Ik heb haar gedwongen het me te vertellenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef Sugar het volgende:
Maar dát weet je al wel?! Dat is meer dan ik!
![]()
DE basis van een levenslange relatiequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb haar gedwongen het me te vertellen![]()
![]()
Dit ivm andere afspraken, en ter chantagemiddel haar een kaartje De Dijk aangeboden
Zeker snel, en ook nog eens krap een maand geleden begonnen met regelen. En nee, het is geen moetjequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef sjak het volgende:
Gefeliciteerd Yorout, 1 september is ook al snel. 100 mensen is best veel toch. Ga je ook nog dineren ofzo met die 14 mensen van overdag? Wat doen jullie aan?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef sjak het volgende:
Gefeliciteerd Yorout, 1 september is ook al snel. 100 mensen is best veel toch. Ga je ook nog dineren ofzo met die 14 mensen van overdag? Wat doen jullie aan?
Hey, dan is er ook een VBL meet bij Mickquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef Bluezz het volgende:
28 aug. is mijn vrijgezellefeessie.
En ik mag niet weten hoe of wat.
Ik reageerde op Yorout. Hij zei dat ze het klein wilden houden. Dan denk ik zelf niet aan 100 mensen. Daarom zei ik dat 100 dan best veel zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef Rosalinde het volgende:
[..]
100 mensen veel? 14 overdag?
Wij krijgen dan echt een mega-bruiloft....Mijn ouders, broers en zussen met hun kinderen is samen al 30..... Zijn familie nog, twee ouders, twee stiefouders, broertje met eventuele aanhang en twee oma's en een opa...... en dan nog onze vrienden.......
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Rosalinde
Ik ben af en toe mijn schoenen aan het uitlopen, en gisteren nog een keertje mijn pakkie aangetrokken, floept er een knoop af
Mooi op tijd eraf gevallen dus
Oh en het gaat zo leuk worden!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef Bluezz het volgende:
28 aug. is mijn vrijgezellefeessie.
En ik mag niet weten hoe of wat.
Oeh leuk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:05 schreef Droeke het volgende:
Oei we hebben een afspraak gemaakt voor ondertrouw! Spannend! Hoe gaat zoiets? Donderdag 11 augustus gaan we in ondertrouw en dan kunnen we ook de definitieve datum vaststellen, best eng allemaal (het wordt toch allemaal een beetje 'echter' nu!!!)
Dat ligt aan de gemeente waar je trouwt. Bij sommige gemeenten mag je de datum kiezen voordat je in ondertrouw gaat en in onze gemeente (helaas) moeten we in ondertrouw zijn om de datum te bepalen. In ons ideaalbeeldje gingen we ook op een speciale datum in ondertrouw maar dat kan dus niet omdat we anders in de knel komen met de planning, dus helaas... Maar aan de andere kant is het ook wel leuk, omdat het vanaf nu ook 'echter' wordt en voor ons gevoel dan ook echt kunnen gaan plannen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef Rosalinde het volgende:
[..]
Oeh leuk!![]()
Toen mijn broer (1 van de 5) in ondertrouw ging, kwam hij daarna met taart bij mijn ouders langs om het een beetje te vieren.
![]()
Maar.... ze wisten allemaal de definitieve datum al vóór ze in ondertrouw gingen. Ben jij dan een uitzondering of zijn mijn 5 broers + zus een uitzondering?![]()
In ondertrouw gaan stelt niks voor. Je gaat naar het gemeentehuis, je moet paspoort meenemen (of id kaart) en kopietjes van de paspoorten/id kaarten van de getuigen (ivm het goed spellen van de namen). Daarna plan je een datum (hadden wij al eerder laten reserveren) en een tijd en moet je opgeven waar je geboren bent (geboortebewijs meenemen), ook namen van ouders en dergelijke worden genoteerd en that's it.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:05 schreef Droeke het volgende:
Oei we hebben een afspraak gemaakt voor ondertrouw! Spannend! Hoe gaat zoiets? Donderdag 11 augustus gaan we in ondertrouw en dan kunnen we ook de definitieve datum vaststellen, best eng allemaal (het wordt toch allemaal een beetje 'echter' nu!!!)
Oei dat valt dan ook tegen! Ik hoop toch dat we ook even het zaaltje kunnen bezichtigen, eventueel een afspraak maken met de ambtenaar die ons gaat trouwen en dat soort dingen... Die documenten hebben we al voor gezorgd, maar als je het zo zegt is er helemaal niks aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:55 schreef harlingen het volgende:
[..]
In ondertrouw gaan stelt niks voor. Je gaat naar het gemeentehuis, je moet paspoort meenemen (of id kaart) en kopietjes van de paspoorten/id kaarten van de getuigen (ivm het goed spellen van de namen). Daarna plan je een datum (hadden wij al eerder laten reserveren) en een tijd en moet je opgeven waar je geboren bent (geboortebewijs meenemen), ook namen van ouders en dergelijke worden genoteerd en that's it.
De gedachte erachter is natuurlijk wel mooi en als man zijnde had ik het wat romantischer moeten aanpakken (taart bij schoonouders of iets dergelijks stelt de vrouw altijd wel op prijs).
In Harlingen ga je niet de zaal bezichtigen, maar dit verschilt per gemeente. Bij het in ondertrouw gaan mag je een trouwambtenaar uitzoeken. Die belt je dan 2 tot 3 weken voor het huwelijk op. Dat gesprek stelt trouwens ook niks voor, 20 minuten ofzo en dan sta je weer buiten. Ze kwam ook niet bij ons thuis, maar we moesten naar haar. Maar ze heeft het op de dag zelf wel leuk gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef Droeke het volgende:
Oei dat valt dan ook tegen! Ik hoop toch dat we ook even het zaaltje kunnen bezichtigen, eventueel een afspraak maken met de ambtenaar die ons gaat trouwen en dat soort dingen... Die documenten hebben we al voor gezorgd, maar als je het zo zegt is er helemaal niks aan![]()
Zo ging het bij ons ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef harlingen het volgende:
Maak er zelf dus iets romantisch van, bijv. dineren na afloop ofzo. Anders is het niet echt een romantisch gebeuren. Bij ons werd het in ondertrouw gedaan door een medewerkster die gewoon aan de balie staat (we mochten wel aan een tafeltje gaan zitten).
Op www.geluk.com staan allerlei leuke weddinggifts. Voor 5.95 + verzendkosten kun je een doos bestellen met daarin een aantal ideeen. Ik heb de doos afgelopen week al thuis gekregen. Zitten echt leuke dingen in! En als je bij hun besteld, krijg je die 5.95 weer terug. Wij gaan er zeker iets bestellen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:06 schreef harlingen het volgende:
Vergeet ik nog een vraag te stellen:
wat gaan jullie / hebben jullie gedaan met de bedankjes?
Wij hebben nog geen trouwdatum, nog geen plaats waar we willen trouwen of wat dan ook, maar hier hebben we al wél ideeën voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef marisa het volgende:
[..]
Op www.geluk.com staan allerlei leuke weddinggifts. Voor 5.95 + verzendkosten kun je een doos bestellen met daarin een aantal ideeen. Ik heb de doos afgelopen week al thuis gekregen. Zitten echt leuke dingen in! En als je bij hun besteld, krijg je die 5.95 weer terug. Wij gaan er zeker iets bestellen!![]()
200 is toch niet zo idioot veel?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:34 schreef Bluezz het volgende:
golfer en ik vonden de pepermunten erg leuk, maar je kan ze alleen maar per 200 bestellen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:00 schreef Rosalinde het volgende:
200 is toch niet zo idioot veel?
Dan eet je de rest lekker zelf op![]()
geen dank..quote:Bluezz, volgens mij moet ik je bedanken voor het bewaren van mijn geheime identiteit![]()
Maar als je 200 te veel vindt... Hoeveel mensen komen er langs dan? Als je een receptie oid hebt, komen er vast wel meerquote:
Ik postte perongeluk onder mijn eigen account, waarna ik de post leeghaalde. Die post bleek tot mijn blijdschap op een vreemde manier verdwenen twee minuten laterquote:geen dank..![]()
We trouwen en gaan daarna naar een grandcafé voor een borrel en wat hapjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef Rosalinde het volgende:
Maar als je 200 te veel vindt... Hoeveel mensen komen er langs dan? Als je een receptie oid hebt, komen er vast wel meer, maar als je met z'n tweetjes op bonaire gaat trouwen heb je er te veel aan
moet een andere mod geweest zijnquote:Ik postte perongeluk onder mijn eigen account, waarna ik de post leeghaalde. Die post bleek tot mijn blijdschap op een vreemde manier verdwenen twee minuten later![]()
quote:
oeh, leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:42 schreef sjak het volgende:
Hee, hier is het weer gezellig druk geweest de afgelopen tijd!
Ik ga vanmiddag na mijn werk de jurk weer eens passen. Dit keer ga ik de stof uitzoeken.
Geheime identiteit omdat mensen op FOK! mij wel kennen en niet alles hoeven te weten. Ik ben op zich niet zo heel bekend, maar mijn bijna verloofde is wel een aardig bekende FOK!ker en de link is gauw gelegdquote:Rosalinde, ik ben nu wel nieuwsgierig geworden wie je bent hoor! (En waarom je een geheime identiteit hebt)
Niet vervelend bedoelt, maar dit komt een beetje gek op mij over. Net alsof Fok een deel van jullie leven is en dat jullie er niet zonder kunnen? Als je rekening gaat houden met wat anderen hier van je vinden ben je in mijn ogen te ver erin doorgeschoten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:41 schreef Rosalinde het volgende:
Ik ben op zich niet zo heel bekend, maar mijn bijna verloofde is wel een aardig bekende FOK!ker en de link is gauw gelegdIk denk niet dat hij het leuk vindt dat half FOK! dit al weet
Er is een tijd geweest dat voor mijn vriend FOK! inderdaad een (te) groot deel van zijn leven was.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:05 schreef harlingen het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoelt, maar dit komt een beetje gek op mij over. Net alsof Fok een deel van jullie leven is en dat jullie er niet zonder kunnen? Als je rekening gaat houden met wat anderen hier van je vinden ben je in mijn ogen te ver erin doorgeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |