Even geduld aub, ik kom hier later nog op terugquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Mogen die ellenlange verhalen over Gods voedsel van Tiesemans weg alsjeblieft?
Verzoek in gediendquote:Op zondag 3 juli 2005 13:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[CENTRAAL] Het grote salade topic! (parent)
Salades (kiddo)
Zouden deze topics gemeurtst kunnen worden?
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
kip, had je niet veel beter mod kunnen blijven?
Ook users mogen hier verzoeken indienen. Ik had niet in de gaten dat er al een topic over was.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
kip, had je niet veel beter mod kunnen blijven?
Wir haben das schon gewusst jaquote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ook users mogen hier verzoeken indienen. Ik had niet in de gaten dat er al een topic over was.
En van mijn kant: mijn nederige excuses... Had een druk weekend (nu nog, eigenlijk) waardoor het modderen er even bij inschoot...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ook users mogen hier verzoeken indienen. Ik had niet in de gaten dat er al een topic over was.
We hebben toch al een bar in de SC?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:51 schreef Euc- het volgende:
*meedenkt* regel eens een beertender hier op fok!
Dan moeten ze er eerst lekker bier voor hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:00 schreef Euc- het volgende:
Meer in de trand van iedereen die vaak in culinair komt krijgt een echte
Tegenwoordig ook al witbier!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan moeten ze er eerst lekker bier voor hebben![]()
[Cul-SC]Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef dutch-mamma het volgende:
Kipje, Haaienhapje... Culi is geen religie, waarin men denkt dat hún waarheid De Enige Waarheid is...
Integendeel! Kijk maar naar mijn sig hieronder: onderzoekt alle dingen... Precies!
Ik ben het met Dutch-Mamma eens kunnen jullie elkaars mening niet gewoon respecteren zonder ruzie te maken?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[Cul-SC]Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
ik heb niets tegen mensen, hooguit hun posts. Dit is meestal een enkelzijdige stelling DM.
Ruzie maken om wel of geen tzasiki saus....![]()
(sorry hoor...DM staat bij ons ook wel bekend als Dungeon Master
En wat vind je van dutch-mama?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
martijn je gaat goed hoor! (niet cynisch)
Lekker mens he!?quote:
Ja hoor, ik ben het ook helemaal eens met DM.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben het met Dutch-Mamma eens kunnen jullie elkaars mening niet gewoon respecteren zonder ruzie te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |