quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:Dat jij niet tegen een geintje kunt of wel een heel "aparte" humor hebt, vind ik zelf erger eigenlijk...
Ik kan tegen een geintje, ik heb humor (misschien niet jouw soort humor). Ik zet mezelf te kijk, ik maak blunders. ik doe aan zelfspot
![]()
Maar geen PI of smiley in je post en ik bepaal de emotionele lading van een post. Als het je dan later niet bevalt, heb je pech
![]()
quote:
Waarom moet je toch altijd en overal een discussie van maken hier, er zijn meer dingen in het leven hoor... in case you haven't noticed...
I have noticed it, girl. I have.Kijk eerst eens naar al mijn 30k post voordat je een aanname doet. Generaliseren is ook een vak. ik trek me jouw scheldpartijen niet aan, ik lach erom. Shark.Bait is niet voor niets mijn nickname.
quote:
Oh, vergeet ik nog bijna er een leuke PI bij uit te zoeken
![]()
![]()
lekkere scheet van me
![]()
Als je dat nou in je originele post had gedaan, had ik het begrepen en erom gelachen. Inleven in de wereld van een ander is niet je sterktse punt. Ik kan aan jouw geschreven woorden niet zien dat je een grap maakt of niet. gebruik smilies, of rot op van fok. No Flame Intended natuurlijk
![]()
Maar goed. Niet iedereen gaat goed overweg met de ander. 5% uitval van de mensen die ik ontmoet is een goede richtlijn, ik zit op 0.5%- 1.5% denk ik.
14.gifkook ze!
14.gif
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis