Hij heeft zijn dakdekkersbedrijf goed laten groeien en dat heeft hem geen spreekwoordelijke windeieren gelegd nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef fransie102 het volgende:
Ah, okDan staat ie er niet in, nee.
Maar hij heeft enkele miljoenen in Feyenoord gestoken, dus dan lijkt het me dat ie inderdaad wel meer dan 10 miljoen op je bankrekening hebt.
Stimmt, bovendien zijn er meen ik wat eerste divisieclubs in handen van wat rijke jongens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:35 schreef rubbereend het volgende:
Twente heeft natuurlijk Wessels als vorzitter, ook Quote 500 genoteerd
Het was destijds nog in guldens en volgens mij was het niet veel meer dan een miljoen. En inmiddels heeft hij alles wat hij er toen in heeft gestoken alweer terug op zijn priverekening geboekt. Dus hij heeft geen lening meer openstaan bij de club.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef fransie102 het volgende:
Ah, okDan staat ie er niet in, nee.
Maar hij heeft enkele miljoenen in Feyenoord gestoken, dus dan lijkt het me dat ie inderdaad wel meer dan 10 miljoen op je bankrekening hebt.
idd zo is er Marcel Boekhoorn bij NECquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Stimmt, bovendien zijn er meen ik wat eerste divisieclubs in handen van wat rijke jongens.
Maar ook een Stienstra van Roda (Hoofdsponsor) zit niet om euro's verlegen en je hebt veel rijken die met hun bedrijfjes een lokaal clubje steunen, maar het zijn geen voorzitters.
Dus hij gaat weg neem ik aan en Feyenoord biedt blijkbaar te weinig garanties, leuk als supporter om dat te horen...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Het was destijds nog in guldens en volgens mij was het niet veel meer dan een miljoen. En inmiddels heeft hij alles wat hij er toen in heeft gestoken alweer terug op zijn priverekening geboekt. Dus hij heeft geen lening meer openstaan bij de club.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus hij gaat weg neem ik aan en Feyenoord biedt blijkbaar te weinig garanties, leuk als supporter om dat te horen...
quote:
"En inmiddels heeft hij alles wat hij er toen in heeft gestoken alweer terug op zijn priverekening geboekt. Dus hij heeft geen lening meer openstaan bij de club."quote:
Dat is dan weer onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
"En inmiddels heeft hij alles wat hij er toen in heeft gestoken alweer terug op zijn priverekening geboekt. Dus hij heeft geen lening meer openstaan bij de club."
Hij verbreekt blijkbaar zijn financiele banden met Feyenoord, waarom?
Omdat ie weggaat, dan zou je alsnog een klein belang in de club kunnen houden als erelid/supporter van de club, dat doet hij niet, waarom?
Omdat hij blijkbaar wat weinig vertrouwen heeft nog iets van die centen terug te zien.
Een aanname van mijn kant dus.
Kan ook, maar zijn lening was de enige van feyenoord?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:30 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is dan weer onzin.
Hij wilde gewoon zijn geld terug en dat is terecht. Het is vrij positief omdat de club dan helemaal schuldenvrij is.
McCarthy naar Bolton of Blackburn (Hij wil weg bij Porto)quote:Arsenal could miss out on Robinho
Brazil star Robinho is unlikely to move to Arsenal even if the Santos striker's move to Real Madrid collapses, according to his agent Wagner Ribeiro. Arsenal are reportedly ready to top Madrid's £11.3m offer for the striker.
But Ribeiro says Robinho, 21, will not move to England as he feels the Spanish game will suit his style of play. "I will not take the Arsenal proposal to Santos president Marcelo Teixeira as they do not have a chance of signing the player," Ribeiro told Brazilian TV.
Is ie lopend of met het vliegtuig?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien al gemeld maar Kezman is onderweg naar Atletico Madrid om zijn contract te ondertekenen
Kijk eens naar TT.. Dat Gerucht mag wel weg..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:46 schreef NRH het volgende:
Gerucht: Th. Janssen naar Feyenoord. Mocht Goor of Kuijt vertrekken.
Ik dacht dat Jerrel zou komen als Dirk zou vertrekken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kijk eens naar TT.. Dat Gerucht mag wel weg..
Even terugkomend op de titel..quote:Manchester United striker Ruud van Nistelrooy is being linked with a sensational move to Chelsea.
British tabloid, The Sun reckons Chelsea boss Jose Mourinho is weighing up a shock bid for Van Nistelrooy after failing to bring in a top class striker from the continent.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:46 schreef NRH het volgende:
Gerucht: Th. Janssen naar Feyenoord. Mocht Goor of Kuijt vertrekken.
wow, en ergens zie k dat ook nog wel geneuren met al die spitsen daar in Manchesterquote:
Dat zou wel erg erg dom zijn van ManU.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
wow, en ergens zie k dat ook nog wel geneuren met al die spitsen daar in Manchester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |