Iemand nog LSDquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik moet trouwens wel even zeggen dat ik dit een zeer puik hippie-boomknuffeltopic vind.
Hè jammerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef Bioslock het volgende:
Oh. Niet dus.
"Bij vragen ben ik bereikbaar in die hangmat, direct naast de betreffende brandgang.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef jogy het volgende:
Hang een heggeschaar aan een ketting met een brief aan de poort van de brandgang met de melding "beste anonieme berichtgever van ongenoegen; doe het zelf maar, ik ben bier aan het drinken, laat me met rust."
PS: 14.gif.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:18 schreef Bioslock het volgende:
[..]
"Bij vragen ben ik bereikbaar in die hangmat, direct naast de betreffende brandgang.
Ik wens overigens niet gestoord te worden."
Je zou de rest van de tuin moeten zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik moet trouwens wel even zeggen dat ik dit een zeer puik hippie-boomknuffeltopic vind.
Te laat die zijn al minsten 3 keer gezegdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zullen we de adresgegevens e.d. wel gewoon achterwege laten?
In mijn tuin halen de struiken helaas niet de toffe hoogtes die ze bij jou halenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Je zou de rest van de tuin moeten zien.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is dat die Gerard Lof van de stedelijke Raad van Kerken? Ja, dat is een zeikerd.
Ja ja, rustig maar... Deze gegevens hebben ze zelf openbaar gemaakt door ongevraagd 143(!!!) van die zeik pamfletten door de brievenbus te duwen. Dan roep je zoiets toch wel een beetje over je af.quote:
Er is maar 1 Gerard Lof in heel Groningen dus die kans lijkt me vrij grootquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is dat die Gerard Lof van de stedelijke Raad van Kerken? Ja, dat is een zeikerd.
Ik vraag me nu toch wel af hoe ze eruit zien en hoe oud ze ongeveer zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar... Deze gegevens hebben ze zelf openbaar gemaakt door ongevraagd 143(!!!) van die zeik pamfletten door de brievenbus te duwen. Dan roep je zoiets toch wel een beetje over je af.
Boeit niet, dat zijn nog steeds brieven, geen aanplakbiljetten of posts op een forum.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar... Deze gegevens hebben ze zelf openbaar gemaakt door 143(!!!) brieven bij mensen rond te brengen. Dan roep je zoiets toch wel een beetje over je af.
De hoogste roos is 10 meter hoog. Wel in een boom geklommen, maar toch.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
In mijn tuin halen de struiken helaas niet de toffe hoogtes die ze bij jou halen.
Maar verder scheelt het niet zo bar veel, eigenlijk.
klikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Boeit niet, dat zijn nog steeds brieven, geen aanplakbiljetten of posts op een forum.
Klopt. Maar dat wil nog niet zeggen dat je dat hier hoeft te gaan posten. En dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
klik
Dit is anders gewoon openbare informatie hoor...
Ik dacht altijd dat jij een student was die in een of ander typisch bedompt, muf studentenflatje woonde trouwens.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:26 schreef Bioslock het volgende:
[..]
De hoogste roos is 10 meter hoog. Wel in een boom geklommen, maar toch.
Ik denk dat ik gewoon jaloers ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een student was die in een of ander typisch bedompt, muf studentenflatje woonde trouwens.![]()
Dat is ook zo. Maar ik woon ook nog ergens anders.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een student was die in een of ander typisch bedompt, muf studentenflatje woonde trouwens.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |