abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28110055
Kon nog geen topic hierover vinden met de search

Een vriendin wees me op hetvolgende:
http://www.jpc.nl/company/pandora/

En ik ben er helemaal weg van, hartstikke leuk zeg!

Pandora, de nieuwste hype in sieradenland nu ook in Nederland. Meer dan 100 verschillende ornamenten (Pandora’s) kunnen worden gespaard in combinaties aan armbanden en colliers. In zilver en goud of combinaties daarvan. Ook met edelstenen. Iedereen kan een eigen unieke verzameling opbouwen en daarmee groeit steeds je eigen uitstraling en de waarde van het unieke sieraad. Een leuke vouwfolder laat zien waaruit je allemaal kunt kiezen. Voor jezelf of juist voor die ander….
Prijzen van een armband in zilver vanaf ¤ 24,50.

Ik ga zeker sparen

Enne, ik ben ook nog eens bijna jarig, komt dat even mooi uit
#geen
pi_28110252
Oh mijn collega loopt met een hele armband vol. Ze liet net 5 minuten geleden haar nieuwe aanwinsten zien. Het lijkt me inderdaad zeer verslavend als je het mooi vindt, maar ik vind het te grof voor om mijn dunne polsje.
pi_28110322
ik vind het nogal rommelig allemaal.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28110467
Ach kijk, bedelarmbandjes
pi_28110673
Je hebt toch ook al zo iets? Kan even niet op de naam komen..
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:31:39 #6
17729 SP
I hate my interests
pi_28110715
leuk voor als je 10 bent inderdaad.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:08:25 #7
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_28111639
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
Je hebt toch ook al zo iets? Kan even niet op de naam komen..
Nomination?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:36:16 #8
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_28112515
Ja die heb ik ook! Echt heel mooi! Alleen erg duur maar ja...
pi_28117544
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef SP het volgende:
leuk voor als je 10 bent inderdaad.
Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijn

Ik vind het wel bij mij passen, ik heb niet van die overdreven dunne polsen dus dat kan wel. Ben mijn saaie 'gewone' armbandjes een beetje zat. Afwisseling vind ik leuk
#geen
pi_28117631
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:14 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het nogal rommelig allemaal.
Dat is wat ik juist zo leuk vind
#geen
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 01:12:46 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_28121812
er zijn (uiteraard) ook al neppers, dus goedkoper
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28123901
Ik heb ook een Pandora. Ik heb inmiddels één armband vol. Ik heb nu een tweede armband erbij gekocht en de bedeltjes verdeeld over deze twee.

Het is inderdaad duur, maar hij hoeft natuurlijk niet gelijk helemaal vol.

Edit: deze site zegt alleen niet zoveel.

Het komt oorspronkelijk uit Denemarken en die site daar is echt veel uitgebreider.
www.pandora.dk
pi_28131187
Idd een veel duidelijkere site!
#geen
pi_28131618
Iemand enig idee hoe de kwaliteit van die 'neppers' is? Is het prijsverschil nou echt zo groot alleen vanwege 'de naam' of betaal je ook voor kwaliteitsverschil?
ik zie op veel sites van neppers staan dat ze ook op de 'echte' pandora passen, maar hoe ziet het eruit als je 'echt' en 'nep' mengt, zie je dan verschil?
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 14:03:22 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_28132368
nep schijnt van rvs te zijn ipv echt zilver en echt goud, en de naam hangt r niet aan, dus dat zal het grote prijsverschil uit maken.
pi_28137241
Ik vind dat je het verschil toch wel goed kan zien. Ik heb sommige neppers gezien en die zijn veel groffer.
pi_28138145
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:47 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijn
Het is alleen maar een kinderlijn.
Power perceived is power achieved.
pi_28147600
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:16 schreef Modwire het volgende:

[..]

Het is alleen maar een kinderlijn.
Smaken verschillen
#geen
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 11:02:42 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_28156576
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:40 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Smaken verschillen
ik weet iig iets voor mn verjaardag te vragen
pi_32631534
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef elvy het volgende:

Iemand enig idee hoe de kwaliteit van die 'neppers' is? Is het prijsverschil nou echt zo groot alleen vanwege 'de naam' of betaal je ook voor kwaliteitsverschil?
ik zie op veel sites van neppers staan dat ze ook op de 'echte' pandora passen, maar hoe ziet het eruit als je 'echt' en 'nep' mengt, zie je dan verschil?
ja, ik heb een echte, natuurlijk afgelopen week gekregen , met 12 ! bedeltjes, en 2 stoppers.
heel mooi. dat krijg je als kadootje je als je jarig bent.. {en een Eindhovense - Platte monitor voor mijn pc, ) okee. verwende kiler-mom

kwaliteitsverschil..zeker wel, iemand op mijn feest had er ook een om, ook een echte, en ze had die nepperds ook geprobeerd aan te rijgen, die pasten niet, waren scheef, en je beschadigd je armband . en dat is jammer.

De Puta Madre
pi_32637474
Thanxs voor je reactie. Inmiddels ben ook ik jarig geweest, en schandelijk verwend.
Ik dacht de komende jaren een mooie oplossing te hebben voor het probleem 'wat-vraag-ik-voor-sint-kerst-verjaardag' maar hij zit al vol!!!

Ik heb bijna allemaal 'echte' pandora's gekregen, maar ook één van de Bijenkorf huiscollectie, en één van Tedora. Die zijn beide ook geheel van zilver (en nauwelijks goedkoper). Die van de Bijenkorf is wel wat grover en groter, maar het was een bedel die Pandora niet heeft, en die juist wel héél erg bij mij past. Die van Tedora is eigenlijk verglijkbaar met die van Pandora alleen dan zonder schroefdraad. heb ik geluk me egehad, want Tedora heeft er ook die duidelijk minder mooi zijn.
pi_32637479
Thanxs voor je reactie. Inmiddels ben ook ik jarig geweest, en schandelijk verwend.
Ik dacht de komende jaren een mooie oplossing te hebben voor het probleem 'wat-vraag-ik-voor-sint-kerst-verjaardag' maar hij zit al vol!!!

Ik heb bijna allemaal 'echte' pandora's gekregen, maar ook één van de Bijenkorf huiscollectie, en één van Tedora. Die zijn beide ook geheel van zilver (en nauwelijks goedkoper). Die van de Bijenkorf is wel wat grover en groter, maar het was een bedel die Pandora niet heeft, en die juist wel héél erg bij mij past. Die van Tedora is eigenlijk verglijkbaar met die van Pandora alleen dan zonder schroefdraad. heb ik geluk mee gehad, want Tedora heeft er ook die duidelijk minder mooi zijn.
pi_32662074
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:06 schreef elvy het volgende:

Ik heb bijna allemaal 'echte' pandora's gekregen, maar ook één van de Bijenkorf huiscollectie, en één van Tedora. Die zijn beide ook geheel van zilver (en nauwelijks goedkoper). Die van de Bijenkorf is wel wat grover en groter, maar het was een bedel die Pandora niet heeft, en die juist wel héél erg bij mij past. Die van Tedora is eigenlijk verglijkbaar met die van Pandora alleen dan zonder schroefdraad. heb ik geluk mee gehad, want Tedora heeft er ook die duidelijk minder mooi zijn.
weer 3 erbij, [ jarig ] met een tulpje , beestjes en goud vind ik niet mooi. , zo simpel mogelijk,
De Puta Madre
pi_32662107
Dus voor 1 bedelarmbandje betaal je 25 euro?
En die kun je uitbreiden ofzo?
Billie Holiday is Lady Day!
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:19:08 #25
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_32665264
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dus voor 1 bedelarmbandje betaal je 25 euro?
En die kun je uitbreiden ofzo?
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.
pi_32685970
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.
hier bij de juwelier zijn ze vanaf 14.95, de echte.
de armband kost iets van 22 Euro. die kreeg ik kado in de vorm van een gratis bedeltje. zelf uitzoeken, best leuk.
De Puta Madre
pi_32686019
M'n zusje heeft zo'n ding ook. Persoonlijk is het m'n smaak niet.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 30 november 2005 @ 00:10:38 #28
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32686060
Mijn moeder heeft het ook. Had vier van die kleine dingetjes voor haar verjaardag gekocht, niet normaal duur!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32686258
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:10 schreef TC03 het volgende:
Mijn moeder heeft het ook. Had vier van die kleine dingetjes voor haar verjaardag gekocht, niet normaal duur!
wat lief! daar heeft ze meer aan , als een mixer of een weegschaal.
je had er ook 3 kunnen geven. 4 is echt een kadootje . heel lief van je.
De Puta Madre
  woensdag 30 november 2005 @ 00:32:54 #30
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32686621
Bedankt. Maar ze had er zelf om gevraagd hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32686877
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:32 schreef TC03 het volgende:
Bedankt. Maar ze had er zelf om gevraagd hoor.
tuurlijk, ik ook, een bedeltje per kind.
en ik kreeg een monitor kadoo zo'n plat streepje. had er niet om gevraagd ve

jouw kadootje is echt lief.
De Puta Madre
pi_32699611
Geldverspilling dus...
pi_32714999
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Geldverspilling dus...
die monitor, jah, staat wel leuk in huis,
een mooie arrmband staat ook leuk. mooie kleren, lekker eten? wat is er mis mee?
De Puta Madre
pi_32723922
Ik heb er ook één.
Best prijzig, maar leuk om te sparen
  donderdag 1 december 2005 @ 13:16:38 #35
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32724328
Heb mijn pandora nu een half jaar ofzo en hij raakt aardig vol. zo af en toe eens een bedel erbij, gewoon om wat leuks voor mezelf te kopen of om te krijgen Bijna tijd voor een tweede
Die neppers vind ik meestal niet mooi, vaak erg grof en onduidelijk.

Heb een site gevonden waar je bij bestelling per e-mail 20% korting krijgt op de bedels. (normale prijs voor de zilveren bedels 14 euro). Bestellingen boven 100 euro geen verzendkosten. (anders 5 euro).

Ik heb m'n verlanglijstje al weer ingeleverd bij Swets voor sinterklaas en kerst
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32730637
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

die monitor, jah, staat wel leuk in huis,
een mooie arrmband staat ook leuk. mooie kleren, lekker eten? wat is er mis mee?
Kun jij voortaan even normaal reageren?
Ik heb het niet over deze post
pi_32730782
Dit is de Pandora Kinderlijn, Coolkids: http://www.online-juwelier.nl/coolkids/coolkids_bedels.htm
  donderdag 1 december 2005 @ 22:10:42 #38
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_32739605
Zelf hou ik niet van grote, zware sieraden, maar Pandora is de uitzondering op de regel. Ik ben er helemaal verliefd op. Alleen is-ie inmiddels bijna vol en is die armband iets te zwaar geworden om echt lekker te zitten.
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
pi_32742814
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Kun jij voortaan even normaal reageren?
Ik heb het niet over deze post
ja mammie, sla me niet, welke bedoel je?
De Puta Madre
pi_32742966
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

ja mammie, sla me niet, welke bedoel je?
Slot
pi_32743002
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:10 schreef desaparacido het volgende:
Zelf hou ik niet van grote, zware sieraden, maar Pandora is de uitzondering op de regel. Ik ben er helemaal verliefd op. Alleen is-ie inmiddels bijna vol en is die armband iets te zwaar geworden om echt lekker te zitten.
eerst had ik die armband dag en nacht om, maar nu niet meer, 's nachts doe ik m inderdaad af,
ook met mijn werk doe ik m af, al die klei, en toelie is er niet goed voor,
De Puta Madre
pi_32744510
Ik heb er een armband van, al een jaar of twee, maar ben er nooit aan toe gekomen om nieuwe dingetjes voor te kopen. beetje stom gezicht zo, zo'n half lege armband. Draag 'm dan ook nooit.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_32749644
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:12 schreef moussy het volgende:
er zijn (uiteraard) ook al neppers, dus goedkoper
De neppers die ik heb gezien, zijn niet verbijsterend veel goedkoper, bedeltjes die normaal ¤14 kosten zijn dan ¤10

De originele kun je btw goedkoop kopen via een site, namelijk www.deprijsgigant.nl
Heb ik ook laatst gedaan, is wel veilig, dus .....
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_32749864
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

met een gewone sluiting ¤24,50 maar met een speciale sluiting ¤39,=
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_32750144
Oja, ik hoorde ergens dat er een amerikaanse site is waar je de nieuwste bedeltjes kunt bestellen... WEET IEMAND DIE SITE??????
pi_32756293
De Puta Madre
pi_32766095
Vanavond met mijn vriend de stad in geweest voor sinterklaas cadeautjes.
Toen we daarmee klaar waren, liep hij richting de juwelier, extra cadeautjes zei hij.
Nu ben ik 2 bedeltjes rijker, eentje met bloemetjes waar het middelste gedeelte goud is, en een zilveren zwaantje.
pi_33071624
Ik heb bijna mijn tweede armband vol, niet helemaal vol, want ik vind wel dat je wat ruimte moet hebben.

Verder ben ik inmiddels een pandora ring rijker en krijg ik er eentje met kerst.
Deze ring heb ik nu:

woensdag 14 december 2005 @ 15:11:57 #49
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_33073154
Ik heb van mn schoonouders voor sinterklaas een Tedora armband gehad met 3 bedels en 1 stopper, maar ik zie op de plaatjes niet echt wat nu het verschil is tussen Pandora en Tendora! Ik las iets over een schroefdraad?

Kan je de bedels van Pandora wel afwisselen met die van Tendora?
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  woensdag 14 december 2005 @ 15:26:30 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_33073495
Oh oh, waarom heb ik dit topic nou gezien?! Helemaal leuk die armbanden, jammer dat goud weer zo duur is, uiteraard, dan maar zilver! Ben in februari jarig, dus weet ik alvast wat ik moet vragen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_33090925
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef the shining het volgende:
Ik heb van mn schoonouders voor sinterklaas een Tedora armband gehad met 3 bedels en 1 stopper, maar ik zie op de plaatjes niet echt wat nu het verschil is tussen Pandora en Tendora! Ik las iets over een schroefdraad?

Kan je de bedels van Pandora wel afwisselen met die van Tendora?
Tedora is t goedkopere naamaakwerk, namaak idee....
maar wel mooi, of t past bij elkaar weet ik niet. " hun " zeggen van wel, Pandora zegt van niet.
ik denk van wel, ik ga t zeker proberen.
je hebt ook nog goedkopere bedeltjes die je armband vernielen, andere schroefdraad, die koop ik niet.
De Puta Madre
  donderdag 15 december 2005 @ 10:02:40 #52
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33095773
@ Sabrina: mooie ring! Ik heb stille hoop dat ik voor mijn afstuderen een Pandoraring krijg .
Nu heb ik de zilveren armband met Pandora sluiting, 2 stoppers en 11 bedels . Ik vind hem heel erg mooi, ben er heel blij mee.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_33096887
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef elvy het volgende:
ik hoorde dat de neppers geen echt zilver zijn en je echte zilveren bedels gauw aantasten(zwart maken)
  donderdag 15 december 2005 @ 11:08:28 #54
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_33097188
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:42 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Tedora is t goedkopere naamaakwerk, namaak idee....
maar wel mooi, of t past bij elkaar weet ik niet. " hun " zeggen van wel, Pandora zegt van niet.
ik denk van wel, ik ga t zeker proberen.
je hebt ook nog goedkopere bedeltjes die je armband vernielen, andere schroefdraad, die koop ik niet.
Hmm.. ik zat op de websites te kijken en die prijzen liggen niet ver uit elkaar en de bedels zijn ook van echt zilver. Ik zal eens in een winkel gaan kijken! Ze hebben alleen geen schroefdraad dus dat zal het verschil wel zijn.
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_33097298
Die je dan overigens niet moet gaan schoonmaken mete en zilverbadje want dan gaan ook de donker gedeeltes die soms op kralen zitten eraf.
Ik ben onlangs op een party van bedels geweest (www.bedels.nl)
daar zeiden ze dat alle bedels op elke armband passen behalve de Trollbeads (dat schijnt de eerste te zijn die r mee is begonnen terwijl iedereen denkt dat pandora de originele is)
ik heb bv. een Chamille armband (19 euro met karbijn(?)slot) en de pas 2 stoppers van weer een ander merk (weet niet meer wat) De rest komt nog wel.
Ik heb ook collega,s met al meerdere armbanden om. Ik vind het wel leuk staan.
Voor kinderen vind ik zeker de bedels met het goud erop wel een beetje te duur.
de hele gouden armband is ook vreselijk duur en eigenlijk zonde want als je armband vol bedels zit zie je de armband zelf bijna niet meer. Maar al met al kan de prijs van een armband of ketting ongemerkt flink oplopen.
  donderdag 15 december 2005 @ 12:20:56 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33098852
En met oud en nieuw krijg ik geld van Oma en dat ga ik spenderen aan Trollbeads
Pandora is bijna vol en de Trollbeads vind ik nog wat mooier (zitten ook meer symbolische bedels tussen). Helaas zijn ze ook duurder en bij nog minder juweliers verkrijgbaar..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 15 december 2005 @ 12:22:31 #57
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33098885
Vrouwen
  donderdag 15 december 2005 @ 13:02:31 #58
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33099728
Via Ebay worden heel veel Pandora-style bedels aangeboden. Die zijn dan van RVS en niet van zilver.
Ik wil alleen maar echte Pandora's .
Wat reinigen van de armband betreft: Als ik een nieuwe bedel uitzoek (voor mezelf of voor iemand anders), laat ik mijn armband altijd ff schoonmaken bij de juwelier
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_33121782
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef DuchessX het volgende:
Kon nog geen topic hierover vinden met de search

Een vriendin wees me op hetvolgende:
http://www.jpc.nl/company/pandora/

En ik ben er helemaal weg van, hartstikke leuk zeg!

Pandora, de nieuwste hype in sieradenland nu ook in Nederland. Meer dan 100 verschillende ornamenten (Pandora’s) kunnen worden gespaard in combinaties aan armbanden en colliers. In zilver en goud of combinaties daarvan. Ook met edelstenen. Iedereen kan een eigen unieke verzameling opbouwen en daarmee groeit steeds je eigen uitstraling en de waarde van het unieke sieraad. Een leuke vouwfolder laat zien waaruit je allemaal kunt kiezen. Voor jezelf of juist voor die ander….
Prijzen van een armband in zilver vanaf ¤ 24,50.

Ik ga zeker sparen

Enne, ik ben ook nog eens bijna jarig, komt dat even mooi uit
Uiteindelijk nooit gedaan. Waarom niet? Omdat ik de gouden uitvoering wilde hebben en dan kostte de 'basis' al vele honderden euro's. En ik ga niet met 700 euro aan mijn arm lopen
Veel te bang dat ik het verlies
#geen
pi_33122676
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:48 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Uiteindelijk nooit gedaan. Waarom niet? Omdat ik de gouden uitvoering wilde hebben en dan kostte de 'basis' al vele honderden euro's. En ik ga niet met 700 euro aan mijn arm lopen
ik spaar al een aantal jaren voor zilver, mijn gouden sierraden liggen allang opgeborgen, trouwring ook, ik ga niet meer voor goud .
ik vind de goedkoopste pandora's meestal t leuktse. veel toelie voor weinig geld.

om met een armband van 700 Euro te lopen vind ik geen bezwaar.
die verlies je ook niet, diegene die je dit kado geeft let er ook wel op dat je t niet veliest.
De Puta Madre
pi_33124496
Tedora is niet heel van anders dan Pandora volgens mij. Het is natuurlijk een merk dat meelift op het succes van een ander, en dus niet de 'echte', maar of je dat een probleem vind dat moet je zelf uitmaken.
De Tedora bedels zijn in ieder geval ook helemaal van zilver, en de meesten zijn nét zo gedetaillerd als de echte, dus nauwelijks van 'echt' te onderscheiden. (al heb ik er ook gezien die écht minder mooi zijn) Ze zijn dan ook niet heel veel goedkoper. (Die van RVS zijn meestal wel véél goedkoper) Ze hebben inderdaad geen schroefdraad, maar als ze tussen een paar 'echte' bedels met schroefdraad zitten maakt dat niets uit. Ik heb er zelf één (gekregen) en die is net zo mooi als die van Pandora.
pi_33124519
Ik houd niet van goud, dus dat is meestal financieel gezien een voordeel.
Ik was in het begin wél ook heel bang om mijn armband te verliezen. Niet alleen is de vervangingswaarde toch nog een heel bedrag nu hij vol is, maar ik heb alle bedels gekregen, dus ze hebben allemaal een betekenis voor me, en daardoor is de armband me misschien nog wel véél meer waard dan de vervangingswaarde! Toch heb ik besloten dat in d ekast laten liggen eigenlijk pas echt zonde is, dus ik draag hem wel met veel plezier!
pi_33200129
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:48 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Laat ik dan maar niet gaan tellen wat mijn twee armbanden gekost hebben. ¤ 700,- haal ik dan echt niet. Ik draag hem gewoon als ik er stil bij moet staan dat het vele geld is had ik er niet aan moeten beginnen. In het begin had ik de veiligheidskettinkjes nog niet, maar nu ze bijna alle twee vol zijn heb ik ze wel.
pi_33206262
Heb er laatst ook naar staan kijken, maar voordat je een armand vol hebt ben je zo honderden euro's kwijt, en zo'n halflege armband vind ik niet mooi. Maar gelukkig is het allemaal te grof voor mijn polsen, dat scheelt dus weer een hoop geld
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_33207105
veiligheidskettinkjes? nooit gezien, ik ben pas begonnen,
half leeg vind ik mooier als vol, er moet ook beweging inzitten.
liever 2 met 15-17 bedeltjes, als een met... hoeveel kun je eraan rijgen?

als ik sierraden draag, denk ik er nooit aan hoe duur ze waren, mooi of niet telt, eerst was t goud, voor veel geld
opgeborgen, nja , veel is overdreven, stuk of 8 armbanden, en wat ringen, ketting, zoiets.
mijn wel echte zilvere ringen, zijn er 5, in Turkije gekocht, een paar jaar geleden, 5 voor 25 Euro. kantje van de markt, afdingen, die zijn echt mooi, en wat t kost maakt me niet uit, ik draag ze met plezier.
net als de pandora,
de kunst is om de bedeltjes te krijgen, iedereen een tip geven, helpt goed,
De Puta Madre
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:18:30 #66
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33437215
Leuk ... een pandora topic! Nooit gezien ... kwam het tegen met google.

De veiligheidskettingkjes staan hier : http://www.pandora-jewelry.com/catalog/

Ik heb vanaf 20 juli 2005 een pandora met originele veilige pandora sluiting. 1ste kerstdag kreeg ik van mijn moeder en oma 2 waardecheques van ¤ 40.- te besteden bij Anny van Buul. Anny is de enige in Den Bosch en Waalwijk die een actie heeft lopen van 3 bedels halen de 4de is dan gratis. Ongeacht de prijs. ( voor minder dan ¤ 14.- zijn er geen. Van de week maar eens effe gaan neuzen in de helftheuvel. Ook daar heeft ze 2 winkeltjes.

Edit : nog even .... dat zwarte heet "gegalvaniseerd"!! Mijn armbandje is gegalvaniseerd maar het slijt doordat de bedels er overheen schuren. De gegalvaniseerde bedels blijven wel zwart maar je moet ze idd niet in een zilverbadje duwen. Dan is het gedaan met de gegalvaniseerde laag!

[ Bericht 9% gewijzigd door Pearly op 27-12-2005 13:27:19 ]
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_33440899
Ik haal mijn bedels ook bij een juwelier die een aantal acties per jaar heeft lopen. Die heeft alleen drie halen, twee betalen. Op zich vindt ik dat een gunstigere actie. Ik krijg daar zelf korting op de veiligheidskettinkjes.

Trouwens heb ik voor kerst onderstaande ringen gekregen. Ik draag ze als set, twee geribbelde met daar tussen de gladde met steen.

dinsdag 27 december 2005 @ 16:05:55 #68
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33442069
IEIEIEieieiekkkk Sabrina wat zijn ze gaaaf!!!
Ik loop alleen warmer voor de bovenste dan voor de onderse!
3 halen en 2 betalen is wel aantrekkelijker idd. Waar koop je ze dan?
Overigens.. die actie 4 halen 3 betalen loopt 'altijd' bij Anny van Buul
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:12:10 #69
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33442259
Dat ljkt me best leuk! Ben wel van de glimmertjes en de steentjes. Zo'n armband zelf samenstellen is natuurlijk helemaal leuk!
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:12:48 #70
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33442277
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik haal mijn bedels ook bij een juwelier die een aantal acties per jaar heeft lopen. Die heeft alleen drie halen, twee betalen. Op zich vindt ik dat een gunstigere actie. Ik krijg daar zelf korting op de veiligheidskettinkjes.

Trouwens heb ik voor kerst onderstaande ringen gekregen. Ik draag ze als set, twee geribbelde met daar tussen de gladde met steen.

[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige ringen, Sabrina. Heel classy
(Un)masking for the greater good.
pi_33449981
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef Pearly het volgende:
IEIEIEieieiekkkk Sabrina wat zijn ze gaaaf!!!
Ik loop alleen warmer voor de bovenste dan voor de onderse!
3 halen en 2 betalen is wel aantrekkelijker idd. Waar koop je ze dan?
Overigens.. die actie 4 halen 3 betalen loopt 'altijd' bij Anny van Buul
Ik kocht mijn sieraden altijd bij mij in de stad, maar die doet niet aan acties.
Deze juwelier wil eigenlijk ook wel altijd de actie laten lopen, maar hij kreeg problemen met zijn leverancier. Dus met Sinterklaas, Kerst, moederdag etc. heeft hij alleen de actie. Op zich genoeg, want er komen twee keer per jaar nieuwe bedels uit. De juwelier zit in Leerdam.
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:12 schreef Natalie het volgende:

[..]

Prachtige ringen, Sabrina. Heel classy
Dank je wel.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:04:27 #72
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33473079
NOu jaaaaaa! Ik kom bij van Buul in Den Bosch om mjin waarde bonnen in te leveren voor een paar bedels, is alles gewoon "OP"!! ZE hebben zó goed verkocht. En niet alleen in het filiaal in Den Bosch ook op de Helfheuvel was niks meer te krijgen en toen ik later een vriendin aan de lijn had die in W'wijk was gaan kijken, exact hetzelfde verhaal.
Eind deze week krijgen ze nieuwe dozen binnen!!
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:29:45 #73
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_33531692
Das balen zeg Pearly, maar geduld is een schone zaak zeggen... (maar ik ken het hoor, je wilt het hebben en dan moet het ook vandaag nog!!)

Ik heb inmiddels mijn familie op de hoogte gesteld wat ik voor mijn verjaardag wil hebben. Ik heb zelfs al uitgezocht welke ik graag wil hebben (als eerste zeg maar... ) Ik ben zoooo benieuwd! Ik moet alleen nog anderhalve maand wachten, maar dat maakt even niet!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:32:31 #74
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33533346
Je zou de armband vast kunnen kopen Susie
Op zich is de armband 'zonder' bedels al hartstikke mooi vind ik zelf!
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:16:00 #75
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33574824
nog niks

pi_33613283
OOOOOH ik vind ze gewéldig! Grr.. Kom ik hier net achter nu de feestdagen voorbij zijn.. Gelukkig heb ik nog wat geld over, ik ga morgen maar eens op zoek naar een juwelier die ze verkoopt. Jammer dat op maandag de winkels pas laat open zijn....

[ Bericht 20% gewijzigd door RedRoses op 01-01-2006 23:43:16 ]
Pom.. Pom.. Tiedom..
  maandag 2 januari 2006 @ 21:21:38 #77
137983 Pandoras
Pandora Heaven!
pi_33638589
Op de dag dat Pandora werd geintroduceerd op de Nederlandse beurs voor winkeliers, was ik verkocht! "Wat is dit leuk!", dacht ik. Maar maanden en maanden was er geen enkele informatie over pandora te verkrijgen. Ik ben informatie in het buitenland gaan zoeken, en heb alles verzameld. En dat heeft geresulteerd in de enige echte niet-commerciele Pandora web-site in de wereld! Ik verkoop niks, ik verzamel alleen maar informatie en plaats dat op mijn site. Met heel veel foto's, en zoveel mogelijk nieuws. Heb jij ook zo'n last van een hardnekkige Pandora verslaving? Kom dan even langs op mijn Pandora web-log, dan kun je er met andere verslaafden over praten; die weten precies wat jij doormaakt...!!!! Alle informatie die er wereldwijd over Pandora te vinden is, staat op mijn web-log! En ik heb zelfs nog uniek materiaal weten te bemachtigen bij Pandora Denemarken! Weet jij nog iets dat ik niet weet, laat het me dan zo snel mogelijk weten, zodat ik de site helemaal up to date kan houden! Tot gauw! Olga van www.pandoras.web-log.nl

Mijn beloning bestaat uit mijn dagelijks stijgende aantal pageviews. Dus: zegt het voort, laat iedereen het weten! Nodig al je vriendinnen uit om ook eens te komen kijken, en als het kan: zet een link naar mijn site op jouw eigen site! Hoe meer links, hoe beter! Alvast bedankt! Olga
Pandora, Pandora en nog veel meer Pandora!!!
pi_33642694
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef muissie het volgende:
Die je dan overigens niet moet gaan schoonmaken mete en zilverbadje want dan gaan ook de donker gedeeltes die soms op kralen zitten eraf.
Ik ben onlangs op een party van bedels geweest (www.bedels.nl)
daar zeiden ze dat alle bedels op elke armband passen behalve de Trollbeads (dat schijnt de eerste te zijn die r mee is begonnen terwijl iedereen denkt dat pandora de originele is)
ik heb bv. een Chamille armband (19 euro met karbijn(?)slot) en de pas 2 stoppers van weer een ander merk (weet niet meer wat) De rest komt nog wel.
Ik heb ook collega,s met al meerdere armbanden om. Ik vind het wel leuk staan.
Voor kinderen vind ik zeker de bedels met het goud erop wel een beetje te duur.
de hele gouden armband is ook vreselijk duur en eigenlijk zonde want als je armband vol bedels zit zie je de armband zelf bijna niet meer. Maar al met al kan de prijs van een armband of ketting ongemerkt flink oplopen.
Het klopt dat Trollbeads eerder was.
In 1976 zijn ze er mee begonnen.
Ik dacht zelf ook altijd dat Trollbeads overal op kon maar dat gaat dus niet ondanks dat het gat groter lijkt. Zelf heb ik twee armbanden 1 van Pandora en 1 van Trollbeads.
Een Pandora armband is alleen veel duurde in verhouding met trollbeads heb ik zelf onder vonden.
Nou moet ik wel toegeven dat op mijn Trollbeads nog geen goud zit en op mijn Pandora wel.
Ik heb er zelf ook een weblog over gemaakt over Trollbeads www.trollbeads.web-log.nl voor de geen die het leuk vinden om te kijken.
www.gastboek.nu/4028 gaat over Pandora is een leuk gast boek waar ook een weblog achter hangt www.pandoras.web-log.nl deze zijn beide van Olga

Groetjes Claudia
groetjes Claudia
www.trollbeads.web-log.nl
pi_33652460
Ik vind Trollbeads verreweg het mooist...plaatjes!!

Vooral de zilveren maskers en trollen vind ik mooi.
En die met die edelstenen, op de derde en vierde rij ook...
Iemand een idee waar ze in Amsterdam te koop zijn? Google brengt me niet veel verder.
pi_33657961
http://www.dsigndenemarken.nl/Noord-Holland.html
daar staan alle adressen waar je ze kan kopen in Noord Holland.
En op me web log kan je ook info vinden en links
www.trollbeadsweb-log.nl

groetjes
groetjes Claudia
pi_33658989
Ik vind sommige bedels van Trollbeads veels te grof, daarbij komt ook nog eens dat ik het redelijk prijzig vind vergeleken met Pandora.
pi_33659190
Ik vind juist dat grove mooi
Het is wel erg duur...maar vind de bedels mooier: ze zijn groter maar gedetailleerder en er is meer diversiteit, vind de monstertjes heel leuk en de bedels met de edelstenen. Vind trouwens de heel bont gekleurden niet zo.
Thanks Claudia! Kon helaas geen NL webshop vinden, alleen Amerikaanse.
pi_33663539
sorry dat klopt deze stond er nog niet op http://www.juwelierrobjansen.nl/ en er is er nog 1 maar die moet ik dan even voor je zoeken alleen weet je wat het wel is als je de bedels in je handen heb zijn ze vaak mooie of juist niet. Je heb de verkoopadressen wel gevonden? zitten er best veel in en rond Amsterdam. Het verschil met Pandora vind ik dat ik hem half leeg niet mooi vind en met Trollbeads plus stoppers vind ik het minder erg. Maar idd duur zijn ze wel
groetjes Claudia
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:08:49 #84
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33668540
yep ... Ik vind ze ook leuk! Maar ... is het geen idee Claudia om een nieuw topic te openen die speciaal over de Troll Beads gaat?
pi_33670008
Ik heb een nieuw topic geopend over alleen Trollbeads!

Trollbeads
pi_33670078
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef claudia007 het volgende:
sorry dat klopt deze stond er nog niet op http://www.juwelierrobjansen.nl/ en er is er nog 1 maar die moet ik dan even voor je zoeken alleen weet je wat het wel is als je de bedels in je handen heb zijn ze vaak mooie of juist niet. Je heb de verkoopadressen wel gevonden? zitten er best veel in en rond Amsterdam. Het verschil met Pandora vind ik dat ik hem half leeg niet mooi vind en met Trollbeads plus stoppers vind ik het minder erg. Maar idd duur zijn ze wel
Thanks, heb al besteld, check mijn bovenstaande post!
pi_33690410
Misschien is het een idee dat er plaatjes of foto's worden geplaatst van je eigen armband?
pi_33721167
hoe groot zijn de gaten van die kralen ongeveer?
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2006 @ 12:21:21 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_33724273
Volgens mij weet ik nu ook waar de pandora-spam vandaan komt
pi_33724556
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef moussy het volgende:
Volgens mij weet ik nu ook waar de pandora-spam vandaan komt
Ja daar was ik ook achter, ik had namelijk wel een berichtje op het pandora web-log achtergelaten, maar niet mijn mailadres vermeld.
pi_33725558
Ik heb dr 1 gekocht voor m'n vriendin gister. Ze is zaterdag jarig, ik hoop dat ze ´t leuk vind. De vrouw bij de juwelier verzekerde mij succes, maar bij mijn vriendin weet je t maar nooit...Ze wordt 25 khoop niet dat ze t kinderachtig vind ofzo, mja kan altijd geruild wordr
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2006 @ 13:46:56 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_33726921
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja daar was ik ook achter, ik had namelijk wel een berichtje op het pandora web-log achtergelaten, maar niet mijn mailadres vermeld.
Dit hier is voor mij het enige geweest en nu dit topic weer loopt krijg ik pandora weblog shit spam
pi_33727814
Pandora shit spam? wat bedoel je daar mee
groetjes Claudia
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2006 @ 14:15:15 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_33727950
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:11 schreef claudia007 het volgende:
Pandora shit spam? wat bedoel je daar mee
dat weet de verzendster zelf al héél goed!
pi_33728363
Wat een leuk ding!

HEBBEN!

*Ook bijna jarig is...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_33728760
aha ook goed ik had haar weblog ook hier neer gezet omdat het over pandora gaat.
Maar dat was dan blijkbaar niet goed.
groetjes Claudia
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2006 @ 14:49:21 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_33728989
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef claudia007 het volgende:
aha ook goed ik had haar weblog ook hier neer gezet omdat het over pandora gaat.
Maar dat was dan blijkbaar niet goed.
via de mail was het.

Maar goed ontopic, ik heb ook een armband gekregen voor mijn verjaardag
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:04:50 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_33729524
Ik vind het wel erg mooi. Ik heb nu al jaren dezelfde zilveren armband die eigenlijk een beetje aan vervanging toe is, dus misschien is dit wel wat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:48:18 #99
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_33731363
Ik heb m ook..
Er zitten nu 5 bedeltjes aan..en 2 stoppers.. (3 bedeltjes hebben een beetje goud erbij zitten, erg mooi)
En idd , sommige bedeltjes zijn erg prijzig..maar het leuke is juist om ze te sparen.. het hoeft/ moet niet allemaal ineens.
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_33732295
Het leuke inderdaad is het sparen, ik heb zeker driekwart jaar met een armband gelopen met 3 bedeltjes of zo. De laatste tijd gaat het sneller, omdat ik de nieuwste bedeltjes koopt bij een juwelier met een drie halen twee betalen actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')