Tja, eigenlijk weet iedereen als hij meedoet natuurlijk al wel wanneer de uitslag komt. Dus misschien is 1 uur (ipv 12) wel voldoende.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De winnaar geeft aan wanneer hij de uitslag doet (marge mag wel natuurlijk) en degene die de nieuwe foto mag plaatsen heeft 12 uur de tijd dat te doen. Zoiets?
En als de uitslag dan om wat voor reden dan ook te laat is? En de toevallige winnaar dan dus net een poosje niet online is? Een paar uur lijkt me niet meer dan redelijk hoor, er zijn ook werkende mensen op FOK!.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:37 schreef Petera het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk weet iedereen als hij meedoet natuurlijk al wel wanneer de uitslag komt. Dus misschien is 1 uur (ipv 12) wel voldoende.
Het handigst, zou misschien wel zijn, als iedereen die weet dat ie op het verwachte moment van de uitslag niet on-line kan zijn een tijd meegeeft, waarop hij denkt weer on line te kunnen zijn.
Dan heeft de rest tenminste een idee hoelang ze moeten wachten en als het dan een halfuurtje langer duurt, dan geeft iemand anders een foto
En als we dan een dagje overslaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:44 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En als de uitslag dan om wat voor reden dan ook te laat is? En de toevallige winnaar dan dus net een poosje niet online is? Een paar uur lijkt me niet meer dan redelijk hoor, er zijn ook werkende mensen op FOK!.Neem het lievre lang dan kort. Zo kan ook iedereen een gokje wagen trouwens.
* SCH heeft nu alweer spijt van de uitslagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:32 schreef Eilanden het volgende:
SCH komt waarschijnlijk weer eens aandacht te kort en moet het nu op deze manier bekendmaken....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH heeft nu alweer spijt van de uitslag![]()
Tja, de voetbal liep waarschijnlijk een beetje uit, ik denk dat het niet lang meer duurt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Uitslag zou eind v/d middag volgen toch?
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou je het zegt, volgens mij is het Andy O'Brien.
Jawel, maar ik dacht vanochtend: ik wacht even tot vanavond omdat ik zag dat mensen die als eerste posten meestal niet winnenquote:
Ik ben zelf erg van de flauwe humor dus vandaar...quote:Op zondag 26 juni 2005 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Winnaars waren niet de leukste als je het mij vraagt..Maargoed smaken verschillen...
Wat denk jezelf Bjoro?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:43 schreef Bjoro het volgende:
Is er nog geen nieuwe foto ?
moet toch wat doen om dit topic weer wat hoger op MyAT-lijst te krijgenquote:
Ik ben er op zich wel voor dat de snelheid er een beetje in wordt gehouden, maar het lijkt me toch niet goed als mensen eenzijdig het besluit nemen om zelf maar een foto te plaatsen. Van mij had het gemogen, maar eerst vragen of anderen het ermee eens zijn vind ik toch nodig.quote:
Ligt het aan mijn reactie of valt er gewoon niets grappigs van die foto te maken, dat er niemand meer een ondertitel heeft geplaatst? Meestal staan er in no time vier, vijf ondertitelde foto'squote:Op maandag 27 juni 2005 11:09 schreef Petera het volgende:
[..]
Ik ben er op zich wel voor dat de snelheid er een beetje in wordt gehouden, maar het lijkt me toch niet goed als mensen eenzijdig het besluit nemen om zelf maar een foto te plaatsen. Van mij had het gemogen, maar eerst vragen of anderen het ermee eens zijn vind ik toch nodig.
Voor het gemak ga ik er even vanuit dat als er geen overleg is terug te vinden in dit topic, er ook geen geweest is
Sorry, zo was het niet bedoel. Druk me soms wat ongelukkig uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:44 schreef Bjoro het volgende:
Petera de boodschap is duidelijk...ik verwijder de foto wel en wacht gewoon rustig totdat de winnaar komt met een goede bruikbare foto !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |