En één troost van een ziekenhuisbevalling..... AIRCO!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef Saffier het volgende:
Ik hoop dat het een beetje gaat opschieten voor Jonnetje, één troost vanavond is het wel een stukje afgekoeld, lijkt me voor haar een stuk prettiger!
Mallemeid thanks voor je up-dates
psst mocht gisteren naar huisquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:34 schreef Githa het volgende:
nog helemaal geen nieuws hier
Jonnetjehopelijk wil het allemaal wel een beetje vlotten
kom op hoor
![]()
![]()
![]()
Neva , ik hoop dat alles goed met je is....Armani kom is ff updaten joh!
GVD lieve schat, vanaf de zwangerschap heb je tot nu toe alleen maar ellende gehad. Je kunt niet eens van je zwangerschap genieten behalve die 2x dat we een echo lieten doen dat je ons beebje zag.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:54 schreef Neva het volgende:
iets in me bloedwat precies zeiden ze niet.. maar het feit dat ze zelf al belde ipv dat ze afwachtten totdat ik belde om half twaalf zoals afgesproken zegt al genoeg
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:26 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
GVD lieve schat, vanaf de zwangerschap heb je tot nu toe alleen maar ellende gehad. Je kunt niet eens van je zwangerschap genieten behalve die 2x dat we een echo lieten doen dat je ons beebje zag.
Ik gunde dat ik al die shit zo van je over kon nemen, zou ook wat eerlijker verdeeld zijn, maar damn het leven is vaak oneerlijk.
Laten we in ieder geval hopen dat er niks ernstigs met jullie beide is, met jou en het beebje.
Maar wat er ook gebeurt, (ook al ben je eigenwijs) ik hou van je.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:30 schreef babyfeet het volgende:
ja wat ben jij lief voor je meissie Armanieman...
zat ook met traantjes in mijn ogen
volgens mij krijg je da gewoon hoor neva
zou een beetje raar zijn als ze dat niet gaven eigenlijk
Zo`n lieverd ben ik niet hoor, zoals hier ben ik boos HVJJN #338 maar ook onmacht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:28 schreef Anitra het volgende:
Armaniemania wat ben je toch een lieverd!!!
* Anitra gat maar ff zakdoekje pakken
dat betekent dat alswanneer Jonnetje bevallen is Wennie en ik zo ongeveer in het midden staan klopt ook wel zo ongeveer want ik ben over een week 5 maand ver!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb overigens Mobius uit de lijst gehaald. Ik ga er maar even vanuit dat zijn kindje inmiddels geboren is en dat we dat mss ooit nog wel eens horen.
geeft toch niks mutsiequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:32 schreef Neva het volgende:
[..]ja weet ik veel..
eerste keer dat ik ehct opgenomen wordt buiten die dagopname :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |