quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:07 schreef Petera het volgende:
"Bekende stalker tekent droomcontract als schaduwspits"
Stond gisteren iets over in het foknieuws, bij het bericht dat het forum down was. Volgens mij zou het 10:00 vandaag worden.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:03 schreef Petera het volgende:
[..]
Stond gisteren iets over in het foknieuws, bij het bericht dat het forum down was. Volgens mij zou het 10:00 vandaag worden.
Maar ik weet niet meer of dat een "op z'n vroegst 10:00" of een "ongeveer 10:00" was
heb geduld sletje van mequote:
Hehe.......mijn post daar is toch nog gelezenquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:03 schreef Petera het volgende:
[..]
Stond gisteren iets over in het foknieuws, bij het bericht dat het forum down was. Volgens mij zou het 10:00 vandaag worden.
leuk die weetjesquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Even wat feitjes over het Voetbalfoto onderschriften topic:
- Er zijn 58 foto's langsgekomen die beoordeeld zijn
- 58 Fokusers hebben er al op het erepodium gestaan
- Bjoro, AirRaid, Showwmelove en Vaduz hebben het vaakst gewonnen (4 keer)
- Vaduz heeft het vaakst op het erepodium gestaan (11 keer), gevolgd door Twi (10 keer) en Bjoro, Methodmich en The Vulture met 9
- Het patroon van Showmelove is wel opvallend: 2,1,2,1,2,1,2,1 (plek op het erepodium)
Nog 1 keer winnen en ik sta bij de top4quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
- Vaduz heeft het vaakst op het erepodium gestaan (11 keer), gevolgd door Twi (10 keer) en Bjoro, Methodmich en The Vulture met 9
- Het patroon van Showmelove is wel opvallend: 2,1,2,1,2,1,2,1 (plek op het erepodium)
dan wordt het toch een top5quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nog 1 keer winnen en ik sta bij de top4
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, je mag er maar eentje per foto.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
[afbeelding]
Hofland; 'REKCNAJ?! Ik ken helemaal geen REKCNAJ...'
Ik denk dat we een winnaar hebben!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
[afbeelding]
-Vaduz-quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil de jury niet beïnvloeden maar wat mij betreft de winnaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
De uitslag komt er zo aan dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:45 schreef Terreros85 het volgende:
ik moet nu werken. Dat betekent dat rond 0:00 de uitslag online staat.
Het gaat best goed ja. 3x gewonnen en 1x tweede volgens mij.
Toch gedaan he !!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil de jury niet beïnvloeden maar wat mij betreft de winnaar![]()
mee eens.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:40 schreef AirRaid het volgende:
de nummer 3 vind ik dus echtniet om mee te lachen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:40 schreef AirRaid het volgende:
Beetje Gummbah humor, moet kunnen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:40 schreef AirRaid het volgende:
Ik zie een plusje bij zijn naam staan....dus hij is online....quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, tijd voor de volgende. Ik weet alleen niet wanneer Conundrum online te verwachten is.
Hehe....ik had hem in een ander topic tot de orde geroepenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
Sorry!
Wat mij betreft kan het ook wel. Maar aangezien de reacties pas na de uitslag kwamen denk ik dat de meeste reacties niet kwamen omdat mensen het niet vonden kunnen, maar eerder omdat ze het absoluut niet grappig vonden. (Anders hadden ze direct op je post moeten reageren en niet op de uitslag)quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:04 schreef Biels het volgende:
...
Oja, en over die kancker-grap, ik vond hem opzich wel kunnen. Meningen verschillen immers.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:14 schreef gr8w8 het volgende:
Uit eerdere topics:
De regels.
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan die dag nog een andere foto.
Laat je creativiteit gelden!!
ik vond hem ook wel grappig, mede doordat de naam op het shirtje leek op het woord 'kancker'quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:52 schreef SCH het volgende:
Ik hou wel van zwarte en harde humor, juist over dit soort dingen. En door kancker zo te schrijven vond ik het eigenlijk onstuitbaar grappig.
Wat mij betreft mag de uitslag , ik heb toch geen inspiratie voor deze fotoquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef One_conundrum het volgende:
jah of koeman, of kan dat niet?
hoe laat willen jullie de uitslag? volgens mij hebben we iedereen wel gehad
Voor de mensen diequote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is volgens mij ook Koeman, Larsson in een Ajax shirt zou helemaal vreemd zijn.
quote:Peter Larsson
Geboren: 8 maart 1961 in Hallby (Zweden).
Positie: Centrale verdediger.
Amateurclub: IF Hallby (Zweden).
Interlanddebuut Zweden: 16 november 1983: Trinidad - Zweden 0-5.
Laatste interland: 29 januari 1992: Australië - Zweden 1-0.
Interlands Zweden: 47.
Interlanddoelpunten: 2.
Loopbaan als Speler:
Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten
1982-1983 Halmstads BK (Zweden)
1984-1987 IFK Göteborg (Zweden)
1987/’88-1990/’91Ajax
1991-1993 AIK (Zweden)
1994 Korsnäs IF (Zweden)
Ik gewonnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
Uitslag!
1.Zapper Reclameborden met teksten "zeg nee tegen neger-traumatisering" treffen doel
Zeer goed gevonden! CreaBea!
Mwah sorry, hetero-humorquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Voor de mensen die
a) geen verstand hebben van voetbal
b) geboren zijn na 1981
c) nooit zo goed hebben opgelet
hierbij een kleine opfris cursus.......
[..]
[afbeelding]
aub
Ik ook, maar bedankt voor de voetballes Bjoro.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
![]()
Ik val gelukkig onder categorie B.
Want A en C zijn toevallig één van mijn specialiteiten!
Shit ja, ik werd afgeleid door die blauwe kleurenquote:
Ik hoor bij alledrie die groepen (met een beetje goede wil dan)quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:55 schreef Bjoro het volgende:
Voor de mensen die
a) geen verstand hebben van voetbal
b) geboren zijn na 1981
c) nooit zo goed hebben opgelet
hierbij een kleine opfris cursus.......
en heb je er wel iets van opgestoken ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:50 schreef Petera het volgende:
[..]
Ik hoor bij alledrie die groepen (met een beetje goede wil dan)
Voor alle zekerheid heb ik het dus maar in drievoud gelezen![]()
Dat er ooit bij Ajax een Larsson heeft gespeeld, waar ik tot gisteren nog nooit van had gehoord.quote:
wat heb je eraan als je weet wie koning beatrix is....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:45 schreef Petera het volgende:
[..]
Dat er ooit bij Ajax een Larsson heeft gespeeld, waar ik tot gisteren nog nooit van had gehoord.
Wat er verder getypt was heb ik voor het gemak maar even niet onthouden.
Dus toch wel iets opgestoken, ja![]()
Niet dat ik ooit iets denk te gaan doen met deze zojuist verworven kennis.![]()
wie is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat heb je eraan als je weet wie koning beatrix is....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
DIt wordt vast opgeschoond, mijn reactie gisternacht over Bjoro's voetballes is ook verdwenen zie ik.
Kunnen we weer ontopic?
dezequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, maar bedankt voor de voetballes Bjoro.
Goed, nu dit misverstand de wereld uit is kunnen we weer rustig off topic verderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:Ik dacht dat ik een stukkie later had gepost.
Maar hij mag wel de uitslag doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:45 schreef brighton het volgende:
Tja, inderdaad, je zou een beetje rustig aan moeten doen met dit weer
Een van de leuke dingen is juist dat de winnaar de foto mag uitzoeken...en dat kan nu niet meer
goed idee. of dat de winnaar zelf een tijd aangeeftquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Zullen we dan nu even een tijd instellen dan, om dit in het vervolg te voorkomen? Of is dat niet mogelijk?
Ja, met onderschriften van een foto waar diegene misschien helemaal niet op zit te wachten, maargoed. Een tijd instellen lijkt me wat lastig, maar misschien is het in ieder geval handig dat degene die de foto plaatst voortaan aangeeft wanneer de uitslag komt...quote:
SCH, Als ik onverwacht mocht winnen, dan laat je de NR2 maar posten...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
Ik geef tussen 19.00 en 20.00 de uitslag van de Colina-foto.
Als je hier aan meedoet zul je het regelmatig moeten checken.
Dat lijkt me het beste, mocht dit erg laat zijn dan is de nummer 2 aan de beurt. Dat kan de winnaar het beste bepalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
goed idee. of dat de winnaar zelf een tijd aangeeft
Tuurlijk jongen, bepaal jij de regels maar. Blijkbaar is bij jou regelmatig om het uur??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
Ik geef tussen 19.00 en 20.00 de uitslag van de Colina-foto.
Als je hier aan meedoet zul je het regelmatig moeten checken.
Ook niet echt duidelijk over ons probleemquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:14 schreef gr8w8 het volgende:
Uit eerdere topics:
De regels.
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan die dag nog een andere foto.
Laat je creativiteit gelden!!
Bij keuze tussen die twee, dan liever dat de winnaar zelf de tijd aangeeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
goed idee. of dat de winnaar zelf een tijd aangeeft
Als iedereen z'n 06 er nu bij zet (bij de inzending) kunnen we bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:12 schreef Petera het volgende:
[..]
Bij keuze tussen die twee, dan liever dat de winnaar zelf de tijd aangeeft.
Eventueel met de extra regel, dat die aangegeven tijd dan uiterlijk een dag later is, dan het plaatsen van de foto.
Maar dan kan het nog altijd wel gebeuren dat een winaar geen tijd blijkt te hebben, wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt.
En dan zou hetzelfde probleem weer optreden.
O, en tussen 19:00 en 20:00 ben ik er ook niet. En later ben ik ook niet zeker, want je weet maar nooit met NS
Dat is wel waar (ik weet niet zeker of het serieus was, dus ik ga er maar serieus op in), maar of het echt iets oplost? Als ik bijvoorbeeld college heb, moet ik 'm toch nog uitzetten. En als ik ben sporten komt het ook erg ongelegen, dus dan heb ik 'm niet eens bij me.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als iedereen z'n 06 er nu bij zet (bij de inzending) kunnen we bellen![]()
Stel je niet zo aan, zo werkt het internetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, bepaal jij de regels maar. Blijkbaar is bij jou regelmatig om het uur??
Sommige mensen hebben ook nog iets genaamd een toetsweek.
Tja, eigenlijk weet iedereen als hij meedoet natuurlijk al wel wanneer de uitslag komt. Dus misschien is 1 uur (ipv 12) wel voldoende.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De winnaar geeft aan wanneer hij de uitslag doet (marge mag wel natuurlijk) en degene die de nieuwe foto mag plaatsen heeft 12 uur de tijd dat te doen. Zoiets?
En als de uitslag dan om wat voor reden dan ook te laat is? En de toevallige winnaar dan dus net een poosje niet online is? Een paar uur lijkt me niet meer dan redelijk hoor, er zijn ook werkende mensen op FOK!.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:37 schreef Petera het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk weet iedereen als hij meedoet natuurlijk al wel wanneer de uitslag komt. Dus misschien is 1 uur (ipv 12) wel voldoende.
Het handigst, zou misschien wel zijn, als iedereen die weet dat ie op het verwachte moment van de uitslag niet on-line kan zijn een tijd meegeeft, waarop hij denkt weer on line te kunnen zijn.
Dan heeft de rest tenminste een idee hoelang ze moeten wachten en als het dan een halfuurtje langer duurt, dan geeft iemand anders een foto
En als we dan een dagje overslaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:44 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En als de uitslag dan om wat voor reden dan ook te laat is? En de toevallige winnaar dan dus net een poosje niet online is? Een paar uur lijkt me niet meer dan redelijk hoor, er zijn ook werkende mensen op FOK!.Neem het lievre lang dan kort. Zo kan ook iedereen een gokje wagen trouwens.
* SCH heeft nu alweer spijt van de uitslagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:32 schreef Eilanden het volgende:
SCH komt waarschijnlijk weer eens aandacht te kort en moet het nu op deze manier bekendmaken....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH heeft nu alweer spijt van de uitslag![]()
Tja, de voetbal liep waarschijnlijk een beetje uit, ik denk dat het niet lang meer duurt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Uitslag zou eind v/d middag volgen toch?
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou je het zegt, volgens mij is het Andy O'Brien.
Jawel, maar ik dacht vanochtend: ik wacht even tot vanavond omdat ik zag dat mensen die als eerste posten meestal niet winnenquote:
Ik ben zelf erg van de flauwe humor dus vandaar...quote:Op zondag 26 juni 2005 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Winnaars waren niet de leukste als je het mij vraagt..Maargoed smaken verschillen...
Wat denk jezelf Bjoro?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:43 schreef Bjoro het volgende:
Is er nog geen nieuwe foto ?
moet toch wat doen om dit topic weer wat hoger op MyAT-lijst te krijgenquote:
Ik ben er op zich wel voor dat de snelheid er een beetje in wordt gehouden, maar het lijkt me toch niet goed als mensen eenzijdig het besluit nemen om zelf maar een foto te plaatsen. Van mij had het gemogen, maar eerst vragen of anderen het ermee eens zijn vind ik toch nodig.quote:
Ligt het aan mijn reactie of valt er gewoon niets grappigs van die foto te maken, dat er niemand meer een ondertitel heeft geplaatst? Meestal staan er in no time vier, vijf ondertitelde foto'squote:Op maandag 27 juni 2005 11:09 schreef Petera het volgende:
[..]
Ik ben er op zich wel voor dat de snelheid er een beetje in wordt gehouden, maar het lijkt me toch niet goed als mensen eenzijdig het besluit nemen om zelf maar een foto te plaatsen. Van mij had het gemogen, maar eerst vragen of anderen het ermee eens zijn vind ik toch nodig.
Voor het gemak ga ik er even vanuit dat als er geen overleg is terug te vinden in dit topic, er ook geen geweest is
Sorry, zo was het niet bedoel. Druk me soms wat ongelukkig uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:44 schreef Bjoro het volgende:
Petera de boodschap is duidelijk...ik verwijder de foto wel en wacht gewoon rustig totdat de winnaar komt met een goede bruikbare foto !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |