Ik hoop voor jou van niet, want dan ben je nog in het ziekenhuis. Veel sterkte in elk geval!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:10 schreef Neva het volgende:tot snel en peaceman en diaan
![]()
maybe tot zaterdag
In een Nederlandse krant?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:15 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft middels een advertentie in een krant laten weten dat hij zijn band weer samen wil brengen?
Op zich vind ik het wel reuze opmerkelijk, want hij wilde immers zo graag solo...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:31 schreef Grobbel het volgende:
Billy Corgan. En het gaat om de Smashing Pumpkins, uiteraard.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
A perfect circle?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je bedoelt zeker niet Auf Der Maur?
Moet bekennen dat ik die niet ken...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Of bedoel je The Last Hard Men?
Side-project van Pumpkins drummer Jimmy Chamberlin. Andere bandleden waren uit mijn hoofd Sebastian Bach en Kelley Deal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik die niet ken...![]()
Melissa is een band?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je bedoelt zeker niet Auf Der Maur?
Vraag me af of hij dan D'Arcy terug wil of liever Melissa...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:31 schreef Grobbel het volgende:
Billy Corgan. En het gaat om de Smashing Pumpkins, uiteraard.
Ze staat zeker niet alleen op het podium, maar op zich heb je gelijk... sorryquote:
Volgens mij is 'Auf Der Maur' ook gewoon de bandnaam.quote:
Daisy +1quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Method Man
Ook nieuws hier... Maar ze is net zo veel een band als David Bowie een band is, denk ik. Ze treden in ieder geval wel met een band op.quote:
Dat was trouwens een eenmalig ding in '96 of '97 of zo... Ruim voordat de Pumpkins uit elkaar waren gegaan in ieder geval. Ik denk in ieder geval dat peaceman post-Pumpkins bandjes bedoelde...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:54 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Side-project van Pumpkins drummer Jimmy Chamberlin. Andere bandleden waren uit mijn hoofd Sebastian Bach en Kelley Deal.
Dat klopt...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat was trouwens een eenmalig ding in '96 of '97 of zo... Ruim voordat de Pumpkins uit elkaar waren gegaan in ieder geval. Ik denk in ieder geval dat peaceman post-Pumpkins bandjes bedoelde...
En nog steeds geen idee wat Daisy's vraag betreft.
Ik ook niet, tijd voor een rebusquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat was trouwens een eenmalig ding in '96 of '97 of zo... Ruim voordat de Pumpkins uit elkaar waren gegaan in ieder geval. Ik denk in ieder geval dat peaceman post-Pumpkins bandjes bedoelde...
En nog steeds geen idee wat Daisy's vraag betreft.
Of weer een uur wachten voor een doorstartvraagquote:
We komen er wel...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rude Rich & The High Notes
Wie?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rude Rich & The High Notes
Qua aantal woorden wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's toch geen langere naam dan Rotterdam Ska Jazz Foundation?
Yep, ik meende ze zonder hints te herkennen aan de hammond-speler maar ging toen letters tellenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Heb ik je daardoor op het verkeerde spoor gezet?
Punt voor Daisyquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Suicidal Tendencies
Maar met de discografie en de Derrick Morgan hint kon je niets dus?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, ik meende ze zonder hints te herkennen aan de hammond-speler maar ging toen letters tellen![]()
Nee, ik heb ze één keer live gezien op dezelfde dag als de ook al genoemde RSJF. Vond de Rotterdammers leuker.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:22 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Maar met de discografie en de Derrick Morgan hint kon je niets dus?
grobbel+1quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:33 schreef Grobbel het volgende:
Cold Roses van Ryan Adams.
Wat ik overigens helemaal niet zo'n goede plaat vind als anderen het doen voorkomen, maar dat terzijde. Zal wel smaak-gerelateerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |