Nou het schiet in "wachten op het tweede streepje" in de maand juni niet erg op.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Fuente het volgende:
De lijst is inderdaad errug kort.... Maar het is bijna zomer, en dan zal die vast wat voller worden
Trouwens wat je daar straks zei over de liefde spat er af.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Er zou idd wel weer wat vulling bij kunnen! We hebben een avondje stroomstoring nodig!
Tsja... ik zou dat iig nooit zo op deze manier op een forum gooien waar jullie beiden komen en waar ook nog anderen meelezen... Maar goed, dat ben ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:
Trouwens wat je daar straks zei over de liefde spat er af.
Ik verras mijn vriendin met mijn komst bij haar thuis ook ivm dat we morgen een echo hebben.
Na 5 minuten vroeg mijn vriendin al wanneer ik naar huis ging, normaal deed ze dat nooit.
Jah de liefde spat er van af.
Bedenk je maar dat zij het ook erg moeilijk heeft en dat het niks persoonlijks is en dat het al hélemaal niks met liefde te maken heeft. Ze heeft het gewoon hardstikke zwaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik verras mijn vriendin met mijn komst bij haar thuis ook ivm dat we morgen een echo hebben.
Na 5 minuten vroeg mijn vriendin al wanneer ik naar huis ging, normaal deed ze dat nooit.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
das nog niks joh
1 methode, links erin en rechts eruit --->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |