Ook een keer zoiets gehad!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Met je knullige brief. "Want wij vinden dat je nog niet fatsoenlijk ...", wat voor niveau is dit?.
En ik kan wel inzien dat het niet de netste tuin van de wereld is, maar niet iedereen houd van zo'n oer-burgelijke en saaie grindtuin..
.
Mocht dat maar, scheelt een hoop werk!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:34 schreef Ruis het volgende:
platbranden die tuin van je!
Ze bellen hier niet eens aan. Wie zijn in hemelsnaam "de buurtbewoners" ? Heb ik een actiecommitee achter me aan? Zet er dan een contactpersoon bij, dit is zo walgelijk anoniem.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ook een keer zoiets gehad!
Door lekkage kreeg ik van de woningstichting een nieuwe badkamer. Zegt dat mens tegen me, ja je moet wel ff wat aan je tuin doen hoor, dat vind de buurt niet eerlijk dat je een nieuwe badkamer krijgt en dat je tuin er dan zo bij ligt...
Ik zeg ik heb 2 banen en heb daar echt geen tijd voor, daar komt bij dat de tuin nu in originele staat terug gebracht is, de tuin was een jungle en is het nu weer![]()
Gooi er wat flessen Pokon bijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Bioslock het volgende:
Ik laat het lekker allemaal staan.
Heb ik zo'n sterke persoonlijkheid dat het op het forum opvalt?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef yvonne het volgende:
als jeje zelf blijft zul je dit soort briefjes nog vaak mogen ontvangen.
Hm. Het is al donker. Even kijken of het nog lukt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef idiotforaliving het volgende:
Hey BS we moeten foto's zien!
En dat dan huis aan huis hèquote:Geachte buurtbewoners,
Leer Nederlands, stelletje kneuzen!
Hoogachtend, Bioslock
Beste LandBuurtgenotenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ze bellen hier niet eens aan. Wie zijn in hemelsnaam "de buurtbewoners" ? Heb ik een actiecommitee achter me aan? Zet er dan een contactpersoon bij, dit is zo walgelijk anoniem.
Je vergeet de Griekse amphora's waar een stroompje anders-gekleurde kiezel uitstroomt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Beste LandBuurtgenoten
Het Nederlandse stadslandschap verloedert. Engelse gazons, Japanse rotstuinen, vijvers met tropische vissen.. Een Nederlander voelt zich niet meer thuis in zijn eigen tuin!
Eigen onkruid eerst zeg ik!
Dude, in wat voor verpauperde kutbuurt woon jij?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef julekes het volgende:
[..]
Je vergeet de Griekse amphora's waar een stroompje anders-gekleurde kiezel uitstroomt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dude, in wat voor verpauperde kutbuurt woon jij?.
Die buurt waar ze ook geschilderde dakpannen als naamplaatje gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dude, in wat voor verpauperde kutbuurt woon jij?.
Ah, er zit in ieder geval al een sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef julekes het volgende:
[..]
Die buurt waar ze ook geschilderde dakpannen als naamplaatje gebruikt worden.
Ik zal je ff helpen, maak jij de foto doe ik ff dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:44 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hm. Het is al donker. Even kijken of het nog lukt.
Geen Adam en Eva, nakend in de achtertuinquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Een klein stukje van de tuin.
Die barbecues met de plaatstelijke piraatzender op de achtergrond? Ai, wat jammer nou.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef XiChico het volgende:
Bweheh .. nu mag je niet meer meedoen aan het buurtfeest![]()
Misschien handig om een pic te nemen vanuit de brandgangquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Een klein stukje van de tuin.
Het is 11 uur. Het is te donker.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Misschien handig om een pic te nemen vanuit de brandgang.
Nee, die barbecue waarbij de oudste buurtgenoot z'n collectie singeltjes van de Jantjes, Manke Nelis en Johnny Jordaan gaat draaien.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Die barbecues met de plaatstelijke piraatzender op de achtergrond? Ai, wat jammer nou.
LOL je kunt helemaal niet zien wat hun bedoelenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:00 schreef BB-King het volgende:
Ik vind wel dat ze gelijk hebben.
Fok! steunt jequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Bioslock het volgende:
Ik laat het lekker allemaal staan.
Waarin hebben ze gelijk? Lul toch niet, je kunt niet eens de brandgang zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:00 schreef BB-King het volgende:
Ik vind wel dat ze gelijk hebben.
Cool zeker je ligt volgens mij altijd in de schaduwquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef yvonne het volgende:
Coole tuin!
Ik heb 120 soorten rozen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef yvonne het volgende:
Coole tuin!
Laatst toen er brand was, heb ik die brandgang genomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:02 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Waarin hebben ze gelijk? Lul toch niet, je kunt niet eens de brandgang zien.
Wat een ontzettende burgelijkheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Xebrozius het volgende:wij hebben laatst ook een leuk bericht van de buurt'comissie' gekregen. Daar ging het gezeik over feesten. Blijkbaar was er te hard gefeest en is daardoor een enquete opgesteld die ook bij ons in de brievenbus viel. Na dit papiertje ritueel verbrend te hebben kregen we een week later deze brief
klik
Die pakken het tenminste profi aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Xebrozius het volgende:wij hebben laatst ook een leuk bericht van de buurt'comissie' gekregen. Daar ging het gezeik over feesten. Blijkbaar was er te hard gefeest en is daardoor een enquete opgesteld die ook bij ons in de brievenbus viel. Na dit papiertje ritueel verbrend te hebben kregen we een week later deze brief
klik
" Een enkeling sprak zelfs over "heel erg" en "veel verdriet" "quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Xebrozius het volgende:wij hebben laatst ook een leuk bericht van de buurt'comissie' gekregen. Daar ging het gezeik over feesten. Blijkbaar was er te hard gefeest en is daardoor een enquete opgesteld die ook bij ons in de brievenbus viel. Na dit papiertje ritueel verbrend te hebben kregen we een week later deze brief
klik
Damn ..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Xebrozius het volgende:wij hebben laatst ook een leuk bericht van de buurt'comissie' gekregen. Daar ging het gezeik over feesten. Blijkbaar was er te hard gefeest en is daardoor een enquete opgesteld die ook bij ons in de brievenbus viel. Na dit papiertje ritueel verbrend te hebben kregen we een week later deze brief
klik
quote:Heeft U Uw brandgang wel eens goed bekeken? Hoe is de bestrating, hoe is het groen er langs bij gehouden, worden de waterafvoerputten regelmatig geleegd van waaigroen, kun je er bij een paniek situatie snel doorheen? Bedenk, dat hoe verwaarloosder een brandgang er uit ziet, hoe uitnodigender hij voor inbrekers is.
Praat er eens over met Uw buren en maak van het opknappen een leuke klus op een zonnige zaterdag.
Achja, er moet ook wel een stukje van die takken in de brandgang af, dat is ook wel zo. Maar dit is toch gewoon een zeikbrief, kom op, bel gewoon aan en zeg er wat van, in plaats van zo'n vage brief van de anonieme "buurtbewoners" in mijn brievenbus te pleuren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
EVen serieus: Takken e.d. die overhangen op de openbare weg moet je officieel wel weghalen. Maar jouw tuin an sich hun niet aanstaat is toch echt jou probleem niet.
Of kopen je buren ook een nieuwe auto als je een laf briefje in de bus duwt waarin je zegt dat je die BMW 7-serie een ontiegelijke pooierbak vindt die het aanzien van de buurt naar beneden haalt.
Je bedoelt natuurlijk dat die bak jouw eigen Renault 5 er nog verroester uit laat zien, maar dat zeg je natuurlijk niet.
Denk je serieus dat die een 7-serie hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
EVen serieus: Takken e.d. die overhangen op de openbare weg moet je officieel wel weghalen. Maar jouw tuin an sich hun niet aanstaat is toch echt jou probleem niet.
Of kopen je buren ook een nieuwe auto als je een laf briefje in de bus duwt waarin je zegt dat je die BMW 7-serie een ontiegelijke pooierbak vindt die het aanzien van de buurt naar beneden haalt.
Je bedoelt natuurlijk dat die bak jouw eigen Renault 5 er nog verroester uit laat zien, maar dat zeg je natuurlijk niet.
Tuurlijk is het een zeikbrief. Nou ja, 'brief' is wel een beetje groot woord.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:07 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Achja, er moet ook wel een stukje van die takken in de brandgang af, dat is ook wel zo. Maar dit is toch gewoon een zeikbrief, kom op, bel gewoon aan en zeg er wat van, in plaats van zo'n vage brief van de anonieme "buurtbewoners".
Ik heb ook altijd veel verdriet van feestjes waar ik niet voor uitgenodigd wordquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
" Een enkeling sprak zelfs over "heel erg" en "veel verdriet" "
Veel verdriet![]()
![]()
En als het echt van alle "buurtbewoners" is dan moet de slimste zich geroepen hebben gevoeld om het te gaan typen. Zie daar het resultaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:12 schreef Woutey het volgende:
Jezus wat een schrijffouten in die brief.
Eerst u-en en daarna ineens: ...dat je nog niet fatsoenlijk..
en "waar vele"![]()
en de rest is ook kut, volgens mij heeft je buurmeisje dit geschreven. Als ze het netjes willen doen ze het zelf maar.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef Xebrozius het volgende:
Je moet aan die tak die in die brandgang uitsteekt een bordje hangen met "Dit is een regenpijp".
Verwarring alom.
OPZIJ-alarmquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef ChicaneBT het volgende:
POT Alert?
In wat voor gedegenereerde buurt woon jij in godsnaam?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Bioslock het volgende:
[..]
En als het echt van alle "buurtbewoners" is dan moet de slimste zich geroepen hebben gevoeld om het te gaan typen. Zie daar het resultaat.
Ik onderhou zo min mogelijk contact, wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In wat voor gedegenereerde buurt woon jij in godsnaam?
Iemand nog LSDquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik moet trouwens wel even zeggen dat ik dit een zeer puik hippie-boomknuffeltopic vind.
Hè jammerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef Bioslock het volgende:
Oh. Niet dus.
"Bij vragen ben ik bereikbaar in die hangmat, direct naast de betreffende brandgang.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef jogy het volgende:
Hang een heggeschaar aan een ketting met een brief aan de poort van de brandgang met de melding "beste anonieme berichtgever van ongenoegen; doe het zelf maar, ik ben bier aan het drinken, laat me met rust."
PS: 14.gif.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:18 schreef Bioslock het volgende:
[..]
"Bij vragen ben ik bereikbaar in die hangmat, direct naast de betreffende brandgang.
Ik wens overigens niet gestoord te worden."
Je zou de rest van de tuin moeten zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik moet trouwens wel even zeggen dat ik dit een zeer puik hippie-boomknuffeltopic vind.
Te laat die zijn al minsten 3 keer gezegdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zullen we de adresgegevens e.d. wel gewoon achterwege laten?
In mijn tuin halen de struiken helaas niet de toffe hoogtes die ze bij jou halenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Je zou de rest van de tuin moeten zien.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is dat die Gerard Lof van de stedelijke Raad van Kerken? Ja, dat is een zeikerd.
Ja ja, rustig maar... Deze gegevens hebben ze zelf openbaar gemaakt door ongevraagd 143(!!!) van die zeik pamfletten door de brievenbus te duwen. Dan roep je zoiets toch wel een beetje over je af.quote:
Er is maar 1 Gerard Lof in heel Groningen dus die kans lijkt me vrij grootquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is dat die Gerard Lof van de stedelijke Raad van Kerken? Ja, dat is een zeikerd.
Ik vraag me nu toch wel af hoe ze eruit zien en hoe oud ze ongeveer zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar... Deze gegevens hebben ze zelf openbaar gemaakt door ongevraagd 143(!!!) van die zeik pamfletten door de brievenbus te duwen. Dan roep je zoiets toch wel een beetje over je af.
Boeit niet, dat zijn nog steeds brieven, geen aanplakbiljetten of posts op een forum.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar... Deze gegevens hebben ze zelf openbaar gemaakt door 143(!!!) brieven bij mensen rond te brengen. Dan roep je zoiets toch wel een beetje over je af.
De hoogste roos is 10 meter hoog. Wel in een boom geklommen, maar toch.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
In mijn tuin halen de struiken helaas niet de toffe hoogtes die ze bij jou halen.
Maar verder scheelt het niet zo bar veel, eigenlijk.
klikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Boeit niet, dat zijn nog steeds brieven, geen aanplakbiljetten of posts op een forum.
Klopt. Maar dat wil nog niet zeggen dat je dat hier hoeft te gaan posten. En dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
klik
Dit is anders gewoon openbare informatie hoor...
Ik dacht altijd dat jij een student was die in een of ander typisch bedompt, muf studentenflatje woonde trouwens.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:26 schreef Bioslock het volgende:
[..]
De hoogste roos is 10 meter hoog. Wel in een boom geklommen, maar toch.
Ik denk dat ik gewoon jaloers ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een student was die in een of ander typisch bedompt, muf studentenflatje woonde trouwens.![]()
Dat is ook zo. Maar ik woon ook nog ergens anders.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een student was die in een of ander typisch bedompt, muf studentenflatje woonde trouwens.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |