Bron.quote:Talpa is op zoek naar kandidaten die mee willen doen aan 'de klassieker aller spelshows'. Het betreft hier het Amerikaanse format 'Family Freud' dat in Nederland gelanceerd werd onder de naam '5 tegen 5'. Eerst onder presentatie van Willem Ruis en vanaf 1992 presenteerde Peter Jan Rens de quiz.
Het spel wordt gespeeld met twee teams van vijf mensen. Alle vragen in het spel zijn gebaseerd op een onderzoek. De vragen zijn gesteld aan 100 mensen die een dwarsdoorsnede vormen van de Nederlandse bevolking.
De kandidaten moeten op de vragen dus het antwoord geven waarvan ze denken dat 'het Nederlandse volk' dat heeft gegeven. Tevens is Talpa op zoek naar kandidaten voor de programma's De Bouw, Big Brother en In de huid van....
1e??? Ik kan zo al TIEN redenen noemen om niet naar Talpa te kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:17 schreef Onderbroek het volgende:
1e reden om al niet naar talpa te gaan kijken
Ik vond Big-Brother nogal orgineel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:34 schreef SkaterSam het volgende:
Die de Mol kan niets origineels bedenken zeg![]()
en voor meneer Kaktus ook, past weer goed bij Nickelodeonquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Voor Geef nooit op is vast ook nog wel plaats bij Talpa
je vergeet Jack Spijkermanquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:34 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
1e??? Ik kan zo al TIEN redenen noemen om niet naar Talpa te kijken.
- Jack Spijkerman
- Voetbal
- Ivo Niehe
- Barend
- & Van Dorp
- Jack Spijkerman
- Big Brother
- Gordon
- Jack Spijkerman
- en had ik Jack Spijkerman al genoemd?
Doe dan maar Labyrinth.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:49 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
en voor meneer Kaktus ook, past weer goed bij Nickelodeon![]()
Ted's familie spelshow!! Heb ik vroeger aan meegedaanquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:39 schreef ChrisJX het volgende:
Dit meen je niet
5 tegen 5 was best leuk, maar naar het laatste seizoen keek niemand meer.
John de Mol kan best originele dingen bedenken, maar dóe dat dan ook. En ga niet al die oude meuk weer uitzendenVolgende week komt er zeker een persbericht uit waarin staat dat Teds Johns familiespelshow, Rons Johns Honeymoonquiz, Uh... vergeet je tandenborstel niet, Doet-ie het of doet-ie het niet en Now or Never weer uitgezonden gaan worden
Dat zou ik een prachtplan vinden, ware het niet dat het mijn grootste nachtmerrie is om on national tv op de vraag "waar kennen jullie elkaar van?" te moeten antwoorden "van een internetforum"quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:36 schreef dwerg het volgende:
Willem Ruis is dood.
Maar met IR, sebbo, Au3 en jou zou ik wel mee willen doen.
Ik keek vroeger ook altijd, dus het lijkt me geweldig. Nog wel even een alternatieve ontmoetingsplek verzinnen inderdaad. Of weer net doen alsof je mijn vader bent.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:36 schreef dwerg het volgende:
Willem Ruis is dood.
Maar met IR, sebbo, Au3 en jou zou ik wel mee willen doen.
Als je dan maar niet zegt dat je ouders elkaar ontmoet hebben via een internetforum, want dat schijnt je moeder niet leuk te vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Of weer net doen alsof je mijn vader bent.
Fort Boyard is dan ook het enige wat van mij wél terug op de buis magquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu nog Fort Boyard terug en het is helemaal goed met Talpa
Die ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:46 schreef Brentmeister het volgende:
The price is right is toch Prijzenslag en nu Cash & Carlo?
Dat ga ik natuurlijk wel eerst uitgebreid vragen aan de redactie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:39 schreef dwerg het volgende:
Of met die statistiekenmuts, maar zij heeft altijd wat te klagen over andermans onderzoeken en dat die nooit representatief zijn.
Dan moet je de prijs van een product raden (hoger, hoger, nee lager!) en als het goed is win je ofzoquote:
Ja, zoiets is dat andere ook.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dan moet je de prijs van een product raden (hoger, hoger, nee lager!) en als het goed is win je ofzoKlinkt alsof het hetzelfde is.
Dude, respect voor dat soort programma'squote:Op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef ChrisJX het volgende:
Ik hoop het echt!quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:39 schreef ChrisJX het volgende:
Volgende week komt er zeker een persbericht uit waarin staat dat Teds Johns familiespelshow, Rons Johns Honeymoonquiz, Uh... vergeet je tandenborstel niet, Doet-ie het of doet-ie het niet en Now or Never weer uitgezonden gaan worden
Stuur mails en brievenquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Fort Boyard is dan ook het enige wat van mij wél terug op de buis mag![]()
Wie gaat er nog meer mailen dan? ik wil het best doen ..quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Stuur mails en brievenDat Fort bestaat nog en in Frankrijk is het programma nog steeds op de buis
Danniett ..quote:Programmavoorstellen per email worden niet in behandeling genomen
bron: mediakrant.web-log.nlquote:Na Willem Ruis en Peter Jan Rens zal nu zanger Gordon de presentatie op zich nemen van Vijf tegen vijf. Althans, zo gaan de geruchten volgens Noordzee FM. John de Mols Talpa gaat de quizshow nieuw leven in blazen.
quote:
Weet ik, ik zie het daarom één keer per jaar, op doorreis naar Spanjequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:39 schreef Andyvie het volgende:
Stuur mails en brievenDat Fort bestaat nog en in Frankrijk is het programma nog steeds op de buis
Was het maar zo, dat waren nog eens programma's. Zoiets zul je tegenwoordig niet meer zien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die plakbaard van die ouwe Fransman zit ook altijd in de weg ..quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Weet ik, ik zie het daarom één keer per jaar, op doorreis naar SpanjeMaar ik versta de raadseltjes niet in het Frans
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor die aanstekelijke lach van Gordon zal ik gaan kijken ..
Wens één is al door Talpa uitgekomenquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef Shirley het volgende:
Ik vind het best leuk hoor. Van mij mogen de Soundmixshow, Mini Playback Show en Homeymoonquiz wel terugkomen hoor. lekker nostalgisch. Maar dan wel in een 2005 jasje, dus zonder Hennie en Ron.
Iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:58 schreef mark_03 het volgende:
Wat een domme wijven ... ze kunnen geen enkele politicus opnoemenZiek
Iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:12 schreef starbuck het volgende:
Vermakelijk, voor het tijdstip.
Typisch geval van overexposure.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Na een week Talpa heb ik m'n buik al vol van die Gordon, steeds weer dezelfde flauwe grappen. Daar gaat na een tijdje (heel snel al) de lol wel van af.
Vroeger had je 8 optredens in die show... en nu 5 met enorm veel reclame...quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
''In De Huid Van.''.betrefd heel weinig kijkers.. Nog minder dan vorige weekVind het wel jammer
het is een leuk programma !
Na dat de eerste imitatie van een artiest geweest was,lieten ze al telefoonnummers zien en sms nummers zien onder in de balk....Voor wie je kon bellen of smsen!
Terwijl er nog vier artiesten moesten zingen.Dat was stom van ze
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:05 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Volgende week komen 'Ren je rot' en 'Stuif es in' op Talpa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |