Jij staat op de derde plaats, maar wat de vrouwelijke singles betreft eenzaam aan de top.quote:
Ach, je staat al hoog in de postings-stats van vandaag.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef Twisted_fok het volgende:
nu bidden dat mn computert ook blijft werken de rest van de avond
Even nog wat inhalen dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
en dat terwijl ik de hele middag in de tuin heb gezeten en m'n computert het nu pas weer een beetje lijkt te doen
Bavaria is hier bij de super in de aanbieding!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef dawg het volgende:
Hebben jullie het forum trouwens erg gemist?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef dawg het volgende:
Ja want mijn scriptie is af, en dat wilde ik delen met mensen, maar dat kon niet want het forum was kapotquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef dawg het volgende:
alsnog: goed gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja want mijn scriptie is af, en dat wilde ik delen met mensen, maar dat kon niet want het forum was kapot
Diepzinnig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
Is het niet zo dat je scriptie af is omdat het forum stuk was?![]()
De rest van de week niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef Twisted_fok het volgende:
nu bidden dat mn computert ook blijft werken de rest van de avond
Ik heb je gemist man, ik zat hier echt met tranen in mijn ogen toen ik zag dat fok! het deed. De gevoelens overmeesterden mij nog meer bij het aangezicht van jouw username hier weer terug op het oude nest. Verlaat me nooit! Beloof je het?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef dawg het volgende:
Het feit dat jullie hier weer massaal reageren vertelt mij andere dingen.
Op je knieën!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb je gemist man, ik zat hier echt met tranen in mijn ogen toen ik zag dat fok! het deed. De gevoelens overmeesterden mij nog meer bij het aangezicht van jouw username hier weer terug op het oude nest. Verlaat me nooit! Beloof je het?![]()
die zei waarschijnlijk niks, maar ondernam gelijk actiequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sorry maar je mist de flair van een Van Persie, dat is me wel duidelijk.![]()
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sorry maar je mist de flair van een Van Persie, dat is me wel duidelijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |