Verder geen redenen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:40 schreef SHERMAN het volgende:
Zoiets waarschijnlijk ja.
Het leger is juist heel erg beheerst, maar ze accepteren geen tegenspraak van het publiek. Als een militair zegt dat je moet oprotten, dan kun je maar beter gaan, omdat zijn consignes zeggen dat je geweld mag gebruiken. Politie moet ten allen tijde vriendjes blijven met het publiek, en mag alleen ter zelfbescherming het vuurwapen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:08 schreef Wuder het volgende:
Ik heb een vraag: Waarom is het leger niet geschikt om politietaken uit te voeren?
Is het leger te agressief?
HAHAHHAAquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:11 schreef RonaldV het volgende:
"Amarillo revisited" the Dutchie way.
En natuurlijk de hi-res versie van dit in Afghanistan gemaakte filmpje.
T-72 is toch redelijk betrouwbaar?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:05 schreef CeeJee het volgende:
Er is een demo uit van T72: Balkans on Fire, een uit het Oosten afkomstige tanksimulator. Je kan nu als Serviër de Kroaten en zo te zien ook de VN aan puin gaan schieten. Zie de Leopard 1 op dit plaatje dat de installatie vergezelt
[afbeelding]
Het spel zelf kan ik weinig over zeggen, het liep na een paar minuten vast. Net zoals een echte T72 dus.
http://www.gamershell.com/news/23258.html
Kan wel. Wel opvallend is dat om het kanon van de T72 te laden het eerst omhoog moet worden gericht. De autoloader brengt het kanon dan wel weer terug in de originele positie, maar het kan nooit het richten helpen.quote:
Gelukkig hoef je niet te vertrouwen op de papzak die de kanon moet zijn blote handen moet ladenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:56 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Kan wel. Wel opvallend is dat om het kanon van de T72 te laden het eerst omhoog moet worden gericht. De autoloader brengt het kanon dan wel weer terug in de originele positie, maar het kan nooit het richten helpen.
mijn fout, zo is het mij uitgelegd ... maar ik heb daar dan ook weinig mee te maken (en het heerschap dat de uitleg gaf ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:29 schreef RonaldV het volgende:
De Telegaaf legt vandaag in het eerste katern uit hoe de Nederlandse Luchtmacht het Nederlandse luchtruim beschermt. Ik kom uit de business, en het verhaal is voor de gewone leek te begrijpen, en ook nog eens niet onjuist!
Overigens, Sp3c: Jouw reactie in F-16's onderschepten vijf vliegtuigen dit jaar van gisteren is niet juist. Ik heb het twaalf jaar gedaan, en het heeft niet met vliegveiligheid, maar met nationale veiligheid te maken.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:57 schreef sp3c het volgende:
http://www.2vandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=29664
F16's in 2 vandaag vandaag
Soesterberg....quote:We volgen de oefening, met name de Nederlandse commandant die over een aantal maanden echt naar Afghanistan gaat, in de bunker van de gevechtsleiding in Soesterberg en op de luchtmachtbasis in Volkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |