abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:08:05 #101
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29197131
Dat ziet er mooi uit Sugar!
Wat een spannende actie Beaker! Mogen wij die foto ook nog zien van jou in die jurk? Dat was toch de jurk van je schoonzusje?

Gefeliciteerd Yorout, 1 september is ook al snel. 100 mensen is best veel toch. Ga je ook nog dineren ofzo met die 14 mensen van overdag? Wat doen jullie aan?
Lekker douchen!
pi_29202219
28 aug. is mijn vrijgezellefeessie.
En ik mag niet weten hoe of wat.
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:41:11 #103
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29204035
Maar dát weet je al wel?! Dat is meer dan ik!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29204969
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef Sugar het volgende:
Maar dát weet je al wel?! Dat is meer dan ik!
Ik heb haar gedwongen het me te vertellen
Dit ivm andere afspraken, en ter chantagemiddel haar een kaartje De Dijk aangeboden
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:26:42 #105
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_29205421
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb haar gedwongen het me te vertellen
Dit ivm andere afspraken, en ter chantagemiddel haar een kaartje De Dijk aangeboden
DE basis van een levenslange relatie
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:35:52 #106
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_29205692
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef sjak het volgende:
Gefeliciteerd Yorout, 1 september is ook al snel. 100 mensen is best veel toch. Ga je ook nog dineren ofzo met die 14 mensen van overdag? Wat doen jullie aan?
Zeker snel, en ook nog eens krap een maand geleden begonnen met regelen. En nee, het is geen moetje
Diner wordt geregeld door schoonouders. Laten Tapas komen, dus niet in een restaurant ofzo. Vinden wij ook wel zo leuk. Wat persoonlijker.
Ik doe beige linnen aan, mijn vriendin wil niets zeggen over de jurk In ieder geval ook een natuurlijk stofje gebroken wit
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_29205808
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:26 schreef Yorout het volgende:

DE basis van een levenslange relatie

Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:56:36 #108
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29207895
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef sjak het volgende:

100 mensen veel? 14 overdag?

Wij krijgen dan echt een mega-bruiloft.... Mijn ouders, broers en zussen met hun kinderen is samen al 30..... Zijn familie nog, twee ouders, twee stiefouders, broertje met eventuele aanhang en twee oma's en een opa...... en dan nog onze vrienden.......
glory ascending[br]from days neverending[br]unfold your dreams right now
pi_29224456
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Hey, dan is er ook een VBL meet bij Mick
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29224779
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 07:42 schreef DIGGER het volgende:

Hey, dan is er ook een VBL meet bij Mick
Leuk voor een vrijgezellefeest, toch?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:49:33 #111
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29229061
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef Rosalinde het volgende:

[..]

100 mensen veel? 14 overdag?

Wij krijgen dan echt een mega-bruiloft.... Mijn ouders, broers en zussen met hun kinderen is samen al 30..... Zijn familie nog, twee ouders, twee stiefouders, broertje met eventuele aanhang en twee oma's en een opa...... en dan nog onze vrienden.......
Ik reageerde op Yorout. Hij zei dat ze het klein wilden houden. Dan denk ik zelf niet aan 100 mensen. Daarom zei ik dat 100 dan best veel zijn.
Hoeveel mensen hebben jullie uitgenodigd, Rosalinde?

Bij mij gaat het gerucht dat mijn vrijgezellenfeest of 27 augustus is of de week erna.
Was het vrijgezellenfeest van jouw vriend niet afgelopen weekend Sugar? Of is dat komend weekend?
Lekker douchen!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:18:11 #112
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29230157
Ja, was afgelopen weekend, Sjak! En was vooral "slap lullen en zuipen", heb ik me laten vertellen. En mijn vrijgezellending... sja, geen idee! Wel spannend! Ik ben steeds een beetje op mijn hoede, hihi. Vooral na een dag werken ofzo, als ik eigenlijk alleen maar verlang naar een douche en zitten op bank, dan stel ik me soms in op "wie weet". Anders ben ik dadelijk één stuk chagerijn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:08:41 #113
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29342209
Oeh, het wordt nu wel spannend hoor
Ik heb vandaag alle enveloppen geschreven van de verlovingskaartjes.
Ik weet inmiddels dat we tussen komende woensdag en de dinsdag daarop gaan verloven.
Mijn vriend houdt zich heel erg stil over de datum, maar vriendinnen willen nog wel eens hun mond voorbij praten.
Ik ben heel erg benieuwd wanneer precies en hoe hij me ten huwelijk gaat vragen
Het enige wat ik weet is dat er 's avonds een feestje is met 1e graads familie en goede vrienden.

Ook weet ik hoe het kaartje er uit komt te zien, dat hebben we samen bedacht. Het enige wat ik daar nog niet van weet is de datum die er op komt.
pi_29342433
Leuk Rosalinde

Ik ben af en toe mijn schoenen aan het uitlopen, en gisteren nog een keertje mijn pakkie aangetrokken, floept er een knoop af
Mooi op tijd eraf gevallen dus
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:45:32 #115
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29343754
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Rosalinde

Ik ben af en toe mijn schoenen aan het uitlopen, en gisteren nog een keertje mijn pakkie aangetrokken, floept er een knoop af
Mooi op tijd eraf gevallen dus
Dat zou verboden moeten worden.
Kan je knopen aanzetten?

Is het trouwens niet: schoenen INlopen???
pi_29345727
Ow ehm ja.
Schoenen inlopen, kan ook
pi_29349843
Bluezz heb jij dat
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:40:16 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29350922
Hihi, Bluezz toch. Forsicht mit das Trau-päckchen, bitte! of zoiets

Ik heb afgelopen zaterdag weer alles gepast. Hebben ze het bovenste deel juist wijder gemaakt, in plaats van smaller!!! Aaaargh. Het zwabberde ineens om mijn bovenlijf, hihi. Zegt die coupeuse: "nou, dan ben je afgevallen, denk ik". Yeah right. Ik heb op bovenlijf niet echt iets af te vallen. Dan waren mijn ribben gewoon ineens veel meer naar binnen geklapt zeker? Dus nu maandag de 8e wéér terug en dan nogmaals om het op te halen (en ook weer te passen). 't is wat!

Morgen gaan we praten met de vrouw die ons gaat trouwen en van mijn zus moest ik zeggen dat de ambtenaar er rekening mee moet houden dat "deze of gene" wellicht iets wil zeggen / voordragen / doen tijdens ceremonie. Hmmmm. Spannend! Vooral dat deze of gene vond ik erg grappig.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:45:50 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29351017
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Oh en het gaat zo leuk worden!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:05:45 #120
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_29352531
Oei we hebben een afspraak gemaakt voor ondertrouw! Spannend! Hoe gaat zoiets? Donderdag 11 augustus gaan we in ondertrouw en dan kunnen we ook de definitieve datum vaststellen, best eng allemaal (het wordt toch allemaal een beetje 'echter' nu!!!)
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:16:45 #121
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29354424
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:05 schreef Droeke het volgende:

Oei we hebben een afspraak gemaakt voor ondertrouw! Spannend! Hoe gaat zoiets? Donderdag 11 augustus gaan we in ondertrouw en dan kunnen we ook de definitieve datum vaststellen, best eng allemaal (het wordt toch allemaal een beetje 'echter' nu!!!)
Oeh leuk!
Toen mijn broer (1 van de 5 ) in ondertrouw ging, kwam hij daarna met taart bij mijn ouders langs om het een beetje te vieren.
Maar.... ze wisten allemaal de definitieve datum al vóór ze in ondertrouw gingen. Ben jij dan een uitzondering of zijn mijn 5 broers + zus een uitzondering?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:32:20 #122
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_29354903
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef Rosalinde het volgende:

[..]

Oeh leuk!
Toen mijn broer (1 van de 5 ) in ondertrouw ging, kwam hij daarna met taart bij mijn ouders langs om het een beetje te vieren.
Maar.... ze wisten allemaal de definitieve datum al vóór ze in ondertrouw gingen. Ben jij dan een uitzondering of zijn mijn 5 broers + zus een uitzondering?
Dat ligt aan de gemeente waar je trouwt. Bij sommige gemeenten mag je de datum kiezen voordat je in ondertrouw gaat en in onze gemeente (helaas) moeten we in ondertrouw zijn om de datum te bepalen. In ons ideaalbeeldje gingen we ook op een speciale datum in ondertrouw maar dat kan dus niet omdat we anders in de knel komen met de planning, dus helaas... Maar aan de andere kant is het ook wel leuk, omdat het vanaf nu ook 'echter' wordt en voor ons gevoel dan ook echt kunnen gaan plannen!
pi_29355176
Wij hebben eerst een trouwdatum geprikt en toen daarna een keer de ondertrouw datum. (moesten we voor bellen) Nu nog de afspraak met de ambtenaar voor wat hij/zij gaat zeggen en event. andere dingen die we willen.

BE
pi_29363353
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:05 schreef Droeke het volgende:

In ondertrouw gaan stelt niks voor. Je gaat naar het gemeentehuis, je moet paspoort meenemen (of id kaart) en kopietjes van de paspoorten/id kaarten van de getuigen (ivm het goed spellen van de namen). Daarna plan je een datum (hadden wij al eerder laten reserveren) en een tijd en moet je opgeven waar je geboren bent (geboortebewijs meenemen), ook namen van ouders en dergelijke worden genoteerd en that's it.

De gedachte erachter is natuurlijk wel mooi en als man zijnde had ik het wat romantischer moeten aanpakken (taart bij schoonouders of iets dergelijks stelt de vrouw altijd wel op prijs).

*************************************************************************************
Wij hebben inmiddels een stuk of 300 foto's van de gasten binnen en ik heb net de wegwerpcameraatjes laten ontwikkelen en afdrukken en daarop staan een stuk of 80 echt bizarre foto's. Dat was wel een leuk idee, een stuk of 6 van die dingen kopen en op een tafel zetten zodat gasten zelf foto's kunnen maken op het feest. Het pakte bij ons dus echt leuk uit.

Ik hoop over een week de foto's van de fotograaf te kunnen krijgen, ik wil graag bedankjes gaan schrijven, maar dan moet ik wel een leuke foto erbij kunnen doen. Iedereen die er was en iedereen die ons een kaart heeft gestuurd krijgt een persoonlijk geschreven kaartje terug van ons met een mooie foto van de bruidsrapportage. Dat wordt flink schrijven, we hebben 93 kaartjes gekregen die week en hadden rond de 65 gasten ook nog eens. Wel leuk hoor, ik heb zelfs kaarten met een bijdrage gekregen van mensen die ik al 20 jaar niet meer had gezien
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:58:36 #125
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_29363447
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:55 schreef harlingen het volgende:

[..]

In ondertrouw gaan stelt niks voor. Je gaat naar het gemeentehuis, je moet paspoort meenemen (of id kaart) en kopietjes van de paspoorten/id kaarten van de getuigen (ivm het goed spellen van de namen). Daarna plan je een datum (hadden wij al eerder laten reserveren) en een tijd en moet je opgeven waar je geboren bent (geboortebewijs meenemen), ook namen van ouders en dergelijke worden genoteerd en that's it.

De gedachte erachter is natuurlijk wel mooi en als man zijnde had ik het wat romantischer moeten aanpakken (taart bij schoonouders of iets dergelijks stelt de vrouw altijd wel op prijs).
Oei dat valt dan ook tegen! Ik hoop toch dat we ook even het zaaltje kunnen bezichtigen, eventueel een afspraak maken met de ambtenaar die ons gaat trouwen en dat soort dingen... Die documenten hebben we al voor gezorgd, maar als je het zo zegt is er helemaal niks aan
pi_29363551
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef Droeke het volgende:
Oei dat valt dan ook tegen! Ik hoop toch dat we ook even het zaaltje kunnen bezichtigen, eventueel een afspraak maken met de ambtenaar die ons gaat trouwen en dat soort dingen... Die documenten hebben we al voor gezorgd, maar als je het zo zegt is er helemaal niks aan
In Harlingen ga je niet de zaal bezichtigen, maar dit verschilt per gemeente. Bij het in ondertrouw gaan mag je een trouwambtenaar uitzoeken. Die belt je dan 2 tot 3 weken voor het huwelijk op. Dat gesprek stelt trouwens ook niks voor, 20 minuten ofzo en dan sta je weer buiten. Ze kwam ook niet bij ons thuis, maar we moesten naar haar. Maar ze heeft het op de dag zelf wel leuk gedaan.

Maak er zelf dus iets romantisch van, bijv. dineren na afloop ofzo. Anders is het niet echt een romantisch gebeuren. Bij ons werd het in ondertrouw gedaan door een medewerkster die gewoon aan de balie staat (we mochten wel aan een tafeltje gaan zitten).
pi_29363652
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef harlingen het volgende:

Maak er zelf dus iets romantisch van, bijv. dineren na afloop ofzo. Anders is het niet echt een romantisch gebeuren. Bij ons werd het in ondertrouw gedaan door een medewerkster die gewoon aan de balie staat (we mochten wel aan een tafeltje gaan zitten).
Zo ging het bij ons ook
Piepklein kamertje (en dat in dat mooie gemeentehuis ) formulieren uitwisselen, handtekeningetjes zetten, kopietjes maken, handje geven, klaar
pi_29363665
Vergeet ik nog een vraag te stellen:

wat gaan jullie / hebben jullie gedaan met de bedankjes?

Wij hebben bonbons laten maken met een foto van ons erop (die ik gemaakt had 2 minuten nadat ik mijn vrouw ten huwelijk had gevraagd). Dat was zo leuk, kost niet veel, maar ziet er zo fanatisch uit en het had een grote emotinonele waarde. Dit doet de bakker bij ons, geen idee hoe het gemaakt wordt ,maar het is echt leuk.
pi_29363727
Wij hebben geen trouwkaarten gestuurd, maar gekozen voor een persoonlijke mail met een foto van ns en een foto van het gemeentehuis erop. Kort maar krachtige info. De mail uitgeprint voor een paar mensen die geen i-net hebben.
Geheel in onze online-stijl, waar we elkaar voor het eerst spraken (niet hier, op icq)
We zijn van plan om achteraf iets te sturen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:47:54 #130
119879 marisa
mama; (nog) geen vrouw van
pi_29372162
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:06 schreef harlingen het volgende:
Vergeet ik nog een vraag te stellen:

wat gaan jullie / hebben jullie gedaan met de bedankjes?
Op www.geluk.com staan allerlei leuke weddinggifts. Voor 5.95 + verzendkosten kun je een doos bestellen met daarin een aantal ideeen. Ik heb de doos afgelopen week al thuis gekregen. Zitten echt leuke dingen in! En als je bij hun besteld, krijg je die 5.95 weer terug. Wij gaan er zeker iets bestellen!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:32:14 #131
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29386292
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef marisa het volgende:

[..]

Op www.geluk.com staan allerlei leuke weddinggifts. Voor 5.95 + verzendkosten kun je een doos bestellen met daarin een aantal ideeen. Ik heb de doos afgelopen week al thuis gekregen. Zitten echt leuke dingen in! En als je bij hun besteld, krijg je die 5.95 weer terug. Wij gaan er zeker iets bestellen!
Wij hebben nog geen trouwdatum, nog geen plaats waar we willen trouwen of wat dan ook, maar hier hebben we al wél ideeën voor .
Onze beide voornamen beginnen met een M, dus wij dachten er aan om zakjes m&m's te doen. Kan best toch? voor twee trouwende studenten?
pi_29386354
golfer en ik vonden de pepermunten erg leuk, maar je kan ze alleen maar per 200 bestellen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:00:44 #133
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29390815
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:34 schreef Bluezz het volgende:
golfer en ik vonden de pepermunten erg leuk, maar je kan ze alleen maar per 200 bestellen
200 is toch niet zo idioot veel?
Dan eet je de rest lekker zelf op

Bluezz, volgens mij moet ik je bedanken voor het bewaren van mijn geheime identiteit
pi_29391273
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:00 schreef Rosalinde het volgende:

200 is toch niet zo idioot veel?
Dan eet je de rest lekker zelf op
quote:
Bluezz, volgens mij moet ik je bedanken voor het bewaren van mijn geheime identiteit
geen dank..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:27:31 #135
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29391593
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:16 schreef Bluezz het volgende:

Maar als je 200 te veel vindt... Hoeveel mensen komen er langs dan? Als je een receptie oid hebt, komen er vast wel meer , maar als je met z'n tweetjes op bonaire gaat trouwen heb je er te veel aan
quote:
geen dank..
Ik postte perongeluk onder mijn eigen account, waarna ik de post leeghaalde. Die post bleek tot mijn blijdschap op een vreemde manier verdwenen twee minuten later
pi_29391726
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef Rosalinde het volgende:

Maar als je 200 te veel vindt... Hoeveel mensen komen er langs dan? Als je een receptie oid hebt, komen er vast wel meer , maar als je met z'n tweetjes op bonaire gaat trouwen heb je er te veel aan
We trouwen en gaan daarna naar een grandcafé voor een borrel en wat hapjes.
We houden het dus klein ook met het aantal mensen, dat zullen er ong. 20/25 zijn....
quote:
Ik postte perongeluk onder mijn eigen account, waarna ik de post leeghaalde. Die post bleek tot mijn blijdschap op een vreemde manier verdwenen twee minuten later
moet een andere mod geweest zijn
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:15:41 #137
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29397493
Da's wel verrekte klein.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:20:59 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29397659
Bij nader inzien hadden wij er iets 40 a 50, (niet de dienst natuurlijk), eigenlijk weet ik 't al niet meer.

Dus valt nogal mee.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29398260
Ik was die andere mod.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:58:03 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29398783
Wij nodigen ongeveer 70 mensen uit en allemaal voor de hele dag, van ceremonie tot en met bbq dus!
pi_29408422
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef popolon het volgende:
Da's wel verrekte klein.

Eigenlijk wilden we gewoon met zijn tweetjes, de ambtenaar en 2 vreemden als getuigen.
Maar dat voelde gewoon niet goed
pi_29417044
Bluezz, hoeveel mensen nodigen jullie in totaal uit? Ik kan het nergens terug vinden
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:42:48 #143
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29418065
Hee, hier is het weer gezellig druk geweest de afgelopen tijd!
Ik ga vanmiddag na mijn werk de jurk weer eens passen. Dit keer ga ik de stof uitzoeken.

Rosalinde, ik ben nu wel nieuwsgierig geworden wie je bent hoor! (En waarom je een geheime identiteit hebt)
Lekker douchen!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:41:20 #144
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29420385
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:42 schreef sjak het volgende:
Hee, hier is het weer gezellig druk geweest de afgelopen tijd!
Ik ga vanmiddag na mijn werk de jurk weer eens passen. Dit keer ga ik de stof uitzoeken.
oeh, leuk
edit: maarre..... hoe kan je nou een jurk passen die nog geen stof heeft?
quote:
Rosalinde, ik ben nu wel nieuwsgierig geworden wie je bent hoor! (En waarom je een geheime identiteit hebt)
Geheime identiteit omdat mensen op FOK! mij wel kennen en niet alles hoeven te weten. Ik ben op zich niet zo heel bekend, maar mijn bijna verloofde is wel een aardig bekende FOK!ker en de link is gauw gelegd Ik denk niet dat hij het leuk vindt dat half FOK! dit al weet
Als we bijna gaan trouwen oid, zal ik wel onder mijn eigen naam opduiken

schatje, je bent geweldig! , deed je heel snel
pi_29420514
Beaker, het zullen zo'n 20/25 mensen zijn. (mss iets meer)
pi_29420918
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:41 schreef Rosalinde het volgende:
Ik ben op zich niet zo heel bekend, maar mijn bijna verloofde is wel een aardig bekende FOK!ker en de link is gauw gelegd Ik denk niet dat hij het leuk vindt dat half FOK! dit al weet
Niet vervelend bedoelt, maar dit komt een beetje gek op mij over. Net alsof Fok een deel van jullie leven is en dat jullie er niet zonder kunnen? Als je rekening gaat houden met wat anderen hier van je vinden ben je in mijn ogen te ver erin doorgeschoten.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:12:57 #147
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29421038
Of niet ver genoeg!!! Dan deel je het namelijk gewoon met je Fok!-vrienden!!!
pi_29421186
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:23:15 #149
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_29421199
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:05 schreef harlingen het volgende:

[..]

Niet vervelend bedoelt, maar dit komt een beetje gek op mij over. Net alsof Fok een deel van jullie leven is en dat jullie er niet zonder kunnen? Als je rekening gaat houden met wat anderen hier van je vinden ben je in mijn ogen te ver erin doorgeschoten.
Er is een tijd geweest dat voor mijn vriend FOK! inderdaad een (te) groot deel van zijn leven was.
Dat bleek bijzonder slecht uit te pakken en dat proberen we nu dus te voorkomen door het iets meer op een afstand te houden.
Ik wilde wel graag gewoon meedoen in het topic, vandaar dat ik deze bejaarde kloon uit de kast heb getrokken.
Daarbij leest in ieder geval 1 broer van mij soms mee op FOK! en die heeft nog niets met bepaalde plannetjes te maken.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:03:11 #150
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29423755
Ik begrijp het wel hoor Rosalinde. Veel mensen weten ook dat ik hier op Fok! post en sommige dingen zal ik daarom niet posten. Ik wil niet dat mensen hier informatie vandaan halen die ik ze misschien nog niet wil vertellen. Maar als ik die dus wel kwijt wil omdat ik het anders van de daken zou gaan schreeuwen, dan zou ik dat ook onder een kloon doen.

Hoe je een jurk past waarvan de stof nog niet gekozen is? Ik had zelf nog niet gezien dat dat zo gek klonk.... Mijn jurk wordt door een ontwerpster gemaakt, de katoenen versie is af. Nu gaan we dus de "echte" stof uitzoeken. Dus vanmiddag mag ik weer een (aangepaste) katoenen versie aan.
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')