Kijk! dat schept duidelijkheidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:03 schreef sjak het volgende:
Hoe je een jurk past waarvan de stof nog niet gekozen is?Ik had zelf nog niet gezien dat dat zo gek klonk.... Mijn jurk wordt door een ontwerpster gemaakt, de katoenen versie is af. Nu gaan we dus de "echte" stof uitzoeken. Dus vanmiddag mag ik weer een (aangepaste) katoenen versie aan.
Is dat erg duur om zoiets te laten maken of valt dat mee?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:03 schreef sjak het volgende:
Mijn jurk wordt door een ontwerpster gemaakt, de katoenen versie is af. Nu gaan we dus de "echte" stof uitzoeken. Dus vanmiddag mag ik weer een (aangepaste) katoenen versie aan.
Mwa...het is duurder dan een jurk uit een winkel. Maar ik heb in een gewone bruidswinkel gepast en de jurk die ik daar het mooist vond (maar nog steeds niet mijn smaak) was 1500 euro. Daar kwamen nog kosten bij voor het vermaken van de jurk en dan was ie nog niet precies hoe ik het zou willen. Als ik dat bij elkaar zou optellen heb ik bijna de prijs die ik voor deze jurk moet betalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:37 schreef harlingen het volgende:
[..]
Is dat erg duur om zoiets te laten maken of valt dat mee?
Bij ons hadden ze ze gegraveerd en die van mij pastte vervolgens nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Ringen gehaaldomgedaan
en weer afgedaan
![]()
Eerst keken ze of ze goed pasten, toen waar we bij zaten werden ze gegraveerd.
Ben benieuwd naar een foto straks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:17 schreef sjak het volgende:
Het is dus echt "mijn" jurk en daar heb ik wel geld voor over.![]()
Ik had ze gewoon in een stellingrek in de woonkamer liggen. Ik maakte me er ook geen zorgen over dat ik ze zou kwijtraken, dat doosje was best groot.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:27 schreef sjak het volgende:
Wat doen jullie met die ringen tot de trouwerij? Ik denk dat wij ze maar ergens in een klusje moeten leggen. Ben als de dood dat ik ze kwijt zou raken.
Er achteraan bellen dus, je wilt je geen zorgen maken over een stof van je jurk toch op dit moment?quote:Ik heb niets meer gehoord over de stof van mijn jurk. Ik hoop maar dat dat goed nieuws is. Ik ga er nu van uit dat het de stof gaat worden die ik uitgekozen heb...anders zou ze me wel gebeld hebben. (toch?)
Wat een leuk idee!quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag ons 2e kado al gekregen (voor de mensen die alles al (dubbel) hebben zoals wij na een aantal huishoudens) een goed en leuke herinnering/idee...
Een 4 gangen menu bij www.dejongedikkert.nl een erruglekker gezellig leuk kado dus
Je kunt nog typenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:20 schreef Sugar het volgende:
Ik had vandaag mijn vrijgezellendag!![]()
Het was superleuk! Morgen meer!![]()
Ja, lief he?quote:
Leuk!quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:41 schreef Rosalinde het volgende:
Hallo!
Ik ben inmiddels toch echt verloofd!![]()
Zaterdag zou ik met twee vriendinnen de stad in. Toen we even door het Noorderplantsoen liepen, waren opeens mijn vriendinnen weg. En toen stond mijn vriend daar![]()
Precies op het plekje waar wij verkering hebben gekregen.![]()
Hij ging op zijn knieën zitten, pakte de ringen en vroeg of ik met hem wilde trouwen!![]()
WOOOOOH!JAAAH!
En nu ben ik dus verloofd.![]()
Wij kregen trouwens geen cadeautje bij de juwelier, terwijl onze verlovingsringen ook de trouwringen zijn. (maar dan nog een datum er bij in)
Dat is dan niet het beste idee nee. Al vind ik het wel erg leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:45 schreef Tally het volgende:
Daar ga ik ook eens kijken..
We hadden bedacht om muismatjes te geven.. Met onze foto..
Maar nu zit ik me te bedenken dat er in ZIJN familiehelemaal niet veel van die computersnerds zitten..
80% heeft zelfs niet eens een computer...
Helemaal mee eens! Wat een leuk aanzoek heeft jouw vriend gedaan!quote:
Wij krijgen nu (bij de verloving) al veel kaartenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:23 schreef sjak het volgende:
Helemaal mee eens! Wat een leuk aanzoek heeft jouw vriend gedaan!![]()
Wij zijn ook nog niet getrouwd maar we krijgen wel veel kaarten van familie die ik niet (goed) ken. Ik mis alleen die euro's erin.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:23 schreef sjak het volgende:
Wij zijn ook nog niet getrouwd maar we krijgen wel veel kaarten van familie die ik niet (goed) ken. Ik mis alleen die euro's erin.
Gemiddeld krijg je toch wel tussen de 50 en 100 euro van vrienden en familie, althans zo was het bij ons. Maar als je het niet kan betalen kan je natuurlijk ook voor een persoonlijk cadeau gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Kwam dit weekend de vraag van iemand die iets aan het organiseren is of we ff 100 euro willen neerlappen voor een cadeauNo way
Misschien in bepaalde families, maar toen mijn broers allemaal trouwden kregen ze dat lang niet van mij hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:00 schreef harlingen het volgende:
[..]
Gemiddeld krijg je toch wel tussen de 50 en 100 euro van vrienden en familie, althans zo was het bij ons. Maar als je het niet kan betalen kan je natuurlijk ook voor een persoonlijk cadeau gaan.
Het is hier in de regio helemaal niet gebruikelijk om zulke grote cadeaus te gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:00 schreef harlingen het volgende:
[..]
Gemiddeld krijg je toch wel tussen de 50 en 100 euro van vrienden en familie, althans zo was het bij ons. Maar als je het niet kan betalen kan je natuurlijk ook voor een persoonlijk cadeau gaan.
Persoonlijk vind ik het leuker als iedereen zelf een cadeau geeft en niet als groep. Dan kan ook iedereen zelf bepalen wat hij/zij wilt geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik doe er niet aan mee, niet omdat ik het niet kan betalen, maar omdat ik het gewoon niet nodig vind.
Iets grootsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:39 schreef harlingen het volgende:
Wel een groot cadeau zeker als iedereen 100 euro moest betalen? Wat zou daarvoor gekocht worden eigenlijk?
Hee, wat leuk! Wij zijn daar op 13 mei 2000 getrouwd, zowel in het slot als in het kerkje. En daarna een hightea, receptie en heerlijk diner in het restaurant daar, Belle.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:28 schreef Merisse het volgende:
In Slot Zuylen zijn wij 7-5-2004 voor de wet getrouwd! En misschien heb je ook nog dat piepkleine witte houten kerkje gezien op de hoek als je van de weg afslaat om naar het kasteel te rijden? Daar zijn we kerkelijk getrouwd.
Wij sturen dit weekeinde iedereen die op het huwelijk was en iedereen die ons heeft bedankt middels bijv. kaartjes een persoonlijke kaart met daarin een foto uit onze bruidsrapportage. Dit is naast de bedankjes die we gegeven hebben aan het einde van de huwelijksdag.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:39 schreef corny het volgende:
Over bedankjes trouwens: wij hebben geen bedankjes gedaan. We hadden een kalender neergelegd, waarop iedereen zijn/haar verjaardag moest opschrijven. Het eerste jaar hebben we iedereen een kaartje gestuurd met een foto van de trouwdag. Heel veel leuke reacties op gekregen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |