Wat mij betreft kan het ook wel. Maar aangezien de reacties pas na de uitslag kwamen denk ik dat de meeste reacties niet kwamen omdat mensen het niet vonden kunnen, maar eerder omdat ze het absoluut niet grappig vonden. (Anders hadden ze direct op je post moeten reageren en niet op de uitslag)quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:04 schreef Biels het volgende:
...
Oja, en over die kancker-grap, ik vond hem opzich wel kunnen. Meningen verschillen immers.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:14 schreef gr8w8 het volgende:
Uit eerdere topics:
De regels.
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan die dag nog een andere foto.
Laat je creativiteit gelden!!
ik vond hem ook wel grappig, mede doordat de naam op het shirtje leek op het woord 'kancker'quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:52 schreef SCH het volgende:
Ik hou wel van zwarte en harde humor, juist over dit soort dingen. En door kancker zo te schrijven vond ik het eigenlijk onstuitbaar grappig.
Wat mij betreft mag de uitslag , ik heb toch geen inspiratie voor deze fotoquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef One_conundrum het volgende:
jah of koeman, of kan dat niet?
hoe laat willen jullie de uitslag? volgens mij hebben we iedereen wel gehad
Voor de mensen diequote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is volgens mij ook Koeman, Larsson in een Ajax shirt zou helemaal vreemd zijn.
quote:Peter Larsson
Geboren: 8 maart 1961 in Hallby (Zweden).
Positie: Centrale verdediger.
Amateurclub: IF Hallby (Zweden).
Interlanddebuut Zweden: 16 november 1983: Trinidad - Zweden 0-5.
Laatste interland: 29 januari 1992: Australië - Zweden 1-0.
Interlands Zweden: 47.
Interlanddoelpunten: 2.
Loopbaan als Speler:
Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten
1982-1983 Halmstads BK (Zweden)
1984-1987 IFK Göteborg (Zweden)
1987/’88-1990/’91Ajax
1991-1993 AIK (Zweden)
1994 Korsnäs IF (Zweden)
Ik gewonnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
Uitslag!
1.Zapper Reclameborden met teksten "zeg nee tegen neger-traumatisering" treffen doel
Zeer goed gevonden! CreaBea!
Mwah sorry, hetero-humorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |