Maar hij mag wel de uitslag doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:45 schreef brighton het volgende:
Tja, inderdaad, je zou een beetje rustig aan moeten doen met dit weer
Een van de leuke dingen is juist dat de winnaar de foto mag uitzoeken...en dat kan nu niet meer
goed idee. of dat de winnaar zelf een tijd aangeeftquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Zullen we dan nu even een tijd instellen dan, om dit in het vervolg te voorkomen? Of is dat niet mogelijk?
Ja, met onderschriften van een foto waar diegene misschien helemaal niet op zit te wachten, maargoed. Een tijd instellen lijkt me wat lastig, maar misschien is het in ieder geval handig dat degene die de foto plaatst voortaan aangeeft wanneer de uitslag komt...quote:
SCH, Als ik onverwacht mocht winnen, dan laat je de NR2 maar posten...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
Ik geef tussen 19.00 en 20.00 de uitslag van de Colina-foto.
Als je hier aan meedoet zul je het regelmatig moeten checken.
Dat lijkt me het beste, mocht dit erg laat zijn dan is de nummer 2 aan de beurt. Dat kan de winnaar het beste bepalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
goed idee. of dat de winnaar zelf een tijd aangeeft
Tuurlijk jongen, bepaal jij de regels maar. Blijkbaar is bij jou regelmatig om het uur??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
Ik geef tussen 19.00 en 20.00 de uitslag van de Colina-foto.
Als je hier aan meedoet zul je het regelmatig moeten checken.
Ook niet echt duidelijk over ons probleemquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:14 schreef gr8w8 het volgende:
Uit eerdere topics:
De regels.
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan die dag nog een andere foto.
Laat je creativiteit gelden!!
Bij keuze tussen die twee, dan liever dat de winnaar zelf de tijd aangeeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
goed idee. of dat de winnaar zelf een tijd aangeeft
Als iedereen z'n 06 er nu bij zet (bij de inzending) kunnen we bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:12 schreef Petera het volgende:
[..]
Bij keuze tussen die twee, dan liever dat de winnaar zelf de tijd aangeeft.
Eventueel met de extra regel, dat die aangegeven tijd dan uiterlijk een dag later is, dan het plaatsen van de foto.
Maar dan kan het nog altijd wel gebeuren dat een winaar geen tijd blijkt te hebben, wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt.
En dan zou hetzelfde probleem weer optreden.
O, en tussen 19:00 en 20:00 ben ik er ook niet. En later ben ik ook niet zeker, want je weet maar nooit met NS
Dat is wel waar (ik weet niet zeker of het serieus was, dus ik ga er maar serieus op in), maar of het echt iets oplost? Als ik bijvoorbeeld college heb, moet ik 'm toch nog uitzetten. En als ik ben sporten komt het ook erg ongelegen, dus dan heb ik 'm niet eens bij me.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als iedereen z'n 06 er nu bij zet (bij de inzending) kunnen we bellen![]()
Stel je niet zo aan, zo werkt het internetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, bepaal jij de regels maar. Blijkbaar is bij jou regelmatig om het uur??
Sommige mensen hebben ook nog iets genaamd een toetsweek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |