Volgens mij was Reyes 22 miljoen Euro. Als Arsenal dat toen kon betalen waarom zou dat nu dan niet kunnen? Als t een miljoen meer of minder is moet je me der niet voor afschietenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
kzou het niet weten, Real betaald naar het schijnt ongeveer 20 miljoen voor Robinho.
Erg hoog bedrag voor een erg goede voetballer jaquote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Reyes was volgens mij in die buurt ja. Erg hoog bedrag iig.
Blijft ie toch in de eredivisie... Is wel een goeie voetballerquote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef Zapper het volgende:
Ali E. van AZ naar Heracles.
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:35 schreef Peregrijn het volgende:
Hleb kan ook goed rechts op het middenveld uit de voeten en is een stuk betaalbaarder dan Wright-Phillips. Lijkt mij dus een logische koop en complementair aan Robinho.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Hleb is aanvallend ingestelde middenvelder ja. Ik denk niet dat hij graag aan de zijkant speelt omdat hij altijd de ruimte nodig heeft o.a zijn fantastische dribbels. De kritiek die er op Hleb is is dat hij weinig scoort, dat moet hij bij Arsenal dan maar leren.
Ahumquote:Op maandag 27 juni 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Hij was de beoogde spelmaker, maar speelde meer op de vleugels, omdat VfB dan beter in balans was. Dus kan hij daar prima spelen, zoals DG zei.
Ja nee dat is logisch... want NAC wilde hem hebben maar kon zijn salaris niet betalen...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef Zapper het volgende:
Ali E. van AZ naar Heracles.
Jan Smit (voorzitter Heracles) is goed voor 45 miljoen euroquote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef Stefkuh het volgende:
Ja nee dat is logisch... want NAC wilde hem hebben maar kon zijn salaris niet betalen...
heeft Jan Smit dan al zoveel plaatjes verkocht?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jan Smit (voorzitter Heracles) is goed voor 45 miljoen euro![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:54 schreef Zapper het volgende:
Ik heb geen idee, maar Smit steekt toch geen geld in de club... de lul.
idd maat volgens mij is van den Herik niet rijk genoeg om ook maar in de Quote 500 te komenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef fransie102 het volgende:
Jorien heeft ook aardig wat geld in Feyenoord gestoken destijds.
Hoeveel van je prive-kapitaal heb jij in je club geinvesteerd?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:54 schreef Zapper het volgende:
Ik heb geen idee, maar Smit steekt toch geen geld in de club... de lul.
Mooi is dat ja, niet iedereen heet Romanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hoeveel van je prive-kapitaal heb jij in je club geinvesteerd?
Al die kaartjes, seizoenskaarten, club artikelen bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hoeveel van je prive-kapitaal heb jij in je club geinvesteerd?
Hij is wel multi-milionairquote:Op maandag 27 juni 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maat volgens mij is van den Herik niet rijk genoeg om ook maar in de Quote 500 te komen
klopt en toch best aardig multi miljonair, denk dat hij wel over de 10 miljoen isquote:
Klopt, dat ben je al met 2 miljoen.quote:
Hij heeft zijn dakdekkersbedrijf goed laten groeien en dat heeft hem geen spreekwoordelijke windeieren gelegd nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef fransie102 het volgende:
Ah, okDan staat ie er niet in, nee.
Maar hij heeft enkele miljoenen in Feyenoord gestoken, dus dan lijkt het me dat ie inderdaad wel meer dan 10 miljoen op je bankrekening hebt.
Stimmt, bovendien zijn er meen ik wat eerste divisieclubs in handen van wat rijke jongens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:35 schreef rubbereend het volgende:
Twente heeft natuurlijk Wessels als vorzitter, ook Quote 500 genoteerd
Het was destijds nog in guldens en volgens mij was het niet veel meer dan een miljoen. En inmiddels heeft hij alles wat hij er toen in heeft gestoken alweer terug op zijn priverekening geboekt. Dus hij heeft geen lening meer openstaan bij de club.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef fransie102 het volgende:
Ah, okDan staat ie er niet in, nee.
Maar hij heeft enkele miljoenen in Feyenoord gestoken, dus dan lijkt het me dat ie inderdaad wel meer dan 10 miljoen op je bankrekening hebt.
idd zo is er Marcel Boekhoorn bij NECquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Stimmt, bovendien zijn er meen ik wat eerste divisieclubs in handen van wat rijke jongens.
Maar ook een Stienstra van Roda (Hoofdsponsor) zit niet om euro's verlegen en je hebt veel rijken die met hun bedrijfjes een lokaal clubje steunen, maar het zijn geen voorzitters.
Dus hij gaat weg neem ik aan en Feyenoord biedt blijkbaar te weinig garanties, leuk als supporter om dat te horen...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Het was destijds nog in guldens en volgens mij was het niet veel meer dan een miljoen. En inmiddels heeft hij alles wat hij er toen in heeft gestoken alweer terug op zijn priverekening geboekt. Dus hij heeft geen lening meer openstaan bij de club.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus hij gaat weg neem ik aan en Feyenoord biedt blijkbaar te weinig garanties, leuk als supporter om dat te horen...
quote:
"En inmiddels heeft hij alles wat hij er toen in heeft gestoken alweer terug op zijn priverekening geboekt. Dus hij heeft geen lening meer openstaan bij de club."quote:
Dat is dan weer onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
"En inmiddels heeft hij alles wat hij er toen in heeft gestoken alweer terug op zijn priverekening geboekt. Dus hij heeft geen lening meer openstaan bij de club."
Hij verbreekt blijkbaar zijn financiele banden met Feyenoord, waarom?
Omdat ie weggaat, dan zou je alsnog een klein belang in de club kunnen houden als erelid/supporter van de club, dat doet hij niet, waarom?
Omdat hij blijkbaar wat weinig vertrouwen heeft nog iets van die centen terug te zien.
Een aanname van mijn kant dus.
Kan ook, maar zijn lening was de enige van feyenoord?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:30 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is dan weer onzin.
Hij wilde gewoon zijn geld terug en dat is terecht. Het is vrij positief omdat de club dan helemaal schuldenvrij is.
McCarthy naar Bolton of Blackburn (Hij wil weg bij Porto)quote:Arsenal could miss out on Robinho
Brazil star Robinho is unlikely to move to Arsenal even if the Santos striker's move to Real Madrid collapses, according to his agent Wagner Ribeiro. Arsenal are reportedly ready to top Madrid's £11.3m offer for the striker.
But Ribeiro says Robinho, 21, will not move to England as he feels the Spanish game will suit his style of play. "I will not take the Arsenal proposal to Santos president Marcelo Teixeira as they do not have a chance of signing the player," Ribeiro told Brazilian TV.
Is ie lopend of met het vliegtuig?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien al gemeld maar Kezman is onderweg naar Atletico Madrid om zijn contract te ondertekenen
Kijk eens naar TT.. Dat Gerucht mag wel weg..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:46 schreef NRH het volgende:
Gerucht: Th. Janssen naar Feyenoord. Mocht Goor of Kuijt vertrekken.
Ik dacht dat Jerrel zou komen als Dirk zou vertrekken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kijk eens naar TT.. Dat Gerucht mag wel weg..
Even terugkomend op de titel..quote:Manchester United striker Ruud van Nistelrooy is being linked with a sensational move to Chelsea.
British tabloid, The Sun reckons Chelsea boss Jose Mourinho is weighing up a shock bid for Van Nistelrooy after failing to bring in a top class striker from the continent.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:46 schreef NRH het volgende:
Gerucht: Th. Janssen naar Feyenoord. Mocht Goor of Kuijt vertrekken.
wow, en ergens zie k dat ook nog wel geneuren met al die spitsen daar in Manchesterquote:
Dat zou wel erg erg dom zijn van ManU.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
wow, en ergens zie k dat ook nog wel geneuren met al die spitsen daar in Manchester
ach een amerikaan aan de macht, je kan daar nu alles verwachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou wel erg erg dom zijn van ManU..
Het zou best kunnen, maar Chelsea wilde nu toch kost wat kost Hernan behouden, wat zouden ze dan met nog een spits willen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach een amerikaan aan de macht, je kan daar nu alles verwachten
Ik zou niet weten wat Crespo zou moeten doen in Londen, daar past hij gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echter hebben ze al een akkoord met Milan.
Dus ze hebben vrij weinig te willen als Crespo echt weg wil..
Veel geld verdienen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat Crespo zou moeten doen in Londen,
Ook wel een reden uiteraard al zou hij bij Milan ook geen lires meer verdienen ,maar dikke euro's.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Veel geld verdienen.
Voor het voetbal kan hij beter in Milaan blijven..
Tuurlijk, maar als Abra echt z'n geld gaat laten wapperen dan kan Milan vrij weinig doen..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook wel een reden uiteraard al zou hij bij Milan ook geen lires meer verdienen ,maar dikke euro's.
Niemand is tegen dat geweld bestand denk ik, vooralsnog in elk geval.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als Abra echt z'n geld gaat laten wapperen dan kan Milan vrij weinig doen..
Is wel te zien dat Kenyon weg is.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
C. Ronaldo is er niet uitgekomen met ManU.
Barca biedt nu 20 miljoen pond om hem over te nemen.. Hoe bedoel je overgewaardeerd!
!
Het wordt pijnlijk zichtbaar hoe veel je met geld kan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Niemand is tegen dat geweld bestand denk ik, vooralsnog in elk geval.
Lijkt me op zich wel een leuke positie van Roman, dan heb je écht macht in de voetbalwereld zoals niemand tevoren.
Ik zou de helft nog niet geven voor die mislukte Hans Kazanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is wel te zien dat Kenyon weg is.....
dik 30 miljoen euro is die jongen nimmer waard.
Liverpool klein?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het wordt pijnlijk zichtbaar hoe veel je met geld kan.
Mooie van de sport is dan weer wel dat de laatste 2 jaar een relatief kleine club de CL wint.
Succes is te koop, maar tot een zekere hoogte..
Er staat relatief.quote:
Klopt zeker, uiteindelijk bepalen details wie er bijv een CL wint, maar ik denk wel dat Roman de ideale randvoorwaaren heeft geschept (op Milanello na) om voor alle prijzen te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het wordt pijnlijk zichtbaar hoe veel je met geld kan.
Mooie van de sport is dan weer wel dat de laatste 2 jaar een relatief kleine club de CL wint.
Succes is te koop, maar tot een zekere hoogte..
Qua begroting wel als je die afzet tegen de andere Europese clubs, de historie en de aanhang zijn idd groots.quote:
Ik heb een beetje het idee dat het een speeltje voor hem is.. En zoals met alle speeltjes, je bent op een gegeven moment uitgespeeld.. En dan is het bye-bye Chelsea.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Klopt zeker, uiteindelijk bepalen details wie er bijv een CL wint, maar ik denk wel dat Roman de ideale randvoorwaaren heeft geschept (op Milanello na) om voor alle prijzen te gaan.
Maar gelukkig is het geen Formule 1 waar de mens minder invloed heeft dan de machine/geld en kunnen temas als Liverpool en Porto uit het niets floreren én winnen.
Als Roman blijft zitten wint Chelsea binnen nu en 3 jaar 2 keer de CL denk ik.
Dat idee had ik eerst ook en dan is het inderdaad bye bye Chelsea, maar...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat het een speeltje voor hem is.. En zoals met alle speeltjes, je bent op een gegeven moment uitgespeeld.. En dan is het bye-bye Chelsea.
Overigens denk ik dat ze dit jaar, mits er een goede spits komt, wel de CL gaan pakken.
Precies, dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Roman is een grote voetbalfan !
Dus ik zie hem nog wel wat jaartjes hangen daar in London.
Tja... en toch heeft de bron een twee weken voor de komst dat Pierre kwam het gemeld, de komst van Sikora aangekondigd en die van Zwaanswijk toen er nog niks nergens te lezen was geweest... maargoed.. ook ik wacht rustig af.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:54 schreef cultheld het volgende:
Lachwekkend natuurlijk. Wat moet die probleem-Marokkaan bij PSV? En net alsof Vonlanthen naar NAC zou gaan.
Bron?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:32 schreef fransie102 het volgende:
Lucius naar Feyenoord.
i.c.m. Kalou naar PSVquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:32 schreef fransie102 het volgende:
Lucius naar Feyenoord.
Ik denk dat er voor Lucius meer alternatieven rondlopen dan voor Kalou.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:22 schreef Stefkuh het volgende:Lucius komt net eindelijk op ga je hem wegdoen..? lekker slim daar in Eindhoven..
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:22 schreef Stefkuh het volgende:Lucius komt net eindelijk op ga je hem wegdoen..? lekker slim daar in Eindhoven..
tZou jammer zijn, ik ben een liefhebber van de ongegeneerde loyaliteit aan zijn werkgever en zijn tomeloze inzet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:22 schreef Stefkuh het volgende:Lucius komt net eindelijk op ga je hem wegdoen..? lekker slim daar in Eindhoven..
que? Oke dat ze Kalou willen hebben snap ik, maar dan zou ik er liever voor betalen dan pogingen wagen Lucius in de Kuip te dumpen.quote:
Da's waar, maar meestal niet van't niveau Luciusquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef Lionheaad het volgende:
Tegenwoordig wordt er wel meer in de kuip "gedumpt"
Volgens mij lees je het verkeerd, Solari is al zo goed als zeker, temeer daar ie transfervrij is, Samuel echter niet en Samuel heeft een erg hoog salaris (en kostte Real destijds > 20 miljoen) dus dat zal er wel niet inzitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Solari en Samuel naar Inter voor 18 miljoen euro
Alleen Solari zou nog een probleem zijn , want hij eist een te hoog salaris.
quote:Het heeft even geduurd, maar de onderhandelingen met Club Brugge hebben het gewenste resultaat opgeleverd. En dus verhuist Timmy Simons naar PSV. 'Dit is voor mij een stap hogerop.'
PSV slaagde waar het Feyenoord niet lukte: een akkoord met Club Brugge bereiken over Simons. De Belgische kampioen vroeg vijf miljoen euro voor de verdedigende middenvelder, maar heeft uiteindelijk voldoende water bij de wijn gedaan om tot een vergelijk te komen met PSV.
Simons, die in Eindhoven zijn handtekening zet onder een contract voor vier jaar, had zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV. 'Ik heb in Brugge aangegeven dat ik deze transfer naar PSV heel graag wilde rondmaken', vertelt de international op de website van PSV. 'Dit is een heel aangename club om voor te spelen. Er zijn hier nogal wat Belgen gepasseerd en die spreken alleen maar lof over PSV. Dit is voor mij een stap hogerop. De ambitie van de club is hetzelfde als die van mij, om bij de Europese top te spelen. Ik denk dat ik de stap nu kan zetten.'
Simons is na Mika Väyrynen en Osmar Ferreyra de derde middenvelder die PSV heeft gehaald voor komend seizoen. De Belgische international kan naar eigen zeggen op meerdere plekken uit de voeten. 'Ik heb geen lievelingspositie. Ik kan centraal op het middenveld of centraal achterin spelen. Het zal er vanaf hangen waar de trainer me nodig heeft. Ik tracht altijd in functie van het team te spelen.'
topspelerquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Valencia wil nu ook Miguel van Benfica
Dan gaat Bartje ook maar naar PSVquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:28 schreef sqlsmurft het volgende:
Net vers van de VI
Zal Bartje wel niet happy mee zijn![]()
[..]
Dan kun je net zo goed Dacourt houden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Weet niet of Lima nu wel de speler is die Roma nodig heeft op het middenveld..... weet niet wat ik er van moet denken als ie zou komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |