Bron.quote:Talpa is op zoek naar kandidaten die mee willen doen aan 'de klassieker aller spelshows'. Het betreft hier het Amerikaanse format 'Family Freud' dat in Nederland gelanceerd werd onder de naam '5 tegen 5'. Eerst onder presentatie van Willem Ruis en vanaf 1992 presenteerde Peter Jan Rens de quiz.
Het spel wordt gespeeld met twee teams van vijf mensen. Alle vragen in het spel zijn gebaseerd op een onderzoek. De vragen zijn gesteld aan 100 mensen die een dwarsdoorsnede vormen van de Nederlandse bevolking.
De kandidaten moeten op de vragen dus het antwoord geven waarvan ze denken dat 'het Nederlandse volk' dat heeft gegeven. Tevens is Talpa op zoek naar kandidaten voor de programma's De Bouw, Big Brother en In de huid van....
1e??? Ik kan zo al TIEN redenen noemen om niet naar Talpa te kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:17 schreef Onderbroek het volgende:
1e reden om al niet naar talpa te gaan kijken
Ik vond Big-Brother nogal orgineel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:34 schreef SkaterSam het volgende:
Die de Mol kan niets origineels bedenken zeg![]()
en voor meneer Kaktus ook, past weer goed bij Nickelodeonquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Voor Geef nooit op is vast ook nog wel plaats bij Talpa
je vergeet Jack Spijkermanquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:34 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
1e??? Ik kan zo al TIEN redenen noemen om niet naar Talpa te kijken.
- Jack Spijkerman
- Voetbal
- Ivo Niehe
- Barend
- & Van Dorp
- Jack Spijkerman
- Big Brother
- Gordon
- Jack Spijkerman
- en had ik Jack Spijkerman al genoemd?
Doe dan maar Labyrinth.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:49 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
en voor meneer Kaktus ook, past weer goed bij Nickelodeon![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |