Kijk! dat schept duidelijkheidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:03 schreef sjak het volgende:
Hoe je een jurk past waarvan de stof nog niet gekozen is?Ik had zelf nog niet gezien dat dat zo gek klonk.... Mijn jurk wordt door een ontwerpster gemaakt, de katoenen versie is af. Nu gaan we dus de "echte" stof uitzoeken. Dus vanmiddag mag ik weer een (aangepaste) katoenen versie aan.

Is dat erg duur om zoiets te laten maken of valt dat mee?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:03 schreef sjak het volgende:
Mijn jurk wordt door een ontwerpster gemaakt, de katoenen versie is af. Nu gaan we dus de "echte" stof uitzoeken. Dus vanmiddag mag ik weer een (aangepaste) katoenen versie aan.

Mwa...het is duurder dan een jurk uit een winkel. Maar ik heb in een gewone bruidswinkel gepast en de jurk die ik daar het mooist vond (maar nog steeds niet mijn smaak) was 1500 euro. Daar kwamen nog kosten bij voor het vermaken van de jurk en dan was ie nog niet precies hoe ik het zou willen. Als ik dat bij elkaar zou optellen heb ik bijna de prijs die ik voor deze jurk moet betalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:37 schreef harlingen het volgende:
[..]
Is dat erg duur om zoiets te laten maken of valt dat mee?

Bij ons hadden ze ze gegraveerd en die van mij pastte vervolgens nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Ringen gehaaldomgedaan
en weer afgedaan
![]()
Eerst keken ze of ze goed pasten, toen waar we bij zaten werden ze gegraveerd.

Ben benieuwd naar een foto straks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:17 schreef sjak het volgende:
Het is dus echt "mijn" jurk en daar heb ik wel geld voor over.![]()

Ik had ze gewoon in een stellingrek in de woonkamer liggen. Ik maakte me er ook geen zorgen over dat ik ze zou kwijtraken, dat doosje was best groot.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:27 schreef sjak het volgende:
Wat doen jullie met die ringen tot de trouwerij? Ik denk dat wij ze maar ergens in een klusje moeten leggen. Ben als de dood dat ik ze kwijt zou raken.
Er achteraan bellen dus, je wilt je geen zorgen maken over een stof van je jurk toch op dit moment?quote:Ik heb niets meer gehoord over de stof van mijn jurk. Ik hoop maar dat dat goed nieuws is. Ik ga er nu van uit dat het de stof gaat worden die ik uitgekozen heb...anders zou ze me wel gebeld hebben. (toch?)

Wat een leuk idee!quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag ons 2e kado al gekregen (voor de mensen die alles al (dubbel) hebben zoals wij na een aantal huishoudens) een goed en leuke herinnering/idee...
Een 4 gangen menu bij www.dejongedikkert.nl een erruglekker gezellig leuk kado dus

Je kunt nog typenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:20 schreef Sugar het volgende:
Ik had vandaag mijn vrijgezellendag!![]()
Het was superleuk! Morgen meer!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |