Ja, ik heb het mailtje met de mededeling hoe laat en waar we zouden afspreken gemist.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef PPWB84 het volgende:
Ik was er wel even vanmiddag, maar ik zag twisted_fok niet en jou ook niet geloof ik.
Bijdehand zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis. Mijn ouders wonen ergens anders, maar dat is echt niet mijn thuis.
Jij ging slapen!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis. Mijn ouders wonen ergens anders, maar dat is echt niet mijn thuis.
En afsluiten enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet, ik ging alleen ff buiten zitten
Pong was dan ook al oud.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
blije aap
Oh trouwens, Pong is dood
Pong hield van iedereen, en iedereen hield van Pongquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pong was dan ook al oud.
Ik zal hem missen. We hebben mooie tijden meegemaakt samen, Pong en ik.
Hij's zo van net even iets blijer dan die andere ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je trouwens de subtiele verandering aan die smiley van net gezien?
Hij heeft de ogen van 'quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij's zo van net even iets blijer dan die andere ofzo
Ga eens even snel je mond spoelen met zeep!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef Viperdesign het volgende:
Pong is stom.
Wellus, valt alleen niet zo goed op.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
maar dan zonder dat gejank d'rbij![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pong hield van iedereen, en iedereen hield van Pong![]()
Lush?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ga eens even snel je mond spoelen met zeep!![]()
Ik wil even kijken of het een jochie of een meissie is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar m'n palmboom knuffelen![]()
je was te vroegquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef melismay het volgende:
Wiehoe!!! WM is jarig!!!
Ik heb al voor m gezongen, nu jullie nog
als het een meisje blijkt te zijn loop je er met een grote boog om heen natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wil even kijken of het een jochie of een meissie is.
Ja, meisjes zijn eng.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als het een meisje blijkt te zijn loop je er met een grote boog om heen natuurlijk
Het ging om het idee ja!quote:
hoe laat moet je?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef Ynske het volgende:
zo nog ff een glas rose achteroverslaan om ervoor te zorgen dat ik niet te nerveus ben voor morgen
van 10 tot 11quote:
quote:
Spannend!! Ik ga voor je duimen!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:06 schreef Ynske het volgende:
Lang zal WM leven...
lang zal WM leven in de gloria
in de gloria, in de gloria
HIEPERDEPIEP HOERA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |