Nomination?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
Je hebt toch ook al zo iets? Kan even niet op de naam komen..
Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef SP het volgende:
leuk voor als je 10 bent inderdaad.
Het is alleen maar een kinderlijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:47 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijn
ja, ik heb een echte, natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef elvy het volgende:
Iemand enig idee hoe de kwaliteit van die 'neppers' is? Is het prijsverschil nou echt zo groot alleen vanwege 'de naam' of betaal je ook voor kwaliteitsverschil?
ik zie op veel sites van neppers staan dat ze ook op de 'echte' pandora passen, maar hoe ziet het eruit als je 'echt' en 'nep' mengt, zie je dan verschil?
weer 3 erbij, [ jarig ] met een tulpje , beestjes en goud vind ik niet mooi. , zo simpel mogelijk,quote:Op maandag 28 november 2005 07:06 schreef elvy het volgende:
Thanxs voor je reactie. Inmiddels ben ook ik jarig geweest, en schandelijk verwend.![]()
Ik dacht de komende jaren een mooie oplossing te hebben voor het probleem 'wat-vraag-ik-voor-sint-kerst-verjaardag' maar hij zit al vol!!!![]()
Ik heb bijna allemaal 'echte' pandora's gekregen, maar ook één van de Bijenkorf huiscollectie, en één van Tedora. Die zijn beide ook geheel van zilver (en nauwelijks goedkoper). Die van de Bijenkorf is wel wat grover en groter, maar het was een bedel die Pandora niet heeft, en die juist wel héél erg bij mij past. Die van Tedora is eigenlijk verglijkbaar met die van Pandora alleen dan zonder schroefdraad. heb ik geluk mee gehad, want Tedora heeft er ook die duidelijk minder mooi zijn.
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dus voor 1 bedelarmbandje betaal je 25 euro?
En die kun je uitbreiden ofzo?
hier bij de juwelier zijn ze vanaf 14.95, de echte.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.
wat lief! daar heeft ze meer aan , als een mixer of een weegschaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:10 schreef TC03 het volgende:
Mijn moeder heeft het ook. Had vier van die kleine dingetjes voor haar verjaardag gekocht, niet normaal duur!
tuurlijk, ik ook, een bedeltje per kind.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:32 schreef TC03 het volgende:
Bedankt.![]()
Maar ze had er zelf om gevraagd hoor.
die monitor, jah, staat wel leuk in huis,quote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Geldverspilling dus...
Kun jij voortaan even normaal reageren?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
die monitor, jah, staat wel leuk in huis,![]()
een mooie arrmband staat ook leuk. mooie kleren, lekker eten? wat is er mis mee?
ja mammie, sla me niet, welke bedoel je?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kun jij voortaan even normaal reageren?
Ik heb het niet over deze post
Slotquote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ja mammie, sla me niet, welke bedoel je?
eerst had ik die armband dag en nacht om, maar nu niet meer, 's nachts doe ik m inderdaad af,quote:Op donderdag 1 december 2005 22:10 schreef desaparacido het volgende:
Zelf hou ik niet van grote, zware sieraden, maar Pandora is de uitzondering op de regel. Ik ben er helemaal verliefd op. Alleen is-ie inmiddels bijna vol en is die armband iets te zwaar geworden om echt lekker te zitten.
De neppers die ik heb gezien, zijn niet verbijsterend veel goedkoper, bedeltjes die normaal ¤14 kosten zijn dan ¤10quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:12 schreef moussy het volgende:
er zijn (uiteraard) ook al neppers, dus goedkoper
met een gewone sluiting ¤24,50 maar met een speciale sluiting ¤39,=quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.
Tedora is t goedkopere naamaakwerk, namaak idee....quote:Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef the shining het volgende:
Ik heb van mn schoonouders voor sinterklaas een Tedora armband gehad met 3 bedels en 1 stopper, maar ik zie op de plaatjes niet echt wat nu het verschil is tussen Pandora en Tendora! Ik las iets over een schroefdraad?
Kan je de bedels van Pandora wel afwisselen met die van Tendora?
ik hoorde dat de neppers geen echt zilver zijn en je echte zilveren bedels gauw aantasten(zwart maken)quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef elvy het volgende:
Iemand enig idee hoe de kwaliteit van die 'neppers' is? Is het prijsverschil nou echt zo groot alleen vanwege 'de naam' of betaal je ook voor kwaliteitsverschil?
ik zie op veel sites van neppers staan dat ze ook op de 'echte' pandora passen, maar hoe ziet het eruit als je 'echt' en 'nep' mengt, zie je dan verschil?
Hmm.. ik zat op de websites te kijken en die prijzen liggen niet ver uit elkaar en de bedels zijn ook van echt zilver.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:42 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Tedora is t goedkopere naamaakwerk, namaak idee....
maar wel mooi, of t past bij elkaar weet ik niet. " hun " zeggen van wel, Pandora zegt van niet.
ik denk van wel, ik ga t zeker proberen.
je hebt ook nog goedkopere bedeltjes die je armband vernielen, andere schroefdraad, die koop ik niet.
Uiteindelijk nooit gedaan. Waarom niet? Omdat ik de gouden uitvoering wilde hebben en dan kostte de 'basis' al vele honderden euro's.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef DuchessX het volgende:
Kon nog geen topic hierover vinden met de search
Een vriendin wees me op hetvolgende:
http://www.jpc.nl/company/pandora/
En ik ben er helemaal weg van, hartstikke leuk zeg!
Pandora, de nieuwste hype in sieradenland nu ook in Nederland. Meer dan 100 verschillende ornamenten (Pandora’s) kunnen worden gespaard in combinaties aan armbanden en colliers. In zilver en goud of combinaties daarvan. Ook met edelstenen. Iedereen kan een eigen unieke verzameling opbouwen en daarmee groeit steeds je eigen uitstraling en de waarde van het unieke sieraad. Een leuke vouwfolder laat zien waaruit je allemaal kunt kiezen. Voor jezelf of juist voor die ander….
Prijzen van een armband in zilver vanaf ¤ 24,50.
Ik ga zeker sparen
Enne, ik ben ook nog eens bijna jarig, komt dat even mooi uit
ik spaar al een aantal jaren voor zilver, mijn gouden sierraden liggen allang opgeborgen, trouwring ook, ik ga niet meer voor goud .quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Uiteindelijk nooit gedaan. Waarom niet? Omdat ik de gouden uitvoering wilde hebben en dan kostte de 'basis' al vele honderden euro's.En ik ga niet met 700 euro aan mijn arm lopen
![]()
Veel te bang dat ik het verlies
Laat ik dan maar niet gaan tellen wat mijn twee armbanden gekost hebben. ¤ 700,- haal ik dan echt niet. Ik draag hem gewoon als ik er stil bij moet staan dat het vele geld is had ik er niet aan moeten beginnen. In het begin had ik de veiligheidskettinkjes nog niet, maar nu ze bijna alle twee vol zijn heb ik ze wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Uiteindelijk nooit gedaan. Waarom niet? Omdat ik de gouden uitvoering wilde hebben en dan kostte de 'basis' al vele honderden euro's.En ik ga niet met 700 euro aan mijn arm lopen
![]()
Veel te bang dat ik het verlies
Prachtige ringen, Sabrina. Heel classyquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik haal mijn bedels ook bij een juwelier die een aantal acties per jaar heeft lopen. Die heeft alleen drie halen, twee betalen. Op zich vindt ik dat een gunstigere actie. Ik krijg daar zelf korting op de veiligheidskettinkjes.
Trouwens heb ik voor kerst onderstaande ringen gekregen. Ik draag ze als set, twee geribbelde met daar tussen de gladde met steen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kocht mijn sieraden altijd bij mij in de stad, maar die doet niet aan acties.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef Pearly het volgende:
IEIEIEieieiekkkk Sabrina wat zijn ze gaaaf!!!
Ik loop alleen warmer voor de bovenste dan voor de onderse!
3 halen en 2 betalen is wel aantrekkelijker idd. Waar koop je ze dan?
Overigens.. die actie 4 halen 3 betalen loopt 'altijd' bij Anny van Buul
Dank je wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Prachtige ringen, Sabrina. Heel classy
Het klopt dat Trollbeads eerder was.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef muissie het volgende:
Die je dan overigens niet moet gaan schoonmaken mete en zilverbadje want dan gaan ook de donker gedeeltes die soms op kralen zitten eraf.
Ik ben onlangs op een party van bedels geweest (www.bedels.nl)
daar zeiden ze dat alle bedels op elke armband passen behalve de Trollbeads (dat schijnt de eerste te zijn die r mee is begonnen terwijl iedereen denkt dat pandora de originele is)
ik heb bv. een Chamille armband (19 euro met karbijn(?)slot) en de pas 2 stoppers van weer een ander merk (weet niet meer wat) De rest komt nog wel.
Ik heb ook collega,s met al meerdere armbanden om. Ik vind het wel leuk staan.
Voor kinderen vind ik zeker de bedels met het goud erop wel een beetje te duur.
de hele gouden armband is ook vreselijk duur en eigenlijk zonde want als je armband vol bedels zit zie je de armband zelf bijna niet meer. Maar al met al kan de prijs van een armband of ketting ongemerkt flink oplopen.
Thanks, heb al besteld, check mijn bovenstaande post!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef claudia007 het volgende:
sorry dat klopt deze stond er nog niet op http://www.juwelierrobjansen.nl/ en er is er nog 1 maar die moet ik dan even voor je zoekenalleen weet je wat het wel is als je de bedels in je handen heb zijn ze vaak mooie of juist niet. Je heb de verkoopadressen wel gevonden? zitten er best veel in en rond Amsterdam. Het verschil met Pandora vind ik dat ik hem half leeg niet mooi vind en met Trollbeads plus stoppers vind ik het minder erg. Maar idd duur zijn ze wel
![]()
Ja daar was ik ook achter, ik had namelijk wel een berichtje op het pandora web-log achtergelaten, maar niet mijn mailadres vermeld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef moussy het volgende:
Volgens mij weet ik nu ook waar de pandora-spam vandaan komt
Dit hier is voor mij het enige geweest en nu dit topic weer loopt krijg ik pandora weblog shit spamquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook achter, ik had namelijk wel een berichtje op het pandora web-log achtergelaten, maar niet mijn mailadres vermeld.
dat weet de verzendster zelf al héél goed!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:11 schreef claudia007 het volgende:
Pandora shit spam? wat bedoel je daar mee
via de mail was het.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef claudia007 het volgende:
aha ook goed ik had haar weblog ook hier neer gezet omdat het over pandora gaat.
Maar dat was dan blijkbaar niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |