Het was echt hartstikke leuk!
We waren met z'n tienen en ik moest eerst met de trein naar Houten. Daar stonden ze allemaal op het station en was het meteen lachen en leuk! We reden naar Slot Zuilen en dronken er koffie, ik in spanning van wat er kwam natuurlijk!
Daarna naar een ander dorp ofzo en gewoon echt naar iemands flat! (OMG, een stripper!!!!
![]()
) Maar nee, gelukkig niet, we gingen parfummetjes maken! Leuk om te doen en vooral leuk om alle eigenschappen van mijn vriendinnen en zussen te moeten raden naar aanleiding van een testje "welk type ben jij?".
Ik had natuurlijk alleen mijn zussen en een vriendin van de middelbare school goed.
Heb ook nog een speciale Lovepotion gemaakt voor mijn husband to be en toen gingen we naar het huis van mijn zus. Daar superleuk: triviant met allemaal vragen over mij (Merel en mannen, Mijn tijd met Merel en Merel in Eindhoven, Rosmalen en Weert). Heel grappig, ik wist ineens weer dingen waaraan ik jaren niet had gedacht, joh! Echt zo leuk. Die kaartjes zagen er ook heel mooi uit.
Het was echt te gek dat er zoveel moeite voor me was gedaan!
Iedereen had tot slot iets lekkers gemaakt en dus hebben we nog samen gegeten.
Het leukste, fijnste, beste vond ik dat ik me bij alle mensen
samen nog steeds nét zo op mijn gemak voelde als wanneer ik al die mensen normaal los zie. Ze pasten leuk en het was zo fijn en ontspannen!!!!! Echt een superdag, ga er nog vaak aan terugdenken!!!!
[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 08-08-2005 10:07:45 ]