Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef dawg het volgende:
Hebben jullie het forum trouwens erg gemist?
Ja want mijn scriptie is af, en dat wilde ik delen met mensen, maar dat kon niet want het forum was kapotquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef dawg het volgende:
Hebben jullie het forum trouwens erg gemist?
alsnog: goed gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja want mijn scriptie is af, en dat wilde ik delen met mensen, maar dat kon niet want het forum was kapot
Diepzinnig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
Is het niet zo dat je scriptie af is omdat het forum stuk was?![]()
De rest van de week niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef Twisted_fok het volgende:
nu bidden dat mn computert ook blijft werken de rest van de avond
Ik heb je gemist man, ik zat hier echt met tranen in mijn ogen toen ik zag dat fok! het deed. De gevoelens overmeesterden mij nog meer bij het aangezicht van jouw username hier weer terug op het oude nest. Verlaat me nooit! Beloof je het?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef dawg het volgende:
Het feit dat jullie hier weer massaal reageren vertelt mij andere dingen.
Op je knieën!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb je gemist man, ik zat hier echt met tranen in mijn ogen toen ik zag dat fok! het deed. De gevoelens overmeesterden mij nog meer bij het aangezicht van jouw username hier weer terug op het oude nest. Verlaat me nooit! Beloof je het?![]()
die zei waarschijnlijk niks, maar ondernam gelijk actiequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sorry maar je mist de flair van een Van Persie, dat is me wel duidelijk.![]()
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sorry maar je mist de flair van een Van Persie, dat is me wel duidelijk.![]()
Mijn msn stond anders aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja want mijn scriptie is af, en dat wilde ik delen met mensen, maar dat kon niet want het forum was kapot
Zulk soort mensen haat ik, vreselijk irritant is dat.quote:
hoe is dat irritant danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zulk soort mensen haat ik, vreselijk irritant is dat.
Omdat je dan nooit ziet of iemand echt online is. Bovendien snap ik niet waarom sommige mensen praktisch 24 uur per dag hun computer aan laten staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
hoe is dat irritant dan
irritant zijn die meldingen die je krijgt als iemand on-line komt
te lui om hem uit te zettenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat je dan nooit ziet of iemand echt online is. Bovendien snap ik niet waarom sommige mensen praktisch 24 uur per dag hun computer aan laten staan.
Sommige mensen zijn te lui om het ding uit te zetten en te moeten wachten tot het ding zich afsluit...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat je dan nooit ziet of iemand echt online is. Bovendien snap ik niet waarom sommige mensen praktisch 24 uur per dag hun computer aan laten staan.
Ach, gewoon. Makkelijk enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
De pc moet uit voor 12en? Woon je in een klooster?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:18 schreef PPWB84 het volgende:
De pc moet hier uit voor 12en...dus het wordt niet zo vroeg als gisterenen ik moet werken morgenochtend!
Hij moet dus werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
De pc moet uit voor 12en? Woon je in een klooster?![]()
Beterschap.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef PieterCK het volgende:
zit met een schaafwond van zo'n 10 cm op mijn heup
Nee, ik woon nog thuisquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De pc moet uit voor 12en? Woon je in een klooster?![]()
Ik was er wel even vanmiddag, maar ik zag twisted_fok niet en jou ook niet geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Weinig. Er was geen Maarsseveense Plassen meet..
Ja, maar je bent inmiddels op een leeftijd dat je ouders je de wet niet meer kunnen voorschrijven.quote:
Het schijnt dat ze wakker worden van me als ik naar mn nest ga en gister werd t weer aardig laat en vandaag waren ze t zat. Ze vinden t ook niet zo prettig dat ik zolang achter die pc zit enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent inmiddels op een leeftijd dat je ouders je de wet niet meer kunnen voorschrijven.![]()
Ja, ik heb het mailtje met de mededeling hoe laat en waar we zouden afspreken gemist.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef PPWB84 het volgende:
Ik was er wel even vanmiddag, maar ik zag twisted_fok niet en jou ook niet geloof ik.
Bijdehand zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis. Mijn ouders wonen ergens anders, maar dat is echt niet mijn thuis.
Jij ging slapen!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis. Mijn ouders wonen ergens anders, maar dat is echt niet mijn thuis.
En afsluiten enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet, ik ging alleen ff buiten zitten
Pong was dan ook al oud.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
blije aap
Oh trouwens, Pong is dood
Pong hield van iedereen, en iedereen hield van Pongquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pong was dan ook al oud.
Ik zal hem missen. We hebben mooie tijden meegemaakt samen, Pong en ik.
Hij's zo van net even iets blijer dan die andere ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je trouwens de subtiele verandering aan die smiley van net gezien?
Hij heeft de ogen van 'quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij's zo van net even iets blijer dan die andere ofzo
Ga eens even snel je mond spoelen met zeep!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef Viperdesign het volgende:
Pong is stom.
Wellus, valt alleen niet zo goed op.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
maar dan zonder dat gejank d'rbij![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pong hield van iedereen, en iedereen hield van Pong![]()
Lush?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ga eens even snel je mond spoelen met zeep!![]()
Ik wil even kijken of het een jochie of een meissie is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar m'n palmboom knuffelen![]()
je was te vroegquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef melismay het volgende:
Wiehoe!!! WM is jarig!!!
Ik heb al voor m gezongen, nu jullie nog
als het een meisje blijkt te zijn loop je er met een grote boog om heen natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wil even kijken of het een jochie of een meissie is.
Ja, meisjes zijn eng.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als het een meisje blijkt te zijn loop je er met een grote boog om heen natuurlijk
Het ging om het idee ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |