abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:27:27 #151
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29424315
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:03 schreef sjak het volgende:
Hoe je een jurk past waarvan de stof nog niet gekozen is? Ik had zelf nog niet gezien dat dat zo gek klonk.... Mijn jurk wordt door een ontwerpster gemaakt, de katoenen versie is af. Nu gaan we dus de "echte" stof uitzoeken. Dus vanmiddag mag ik weer een (aangepaste) katoenen versie aan.
Kijk! dat schept duidelijkheid Ik had al vreemde visioenen. Zoiets als dat sprookje. De nieuwe kleren van de keizer
glory ascending[br]from days neverending[br]unfold your dreams right now
pi_29431826
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:03 schreef sjak het volgende:
Mijn jurk wordt door een ontwerpster gemaakt, de katoenen versie is af. Nu gaan we dus de "echte" stof uitzoeken. Dus vanmiddag mag ik weer een (aangepaste) katoenen versie aan.
Is dat erg duur om zoiets te laten maken of valt dat mee?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:17:36 #153
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29439858
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:37 schreef harlingen het volgende:

[..]

Is dat erg duur om zoiets te laten maken of valt dat mee?
Mwa...het is duurder dan een jurk uit een winkel. Maar ik heb in een gewone bruidswinkel gepast en de jurk die ik daar het mooist vond (maar nog steeds niet mijn smaak) was 1500 euro. Daar kwamen nog kosten bij voor het vermaken van de jurk en dan was ie nog niet precies hoe ik het zou willen. Als ik dat bij elkaar zou optellen heb ik bijna de prijs die ik voor deze jurk moet betalen.
Ik heb nu een jurk die ik helemaal zelf (samen met de ontwerpster) heb samen kunnen stellen. Ik heb over alles mogen nadenken: hoe de hals, hoe de rok, welke stof etc. Ik heb er toen over nagedacht en heb besloten dat ik dat zo wilde en dat ik het geld ervoor over had. Daarnaast is de ontwerpster ook een erg fijne vrouw die mij goed weet gerust te stellen en ga je voor dat geld veel vaker passen.
Het is dus echt "mijn" jurk en daar heb ik wel geld voor over.
Lekker douchen!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:23:12 #154
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29439919
Oja, het uitzoeken van de stof ging goed. De ontwerpster heeft er eerst een heleboel uitgekozen die ze bij me vond passen. Dat hebben we terug gebracht tot 3 heel verschillende soorten stoffen. Aan die 3 heb ik gevoeld, om me heen gehad en uiteindelijk met alles rekening houdend (dus ook wat draagt mijn vriend, wat voor soort gasten komen er) heb ik de stof gekozen waar ik me het lekkerste bij voelde.

Uiteraard was de stof die ik gekozen heb die ene waar er net te weinig van op de rol zat. Dus nu moet ik nog even afwachten of ze deze nog kan bestellen...dat hoor ik in de loop van de ochtend.
Lekker douchen!
pi_29439957
Klinkt leuk Sjak, de voorbereidingen hoe je ze ook doet zijn minstens zo leuk als de dag zelf
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:00:55 #156
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29441437
Ik ben heel erg op zoek naar oorbellen met zwarte parels...als ik ze tegen kom bij een juwelier dan begint de prijs bij 150 euro. Op internet zie ik alleen maar heel erge neppers
Heeft iemand een idee? Ik wil graag oorstekers met (het liefst) een goud achterkantje. De kleur zwart is olieachtig. HELP!!!
Lekker douchen!
pi_29467863
Ringen gehaald omgedaan en weer afgedaan
Eerst keken ze of ze goed pasten, toen waar we bij zaten werden ze gegraveerd.

Bij de toonbank ging ze ze mooi inpakken alsof het een kadootje was, dat snap ik niet helemaal maar goed
Toen we weg wilden gaan kregen we ineens een (vrij groot, best zwaar) kado erbij en een hand, met veel geluk en een prettige dag, dus bij thuiskomst snel uitgepakt, zat er een juwelenkistje met laadjes in
Best heel aardig zeg!

pi_29468339
Wow Bluezzie!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_29475016
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Ringen gehaald omgedaan en weer afgedaan
Eerst keken ze of ze goed pasten, toen waar we bij zaten werden ze gegraveerd.
Bij ons hadden ze ze gegraveerd en die van mij pastte vervolgens niet

0.50 maat is hij vervolgens groter gemaakt en nu zit hij als gegoten, maar blij was ik er niet mee. Ik baalde ook dat ik al betaald had, maarja... ik ben er zelfs een week boos over geweest, maar dat zal wel door de stress gekomen zijn, normaal kan ik dat zo van mij afzetten.

Wij kregen trouwens een gourmet stel (dat ik maar cadeau heb gegeven omdat ik er al 1 had).

Vreemd dat je niet een horloge ofzo gratis krijgt, niet? Ik vind het zo vreemd dat je een heel ander cadeau krijgt (waarom krijg je eigenlijk een cadeau? je betaald het vast zelf stiekem in de prijs van de ringen).
pi_29475086
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:17 schreef sjak het volgende:
Het is dus echt "mijn" jurk en daar heb ik wel geld voor over.
Ben benieuwd naar een foto straks.

Mijn vrouw had ook een jurk uitgezocht in een trouwzaak, maar die moest besteld worden ofzo en dat zou 5 maanden duren? Dat lukte dus niet omdat we al na 3 maanden gingen trouwen. Ik vond het zo vreemd, komop zeg, 5 maanden?

Dan kan je het beter zelf laten maken inderdaad (als je het geld ervoor over hebt).
pi_29475195
Blijkbaar is het dus gebruikelijk dat je van je juwelier een kado krijgt
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:27:42 #162
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29482268
Ik ga er maar niet van uit. Wij verwachten onze ringen over max. 3 weken.
Ik vind dat juwelenkistje zelfs echt leuk! Een gourmetstel lijkt me niet handig zo vlak voor het trouwen, ik wil nog wat kilo's afvallen .
Wat doen jullie met die ringen tot de trouwerij? Ik denk dat wij ze maar ergens in een klusje moeten leggen. Ben als de dood dat ik ze kwijt zou raken.

Ik heb niets meer gehoord over de stof van mijn jurk. Ik hoop maar dat dat goed nieuws is. Ik ga er nu van uit dat het de stof gaat worden die ik uitgekozen heb...anders zou ze me wel gebeld hebben. (toch?)
Lekker douchen!
pi_29485776
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 10:27 schreef sjak het volgende:
Wat doen jullie met die ringen tot de trouwerij? Ik denk dat wij ze maar ergens in een klusje moeten leggen. Ben als de dood dat ik ze kwijt zou raken.
Ik had ze gewoon in een stellingrek in de woonkamer liggen. Ik maakte me er ook geen zorgen over dat ik ze zou kwijtraken, dat doosje was best groot.
quote:
Ik heb niets meer gehoord over de stof van mijn jurk. Ik hoop maar dat dat goed nieuws is. Ik ga er nu van uit dat het de stof gaat worden die ik uitgekozen heb...anders zou ze me wel gebeld hebben. (toch?)
Er achteraan bellen dus, je wilt je geen zorgen maken over een stof van je jurk toch op dit moment?
pi_29485948
Ringen liggen gewoon in de kast in hun doossie Dat raak je toch niet kwijt
We hebben bedacht hoe we het willen doen, omdat onze 2 zoons getuige zijn :
Mijn zoon heeft mijn ring en golfers zoon de zijne. Die ze dan aangeven als het moment daar is.
pi_29493753
Vandaag ons 2e kado al gekregen (voor de mensen die alles al (dubbel) hebben zoals wij na een aantal huishoudens) een goed en leuke herinnering/idee...
Een 4 gangen menu bij www.dejongedikkert.nl een erruglekker gezellig leuk kado dus
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:20:57 #166
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29493849
Ik had vandaag mijn vrijgezellendag!
Het was superleuk! Morgen meer!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29499063
Ben reuze benieuwd Sugar!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 8 augustus 2005 @ 08:37:17 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29499104
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag ons 2e kado al gekregen (voor de mensen die alles al (dubbel) hebben zoals wij na een aantal huishoudens) een goed en leuke herinnering/idee...
Een 4 gangen menu bij www.dejongedikkert.nl een erruglekker gezellig leuk kado dus
Wat een leuk idee!
Wij hebben en aantal weken geleden ook al ons eerste kado gekregen (via de post). Erg spannend om dan te mogen uitpakken.
Lekker douchen!
  maandag 8 augustus 2005 @ 08:38:44 #169
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29499112
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:20 schreef Sugar het volgende:
Ik had vandaag mijn vrijgezellendag!
Het was superleuk! Morgen meer!
Je kunt nog typen
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie gedaan hebben, met hoeveel jullie waren enz.
Voor jou is het echte aftellen begonnen he Sugar. Nog 12 dagen....
Hebben jullie nu alles geregeld?
Lekker douchen!
  maandag 8 augustus 2005 @ 09:55:22 #170
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29499745
Het was echt hartstikke leuk!

We waren met z'n tienen en ik moest eerst met de trein naar Houten. Daar stonden ze allemaal op het station en was het meteen lachen en leuk! We reden naar Slot Zuilen en dronken er koffie, ik in spanning van wat er kwam natuurlijk!
Daarna naar een ander dorp ofzo en gewoon echt naar iemands flat! (OMG, een stripper!!!! ) Maar nee, gelukkig niet, we gingen parfummetjes maken! Leuk om te doen en vooral leuk om alle eigenschappen van mijn vriendinnen en zussen te moeten raden naar aanleiding van een testje "welk type ben jij?".
Ik had natuurlijk alleen mijn zussen en een vriendin van de middelbare school goed. Heb ook nog een speciale Lovepotion gemaakt voor mijn husband to be en toen gingen we naar het huis van mijn zus. Daar superleuk: triviant met allemaal vragen over mij (Merel en mannen, Mijn tijd met Merel en Merel in Eindhoven, Rosmalen en Weert). Heel grappig, ik wist ineens weer dingen waaraan ik jaren niet had gedacht, joh! Echt zo leuk. Die kaartjes zagen er ook heel mooi uit.

Het was echt te gek dat er zoveel moeite voor me was gedaan!
Iedereen had tot slot iets lekkers gemaakt en dus hebben we nog samen gegeten.
Het leukste, fijnste, beste vond ik dat ik me bij alle mensen samen nog steeds nét zo op mijn gemak voelde als wanneer ik al die mensen normaal los zie. Ze pasten leuk en het was zo fijn en ontspannen!!!!! Echt een superdag, ga er nog vaak aan terugdenken!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 08-08-2005 10:07:45 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:06:08 #171
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29499859
Sugar wat fijn wat fijn dat het allemaal zo leuk was!!! Nu op naar lekker weer en een nog betere dag
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:08:07 #172
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29499888
Wauw sugar, dat klinkt heel erg knus!
Wat hebben ze er veel werk vangemaakt! Leuk hoor!
Lekker douchen!
pi_29502262
Wij kregen geen kado bij onze ringen

Planning is volgende week het zaaltjes weer eens te bellen.. Kijken of we nu wel een keer kunnen langs komen..

14 september naar Almere voor een jurk.. Mn eerst passessie..
Of ik moet ongeduldig worden en ergens al eerder naar toe gaat..

Deze week moet ik nog een keer terug met de ringen. Deze zijn nog niet geheel gegraveerd..
Datum moet nog.. Naam staat er al in..

We zijn op zoek naar bedankjes.. Maar godkolere wat een ****werk..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:06:06 #174
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29502503
Wij vonden de ideeen op geluk.com wel leuk. Alleen wat duur...Wij gaan dus nu zelf een heleboel hartjes, spekkies en pepermuntjes kopen en diezetten we in een grote schaal bij de deur neer.
Lekker douchen!
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:41:29 #175
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29502844
Hallo!

Ik ben inmiddels toch echt verloofd!
Zaterdag zou ik met twee vriendinnen de stad in. Toen we even door het Noorderplantsoen liepen, waren opeens mijn vriendinnen weg. En toen stond mijn vriend daar
Precies op het plekje waar wij verkering hebben gekregen.

Hij ging op zijn knieën zitten, pakte de ringen en vroeg of ik met hem wilde trouwen!

WOOOOOH! JAAAH!

En nu ben ik dus verloofd.

Wij kregen trouwens geen cadeautje bij de juwelier, terwijl onze verlovingsringen ook de trouwringen zijn. (maar dan nog een datum er bij in)
pi_29502887
Daar ga ik ook eens kijken..

We hadden bedankt om muismatjes te geven.. Met onze foto..
Maar nu zit ik me te bedenken dat er in ZIJN familie helemaal niet veel van die computersnerds zitten..
80% heeft zelfs niet eens een computer...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_29503329
Leuk Rosalinde
Superromantisch zo
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:37:54 #178
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29503475
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Rosalinde
Superromantisch zo
Ja, lief he?
Mijn moeder was ook meteen op mijn vader aan het moppreren dat hij nooit zoiets gedaan had. (inmiddels bijna 40 jaar getrouwd)

Maar nu zijn we dus verloofd
We hebben genoeg handdoeken en theedoeken voor de rest van ons leven gekregen en ook zo veel geld dat het feestje er weer uit is en de ringen gedeeltelijk
Kan dus wel uit, zo'n verloving

Het was ook echt een supergezellig feest.
pi_29510001
Sugar, ik lees het (door die hikups) nu pas goed.
Wat ongelofelijk leuk

Ik hoor steeds ook geroezemoes en gegiechel of stiekeme telefoontjes of kennissen van vriendinnen ineens zeggen : Spannend he
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:14:28 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29510326
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:41 schreef Rosalinde het volgende:

Hallo!

Ik ben inmiddels toch echt verloofd!
Zaterdag zou ik met twee vriendinnen de stad in. Toen we even door het Noorderplantsoen liepen, waren opeens mijn vriendinnen weg. En toen stond mijn vriend daar
Precies op het plekje waar wij verkering hebben gekregen.

Hij ging op zijn knieën zitten, pakte de ringen en vroeg of ik met hem wilde trouwen!

WOOOOOH! JAAAH!

En nu ben ik dus verloofd.

Wij kregen trouwens geen cadeautje bij de juwelier, terwijl onze verlovingsringen ook de trouwringen zijn. (maar dan nog een datum er bij in)
Leuk!

En van harte gefeliciteerd en ook leuk dat jouw 'verloofde' het zo romantisch heeft gedaan.

herinner mij er binnenkort eens aan dat ik die nieuwe trouwschoenen eens moet inlopen gaan 2 september komt steeds dichterbij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29510378
hebben jullie ook al kaarten gekregen van mensen die jullie al tientallen jaren niet meer gesproken hebben? Ik heb hier echt een stuk of 10 kaarten van mensen die ik nog nooit ontmoet heb? Sommigen gaven zelfs 10 euro e.d. erbij cadeau! Nouja, ik heb de adressen en via via weet ik nu vaag dat er o.a. een kaart bij zit van een buurvrouw van mijn tante?! Ik vind het wel grappig allemaal.

Ik ga morgen eens lief zeuren bij de fotograaf, ik wil graag foto's zien en het is nu al een paar weken geleden (7 juli) en de bedank kaartjes wil ik de deur uitdoen.
pi_29510458
Wij zijn nog niet getrouwd allemaal harlingen, dus dat weten we (nog) niet
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:23:53 #183
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29516103
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:45 schreef Tally het volgende:
Daar ga ik ook eens kijken..

We hadden bedacht om muismatjes te geven.. Met onze foto..
Maar nu zit ik me te bedenken dat er in ZIJN familie helemaal niet veel van die computersnerds zitten..
80% heeft zelfs niet eens een computer...
Dat is dan niet het beste idee nee. Al vind ik het wel erg leuk.
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Rosalinde
Superromantisch zo
Helemaal mee eens! Wat een leuk aanzoek heeft jouw vriend gedaan!

Wij zijn ook nog niet getrouwd maar we krijgen wel veel kaarten van familie die ik niet (goed) ken. Ik mis alleen die euro's erin .
Lekker douchen!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:37:23 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29517122
Mijn dochtertje Maria in het trouwpakje dat mijn moeder voor haar heeft gemaakt:

dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:23:06 #185
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29520090
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:23 schreef sjak het volgende:

Helemaal mee eens! Wat een leuk aanzoek heeft jouw vriend gedaan!

Wij zijn ook nog niet getrouwd maar we krijgen wel veel kaarten van familie die ik niet (goed) ken. Ik mis alleen die euro's erin .
Wij krijgen nu (bij de verloving) al veel kaarten
En mijn buurman kwam zomaar even 25 euro brengen
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:36:52 #186
43556 miss_dynastie
pi_29520304
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:23 schreef sjak het volgende:

Ik moest ineens denken aan vrienden van ons, die gaan trouwen volgend jaar. Kwam dit weekend de vraag van iemand die iets aan het organiseren is of we ff 100 euro willen neerlappen voor een cadeau No way
pi_29520306
Oh... die kaarten
Nu ik erover nadenk
Wij krijgen van mijn zus, op het moment dat wij het verteld hebben, ergens in mei dus... elke week een kaart
De een nog erger dan de ander
pi_29520572
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Kwam dit weekend de vraag van iemand die iets aan het organiseren is of we ff 100 euro willen neerlappen voor een cadeau No way
Gemiddeld krijg je toch wel tussen de 50 en 100 euro van vrienden en familie, althans zo was het bij ons. Maar als je het niet kan betalen kan je natuurlijk ook voor een persoonlijk cadeau gaan.
pi_29520655
Dat pakje van Maria is echt
pi_29520673
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:00 schreef harlingen het volgende:

[..]

Gemiddeld krijg je toch wel tussen de 50 en 100 euro van vrienden en familie, althans zo was het bij ons. Maar als je het niet kan betalen kan je natuurlijk ook voor een persoonlijk cadeau gaan.
Misschien in bepaalde families, maar toen mijn broers allemaal trouwden kregen ze dat lang niet van mij hoor
En als ik trouw, vind ik 20 euro van mijn vrienden al veel!
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:13:53 #191
43556 miss_dynastie
pi_29520705
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:00 schreef harlingen het volgende:

[..]

Het is hier in de regio helemaal niet gebruikelijk om zulke grote cadeaus te geven
In de achterhoek, waar mijn vader vandaan kwam wel, maar daardoor werd mijn vader nogal raar aangekeken om de bedragen die hij gaf als we hier in de buurt een feestje hadden
Ik doe er niet aan mee, niet omdat ik het niet kan betalen, maar omdat ik het gewoon niet nodig vind. Overigens keek de rest van de vriendenclub dat meisje ook aan op een manier van 'ben jij niet lekker of zo', dus we waren in die zin niet raar
pi_29521717
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik doe er niet aan mee, niet omdat ik het niet kan betalen, maar omdat ik het gewoon niet nodig vind.
Persoonlijk vind ik het leuker als iedereen zelf een cadeau geeft en niet als groep. Dan kan ook iedereen zelf bepalen wat hij/zij wilt geven.

Wel een groot cadeau zeker als iedereen 100 euro moest betalen? Wat zou daarvoor gekocht worden eigenlijk?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:28:52 #193
1087 Merisse
broddeltante
pi_29522923
Sugar, hier ook nog maar eens, Maria is megacute en wat klinkt die vrijgezellendag leuk joh! In Slot Zuylen zijn wij 7-5-2004 voor de wet getrouwd! En misschien heb je ook nog dat piepkleine witte houten kerkje gezien op de hoek als je van de weg afslaat om naar het kasteel te rijden? Daar zijn we kerkelijk getrouwd.

Mocht ik niet meer eerder posten: alvast heel veel plezier gewenst op jullie grote dag!
Jazeggen en genieten!!!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2005 @ 00:07:26 #194
43556 miss_dynastie
pi_29529294
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:39 schreef harlingen het volgende:
Wel een groot cadeau zeker als iedereen 100 euro moest betalen? Wat zou daarvoor gekocht worden eigenlijk?
Iets groots Wist ze zelf nog niet. Maar het gaat nou toch niet door
pi_29554478
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:28 schreef Merisse het volgende:
In Slot Zuylen zijn wij 7-5-2004 voor de wet getrouwd! En misschien heb je ook nog dat piepkleine witte houten kerkje gezien op de hoek als je van de weg afslaat om naar het kasteel te rijden? Daar zijn we kerkelijk getrouwd.
Hee, wat leuk! Wij zijn daar op 13 mei 2000 getrouwd, zowel in het slot als in het kerkje. En daarna een hightea, receptie en heerlijk diner in het restaurant daar, Belle.

Over bedankjes trouwens: wij hebben geen bedankjes gedaan. We hadden een kalender neergelegd, waarop iedereen zijn/haar verjaardag moest opschrijven. Het eerste jaar hebben we iedereen een kaartje gestuurd met een foto van de trouwdag. Heel veel leuke reacties op gekregen!

Iedereen succes met voorbereidingen, het wordt gewoon de mooiste dag van je leven

[ Bericht 3% gewijzigd door corny op 11-08-2005 09:41:10 (link naar Belle) ]
pi_29556463
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:39 schreef corny het volgende:
Over bedankjes trouwens: wij hebben geen bedankjes gedaan. We hadden een kalender neergelegd, waarop iedereen zijn/haar verjaardag moest opschrijven. Het eerste jaar hebben we iedereen een kaartje gestuurd met een foto van de trouwdag. Heel veel leuke reacties op gekregen!
Wij sturen dit weekeinde iedereen die op het huwelijk was en iedereen die ons heeft bedankt middels bijv. kaartjes een persoonlijke kaart met daarin een foto uit onze bruidsrapportage. Dit is naast de bedankjes die we gegeven hebben aan het einde van de huwelijksdag.

Aanstaande zaterdag gaan we de trouwfoto's ophalen De fotograaf had ze al klaar en afgedrukt, maar hij moest ze nog nummeren? Dat kostte nog even wat tijd en dus nog een 2 dagen geduld hebben.

We laten dan ook gelijk 150 foto's afdrukken voor de bedankkaartjes en ik ga zometeen al 150 kaarten schrijven (nouja, de adressen dan, bah wat een werk).

Ik zal zaterdag wat foto's online gaan zetten, maar ik moet even zien hoe ik dat ga doen. Mijn scanner is namelijk kapot gegaan. Ik zal wat foto's maken met mijn digitale camera van de foto's, niet echt ideaal, maar dat moet redelijk werken lijkt mij.
pi_29556662
Real gaat ook trouwen
Februari 2006.

We hebben al het 1 en ander geregeld.

Ontvangstruimte voor ceremonie : http://www.ks.nl/page.ocl?pageid=48&mode=&version=
Trouwlokatie : http://www.ks.nl/page.ocl?pageid=70&mode=&version=

Daarna drankje & hapje in een een tentje op het voorhout in den haag
Mijn vriendin ( dan vrouw ) gaan eerst tussen de ceremonie & drankje foto's laten maken bij het voorhout & de hofvijver.. volgens mij een erg mooie lokatie aangezien we om uurtje of half 5 / 5 uur fotos maken wordt het net donker het is daar zo mooi s'avonds !!!

Vervolgens met een selecte groep mensen ( 30 man ongeveer ) lekker eten in een restaurantje in de buurt

totale kosten ex de kleding .. ongeveer 5000 euro ! valt dus reuze mee
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:55:59 #198
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29577340
Gefeliciteerd Realbase, welke dag in februari gaan jullie trouwen? Mooie lokatie ook in Den Haag.
Sugar, hoe gaat het met de zenuwen? Nog...8 dagen!
Ik heb Neva hier ook al een tijdje niet meer gezien. gaat alles daar goed met de voorbereidingen?
Bluezz, begin jij ook al zenuwachtig te worden? Ik merk dat ik zo af en toe wel al wat zenuwen (maar wel prettige) door mijn lijf voel gaan. Ik was vorige week schoenen passen en ik ben zo snel geslaagd. Ongelovelijk. Het tweede paar dat ik aan had was helemaal goed. (Het eerste paar ook al maar daarvan was de hak te hoog, daar kan ik niet langer dan 2 uur op lopen)

Wij hebben gisteren alles op een rijtje gezet voor Artis. We hebben aangegeven welke hapjes wanneer kunnen, hoe en wanneer de champagne geserveerd mag worden enz. Alles even doorgelopen en opgeschreven. Dat is zo leuk, ik ga het al helemaal voor me zien.
Morgen gaan we de ringen ophalen en we hebben weer het voornemen om de bruidstaart te gaan proeven. Met afvallen gaat het enorm goed, nog een paar kilo en ik heb mijn streefgewicht gehaald!
Ik heb er zin in.

Even een update van het lijstje (ik ben vandaag in een schematische bui):
20 augustus 2005: Sugar en sugarvriend
01 september 2005: Yorout en cocoloco
02 september 2005: Golfer en Bluezz
09 september 2005: Armanimania en Neva
10 september 2005: Schanulleke en sjak
.... september 2005: marisa
... februari 2006: Realbase en vriendin
21 april 2006: Droeke en Droekestijger (mss 7 april)
3 mei 2006: Bubsel
15 mei 2006: Knut en Silmarwen
26 mei 2006: Tally
2006?: Beaker
4 augustus 2007: Shai

[ Bericht 0% gewijzigd door sjak op 12-08-2005 10:02:40 ]
Lekker douchen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:58:23 #199
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29577380
foutje...
Lekker douchen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:58:22 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29578361
Sjak
Ik ben wel een beetje zenuwachtig aan het worden hoor! Gewoon hoe alles gaat zijn en vooral ook of het wel mooi weer wordt! Want zou jammer zijn, joh, als het regent en koud is als nu!

Wat voor schoenen heb je? In bruidszaak, dus wit? Of heel anders?

En Bluezz, weet jij eigenlijk wel dat je trouwt op mijn dochters eerste verjaardag? dat móet een superdag worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')