quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:09 schreef yvette1982 het volgende:
heeft iemand al een foto van die meid? Ik hoorde dat ze in de krant stond met een foto.
quote:Fans van voetballer Robin van Persie willen zaterdag demonstreren bij gevangenis De Schie in Rotterdam. Ze vinden dat de voetballer zo snel mogelijk moet worden vrijgelaten.
De betoging wordt georganiseerd door een voetbalfan uit Drenthe. Hij vindt dat Van Persie veel te hard wordt aangepakt, en dat de ex-Feyenoorder wordt afgeschilderd als een crimineel. Op verschillende internetsite's staan oproepen om zaterdag naar Rotterdam te komen.
De oud-Feyenoorder Van Persie, die nu bij Arsenal speelt, wordt beschuldigd van verkrachting.
Je zag bij Michale Jackson exact hetzelfde en is een beetje te vergelijken met religie.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef scubagirl het volgende:
houden voordat je weet wat er loos is zou ik zeggen fan uit Drenthe.
dankje.quote:
Ligt Meppel niet toevallig in Drenthe? Daar heeft Robin ook een kennis.quote:
Val je op vrouwen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dankje.
zo lekker vind ik dat wijf niet. Van Persie valt wel duidelijk op gekleurde meisjes merk ik.
Natuurlijk neemt ze hem terug.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Spannender is te speculeren of Bouchra hem nog terugneemt. Wat zouden jullie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |