quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:02 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij een dame..toch?
Nee, stuk jonger.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Frederique Spigt?
Nee, dit is een solo-zangeres. Ze bracht in 1998 haar tot nu toe enige album uit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:15 schreef cafca het volgende:
Anneke van Giersbergen?
vandaar dat ze zo op Bjork lijkt...quote:
Ja, las ik laatst iets over.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tvp's mogen niet meer
Met van links naar rechts Mark Ibold, Steve West, Scott 'Spiral Stairs' Kannberg, Bobby Nastanovich en Stephen Malkmus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Pavement
Alles goed gegaan? (je was gister toch naar t ziekenhuis voor controle?)quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:59 schreef Neva het volgende:
geen ideedoe zo eens ff wat makkelijke vraagjes
kan ik nog puntjes halen voor ik naar het zkh moet
![]()
jups.. en bloed was niet goed.. dus mag vanmiddag voor opnamequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alles goed gegaan? (je was gister toch naar t ziekenhuis voor controle?)
Oh Jee.. Baby wel oke?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:05 schreef Neva het volgende:
[..]
jups.. en bloed was niet goed.. dus mag vanmiddag voor opname![]()
'Bekende Nederlandse skabands'? Is dat niet een oxymoron?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef DaisyDuke het volgende:
bekende Nederlandse skabands.
met baby wel met mij niet.. ben aan het uitrdorgenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh Jee.. Baby wel oke?
Heel veel sterkte!![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:29 schreef Grobbel het volgende:
Rotterdam Ska Jazz Foundation wellicht? Al dacht ik dat die met minder waren...
Nee. Hoewel een gedeelte van de bandnaam wel in de titel van dit album voorkomt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
album DMMTHNL is zeker een self-titled
Ik hoop voor jou van niet, want dan ben je nog in het ziekenhuis. Veel sterkte in elk geval!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:10 schreef Neva het volgende:tot snel en peaceman en diaan
![]()
maybe tot zaterdag
In een Nederlandse krant?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:15 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft middels een advertentie in een krant laten weten dat hij zijn band weer samen wil brengen?
Op zich vind ik het wel reuze opmerkelijk, want hij wilde immers zo graag solo...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:31 schreef Grobbel het volgende:
Billy Corgan. En het gaat om de Smashing Pumpkins, uiteraard.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
A perfect circle?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je bedoelt zeker niet Auf Der Maur?
Moet bekennen dat ik die niet ken...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Of bedoel je The Last Hard Men?
Side-project van Pumpkins drummer Jimmy Chamberlin. Andere bandleden waren uit mijn hoofd Sebastian Bach en Kelley Deal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik die niet ken...![]()
Melissa is een band?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je bedoelt zeker niet Auf Der Maur?
Vraag me af of hij dan D'Arcy terug wil of liever Melissa...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:31 schreef Grobbel het volgende:
Billy Corgan. En het gaat om de Smashing Pumpkins, uiteraard.
Ze staat zeker niet alleen op het podium, maar op zich heb je gelijk... sorryquote:
Volgens mij is 'Auf Der Maur' ook gewoon de bandnaam.quote:
Daisy +1quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Method Man
Ook nieuws hier... Maar ze is net zo veel een band als David Bowie een band is, denk ik. Ze treden in ieder geval wel met een band op.quote:
Dat was trouwens een eenmalig ding in '96 of '97 of zo... Ruim voordat de Pumpkins uit elkaar waren gegaan in ieder geval. Ik denk in ieder geval dat peaceman post-Pumpkins bandjes bedoelde...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:54 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Side-project van Pumpkins drummer Jimmy Chamberlin. Andere bandleden waren uit mijn hoofd Sebastian Bach en Kelley Deal.
Dat klopt...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat was trouwens een eenmalig ding in '96 of '97 of zo... Ruim voordat de Pumpkins uit elkaar waren gegaan in ieder geval. Ik denk in ieder geval dat peaceman post-Pumpkins bandjes bedoelde...
En nog steeds geen idee wat Daisy's vraag betreft.
Ik ook niet, tijd voor een rebusquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat was trouwens een eenmalig ding in '96 of '97 of zo... Ruim voordat de Pumpkins uit elkaar waren gegaan in ieder geval. Ik denk in ieder geval dat peaceman post-Pumpkins bandjes bedoelde...
En nog steeds geen idee wat Daisy's vraag betreft.
Of weer een uur wachten voor een doorstartvraagquote:
We komen er wel...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rude Rich & The High Notes
Wie?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rude Rich & The High Notes
Qua aantal woorden wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's toch geen langere naam dan Rotterdam Ska Jazz Foundation?
Yep, ik meende ze zonder hints te herkennen aan de hammond-speler maar ging toen letters tellenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Heb ik je daardoor op het verkeerde spoor gezet?
Punt voor Daisyquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Suicidal Tendencies
Maar met de discografie en de Derrick Morgan hint kon je niets dus?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, ik meende ze zonder hints te herkennen aan de hammond-speler maar ging toen letters tellen![]()
Nee, ik heb ze één keer live gezien op dezelfde dag als de ook al genoemde RSJF. Vond de Rotterdammers leuker.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:22 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Maar met de discografie en de Derrick Morgan hint kon je niets dus?
grobbel+1quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:33 schreef Grobbel het volgende:
Cold Roses van Ryan Adams.
Wat ik overigens helemaal niet zo'n goede plaat vind als anderen het doen voorkomen, maar dat terzijde. Zal wel smaak-gerelateerd zijn.
quote:This is a classic. At a time when the civil rights movement was starting to heat up, drummerperformed and recorded a seven-part suite dealing with black history (particularly slavery) and racism. "Driva' Man" has a powerful statement by veteran tenor Coleman Hawkins and there is valuable solo space elsewhere for trumpeter Booker Little and trombonist Julian Priester, but it is the overall performance of Abbey Lincoln that is most notable. Formerly a nightclub singer, Lincoln really came into her own under
's tutelage and she is a strong force throughout this intense set. On "Tryptich: Prayer/Protest/Peace," Lincoln is heard in duets with the drummer and her wrenching screams of rage are quite memorable. This timeless protest record is a gem.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, een componerende drummer dus....... Max Roach?
Goed genoeg.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Freedom Now Suite?
ohja, nu je het zegtquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef Ascaroth het volgende:
Junior Senior?
Band - Album (quote:Relatively cleaner-produced and more accessible than,
expanded on the strengths of its predecessor, and established
as a major band in the American underground. Although the majority of the album is firmly situated in the sprawling, noisy metallic fusion of hard rock and avant noise,
also demonstrates that
has a talent for winding folk-rock, particularly on
and
. Like its predecessor, the songs on
are quite uneven, but it does represent a major step forward for
, particularly on the masterpiece of the record,
, a surprisingly catchy song encapsulating the appeal and pitfalls of indie rock within three minutes.
I wish....quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:51 schreef lubje25 het volgende:
Hallo?? is iedereen naar het zwembad of zo?
Geen idee trouwens.
nog steeds, als uploadicoonquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Heb jij dat eekhoorntje niet een tijd in je avatar gehad?
Wie?quote:The two-man duo comprising, singer/guitarist Dan Auerbach and drummer Patrick Carney, were in their early twenties when their debut was issued in 2002. From Akron, OH, they play close-to-the-bone, raw blues-rock, the only instrumentation being Auerbach's guitar, Carney's drums, and the occasional organ. Auerbach had a fine, mature, lived-in blues voice for one so young, and the group's material worked in funk, soul, and rock influences from the likes of Jimi Hendrix and James Brown that avoided undue repetition of the overdone chord progressions and stock riffs common to so many such acts.
Het was al niet meer nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:46 schreef DaisyDuke het volgende:
The Black Keys
en ik zat aan Sebadoh te denken met die folk-verwijzing in de bioquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:28 schreef Grobbel het volgende:
Dinosaur jr - Bug.
Oh, die weet ik!quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is there anybody out there?
Help me sing my song.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is there anybody out there?
Niemand die hapt?quote:
Uit welk nummer komen die regels, en van wie is het? Hier een foto van de band.quote:Is there anybody out there
Help me sing my song
la la la love is a strange thing
just when you think you've learned how to use it it's gone.
Waarbijquote:
Dat is inderdaad een regel van het nummer, maar niet de titel. Je moet de regel die er precies voor zit in het refrein hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Is There Anybody Out There?
Goed genoeg. Volledige titel was Hello Hello (Turn your Radio On).quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Hello Hello?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bobby McFerrin
mwoach..quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:13 schreef peaceman het volgende:
die ene gast met dat lange haar lijkt wel iets op die snuiter van Gorefest, maar dan mis ik nog wat tattoos, denk ik... Heb niet echt een idee eigenlijk... viel het op?![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef bartrid het volgende:
nee da's hootie and the blowfish.
nu je hebt zegt gaat er wel een belletje rinkelen ja... beetje laat alleen....quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef bartrid het volgende:
nee da's hootie and the blowfish.
quote:Rather than wait around for the results of his DNA Test — a culpability crap-shoot if there ever was one —is trying to make amends with the offended poop-ees in the lawsuit his band are facing.
See, the state of Illinois is suing the lads for allegedly emptying their tour bus’ septic tank through a metal-grated bridge into the Chicago River. Or rather, it would have gone into the river, had a boat full of the Unluckiest Tourists Ever not been directly under the bridge, bus, and subsequent shower of human waste.and Co. were not in the bus at the time of the, uh, unloading, but since their driver denies the whole thing, authorities are waiting on genetic tests to deduce the origin of the waste in question. Since this is taking some time, the frustrated and environmentally-conscious band have offered a $100,000 donation to two groups that protect the Chicago River and its surroundings.
ik vond het wel grappig omdat het niet iets is dat je met Dave Matthews (brave band) associeert.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:28 schreef peaceman het volgende:
Vreemd verhaal zeg! had het echt niet geweten!
Ik weet alleen niet meer of ik het nu op Pitchfork of in de 3voor12-nieuwsbrief heb gelezen, maar ik vond het wel opmerkelijk genoeg om te onthouden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:28 schreef peaceman het volgende:
Vreemd verhaal zeg! had het echt niet geweten!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jody Bernal - Que si, que non?
En dat-ie na 8 weken op de tweede plaats weer een aantal weken terug op 1 kwam komt ook zelden voorquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, het moest bijna wel de grootste hit van 2000 zijn...en dat weet ik allemaal wel
Guus Meeuwis is het 2 keer gelukt... nou ja van die 8 weken weet ik niet, maar wel terug op 1 komen na een of meer weken op 2 te hebben gestaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
En dat-ie na 8 weken op de tweede plaats weer een aantal weken terug op 1 kwam komt ook zelden voor![]()
lekker meeneurie-nummer...doen ze zelf ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:51 schreef peaceman het volgende:
ah ik weet m... nu 1 nog...
Doe eens, dat tik ik 1 inquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:51 schreef peaceman het volgende:
ah ik weet m... nu 1 nog...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
6. Celine Dion - Iets Fransigs
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
6. Celine Dion - Franstalig iets
bijna!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:04 schreef dolle_hond het volgende:
celine dion - pacre que tu m'aime encore
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Double Vision - Knockin' !!
TSE waant zich weer helemaal terug in haar HAVO-periode
nou ik weet het niet.... misschien na je hint wel ineens...quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien had ik de link weg moeten halen, maar ik vertrouw jullie!
Metal zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is de frontman van een Zweedse band (eigenlijk van 2 bands) en hij heeft een goddelijk lichaam
Ja, hoewel ze tegenwoordig eigenlijk meer (goth)pop/rock maken. De hoofdband heette vroeger Treblinka, en dit appetijtelijk manspersoon luisterde vroeger, heel vroeger, naar de naam Hellslaughter.quote:
Jep! Was al bezig met het maken van een pentagram anagram.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:27 schreef Berkery het volgende:
Tiamat?
ah tuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zochtJohan Edlund
, bekend van Tiamat en Lucyfire.
Et tu, Berkery?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:27 schreef Berkery het volgende:
Tiamat?
ik heb hier alleen the astral sleep in de kast staan en die heb ik al jaaaaren niet meer gedraaid.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:48 schreef Berkery het volgende:
Ja, dit is er weer een voor de 30-plussers![]()
GP denkt dat ik never gehoord moet hebben van Tiamat, maar daar heb ik m'n vriendin voorquote:
neequote:Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Virgin Prunes?
dan toch een andere Regents dan die ik vanmiddag in m'n brievenbus vondquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of The regents
juistquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is ook niet Bauhaus, toch?
3 woorden 15 lettersquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
een lange naam dus
niet diequote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
iets met hoeden toch?
Ian Dury & The Blockheadsquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:42 schreef dolle_hond het volgende:
een van de 1e goth-bands dus, toen we het nog gewoon new wave noemden.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alien Sex Fiend?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Miranda Sex Garden?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sex Gang Childeren?
Tiamatquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nee,een van hun is overleden in een ongeluk
Nog hoort van genooidquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sex Gang Childeren?
nee, KMD. Uzi heeft het antwoord alweer gegeven..zat zeker in een internetcafé en het geld was op...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
kool moe dee?
kandidaat voor meest onleesbare post van de trivia reeksquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nope,een van nu is u solo
een van hun cd's is uit de handel gehaald toen ie uitkw
hat was KMD
ow ik vatte het op als een hintquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee, KMD. Uzi heeft het antwoord alweer gegeven..zat zeker in een internetcafé en het geld was op...
Tja daar heeft ie wel vaker wat last van....quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, een hint dat we er te lang over deden
gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef ranja het volgende:ik heb net een shaped 7"picture disc van Kirsty MacColl gewonnen
op ebay voor slechts 23 pond incl verzenden
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je bent de enige in de wereld die het wilde hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |