Helaas kan niet iedereen dat.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef JoeyT het volgende:
Ik zou t geen probleem vinden maar ik kan dan ook wel tegen een stootje
Ben blij dat we het er iig over eens zijn dat dat een jammere karakter eigenschap isquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:12 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Helaas kan niet iedereen dat.. Jammer, maar toch.
Ben jij een Kloon van dat kleine Konijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Niemand heeft behoefte aan negativiteit, zo moeilijk is het toch niet om dat te begrijpen?
"kleine Konijn" ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
Ben jij een Kloon van dat kleine Konijn?![]()
Geweldig is het niet... Mensen in het echt op de kast krijgen is makkelijk... Maar dit is nog veel leuker... Ik snap ook niet dat ze er keer op keer intrappenquote:
Mogguhquote:
Doe maar niet alsooffffffffff... JoeyT praat nu als Kamphuijs speciaal om godlike alvast in de stemming te brengenquote:
dag meissie...quote:
Vast een studentquote:
is niet waar!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vuile sadist!
Een bij leeft gemiddeld maar 5 dagen![]()
Je weet dondersgoed dat ze niet lang leven![]()
Is nog niet langquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
is niet waar!!!
Van wilde bijen is de levensduur van ei tot insect meestal een jaar.
Hommels zijn ook wilde bijen
De (overigens niet inheemse) honingbij hebben een levenscyclus van zes weken!
bron
Hey spreek voor je zelf, je hebt het wel over mijnleven!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
Tranceptor en ik zijn dus de meest kansloze users hier, want FOK is amper online of we zitten alweer in dit topic.![]()
en ik dan!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
Tranceptor en ik zijn dus de meest kansloze users hier, want FOK is amper online of we zitten alweer in dit topic.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |