Ja, graag gedaan hoor...quote:
Oke zal hem even opschonen staan wat opmerkingen in die niet kunnen en als het gekeuvel dan gaat over buffetten enzo is het okequote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef SCH het volgende:
Buffetrestaurant De Hel
Waarom nou een slotje? Het topic liep leuk, er worden ervaringen uitgewisseld over buffetten en inderdaad ook wel wat gekeuveld maar dat het een grote slowchat is, is overdreven.
Je had toch wel even een waarschuwing kunnen geven om het op de rails te houden.
Please, mag ie weer................
Hoe zo?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
p.s. kun je ook in Pol komen moderaten, dit is ongekend
O wee als je me een note geeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke zal hem even opschonen staan wat opmerkingen in die niet kunnen en als het gekeuvel dan gaat over buffetten enzo is het oke
In POL gaan ze me altijd uitschelden als ik iets in de FB opmerk.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Iedereen kan hier altijd zijn Foodback kwijt en dan kan er altijd gekeken worden wat er mogelijk is.
12 pils om half 9 in de ochtend?quote:
Morgen gaan we naar Six Flags met onze klas, we hebben het zo geregeld met de touringcar organisatie dat wij een bus met tabinstallatie hebben. Via school hebben we goedkoop een 25 liter fustje gekocht. Half 9 zitten wij morgen in de busquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:30 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
12 pils om half 9 in de ochtend?
Adres staat genoteerd, maar ik zit zelden op msn, dus wees niet teleurgesteld...
Meug.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
Hey martijn, die opmerking over portier was uit liefde hoor, of lust zoals je wilt - ik heb het vermoeden dat je denkt dat het iets bozigs is.
Moet jij over de knie?quote:
Ja, dan is het toch helegaar geeneens nie eens een straf meer.quote:
Hai poeps. Spank mequote:
Toch wel met een eind hout met roestige spijkers he?quote:
Uilebalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:14 schreef Euc- het volgende:
Jongens en meisjes, slowchat naar het daartoe bestemde forum. Dit topic is daar niet voor bedoeld!
Ben ff overleg plegen (kersverse moederator, moet nog e.e.a. leren en zo).quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef thabit het volgende:
Vegetariërs, verenig hier! Deel twee. Kunnen de Jehova-achtige overtuigingsposts gewist worden?
* BBQ-kip zit te wachten wat er uitkomtquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:24 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben ff overleg plegen (kersverse moederator, moet nog e.e.a. leren en zo).
Ik heb i.i.g. alvast een vriendelijk doch dringend verzoek geplaatst om te stoppen met het evangelisatiewerk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip zit te wachten wat er uitkomt![]()
Even geduld aub, ik kom hier later nog op terugquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Mogen die ellenlange verhalen over Gods voedsel van Tiesemans weg alsjeblieft?
Verzoek in gediendquote:Op zondag 3 juli 2005 13:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[CENTRAAL] Het grote salade topic! (parent)
Salades (kiddo)
Zouden deze topics gemeurtst kunnen worden?
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
kip, had je niet veel beter mod kunnen blijven?
Ook users mogen hier verzoeken indienen. Ik had niet in de gaten dat er al een topic over was.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
kip, had je niet veel beter mod kunnen blijven?
Wir haben das schon gewusst jaquote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ook users mogen hier verzoeken indienen. Ik had niet in de gaten dat er al een topic over was.
En van mijn kant: mijn nederige excuses... Had een druk weekend (nu nog, eigenlijk) waardoor het modderen er even bij inschoot...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ook users mogen hier verzoeken indienen. Ik had niet in de gaten dat er al een topic over was.
We hebben toch al een bar in de SC?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:51 schreef Euc- het volgende:
*meedenkt* regel eens een beertender hier op fok!
Dan moeten ze er eerst lekker bier voor hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:00 schreef Euc- het volgende:
Meer in de trand van iedereen die vaak in culinair komt krijgt een echte
Tegenwoordig ook al witbier!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan moeten ze er eerst lekker bier voor hebben![]()
[Cul-SC]Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef dutch-mamma het volgende:
Kipje, Haaienhapje... Culi is geen religie, waarin men denkt dat hún waarheid De Enige Waarheid is...
Integendeel! Kijk maar naar mijn sig hieronder: onderzoekt alle dingen... Precies!
Ik ben het met Dutch-Mamma eens kunnen jullie elkaars mening niet gewoon respecteren zonder ruzie te maken?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[Cul-SC]Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
ik heb niets tegen mensen, hooguit hun posts. Dit is meestal een enkelzijdige stelling DM.
Ruzie maken om wel of geen tzasiki saus....![]()
(sorry hoor...DM staat bij ons ook wel bekend als Dungeon Master
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |