Nu niet goedkoper meerquote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef heaven7 het volgende:
De Pandora glaskralen zijn zo ontzettend lelijkHet zilver is wel leuk hoor maar het glas is verschrikkelijk. Doe mij Trollbeads maar
Nog goedkoper ook.
is een spacer daar voor bedoeld?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef Susie het volgende:
Als het goed is, kan je die dan op dat tussenstukje klikken?
Voor op die kleine stukjes schroefdraad in het armbandje. Zodat de rest van de bedels niet verder kunnen.quote:
ik begrijp dus dat een spacer niet iets is om ervoor te zorgen dat je andere bedels op de plek blijvenquote:Pandora silver spacers are best used to frame or highlight others charm. Please note that spacers do not screw on over the bracelet threads. Spacers are available in silver, gold and mixed silver and gold with and without stones.
Jep.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Mirjam het volgende:
ja, gewoon een kleinere bedel tussen je andere bedels dus
Als je er straks meer bedels aan hebt, heb je daar geen last meer vanquote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef Mirjam het volgende:
nadeel van een nieuwe armband: hij trekt al je fijne arm haartjes eruit, da's haske pijnlijk
herkennen jullie dit?
UIteraard want ik draag nooit iets door elkaarquote:Op maandag 9 juli 2012 11:35 schreef heaven7 het volgende:
Wow die zilver met blauwe armband is wel heel mooi!Is alles Pandora?
Ik vind vooral de boeddha erg mooi uitgevoerd, op je foto kan ik hem 'ns goed bekijken. In de winkel heb ik er nooit zo goed opgeletquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |