Ah, er zit in ieder geval al een sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef julekes het volgende:
[..]
Die buurt waar ze ook geschilderde dakpannen als naamplaatje gebruikt worden.
Ik zal je ff helpen, maak jij de foto doe ik ff dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:44 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hm. Het is al donker. Even kijken of het nog lukt.
Geen Adam en Eva, nakend in de achtertuinquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Een klein stukje van de tuin.
Die barbecues met de plaatstelijke piraatzender op de achtergrond? Ai, wat jammer nou.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef XiChico het volgende:
Bweheh .. nu mag je niet meer meedoen aan het buurtfeest![]()
Misschien handig om een pic te nemen vanuit de brandgangquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Een klein stukje van de tuin.
Het is 11 uur. Het is te donker.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Misschien handig om een pic te nemen vanuit de brandgang.
Nee, die barbecue waarbij de oudste buurtgenoot z'n collectie singeltjes van de Jantjes, Manke Nelis en Johnny Jordaan gaat draaien.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Die barbecues met de plaatstelijke piraatzender op de achtergrond? Ai, wat jammer nou.
LOL je kunt helemaal niet zien wat hun bedoelenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:00 schreef BB-King het volgende:
Ik vind wel dat ze gelijk hebben.
Fok! steunt jequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Bioslock het volgende:
Ik laat het lekker allemaal staan.
Waarin hebben ze gelijk? Lul toch niet, je kunt niet eens de brandgang zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:00 schreef BB-King het volgende:
Ik vind wel dat ze gelijk hebben.
Cool zeker je ligt volgens mij altijd in de schaduwquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef yvonne het volgende:
Coole tuin!
Ik heb 120 soorten rozen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef yvonne het volgende:
Coole tuin!
Laatst toen er brand was, heb ik die brandgang genomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:02 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Waarin hebben ze gelijk? Lul toch niet, je kunt niet eens de brandgang zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |