Nomination?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
Je hebt toch ook al zo iets? Kan even niet op de naam komen..
Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef SP het volgende:
leuk voor als je 10 bent inderdaad.
Het is alleen maar een kinderlijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:47 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijn
ja, ik heb een echte, natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef elvy het volgende:
Iemand enig idee hoe de kwaliteit van die 'neppers' is? Is het prijsverschil nou echt zo groot alleen vanwege 'de naam' of betaal je ook voor kwaliteitsverschil?
ik zie op veel sites van neppers staan dat ze ook op de 'echte' pandora passen, maar hoe ziet het eruit als je 'echt' en 'nep' mengt, zie je dan verschil?
weer 3 erbij, [ jarig ] met een tulpje , beestjes en goud vind ik niet mooi. , zo simpel mogelijk,quote:Op maandag 28 november 2005 07:06 schreef elvy het volgende:
Thanxs voor je reactie. Inmiddels ben ook ik jarig geweest, en schandelijk verwend.![]()
Ik dacht de komende jaren een mooie oplossing te hebben voor het probleem 'wat-vraag-ik-voor-sint-kerst-verjaardag' maar hij zit al vol!!!![]()
Ik heb bijna allemaal 'echte' pandora's gekregen, maar ook één van de Bijenkorf huiscollectie, en één van Tedora. Die zijn beide ook geheel van zilver (en nauwelijks goedkoper). Die van de Bijenkorf is wel wat grover en groter, maar het was een bedel die Pandora niet heeft, en die juist wel héél erg bij mij past. Die van Tedora is eigenlijk verglijkbaar met die van Pandora alleen dan zonder schroefdraad. heb ik geluk mee gehad, want Tedora heeft er ook die duidelijk minder mooi zijn.
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dus voor 1 bedelarmbandje betaal je 25 euro?
En die kun je uitbreiden ofzo?
hier bij de juwelier zijn ze vanaf 14.95, de echte.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.
wat lief! daar heeft ze meer aan , als een mixer of een weegschaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:10 schreef TC03 het volgende:
Mijn moeder heeft het ook. Had vier van die kleine dingetjes voor haar verjaardag gekocht, niet normaal duur!
tuurlijk, ik ook, een bedeltje per kind.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:32 schreef TC03 het volgende:
Bedankt.![]()
Maar ze had er zelf om gevraagd hoor.
die monitor, jah, staat wel leuk in huis,quote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Geldverspilling dus...
Kun jij voortaan even normaal reageren?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
die monitor, jah, staat wel leuk in huis,![]()
een mooie arrmband staat ook leuk. mooie kleren, lekker eten? wat is er mis mee?
ja mammie, sla me niet, welke bedoel je?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kun jij voortaan even normaal reageren?
Ik heb het niet over deze post
Slotquote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ja mammie, sla me niet, welke bedoel je?
eerst had ik die armband dag en nacht om, maar nu niet meer, 's nachts doe ik m inderdaad af,quote:Op donderdag 1 december 2005 22:10 schreef desaparacido het volgende:
Zelf hou ik niet van grote, zware sieraden, maar Pandora is de uitzondering op de regel. Ik ben er helemaal verliefd op. Alleen is-ie inmiddels bijna vol en is die armband iets te zwaar geworden om echt lekker te zitten.
De neppers die ik heb gezien, zijn niet verbijsterend veel goedkoper, bedeltjes die normaal ¤14 kosten zijn dan ¤10quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:12 schreef moussy het volgende:
er zijn (uiteraard) ook al neppers, dus goedkoper
met een gewone sluiting ¤24,50 maar met een speciale sluiting ¤39,=quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.
Tedora is t goedkopere naamaakwerk, namaak idee....quote:Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef the shining het volgende:
Ik heb van mn schoonouders voor sinterklaas een Tedora armband gehad met 3 bedels en 1 stopper, maar ik zie op de plaatjes niet echt wat nu het verschil is tussen Pandora en Tendora! Ik las iets over een schroefdraad?
Kan je de bedels van Pandora wel afwisselen met die van Tendora?
ik hoorde dat de neppers geen echt zilver zijn en je echte zilveren bedels gauw aantasten(zwart maken)quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef elvy het volgende:
Iemand enig idee hoe de kwaliteit van die 'neppers' is? Is het prijsverschil nou echt zo groot alleen vanwege 'de naam' of betaal je ook voor kwaliteitsverschil?
ik zie op veel sites van neppers staan dat ze ook op de 'echte' pandora passen, maar hoe ziet het eruit als je 'echt' en 'nep' mengt, zie je dan verschil?
Hmm.. ik zat op de websites te kijken en die prijzen liggen niet ver uit elkaar en de bedels zijn ook van echt zilver.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:42 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Tedora is t goedkopere naamaakwerk, namaak idee....
maar wel mooi, of t past bij elkaar weet ik niet. " hun " zeggen van wel, Pandora zegt van niet.
ik denk van wel, ik ga t zeker proberen.
je hebt ook nog goedkopere bedeltjes die je armband vernielen, andere schroefdraad, die koop ik niet.
Uiteindelijk nooit gedaan. Waarom niet? Omdat ik de gouden uitvoering wilde hebben en dan kostte de 'basis' al vele honderden euro's.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef DuchessX het volgende:
Kon nog geen topic hierover vinden met de search
Een vriendin wees me op hetvolgende:
http://www.jpc.nl/company/pandora/
En ik ben er helemaal weg van, hartstikke leuk zeg!
Pandora, de nieuwste hype in sieradenland nu ook in Nederland. Meer dan 100 verschillende ornamenten (Pandora’s) kunnen worden gespaard in combinaties aan armbanden en colliers. In zilver en goud of combinaties daarvan. Ook met edelstenen. Iedereen kan een eigen unieke verzameling opbouwen en daarmee groeit steeds je eigen uitstraling en de waarde van het unieke sieraad. Een leuke vouwfolder laat zien waaruit je allemaal kunt kiezen. Voor jezelf of juist voor die ander….
Prijzen van een armband in zilver vanaf ¤ 24,50.
Ik ga zeker sparen
Enne, ik ben ook nog eens bijna jarig, komt dat even mooi uit
ik spaar al een aantal jaren voor zilver, mijn gouden sierraden liggen allang opgeborgen, trouwring ook, ik ga niet meer voor goud .quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Uiteindelijk nooit gedaan. Waarom niet? Omdat ik de gouden uitvoering wilde hebben en dan kostte de 'basis' al vele honderden euro's.En ik ga niet met 700 euro aan mijn arm lopen
![]()
Veel te bang dat ik het verlies
Laat ik dan maar niet gaan tellen wat mijn twee armbanden gekost hebben. ¤ 700,- haal ik dan echt niet. Ik draag hem gewoon als ik er stil bij moet staan dat het vele geld is had ik er niet aan moeten beginnen. In het begin had ik de veiligheidskettinkjes nog niet, maar nu ze bijna alle twee vol zijn heb ik ze wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Uiteindelijk nooit gedaan. Waarom niet? Omdat ik de gouden uitvoering wilde hebben en dan kostte de 'basis' al vele honderden euro's.En ik ga niet met 700 euro aan mijn arm lopen
![]()
Veel te bang dat ik het verlies
Prachtige ringen, Sabrina. Heel classyquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik haal mijn bedels ook bij een juwelier die een aantal acties per jaar heeft lopen. Die heeft alleen drie halen, twee betalen. Op zich vindt ik dat een gunstigere actie. Ik krijg daar zelf korting op de veiligheidskettinkjes.
Trouwens heb ik voor kerst onderstaande ringen gekregen. Ik draag ze als set, twee geribbelde met daar tussen de gladde met steen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kocht mijn sieraden altijd bij mij in de stad, maar die doet niet aan acties.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef Pearly het volgende:
IEIEIEieieiekkkk Sabrina wat zijn ze gaaaf!!!
Ik loop alleen warmer voor de bovenste dan voor de onderse!
3 halen en 2 betalen is wel aantrekkelijker idd. Waar koop je ze dan?
Overigens.. die actie 4 halen 3 betalen loopt 'altijd' bij Anny van Buul
Dank je wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Prachtige ringen, Sabrina. Heel classy
Het klopt dat Trollbeads eerder was.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef muissie het volgende:
Die je dan overigens niet moet gaan schoonmaken mete en zilverbadje want dan gaan ook de donker gedeeltes die soms op kralen zitten eraf.
Ik ben onlangs op een party van bedels geweest (www.bedels.nl)
daar zeiden ze dat alle bedels op elke armband passen behalve de Trollbeads (dat schijnt de eerste te zijn die r mee is begonnen terwijl iedereen denkt dat pandora de originele is)
ik heb bv. een Chamille armband (19 euro met karbijn(?)slot) en de pas 2 stoppers van weer een ander merk (weet niet meer wat) De rest komt nog wel.
Ik heb ook collega,s met al meerdere armbanden om. Ik vind het wel leuk staan.
Voor kinderen vind ik zeker de bedels met het goud erop wel een beetje te duur.
de hele gouden armband is ook vreselijk duur en eigenlijk zonde want als je armband vol bedels zit zie je de armband zelf bijna niet meer. Maar al met al kan de prijs van een armband of ketting ongemerkt flink oplopen.
Thanks, heb al besteld, check mijn bovenstaande post!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef claudia007 het volgende:
sorry dat klopt deze stond er nog niet op http://www.juwelierrobjansen.nl/ en er is er nog 1 maar die moet ik dan even voor je zoekenalleen weet je wat het wel is als je de bedels in je handen heb zijn ze vaak mooie of juist niet. Je heb de verkoopadressen wel gevonden? zitten er best veel in en rond Amsterdam. Het verschil met Pandora vind ik dat ik hem half leeg niet mooi vind en met Trollbeads plus stoppers vind ik het minder erg. Maar idd duur zijn ze wel
![]()
Ja daar was ik ook achter, ik had namelijk wel een berichtje op het pandora web-log achtergelaten, maar niet mijn mailadres vermeld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef moussy het volgende:
Volgens mij weet ik nu ook waar de pandora-spam vandaan komt
Dit hier is voor mij het enige geweest en nu dit topic weer loopt krijg ik pandora weblog shit spamquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook achter, ik had namelijk wel een berichtje op het pandora web-log achtergelaten, maar niet mijn mailadres vermeld.
dat weet de verzendster zelf al héél goed!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:11 schreef claudia007 het volgende:
Pandora shit spam? wat bedoel je daar mee
via de mail was het.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef claudia007 het volgende:
aha ook goed ik had haar weblog ook hier neer gezet omdat het over pandora gaat.
Maar dat was dan blijkbaar niet goed.
ik heb wel een foto.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:13 schreef Sloper het volgende:
Heb je misschien een pic van die van jou Sabrina? Ben wel benieuwd hoe ze er uit zien als ze een beetje gevorderd zijn zegmaarOp die sites vind ik ze nogal onduidelijk
?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef moussy het volgende:
Ik heb er 1 van biba en daar passen die van pandora niet op, omdat die gaatjes kleiner zijn.
Uh !!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook achter, ik had namelijk wel een berichtje op het pandora web-log achtergelaten, maar niet mijn mailadres vermeld.
Ik heb wel een foto van mijn armbanden, zie hieronder:quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:13 schreef Sloper het volgende:
Heb je misschien een pic van die van jou Sabrina? Ben wel benieuwd hoe ze er uit zien als ze een beetje gevorderd zijn zegmaarOp die sites vind ik ze nogal onduidelijk
Ik heb bijna geen zilveren, omdat ik mijn Pandora heb aangeschaft toen ik alleen nog maar goud droeg. Ik draag nog steeds goud hoor, maar wissel het nu soms af met zilver. Dus ben ik voornamelijk voor de gouden en zilver met gouden gegaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:03 schreef Pearly het volgende:
MOoooooooooooiiii Die zijn echt gaaf!! Sabrina. Ik ben er jaloers op dat je er al 2 hebt jho.
Die veiligheidschakels vallen trouwens wel mee als ik die foto's zo zie. Ik denk dat ik die ook ga kopen/ vragen/ krijgen
Jij hebt wel veel dure eraan hangen moet ik zeggen. Als ik ze zelf ga halen via waardebonnen van anderen, dan koop ik liever nog steeds alleen de gewone van ¤ 14.- Ik vind dat goud en die stenen erin wel erg duur om zelf aan te schaffen.
Ik zie ook dat je er een hebt met een gewoon slotje. Ik denk dat ik dan liever op "ZEKER" ga en een echte pandora sluiten zou kopen, ten aller tijde.
Maar schitterende dingetjes hoor ... echt leuke variatie erin gebracht ook !!!
Mooi zegquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van mijn armbanden, zie hieronder:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat het je een beetje een idee geeft.
ja klopt dat is een beveiligings kettingquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Sloper het volgende:
Die 2 bedels met dat kettinkje ertussen, is dat een sorrt beveiliging?
Je kan er ook voor kiezen om geen ketting te doen, mijnes zijn nog nooit open gegaan, maar ik wil ze toch niet verliezen, want dan verlies je voor kapitalen daarom maar een kettinkje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:
zeker niet mooi, ergens past t er niet bij, dure bedels, en een kettinkje? om je armband niet te verliezen, ze hebben betere / mooiere slotjes.
wat een verslaving, bij iedere nieuwe bedel , hup, heel die arband leeg, en opnieuw ingedeeld.
wel leuk speelgoed.
Van diegene heb ik die van mij gekregen, met 3 hele mooie "kralen"quote:
schiet us op jijquote:k zal morgen mijnes op de foto zetten.![]()
Als je nog bijna geen bedels hebt, zou ik ook nog geen veiligheidskettinkje kopen. Ik heb de kettinkjes pas gekocht toen mijn armanden zo waren zoals ze nu zijn, heb ze dus pas een maandje of zo.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:17 schreef Pearly het volgende:
Jaa... Sabrina okay!! .... Ik heb 2 waardebonnen met een totaal van 40.- en ik moet nog zoveel bedels om de armband wat voller te laten lijken. VAndaar dat ik nog maar even voor de bedels van 14 euro ga.
Als ie nou bijna vol zat dan had ik dat wel gedaan. Nu kan ik profiteren van die actie van 4 halen 3 betalen! Dat spreekt me nu even meer aan. Er mag dan 1 duurdere bij zitten zodat ik zelf nog een paar uur bij hoef te leggen maar dan kies ik nu even voor eentje met gems (stenen) erin.
Helemaal mee eens. Ik heb zojuist een trollbeadsarmband + bedel aangeschaft. Ik ga dus voor stoerquote:Op maandag 9 januari 2006 12:11 schreef Pearly het volgende:
Hou je van alles en nog wat, dan zou ik voor Pandora kiezen.
Hou je van iets stoerder dan een beetje stoer en verder niets, dan is Trollbeads meer voor je weggelegd. ( dit is mijn mening ... Je hoeft het hier niet mee eens te zijn)
Als je een zilveren armband neemt met zilveren bedeltjes zonder steentjes en zonder goud, ben je toch al zo\'n 400 euro kwijt.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Oh, die is leuk Sabrina!
Maar ik vind ze gewoon best erg duur. Wat kost een volle armband nou?
Ik heb geen enkele hele gouden erbij.. moet ik eens over nadenken.. deze is wel erg mooi hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
Op het aantal gouden bedels weer wat uit te breiden heb ik vanmiddag deze gekocht:
Nou ik anders..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef Susie het volgende:
NOG 1 WEEK!!!! En ik weet nu zeker dat ik een armband krijg!! JOEPIEEEE!! Ben ook reuze benieuwd wat ze hebben uitgezocht voor me....
Das mooiquote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef MaLo het volgende:
Ik heb voor mijn afstuderen een Pandoraketting gekregen.
Daar hangt nu 1 bedel met steentjes en 2 stoppers aan.
Ook aan mijn armband heb ik een nieuwe bedel gekregen voor mijn afstuderen
En van mijn afstudeerbedrijf heb ik nog een bon gekregen van een juwelierszaak om nóg een bedel uit te zoeken
Ik ken iemand die heeft haar hele ketting vol. Ik zou dit niet gauw doen, ik ga denk ik tot de stoppers.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
Hallo, ik kan jullie melden dat ik uitermate tevreden was met mn verjaardag. Heb er weer 4 nieuwe bedels bij, waaronder een telefoontje..( die is met een achterliggende gedachte gekocht.. ik en mn foon..dat is al zowat
)
Bovendien een prachtige bedel met een hangend gouden hartje, een stopper met een wit steentje en een bedeltje met het chinese teken van "geluk"
@ Sabrina.. ik zou ook wel ooit eens een ketting erbij willen, dat past dan zo mooi, maar ik vraag me altijd af hoeveel bedels ik daar wel niet aan moet doen?
Ik heb met dat eens bekeken en dacht dat een stuk of 8 misschien wel voldoende zouden zijn? anders wordt het misschien te "zwaar"?
Lijkt me iid een beter plan..quote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft haar hele ketting vol. Ik zou dit niet gauw doen, ik ga denk ik tot de stoppers.
Misschien dat nu wel iemand het weet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:36 schreef Debsterr het volgende:
Even een vraagje, al gaat het niet over Pandora zelf..
Past Chamilia ook op Tedora? Want van Chamilia hebben ze hele gave hangertjes met je geboortesteen, die zijn erg mooi. Maar ik heb dus Tedora.
Haha, dat is waarquote:Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pearly het volgende:
nee.. anders stond 't er misschien allang!
edit: het zegt mij trouwens ook niks!
Al zullen deze bedels hier nog niet te koop zijn. Deze komen veel later.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef elvy het volgende:
Hebben jullie de nieuwe bedels voor lente 2006 al gezien???
Ik kan niet wachten!!!!! Eindelijk hebben ze ook een nijlpaard!!!!
Kleine selectie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
niet allemaal, de laatste bedel is wel mooi, de rest is ronduit lelijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Zijn jullie massaal gehersenspoeld? Damn!
Nee ..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Zijn jullie massaal gehersenspoeld? Damn!
rustig aan, ieder zijn hobby,quote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nee ..
AnarchisT
Hoezo??
Jij hebt geen hobby's waar je lijp van bent ofzo!![]()
Echt pandora?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:20 schreef Sannelie het volgende:
Kijk eens op ebay! Ik heb daar een armbandje + een hoop bedeltjes gekocht voor nog geen 20 euro! Toppie!
Ahhhhhh, die schoen! Die's veeeeetttt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef elvy het volgende:
Hebben jullie de nieuwe bedels voor lente 2006 al gezien???
Ik kan niet wachten!!!!! Eindelijk hebben ze ook een nijlpaard!!!!
Kleine selectie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nou ik ben geen snob, die Pandora's zijn mij veel te duur. Ik heb voor mijn vriendin de Larenza zilveren bedels gevonden en die zijn echt prachtig afgewerkt. Ook handgemaakt allemaal, maar dan al vanaf 9.50 euro.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef Oblivion het volgende:
Nah, is niet echt en ja, ik ben een snob...![]()
Ziet er erg leuk uit, bedankt voor de link!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef rkcoa het volgende:
[..]
Nou ik ben geen snob, die Pandora's zijn mij veel te duur. Ik heb voor mijn vriendin de Larenza zilveren bedels gevonden en die zijn echt prachtig afgewerkt. Ook handgemaakt allemaal, maar dan al vanaf 9.50 euro.
Ik heb de website Polmode http://www.polsmode.nl voor haar gevonden. Erg betrouwbare webshop en ze leveren ook nog eens snel.
cool ik maak ook uitzondering!!! die bedel wil ik ook!!quote:Op maandag 11 december 2006 13:34 schreef elvy het volgende:
Crosspost:
Afgelopen weekend zag ik deze bedel bij 'onze' juwelier: www.bedeltegengeweld.nl
Normaal wil ik alleen 'echte' maar voor zo'n goed doel ga ik een uitzondering maken denk ik...
Ik had iets geschreven maar ik geloof dat het onzin wasquote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef G-SaS het volgende:
Iemand enig idee waar ik de pink ribbon bedel nog kan bestellen? volgens mij heb ik nu welke website gehad en nergens staat ie er nog tussen!
Pandora heeft ook glas.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:01 schreef Lois het volgende:
Zo even een oud topic schoppen!
Ik heb sinds woensdag ook een pandora armband, en dankzij gulle gevers al een aantal bedels:
Van mijn dochters:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog wat bedels. Binnenkort wil ik graag deze kopen: [ afbeelding ] maar ik zoek ook nog wat kleurkralen. Trolls kunnen niet op Pandora heb ik begrepen, maar kunnen andere glaskralen dan wel? Of is het het beste om alleen originele kralen te kopen?
Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef Poppejans het volgende:
heb op internet ook al een adresje dat misschien wat goedkoper is.
ja klote is dat, er woont iemand in mijn dorp die de bedels met 20% of zo korting verkocht maar net als ik die armband eindelijk heb, kapt iedereen ermeequote:Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.
Stuur een klaagmail naar pandora.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja klote is dat, er woont iemand in mijn dorp die de bedels met 20% of zo korting verkocht maar net als ik die armband eindelijk heb, kapt iedereen ermee.
Via marktplaats iemand die er heel veel aanbied (nieuw) kan je een lijst opvragen, iemand uit Ede is dat.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.
we hebben het idd over dezelfde persoon, die heeft een eigen winkeltje op marktplaza en is er mee gestoptquote:Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Via marktplaats iemand die er heel veel aanbied (nieuw) kan je een lijst opvragen, iemand uit Ede is dat.
Wat ik er over lees van 1 of ander pandora-forum is het wel betrouwbaar.
Hij biedt voor 13 euro nog wat bedels aan die ik overal zie voor 19 euro.
Maar dat forum is al wel erg verouderd, misschien kan dat dus niet meer? Geen idee, heb die vent wel gemaild of hij nog verkoopt.
edit: Cherrylips dan hebben we het denk ik over dezelfde persoon, ik wist niet dat hij dat dus niet meer deed.. he das dan wel weer k..
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
we hebben het idd over dezelfde persoon, die heeft een eigen winkeltje op marktplaza en is er mee gestopt.
Die zal dan binnenkort geen pandora meer verkopen.quote:
Ze accepteren geen enkel kortingssysteem. Je verliest direkt je dealerschap.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:57 schreef Skaai het volgende:
Idd, dat soort grote kortingen wil de Nederlandse leverancier niet meer.
dit is ook even een mode, na een maand heb ik een leuke armband. { verjaardag } en dan houd het op.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze accepteren geen enkel kortingssysteem. Je verliest direkt je dealerschap.
Nu denken ze daardoor meer te verdienen, maar een beetje webshopper koopt het dan gewoon in Amerika ofzo. Dus het enige wat ze bereikt hebben is dat er minder handel in Nederland is.
Die onderste twee bedels zijn pretty :quote:Op zondag 23 maart 2008 15:03 schreef CherryLips het volgende:
even een kickje, want ik heb sinds ruim een weekje ook een pandora-armband:
Deze armband:
[ afbeelding ]
en deze bedels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
De bedels van Trollbeads hebben een kleinere opening dan de Pandora's, die passen niet over het schroefsysteempje van Pandora heen. Zileveren Trollbeads kan de juwelier wat ruimer maken heb ik me laten vertellen, maar met galskralen lukt dat niet. Jammer, want Trollbeads heeft erg mooie glaskralen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef MaLo het volgende:
Voor zover ik weet kunnen praktisch alle glaskralen op Pandora.
http://www.pandora.net/nl-NL/storesquote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef tha_dark het volgende:
Verkoopt iedere juwelier Pandora armbanden en bedels? Want ik ben op zoek naar een juwelier die het verkoopt in Maastricht.
je link werkt niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef DuchessX het volgende:
Kon nog geen topic hierover vinden met de search
Een vriendin wees me op hetvolgende:
http://www.jpc.nl/company/pandora/
En ik ben er helemaal weg van, hartstikke leuk zeg!
Pandora, de nieuwste hype in sieradenland nu ook in Nederland. Meer dan 100 verschillende ornamenten (Pandora’s) kunnen worden gespaard in combinaties aan armbanden en colliers. In zilver en goud of combinaties daarvan. Ook met edelstenen. Iedereen kan een eigen unieke verzameling opbouwen en daarmee groeit steeds je eigen uitstraling en de waarde van het unieke sieraad. Een leuke vouwfolder laat zien waaruit je allemaal kunt kiezen. Voor jezelf of juist voor die ander….
Prijzen van een armband in zilver vanaf ¤ 24,50.
Ik ga zeker sparen
Enne, ik ben ook nog eens bijna jarig, komt dat even mooi uit
Dat is ook een link uit 2005quote:
bronquote:Pandora opent winkel in Amsterdam
Van fashionistas tot toeristen: sieradenmerk Pandora wil voor iedereen bereikbaar zijn. De opening van een geheel nieuwe concept store aan de Leidsestraat in Amsterdam brengt het Deense merk dichter bij die doelstelling.
Door het gebruik van veel witte tinten in combinatie met een houten vloer straalt de winkelruimte veel rust uit. Een ideale omgeving om de vijf sieradenlijnen goed tot hun recht te laten komen. Dat Pandora veel meer is dan de alom bekende armbanden met bijbehorende bedels bewijst deze nieuwe winkel. Moments, Stories, Compose, LovePods en Liquid Silver zijn de vijf lijnen die achter het heldere glas prijken. Van stoere armbanden tot elegante kettingen: iedereen kan hier slagen. “We willen als merk graag bereikbaar zijn voor iedereen”, vertelt brandmanager Els Gorzeman. “Dat is ook de voornaamste reden dat we nu gevestigd zijn in Amsterdam. De toegankelijkheid van onze collectie zorgt ervoor dat we voor veel verschillende mensen interessant zijn. Wat vernieuwend is aan deze winkel is dat wij klanten, in tegenstelling tot veel verkooppunten, de volledige collectie kunnen bieden. Middels de concept stores willen wij dan ook iedereen beter bekend maken met de collecties van Pandora. Naast Amsterdam zijn er tevens concept stores te vinden in Den Haag en Tilburg. Openingen in Amstelveen, Den Haag en Rotterdam staan nog op de agenda.”
Armbanden, ringen, kettingen, broches en oorbellen van verschillende materialen in verschillende modellen laten zien dat er, behalve de bedelarmband, nog veel meer is waar Nederland kennis mee moet maken.
Het ontstaan van het inmiddels vermaarde Pandora gaat terug naar 1982. De Deense goudsmid Per Enevoldsen en zijn vrouw Winnie stonden aan de wieg van het sieradenmerk. Met meer dan 10.000 verkooppunten in zevenenveertig landen, waarvan meer dan 260 concept stores, heeft het bedrijf in dertig jaar tijd een ongekende groei doorgemaakt. De groei werd vanaf de jaren tachtig voortgezet en bereikte in 2000 een van zijn hoogtepunten. In dit jaar werd de bekende Pandora bedelarmband voor het eerst in Denemarken geïntroduceerd. Denemarken werd in 2003 gevolgd door de Verenigde Staten en in 2004 maakten Duitsland en Australië kennis met de armbanden en vele bedels. Zo groeide Pandora van een lokale Deense juwelier tot een marktleidend sieradenmerk met een collectie van meer dan 1800 verschillende modellen. Met de zeer uiteenlopende collecties en al die verschillende modellen bewijst Pandora inderdaad bereikbaar te zijn voor iedereen: van fashionistas tot toeristen.
Nu niet goedkoper meerquote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef heaven7 het volgende:
De Pandora glaskralen zijn zo ontzettend lelijkHet zilver is wel leuk hoor maar het glas is verschrikkelijk. Doe mij Trollbeads maar
Nog goedkoper ook.
is een spacer daar voor bedoeld?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef Susie het volgende:
Als het goed is, kan je die dan op dat tussenstukje klikken?
Voor op die kleine stukjes schroefdraad in het armbandje. Zodat de rest van de bedels niet verder kunnen.quote:
ik begrijp dus dat een spacer niet iets is om ervoor te zorgen dat je andere bedels op de plek blijvenquote:Pandora silver spacers are best used to frame or highlight others charm. Please note that spacers do not screw on over the bracelet threads. Spacers are available in silver, gold and mixed silver and gold with and without stones.
Jep.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Mirjam het volgende:
ja, gewoon een kleinere bedel tussen je andere bedels dus
Als je er straks meer bedels aan hebt, heb je daar geen last meer vanquote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef Mirjam het volgende:
nadeel van een nieuwe armband: hij trekt al je fijne arm haartjes eruit, da's haske pijnlijk
herkennen jullie dit?
UIteraard want ik draag nooit iets door elkaarquote:Op maandag 9 juli 2012 11:35 schreef heaven7 het volgende:
Wow die zilver met blauwe armband is wel heel mooi!Is alles Pandora?
Ik vind vooral de boeddha erg mooi uitgevoerd, op je foto kan ik hem 'ns goed bekijken. In de winkel heb ik er nooit zo goed opgeletquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |