Right, snap alleen niet wat fietsen te maken heeft met draaiende plafonds.quote:Ik heb er nogwel eens moeite mee.
Mijn probleem is vooral dat ik meestal nog een stuk moet fietsen. En als je flink aangeschoten bent, dan voor mijn gevoel snel naar huis fietst om vervolgens stil halfdood in bed te liggen wil het plafond nogwel eens gaan draaien.
Ja het gevoel van als mijn bed nog 1 keer voorbij komt, dan spring ik er in!quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:03 schreef Drugshond het volgende:
Grappige 0P,![]()
[..]
Right, snap alleen niet wat fietsen te maken heeft met draaiende plafonds.
Als leraar zeg ik vandaag mijn leerlingen vaarwel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:36 schreef Chewie het volgende:
Merk er niks van, zit gewoon op mijn werk
Ook goedemorgen
Ja dan is het een topdagquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als leraar zeg ik vandaag mijn leerlingen vaarwel.![]()
![]()
![]()
Die zie ik noooit meer terug
Die andere mod begint veel te populair te worden met zijn eigen fan-blog. Dat kan natuurlijk niet zonder reactie blijven.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:20 schreef Herostratos het volgende:
Welk eender schande, eenen TS die zijnen eigen naam in den topictitel plaatst.
Ware het niet dat ik niet meer in POL actief was, zou ik mij hier diep voor moeten schamen...
(Een zwaai naar alle oudgedienden en het jong grut)
Dag Tvlxd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef Monidique het volgende:
Hallo H.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://exemplarischmodereren.web-log.nl/
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://exemplarischmodereren.web-log.nl
Tevens tvp.
Het zou verboden moeten worden!quote:
Hmm, werkje van Tvlxd?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://exemplarischmodereren.web-log.nl
Tevens tvp.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:20 schreef Herostratos het volgende:
Welk eender schande, eenen TS die zijnen eigen naam in den topictitel plaatst.
Ware het niet dat ik niet meer in POL actief was, zou ik mij hier diep voor moeten schamen...
(Een zwaai naar alle oudgedienden en het jong grut)
Du_kie! Jip-joechij vrolijke brandnetelthee drinkende geitenwollensokken bomenknuffelaar van mequote:
Als joker of clown?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zou in de Politieke Fok denktank plaats moeten nemen
Bomenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef Herostratos het volgende:
[..]
Du_kie! Jip-joechij vrolijke brandnetelthee drinkende geitenwollensokken bomenknuffelaar van me
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef du_ke het volgende:
Als joker of clown?
pragmatisch idealistisch jongen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om jouw linkse opportunistische progressie drang te temperen
pragmatisch idealistisch!! Dat is een klassieke contradictio in terminus...quote:
Ik blijf het opportunistische veranderingsdrang noemenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:59 schreef du_ke het volgende:
pragmatisch idealistisch jongen.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:02 schreef Herostratos het volgende:
[..]
pragmatisch idealistisch!! Dat is een klassieke contradictio in terminus...![]()
Maar christenen en fundamentalistische atheïsten ook, hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:07 schreef Monidique het volgende:
Hoe dan ook, alle moslims gaan dood!
Het huis van Fortuyn is digitaal te bezoeken, dus is de OP uiteraard met de digitale rondleiding op de achtergrond getypt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is deze OP nu ook in het huis van wijlen Pim getypt ?
Maeryckequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:18 schreef Maerycke het volgende:
Nu de usuals hier niet meer posten, is het ineens een komen en gaan van allerlei andere mensen.
Tja helaas is het eerder onze huidige regering die erg opportunistisch bezig isquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik blijf het opportunistische veranderingsdrang noemen![]()
Kan je nagaan als GL aan het roer zou staanquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef du_ke het volgende:
Tja helaas is het eerder onze huidige regering die erg opportunistisch bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |