Bron?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:32 schreef fransie102 het volgende:
Lucius naar Feyenoord.
i.c.m. Kalou naar PSVquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:32 schreef fransie102 het volgende:
Lucius naar Feyenoord.
Ik denk dat er voor Lucius meer alternatieven rondlopen dan voor Kalou.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:22 schreef Stefkuh het volgende:Lucius komt net eindelijk op ga je hem wegdoen..? lekker slim daar in Eindhoven..
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:22 schreef Stefkuh het volgende:Lucius komt net eindelijk op ga je hem wegdoen..? lekker slim daar in Eindhoven..
tZou jammer zijn, ik ben een liefhebber van de ongegeneerde loyaliteit aan zijn werkgever en zijn tomeloze inzet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:22 schreef Stefkuh het volgende:Lucius komt net eindelijk op ga je hem wegdoen..? lekker slim daar in Eindhoven..
que? Oke dat ze Kalou willen hebben snap ik, maar dan zou ik er liever voor betalen dan pogingen wagen Lucius in de Kuip te dumpen.quote:
Da's waar, maar meestal niet van't niveau Luciusquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef Lionheaad het volgende:
Tegenwoordig wordt er wel meer in de kuip "gedumpt"
Volgens mij lees je het verkeerd, Solari is al zo goed als zeker, temeer daar ie transfervrij is, Samuel echter niet en Samuel heeft een erg hoog salaris (en kostte Real destijds > 20 miljoen) dus dat zal er wel niet inzitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Solari en Samuel naar Inter voor 18 miljoen euro
Alleen Solari zou nog een probleem zijn , want hij eist een te hoog salaris.
quote:Het heeft even geduurd, maar de onderhandelingen met Club Brugge hebben het gewenste resultaat opgeleverd. En dus verhuist Timmy Simons naar PSV. 'Dit is voor mij een stap hogerop.'
PSV slaagde waar het Feyenoord niet lukte: een akkoord met Club Brugge bereiken over Simons. De Belgische kampioen vroeg vijf miljoen euro voor de verdedigende middenvelder, maar heeft uiteindelijk voldoende water bij de wijn gedaan om tot een vergelijk te komen met PSV.
Simons, die in Eindhoven zijn handtekening zet onder een contract voor vier jaar, had zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV. 'Ik heb in Brugge aangegeven dat ik deze transfer naar PSV heel graag wilde rondmaken', vertelt de international op de website van PSV. 'Dit is een heel aangename club om voor te spelen. Er zijn hier nogal wat Belgen gepasseerd en die spreken alleen maar lof over PSV. Dit is voor mij een stap hogerop. De ambitie van de club is hetzelfde als die van mij, om bij de Europese top te spelen. Ik denk dat ik de stap nu kan zetten.'
Simons is na Mika Väyrynen en Osmar Ferreyra de derde middenvelder die PSV heeft gehaald voor komend seizoen. De Belgische international kan naar eigen zeggen op meerdere plekken uit de voeten. 'Ik heb geen lievelingspositie. Ik kan centraal op het middenveld of centraal achterin spelen. Het zal er vanaf hangen waar de trainer me nodig heeft. Ik tracht altijd in functie van het team te spelen.'
topspelerquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Valencia wil nu ook Miguel van Benfica
Dan gaat Bartje ook maar naar PSVquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:28 schreef sqlsmurft het volgende:
Net vers van de VI
Zal Bartje wel niet happy mee zijn![]()
[..]
Dan kun je net zo goed Dacourt houden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Weet niet of Lima nu wel de speler is die Roma nodig heeft op het middenveld..... weet niet wat ik er van moet denken als ie zou komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |