo rationeel hoor.
Maar is het nu zeker dat het DNA van van Persie is of niet, want ik lees overal tegenstrijdige berichten.
pi_28162339
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:09 schreef yvette1982 het volgende:
heeft iemand al een foto van die meid? Ik hoorde dat ze in de krant stond met een foto.

Alsjeblieft
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:17:47 #52
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28162506
vind ik persoonlijk een slecht excuus hoor, dan zouden eeen heleeeeeeboel mensen vreemd kunnen gaan onder het mom van "tja ik ben niet zo rationeel meer als ik wat gedronken heb dus hatsikidee".
Ik hoor er erg weinig over, behalve dan dat er vriendjes bij betrokken waren en wat commentaar van andere vblers en coaches. En hoe erg dit zijn rap zal schaden.
Weet niet meer welke vb dat stond te vertellen, maar het kwam er op neer dat hij hoopte dat ze de waarheid sprak want anders was dit het einde van zijn carriere, nou die redenatie kon ik niet echt volgen hoor.
pi_28162708
quote:
Fans van voetballer Robin van Persie willen zaterdag demonstreren bij gevangenis De Schie in Rotterdam. Ze vinden dat de voetballer zo snel mogelijk moet worden vrijgelaten.

De betoging wordt georganiseerd door een voetbalfan uit Drenthe. Hij vindt dat Van Persie veel te hard wordt aangepakt, en dat de ex-Feyenoorder wordt afgeschilderd als een crimineel. Op verschillende internetsite's staan oproepen om zaterdag naar Rotterdam te komen.

De oud-Feyenoorder Van Persie, die nu bij Arsenal speelt, wordt beschuldigd van verkrachting.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:26:59 #54
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_28162746
Wat is er mis met Drenthe?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_28162799
Deep down in Drenthe... niets mis mee

Wel een stomme actie trouwens
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:25:43 #56
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28166150
houden voordat je weet wat er loos is zou ik zeggen fan uit Drenthe.
pi_28166222
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef scubagirl het volgende:
houden voordat je weet wat er loos is zou ik zeggen fan uit Drenthe.
Je zag bij Michale Jackson exact hetzelfde en is een beetje te vergelijken met religie.
Yeah baby Yeah!
pi_28166432
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:26 schreef Gunner het volgende:
Achterlijke boeren
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:41:18 #59
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28166582
dat je fan van iemand bent of van een club of weet ik veel wat prima, maar dan sterven je hersenencellen toch niet ineens af? Achterlijke boeren gaat veel te ver. En idd je ziet het overal bij mensen die de fout in gaan en een publieke verschijning zijn. Mensen die absoluut niet weten hoe het in elkaar zit en de celebs bij voorbaat onschuldig verklaren.

Ik zou er geen vergif op innemen en als je dan die malloten neemt in Amerika met Jackson. Geloof niet dat hij allemaal heeft gedaan waar ze hem van beschuldigd hebben, maar waar Rook is, is vuur en welke 45 jarige kerel slaapt met kleine jongetjes??
Sorry, on topic !!!! foei ik. dussss, wat ik wil zeggen, je kunt fan zijn, maar wel je koppie blijven gebruiken..
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:41:50 #60
83103 yvette1982
pi_28166597
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

[afbeelding]

Alsjeblieft
dankje.
zo lekker vind ik dat wijf niet. Van Persie valt wel duidelijk op gekleurde meisjes merk ik.
pi_28170810
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:26 schreef Gunner het volgende:
Ligt Meppel niet toevallig in Drenthe? Daar heeft Robin ook een kennis.
www.thuisuiteten.nl
pi_28170963
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

dankje.
zo lekker vind ik dat wijf niet. Van Persie valt wel duidelijk op gekleurde meisjes merk ik.
Val je op vrouwen dan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 08:53:00 #63
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_28184141
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:36 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Achterlijke boeren
zuunige zeeuw
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:08:25 #64
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28184426
mannen, vriendelijkheid zelfe.....
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:15:05 #65
83103 yvette1982
pi_28191941
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Val je op vrouwen dan?
op een hoop wel.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:07:54 #66
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_28197436
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:15 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

op een hoop wel.
Ik ook! Ik ben ook lesbisch
Confidence through competence
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:11:50 #67
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28197561
Is de uitslag al binnen
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:12:18 #68
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28197574
nog niets gehoord...
pi_28198933
De blauwe jurk is nog zoek.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:33:00 #70
55709 Stereotomy
pi_28199457
Spannender is te speculeren of Bouchra hem nog terugneemt. Wat zouden jullie doen?
pi_28199497
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Spannender is te speculeren of Bouchra hem nog terugneemt. Wat zouden jullie doen?
Natuurlijk neemt ze hem terug.
pi_28199601
Natuurlijk. Bouchra is nu echt binnen. Ze kan Robin moreel onder druk zetten en al zijn centen gebruiken.
www.thuisuiteten.nl
pi_28199702
Ze neemt hem terug.
pi_28200001
En dan moet hij mee naar z'n schoonfamilie
pi_28200329
Hij heeft geld.
Dus hij moet mee naar Marokko
pi_28254251
quote:
24-06-2005
Van Persie ongebroken in z'n isolement

Door Richard Dubbeld

Witte stranden en wuivende palmbomen hadden dezer dagen het decor moeten zijn van het leven Robin van Persie. Hij zou samen met zijn vrouw Bouchra aan de laatste dagen van hun vakantie zijn begonnen.

In plaats daarvan brengt hij zijn uren door in eenzaamheid tussen de betonnen muren van een benauwde gevangenis. De voetballer van Arsenal kan slechts mijmeren over zonnige oorden.
Al meer dan week regeert de stilte zijn leven. In een celletje van amper zes vierkante meter in gevangenis De Schie ziet hij niemand, hoort hij niemand. Is hij verstoken van elke vorm van contact met de buitenwereld. 23 uur per dag is er eenzaamheid, slechts een uurtje is er frisse buitenlucht. Alleen zijn advocaat Abraham Moszkowicz mag hem bezoeken.

Van Persie leeft in volledige afzondering in De Schie, die in deze warme dagen zijn bijnaam De Broeikas eer aandoet. Zelfs luchten doet de voetballer in z'n eentje. Want ook contact met andere gevangenen is niet toegestaan. ,,Hij mag geen kranten lezen, geen radio luisteren, geen televisie kijken en alleen met mij spreken'',zegt Moszkowicz. ,,Hij heeft geen enkele vorm van entertainment.''
Voor Van Persie ruim een week geleden naar De Schie werd gestuurd en hem de strengste beperkingen werden opgelegd, had hij twee telefoongesprekken met zijn vrouw Bouchra. Zij sprak daarin haar vertrouwen in hem uit. Ze gelooft in de onschuld van haar echtgenoot, die wordt verdacht van verkrachting twee dagen voor hij op vakantie zou gaan. Maar ook is ze er boos en verdrietig over dat hij is vreemdgegaan. Want dat staat inmiddels vast, zegt Moszkowicz.

De uitkomst van het DNA-onderzoek heeft hij nog niet gezien, maar de waarde ervan is danig geslonken nu niemand meer ontkent dat Robin van Persie seks heeft gehad met Sandra K. Het DNA dat op haar lichaam is gevonden, is van hem. Dat is zeker. Volgens Moszkowicz heeft zijn cliënt verder niets toe te geven. Verkrachting blijft Van Persie categorisch ontkennen. Het is nu vooral wachten op dé dag, dinsdag 28 juni, waarop de raadkamer van de Rotterdamse rechtbank zal beslissen of de 21-jarige international langer in hechtenis moet blijven of dat hij mag gaan.

De twee hebben niet veel meer te bespreken, maar toch zocht de topadvocaat de voetballer gisteren op. Opdat Van Persie weer eens een ander gezicht zag dan die van de bewakers. Opdat de voetballer kon horen hoe het met zijn vrouw, familie en vrienden is. Even het gewone leven opsnuiven.

Het was de tweede keer deze week dat Moszkowicz bij de voetballer langsging. waar hij een dood vogeltje verwachtte aan te treffen, raakte hij geďmponeerd door de jonge Rotterdammer. Tegenover Moszkowicz zat een sterke, krachtige jongeman, zegt de advocaat. Niet gebroken, maar juist vol strijdlust én trots.
,,Hij wordt natuurlijk gesterkt door het feit dat híj weet dat hij onschuldig is. Dat maakt het ook makkelijker om sterk te zijn. Maar toch, het valt niet mee om volledig afgesloten te zijn van de buitenwereld.''

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 26-06-2005 19:00:59 ]
pi_28255349
Pfff, dat zijn vrouw hem nog terugneemt...
  maandag 27 juni 2005 @ 00:06:10 #78
85251 Blue_Eyed
Blue Power!
pi_28259989
Voor zo'n slippertje zal ze haar leventje als voetbalsloerie echt niet opgeven.
pi_28260873
quote:
Op zondag 26 juni 2005 20:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Pfff, dat zijn vrouw hem nog terugneemt...
Ach zoveel verstand zit er ook niet koppie van Bouchra.
That's all folks!
  maandag 27 juni 2005 @ 02:23:07 #80
55709 Stereotomy
pi_28262568
Gut, ik heb het eigenlijk wel te doen met Bouchra. Misschien moet ze maar eens shoppen bij de <20 jr. oranjes. Is die Quincy Owoezoe Abaije nog available? Die is toch ook moslim?
  maandag 27 juni 2005 @ 09:09:48 #81
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28264046
het leven is niet zo zwart / wit mensen. Tja als je een jaartje bij elkaar bent mss wel.
Maar mensen die hun leven al samen zijn, kijken vaak anders tegen zulke dingen aan.

Vergeven, maar niet vergeten.

Van mij zou hij een voetbalschoen in zijn reet kunnen krijgen !
pi_28264087
quote:
Op maandag 27 juni 2005 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
Gut, ik heb het eigenlijk wel te doen met Bouchra. Misschien moet ze maar eens shoppen bij de <20 jr. oranjes. Is die Quincy Owoezoe Abaije nog available? Die is toch ook moslim?
Volgens mij deed Bouchra al de was voor Quincy in Londen.....
-------Practice Mindfulness-------
  maandag 27 juni 2005 @ 10:55:57 #83
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28266104
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:12 schreef Hawk het volgende:

[..]

Volgens mij deed Bouchra al de was voor Quincy in Londen.....
  maandag 27 juni 2005 @ 11:54:08 #84
55709 Stereotomy
pi_28267750
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:09 schreef scubagirl het volgende:
het leven is niet zo zwart / wit mensen. Tja als je een jaartje bij elkaar bent mss wel.
Maar mensen die hun leven al samen zijn, kijken vaak anders tegen zulke dingen aan.

Vergeven, maar niet vergeten.

Van mij zou hij een voetbalschoen in zijn reet kunnen krijgen !
Ik vind Vergeven, Niet Vergeten een zwaktebod van mensen die om welke reden dan ook niet uit elkaar 'kunnen' gaan omdat ze bang zijn het verleden weg te gooien en een andere toekomst in de waagschaal te zetten.
pi_28272586
Ik denk dat ze uiteindelijk uit elkaar zullen gaan
  maandag 27 juni 2005 @ 15:36:22 #86
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28274892
ROTTERDAM - Voetballer Robin van Persie is maandag vrijgelaten. De 21-jarige Rotterdammer zat ruim twee weken vast nadat er aangifte van verkrachting tegen hem was gedaan.

Het Openbaar Ministerie (OM) in Rotterdam maakte maandag bekend dat hij nog wel verdachte blijft.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:01:37 #87
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28275576
quote:
Van Persie op vrije voeten

Uitgegeven: 27 juni 2005 15:20
Laatst gewijzigd: 27 juni 2005 15:39

ROTTERDAM - Voetballer Robin van Persie is maandag vrijgelaten. De 21-jarige Rotterdammer zat twee weken vast nadat er aangifte van verkrachting tegen hem was gedaan. Het Openbaar Ministerie (OM) in Rotterdam maakte maandag bekend dat hij nog wel verdachte blijft. Het OM ziet momenteel geen aanleiding hem langer vast te houden.

Het onderzoek is nog niet afgerond, maar daarvoor hoefde hij niet langer te blijven vastzitten. Omdat het onderzoek nog loopt, kan het OM verder geen mededelingen doen. De rechter-commissaris verlengde twee weken geleden het voorarrest van de voetballer om de opsporingsdiensten meer tijd te geven voor nader onderzoek.

Voldoende respect

Van Persie's raadsman A. Moszkowicz stelde eerder dat zijn cliënt niet ontkent dat hij in een Rotterdams hotel is geweest, maar wel dat hij de vrouw heeft verkracht. Volgens Moszkowicz zou de vrouw met voldoende respect zijn behandeld. Van Persie verbleef niet in het hotel, maar wat hij er die bewuste nacht deed, wilde de advocaat niet zeggen. Hij zei ook niet te weten hoe lang de voetballer daar was geweest.

Bron: Nu.nl
Voldoende respect dus, straattaal...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  maandag 27 juni 2005 @ 16:26:03 #88
55709 Stereotomy
pi_28276342
Nou, Bouchra's familie achter hem aan met hakmessen.
pi_28276547
Van Persie krijgt de toorn van allah over zich heen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:43:41 #90
55709 Stereotomy
pi_28276915
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:32 schreef cultheld het volgende:
Van Persie krijgt de toorn van allah over zich heen.
Alles beter dan een Marokkaanse familie met hakmessen.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:50:43 #91
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_28277146
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Alles beter dan een Marokkaanse familie met hakmessen.
Och, het is een man die vreemdgaat, zal dus wel loslopen.
Als Bouchra nou vreemd was gegaan...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_28277248
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:50 schreef fanneke het volgende:

[..]

Och, het is een man die vreemdgaat, zal dus wel loslopen.
Als Bouchra nou vreemd was gegaan...
Nou ja, Zij brengt toch de familie ten schande?

Naar oude begrippen..
Yeah baby Yeah!
pi_28277820
Hij loopt weer op vrije voeten.
Dames uitkijken he !
pi_28278137
Ach, las gisteren in de column van Derksen nog wat uitspattingen van voormalig Gunners en dan is Robin nog een net ventje.
www.thuisuiteten.nl
pi_28278163
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Ach, las gisteren in de column van Derksen nog wat uitspattingen van voormalig Gunners en dan is Robin nog een net ventje.
Klopt, eigenlijk kinderspel, maar een kinderhand is nu eenmaal snel gevuld he.
Yeah baby Yeah!
  maandag 27 juni 2005 @ 17:28:48 #96
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28278283
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Maar hij past op deze manier prima bij de club
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28278324
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

De in scene gezette ontgroening der Arsenalspelers is succesvol geweest ja, wanneer lezen we dat Bergkamp de zeep heeft laten vallen?
Yeah baby Yeah!
pi_28278533
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Klopt, eigenlijk kinderspel, maar een kinderhand is nu eenmaal snel gevuld he.
Maar als die hand groter wordt dan wil hij meer...
pi_28278560
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zeker. Van Lee Chapman, dat wist ik eigenlijk niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_28278683
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zeker. Van Lee Chapman, dat wist ik eigenlijk niet.
Ik heb nooit geweten dat men in Sol een sissy zag. Hij komt helemaal niet over als een nicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')